Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Posty od 1 do 15 z 21
Like Tree1lubi to!

Temat: Chciałbym podnieść moc 1.4 T-Jet są jakieś różnice między 120 a150 kona wersja  

  1. #1
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    25 listopad 2017
    Skąd
    Gliwice/Den Haag
    Wiek
    32
    Postów
    4
    Auto
    Fiat Bravo 1.4 T-Jet
    Rocznik
    2008

    Chciałbym podnieść moc 1.4 T-Jet są jakieś różnice między 120 a150 kona wersja

    Chciałbym podnieść moc 1.4 T-Jet są jakieś różnice między 120a150 kona wersja hamulce sprężarka? Czy coś innego



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Klubowicz
    Dołączył
    22 sierpień 2017
    Skąd
    Pabianice
    Wiek
    42
    Postów
    120
    Auto
    Bravo 1.4 T-JET 120KM
    Rocznik
    2010
    Turbo - 120KM VL 37 lub nowsze euro5 VL39 , 150KM VL36.
    Wałki rozrządu są inne i oczywiście soft.
    T-JET 120 VL38
    171 KM 268 Nm Cinsoft

  4. #3
    Master
    Dołączył
    11 styczeń 2017
    Postów
    1,814
    Auto
    byС– 500X MULTIAIR (chip 175 KM)
    Rocznik
    2016
    zobacz to : Chip Tuning Fiat Bravo 1.4 T-Jet 120 KM 88 kW . Czasem nie warto wchodzić z duże moce . Dzwoniłem kiedyś do tej firmy i proponują hamownię (obowiązkowa) i stroją pod potrzeby ,bo może wolisz więcej momentu ,a nie mocy ? Zestroją pod potrzeby i wg stanu auta -tak chyba najbezpieczniej ?

  5. #4
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    25 listopad 2017
    Skąd
    Gliwice/Den Haag
    Wiek
    32
    Postów
    4
    Auto
    Fiat Bravo 1.4 T-Jet
    Rocznik
    2008
    Cytat Napisał rajtkezjusz Zobacz post
    zobacz to : Chip Tuning Fiat Bravo 1.4 T-Jet 120 KM 88 kW . Czasem nie warto wchodzić z duże moce . Dzwoniłem kiedyś do tej firmy i proponują hamownię (obowiązkowa) i stroją pod potrzeby ,bo może wolisz więcej momentu ,a nie mocy ? Zestroją pod potrzeby i wg stanu auta -tak chyba najbezpieczniej ?
    Dzięki za pomoc skontaktuje się z nimi tak myślałem żeby 140 kuca wycisnac więcej nie potrzebuhe

  6. #5
    Klubowicz
    Dołączył
    22 sierpień 2017
    Skąd
    Pabianice
    Wiek
    42
    Postów
    120
    Auto
    Bravo 1.4 T-JET 120KM
    Rocznik
    2010
    Dawid1592 widzę że jesteś z Gliwic , 12km od Twojego miasta masz Cinsoft , najlepsza opcja jeżeli chodzi o włoszczyznę . Osobiście do V-techu bym nie pojechał. T-jet do strojenia nie jest taki prosty i znam dwa przypadki gdzie tłoki się uszkodziły podczas strojenia . Nazw firm nie podam .
    Po remapach w Cinsofcie jeździ dużo użytkowników t-jetów bezproblemowo , Marcin ma opanowane te silniki bardzo dobrze .
    W tym Vtechu piszą bzdury że po chipie t-jet ma 131KM , zdrowy t-jet w serii ma około 130KM.
    Mój z turbiną VL38 miał w serii coś około 143KM , mam zrobiony remap w Cinsofcie i bardzo polecam.
    Ostatnio edytowane przez Adam1982 ; 15-05-2018 o 18:54
    T-JET 120 VL38
    171 KM 268 Nm Cinsoft

  7. #6
    Master
    Dołączył
    11 styczeń 2017
    Postów
    1,814
    Auto
    byС– 500X MULTIAIR (chip 175 KM)
    Rocznik
    2016
    Szybko wystawiłeś recenzję . OK ,twoja sprawa . Jaka by to nie była firma ,to w ulotkach co do podniesienia mocy opierają się na danych producenta aut jako podstawy do podkręcania . Jeśli producent podaje 120 KM to tak podają w katalogu i tyle. Wiadomo ,że każdy silnik może mieć inne parametry zależne od stanu,filtrów itd itd . Bravo ma 130 KM ? super ,czyli tuner podejmie decyzję co do przyrostu mocy w sposób bezpieczny . Klient chce mieć 150 KM zamiast 120 ? OK,ale na odpowiedzialność klienta . Tunerzy podają przyrosty bezpieczne ,ale decyzja ile wrzucić należy do właściciela pojazdu . Ogarnia gość Fiaty-to warto podpytać ,ale i też o gwarancję na usługi przy tak mocnym podkręceniu przy braku zmiany turbiny i podpytać o np. takie głupie coś jak pompa paliwa i elementy układu paliwowego. Paliwa trzeba więcej ,więc i inne parametry co do wydajności pompy,regulatora mogą być wymagane . Poczytałem trochę o tunningu i wspominano ,że podkręcanie silnika mocniej niż bezpiecznie może wymagać częstszej wymiany pompy paliwa . Może Fiat ma to na zapasie technologicznym-wtedy bravo dla Bravo

  8. #7
    Ozz
    Ozz jest nieaktywny
    Klubowicz
    Dołączył
    31 październik 2014
    Skąd
    W-wa
    Wiek
    43
    Postów
    157
    Auto
    Bravo 1.4 T-jet
    Rocznik
    06.2013
    Układ paliwowy i wtrysk są wydajne do mocy +200KM. Niektórzy wkładali wtryski z abartha lub corsy opc, lecz jeśli nie celujesz w ponad 200KM, zbędny wydatek. Druga sprawa, t-jety mają bonus mocy od producenta. 130KM to częsta norma, pytanie, na jakiej hamowni dokonano pomiaru? Niektóre zawyżają wynik. Kolejnym plusem chipa jest obniżenie EGT, które morduje kolektory i turbosprężarki w t-jetach (pęknięcia). Jaką masz pewność, że Twój osprzęt jest bez ww. wad? Jeśli występują to najczęściej bezobjawowo. Temat rzeka. Najbardziej optymalnie jest wymienić pękające ihi na garretta+większa chłodnica powietrza i 200KM można zasmakować.
    PS. U siebie mam 190KM i 280Nm na RON98.
    Masz Cinsoft pod nosem i szukasz tunera? Sprawdź Go na Fb, Yt, alfaholikach, Racingforum... Sam zobaczysz.

    PS2. To nie klient ustala ile chce mieć, a tuner stwierdza ile da się wyrzezbić. Osobiście, na fabrycznym ihi nie chciałoby mi się pchać +1,5kzł w przyrost rzędu 20KM.
    Ostatnio edytowane przez Ozz ; 17-05-2018 o 15:49

  9. #8
    Master
    Dołączył
    11 styczeń 2017
    Postów
    1,814
    Auto
    byС– 500X MULTIAIR (chip 175 KM)
    Rocznik
    2016
    Tuner bada i proponuje ,ale decyzję podejmuje klient . Od niego zależy ,czy chce bezpiecznie ,czy idzie na ryzyko . Fachowiec wie gdzie jest położone to ryzyko ,lajkonik zda się na doświadczenie tunera . Można poprawić mapkę bardziej w Nm ,albo bardziej w KM ,wszystko wedle możliwości i potrzeb.

  10. #9
    Klubowicz
    Dołączył
    22 sierpień 2017
    Skąd
    Pabianice
    Wiek
    42
    Postów
    120
    Auto
    Bravo 1.4 T-JET 120KM
    Rocznik
    2010
    Nie wystawiłem żadnej recenzji , czytaj ze zrozumieniem . Po prostu mając 12km do Cinsoftu wybrał bym firmę Marcina , ponieważ uważam że jeżeli chodzi o silnik T-jet ma ogromne doświadczenie i mnóstwo zadowolonych klientów. Masz w tym temacie już dwóch : ja i Ozz :-) Jeżeli chodzi o bezpieczeństwo mój na RON98 i mocnym programie miał 180KM i ponad 270 Nm , ale Marcin powiedział że nie ma sensu go tak nadwyrężać i finalnie zostawił 171 i 269 , auto jeździ i sprawuje się super . Dodam jeszcze że podczas remapu jest cały czas monitorowane EGT I AFR .
    Jako ciekawostkę można sobie obczaić to : https://www.youtube.com/watch?v=rbjD-4Ep6Js&t=25s
    T-JET 120 VL38
    171 KM 268 Nm Cinsoft

  11. #10
    Ozz
    Ozz jest nieaktywny
    Klubowicz
    Dołączył
    31 październik 2014
    Skąd
    W-wa
    Wiek
    43
    Postów
    157
    Auto
    Bravo 1.4 T-jet
    Rocznik
    06.2013
    Rajtkezjusz, przy grubym strojeniu - racja. Przy walce o 20KM, bierzesz wszystko.

  12. #11
    Master
    Dołączył
    11 styczeń 2017
    Postów
    1,814
    Auto
    byС– 500X MULTIAIR (chip 175 KM)
    Rocznik
    2016
    I tu się zgadzamy ,ostatnie słowo jako fachowiec ma tuner. Jeśli jest uczciwy i zna się ,to nie będzie szafował koniami i momentami ,a zaproponuje to co bezpieczne . Kolega jeździ na 98 oktan z tego co wyczytuję. Nie wszyscy by chcieli lać droższe paliwo,więc raczej inne przyrosty miałyby sens. Kiedyś na mojej ulicy mieszkał gość z abarthem ( Bravo ,ale same skorpiony ,wiadomo o co kaman) i miał fabrycznie 180KM z tego co pamiętam ,ale tam było to fabrycznie .

  13. #12
    Klubowicz
    Dołączył
    22 sierpień 2017
    Skąd
    Pabianice
    Wiek
    42
    Postów
    120
    Auto
    Bravo 1.4 T-JET 120KM
    Rocznik
    2010
    Nie było nigdy czegoś takiego jak Abarth Bravo , coś Ci się chyba pomyliło. A najmocniejsze Bravo z T-jetem miało 150 koni.

  14. #13
    Ozz
    Ozz jest nieaktywny
    Klubowicz
    Dołączył
    31 październik 2014
    Skąd
    W-wa
    Wiek
    43
    Postów
    157
    Auto
    Bravo 1.4 T-jet
    Rocznik
    06.2013
    Koledze chodzi chyba o Abartha Grande Punto, tam było 180. Pyski też podobne.

  15. #14
    Master
    Dołączył
    11 styczeń 2017
    Postów
    1,814
    Auto
    byС– 500X MULTIAIR (chip 175 KM)
    Rocznik
    2016
    Sam wtedy miałem Bravo 2 i dziwiłem się ,że widziałem na swojej ulicy Bravo 2 w matowym czarnym itd. Zapytałem gościa i powiedział mi ,że zakupił we Fiacie ileś tam samochodów dostawczych i dogadał się ,że sprowadzono mu na zamówienie przez Fiata tego Abartha o mocy 180 KM . Być może uprościł temat ,ale nie zagłębiałem się w to . Zapewne to pakiet stylistyczny Abarth ,a silnik był podkręcany . Opieram się na informacji ,że auto w takim zamówieniu zakupił od Fiata ,auto ma (miało) fabryczną gwarancję . Było to w 2010 r.

  16. #15
    Klubowicz
    Dołączył
    29 luty 2012
    Skąd
    Radlin
    Wiek
    49
    Postów
    265
    Auto
    Bravo 1,4 TJet 150 Sport Black
    Rocznik
    2010
    Bravo z T-Jet 150 km z przyciskiem SPORT a nie z pakietem sport daje poprzez ten przycisk 180 km.


 
Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni

Podobne tematy

  1. Różnice między 1.4 16v 95KM a 100KM
    Napisany przez Alton88 na forum Panda
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 23-04-2016, 19:55
  2. Różnice, między seicento a cinquecento.
    Napisany przez Artur45672 na forum Cinquecento, Seicento
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 16-05-2015, 19:49
  3. Różnice między 2.0 20v 147km i 154km
    Napisany przez miczaw22 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 20
    Ostatni post: 04-05-2013, 18:02
  4. Różnice między 1.2 69km a 1.2 60km
    Napisany przez minowako na forum Panda
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 05-04-2012, 23:13
  5. Silnik 1,2 16V, różnice między Bravo a Punto
    Napisany przez JoteMTusz na forum Rozmowy o technice
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 30-11-2011, 20:26

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

1.4 t jet tuning

t jet tuning

tuning 1.4 t-jet

https:fiatklubpolska.plbravo-ii-467chcialbym-podniesc-moc-1-4-t-jet-sa-jakies-roznice-miedzy-120-a150-kona-wersja-41169

1.4 tjet wiecej konifiat tipo 1.4tjet do ilu mozna zwiekszyc mocchip tuning 1.4 t-jet1.4 t jet chipFiat 1.4t chip tuningtuning vl 39fiat bravo 1.4 t-jet 120 chiptuningIntercooler tipo tjet bravo 2 1.4 t jet jakie turbo tuningchiptuning bravo 1.4 t jet1.4 t-jet tuningzwiekszenie mocy 1.4 tjet 120km fiat bravo forumchip tuning fiat bravo 1.4 t-jetfiat bravo 1.4 120 chipfiat t-jet 120 chp tuning1.4 t jet stage 21.4 tjet tuning1.4t jet tuning tipocinsoft lpg site:fiatklubpolska.plt-jet tuning forum1.4 T-Jet tuning forum

Tagi dla tego tematu

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl