Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Posty od 1 do 15 z 18
  1. #1
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    24 listopad 2017
    Skąd
    Gliwice/Den Haag
    Wiek
    27
    Postów
    4
    Auto
    Fiat Bravo 1.4 T-Jet
    Rocznik
    2008

    Chciałbym podnieść moc 1.4 T-Jet są jakieś różnice między 120 a150 kona wersja

    Chciałbym podnieść moc 1.4 T-Jet są jakieś różnice między 120a150 kona wersja hamulce sprężarka? Czy coś innego



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Klubowicz
    Dołączył
    22 sierpień 2017
    Skąd
    Pabianice
    Wiek
    37
    Postów
    118
    Auto
    Bravo 1.4 T-JET 120KM
    Rocznik
    2010
    Turbo - 120KM VL 37 lub nowsze euro5 VL39 , 150KM VL36.
    Wałki rozrządu są inne i oczywiście soft.
    T-JET 120 VL38
    171 KM 268 Nm Cinsoft

  4. #3
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    11 styczeń 2017
    Skąd
    pomorskie
    Wiek
    46
    Postów
    930
    Auto
    500X MULTIAIR
    Rocznik
    2016
    zobacz to : Chip Tuning Fiat Bravo 1.4 T-Jet 120 KM 88 kW . Czasem nie warto wchodzić z duże moce . Dzwoniłem kiedyś do tej firmy i proponują hamownię (obowiązkowa) i stroją pod potrzeby ,bo może wolisz więcej momentu ,a nie mocy ? Zestroją pod potrzeby i wg stanu auta -tak chyba najbezpieczniej ?

  5. #4
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    24 listopad 2017
    Skąd
    Gliwice/Den Haag
    Wiek
    27
    Postów
    4
    Auto
    Fiat Bravo 1.4 T-Jet
    Rocznik
    2008
    Cytat Napisał rajtkezjusz Zobacz post
    zobacz to : Chip Tuning Fiat Bravo 1.4 T-Jet 120 KM 88 kW . Czasem nie warto wchodzić z duże moce . Dzwoniłem kiedyś do tej firmy i proponują hamownię (obowiązkowa) i stroją pod potrzeby ,bo może wolisz więcej momentu ,a nie mocy ? Zestroją pod potrzeby i wg stanu auta -tak chyba najbezpieczniej ?
    Dzięki za pomoc skontaktuje się z nimi tak myślałem żeby 140 kuca wycisnac więcej nie potrzebuhe

  6. #5
    Klubowicz
    Dołączył
    22 sierpień 2017
    Skąd
    Pabianice
    Wiek
    37
    Postów
    118
    Auto
    Bravo 1.4 T-JET 120KM
    Rocznik
    2010
    Dawid1592 widzę że jesteś z Gliwic , 12km od Twojego miasta masz Cinsoft , najlepsza opcja jeżeli chodzi o włoszczyznę . Osobiście do V-techu bym nie pojechał. T-jet do strojenia nie jest taki prosty i znam dwa przypadki gdzie tłoki się uszkodziły podczas strojenia . Nazw firm nie podam .
    Po remapach w Cinsofcie jeździ dużo użytkowników t-jetów bezproblemowo , Marcin ma opanowane te silniki bardzo dobrze .
    W tym Vtechu piszą bzdury że po chipie t-jet ma 131KM , zdrowy t-jet w serii ma około 130KM.
    Mój z turbiną VL38 miał w serii coś około 143KM , mam zrobiony remap w Cinsofcie i bardzo polecam.
    Ostatnio edytowane przez Adam1982 ; 15-05-2018 o 17:54
    T-JET 120 VL38
    171 KM 268 Nm Cinsoft

  7. #6
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    11 styczeń 2017
    Skąd
    pomorskie
    Wiek
    46
    Postów
    930
    Auto
    500X MULTIAIR
    Rocznik
    2016
    Szybko wystawiłeś recenzję . OK ,twoja sprawa . Jaka by to nie była firma ,to w ulotkach co do podniesienia mocy opierają się na danych producenta aut jako podstawy do podkręcania . Jeśli producent podaje 120 KM to tak podają w katalogu i tyle. Wiadomo ,że każdy silnik może mieć inne parametry zależne od stanu,filtrów itd itd . Bravo ma 130 KM ? super ,czyli tuner podejmie decyzję co do przyrostu mocy w sposób bezpieczny . Klient chce mieć 150 KM zamiast 120 ? OK,ale na odpowiedzialność klienta . Tunerzy podają przyrosty bezpieczne ,ale decyzja ile wrzucić należy do właściciela pojazdu . Ogarnia gość Fiaty-to warto podpytać ,ale i też o gwarancję na usługi przy tak mocnym podkręceniu przy braku zmiany turbiny i podpytać o np. takie głupie coś jak pompa paliwa i elementy układu paliwowego. Paliwa trzeba więcej ,więc i inne parametry co do wydajności pompy,regulatora mogą być wymagane . Poczytałem trochę o tunningu i wspominano ,że podkręcanie silnika mocniej niż bezpiecznie może wymagać częstszej wymiany pompy paliwa . Może Fiat ma to na zapasie technologicznym-wtedy bravo dla Bravo

  8. #7
    Ozz
    Ozz jest nieaktywny
    Klubowicz
    Dołączył
    31 październik 2014
    Skąd
    W-wa
    Wiek
    37
    Postów
    110
    Auto
    Bravo 1.4 T-jet
    Rocznik
    06.2013
    Układ paliwowy i wtrysk są wydajne do mocy +200KM. Niektórzy wkładali wtryski z abartha lub corsy opc, lecz jeśli nie celujesz w ponad 200KM, zbędny wydatek. Druga sprawa, t-jety mają bonus mocy od producenta. 130KM to częsta norma, pytanie, na jakiej hamowni dokonano pomiaru? Niektóre zawyżają wynik. Kolejnym plusem chipa jest obniżenie EGT, które morduje kolektory i turbosprężarki w t-jetach (pęknięcia). Jaką masz pewność, że Twój osprzęt jest bez ww. wad? Jeśli występują to najczęściej bezobjawowo. Temat rzeka. Najbardziej optymalnie jest wymienić pękające ihi na garretta+większa chłodnica powietrza i 200KM można zasmakować.
    PS. U siebie mam 190KM i 280Nm na RON98.
    Masz Cinsoft pod nosem i szukasz tunera? Sprawdź Go na Fb, Yt, alfaholikach, Racingforum... Sam zobaczysz.

    PS2. To nie klient ustala ile chce mieć, a tuner stwierdza ile da się wyrzezbić. Osobiście, na fabrycznym ihi nie chciałoby mi się pchać +1,5kzł w przyrost rzędu 20KM.
    Ostatnio edytowane przez Ozz ; 17-05-2018 o 14:49

  9. #8
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    11 styczeń 2017
    Skąd
    pomorskie
    Wiek
    46
    Postów
    930
    Auto
    500X MULTIAIR
    Rocznik
    2016
    Tuner bada i proponuje ,ale decyzję podejmuje klient . Od niego zależy ,czy chce bezpiecznie ,czy idzie na ryzyko . Fachowiec wie gdzie jest położone to ryzyko ,lajkonik zda się na doświadczenie tunera . Można poprawić mapkę bardziej w Nm ,albo bardziej w KM ,wszystko wedle możliwości i potrzeb.

  10. #9
    Klubowicz
    Dołączył
    22 sierpień 2017
    Skąd
    Pabianice
    Wiek
    37
    Postów
    118
    Auto
    Bravo 1.4 T-JET 120KM
    Rocznik
    2010
    Nie wystawiłem żadnej recenzji , czytaj ze zrozumieniem . Po prostu mając 12km do Cinsoftu wybrał bym firmę Marcina , ponieważ uważam że jeżeli chodzi o silnik T-jet ma ogromne doświadczenie i mnóstwo zadowolonych klientów. Masz w tym temacie już dwóch : ja i Ozz :-) Jeżeli chodzi o bezpieczeństwo mój na RON98 i mocnym programie miał 180KM i ponad 270 Nm , ale Marcin powiedział że nie ma sensu go tak nadwyrężać i finalnie zostawił 171 i 269 , auto jeździ i sprawuje się super . Dodam jeszcze że podczas remapu jest cały czas monitorowane EGT I AFR .
    Jako ciekawostkę można sobie obczaić to : https://www.youtube.com/watch?v=rbjD-4Ep6Js&t=25s
    T-JET 120 VL38
    171 KM 268 Nm Cinsoft

  11. #10
    Ozz
    Ozz jest nieaktywny
    Klubowicz
    Dołączył
    31 październik 2014
    Skąd
    W-wa
    Wiek
    37
    Postów
    110
    Auto
    Bravo 1.4 T-jet
    Rocznik
    06.2013
    Rajtkezjusz, przy grubym strojeniu - racja. Przy walce o 20KM, bierzesz wszystko.

  12. #11
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    11 styczeń 2017
    Skąd
    pomorskie
    Wiek
    46
    Postów
    930
    Auto
    500X MULTIAIR
    Rocznik
    2016
    I tu się zgadzamy ,ostatnie słowo jako fachowiec ma tuner. Jeśli jest uczciwy i zna się ,to nie będzie szafował koniami i momentami ,a zaproponuje to co bezpieczne . Kolega jeździ na 98 oktan z tego co wyczytuję. Nie wszyscy by chcieli lać droższe paliwo,więc raczej inne przyrosty miałyby sens. Kiedyś na mojej ulicy mieszkał gość z abarthem ( Bravo ,ale same skorpiony ,wiadomo o co kaman) i miał fabrycznie 180KM z tego co pamiętam ,ale tam było to fabrycznie .

  13. #12
    Klubowicz
    Dołączył
    22 sierpień 2017
    Skąd
    Pabianice
    Wiek
    37
    Postów
    118
    Auto
    Bravo 1.4 T-JET 120KM
    Rocznik
    2010
    Nie było nigdy czegoś takiego jak Abarth Bravo , coś Ci się chyba pomyliło. A najmocniejsze Bravo z T-jetem miało 150 koni.

  14. #13
    Ozz
    Ozz jest nieaktywny
    Klubowicz
    Dołączył
    31 październik 2014
    Skąd
    W-wa
    Wiek
    37
    Postów
    110
    Auto
    Bravo 1.4 T-jet
    Rocznik
    06.2013
    Koledze chodzi chyba o Abartha Grande Punto, tam było 180. Pyski też podobne.

  15. #14
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    11 styczeń 2017
    Skąd
    pomorskie
    Wiek
    46
    Postów
    930
    Auto
    500X MULTIAIR
    Rocznik
    2016
    Sam wtedy miałem Bravo 2 i dziwiłem się ,że widziałem na swojej ulicy Bravo 2 w matowym czarnym itd. Zapytałem gościa i powiedział mi ,że zakupił we Fiacie ileś tam samochodów dostawczych i dogadał się ,że sprowadzono mu na zamówienie przez Fiata tego Abartha o mocy 180 KM . Być może uprościł temat ,ale nie zagłębiałem się w to . Zapewne to pakiet stylistyczny Abarth ,a silnik był podkręcany . Opieram się na informacji ,że auto w takim zamówieniu zakupił od Fiata ,auto ma (miało) fabryczną gwarancję . Było to w 2010 r.

  16. #15
    Klubowicz
    Dołączył
    29 luty 2012
    Skąd
    Radlin
    Wiek
    44
    Postów
    265
    Auto
    Bravo 1,4 TJet 150 Sport Black
    Rocznik
    2010
    Bravo z T-Jet 150 km z przyciskiem SPORT a nie z pakietem sport daje poprzez ten przycisk 180 km.


 
Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni

Podobne tematy

  1. Różnice między 1.4 16v 95KM a 100KM
    Napisany przez Alton88 na forum Panda
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 23-04-2016, 18:55
  2. Różnice, między seicento a cinquecento.
    Napisany przez Artur45672 na forum Cinquecento, Seicento
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 16-05-2015, 18:49
  3. Różnice między 2.0 20v 147km i 154km
    Napisany przez miczaw22 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 20
    Ostatni post: 04-05-2013, 17:02
  4. Różnice między 1.2 69km a 1.2 60km
    Napisany przez minowako na forum Panda
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 05-04-2012, 22:13
  5. Silnik 1,2 16V, różnice między Bravo a Punto
    Napisany przez JoteMTusz na forum Rozmowy o technice
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 30-11-2011, 19:26

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

1.4 t jet tuning

tuning 1.4 t-jet

1.4 tjet wiecej koni

fiat bravo 1.4 t-jet 120 chiptuning

fiat t-jet 120 chp tuning

t jet tuning

chip tuning fiat bravo 1.4 t-jet

Fiat 1.4t chip tuning

chiptuning bravo 1.4 t jet

Intercooler tipo tjet

tuning tjet 250kmvl39 wydainosc1.4 t jet stage 3Fiat 1 4 t-jet tuningihi vl39 forumvl37 vs vl39vl39 tjet 120kmfiat doblo 1.4 t-jet tuning shopgrande punto 1.4 tjet soft1.4 tjet chiproznica tb a t jetGrande punto t-jet chip forumfiat bravo 2 1.4 tjet chip.tuning1.4 t-jet a chip1.4 t jet 120 chip tuning

Tagi dla tego tematu

https://www.iparts.pl