Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 123 OstatniOstatni
Posty od 16 do 30 z 35
Like Tree1lubi to!

Temat: Bravo w dieslu 120KM czy 150KM?  

  1. #16
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    16 luty 2013
    Skąd
    Krk
    Wiek
    39
    Postów
    1
    Auto
    Bravo 2.0 Multijet
    Rocznik
    2009
    Ja osobiście nie polecam 1.9 150KM z prostej przyczyny, więcej pali. Lepiej Kupić 1.6 i zrobić chiptuning



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #17
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    10 luty 2013
    Skąd
    Bytom
    Postów
    9
    Auto
    Bravo II 1.9 Multijet
    Rocznik
    2007
    Czy ktoś wymieniał już świece żarowe w silniku 120 KM?

  4. #18
    Moderator
    Dołączył
    15 wrzesień 2008
    Skąd
    Biała Podlaska
    Wiek
    37
    Postów
    8,254
    Auto
    Peugeot 407
    Rocznik
    2004
    ja przymiarkę robiłem. według moich obserwacji nie jest źle. w kolektorze masz otwory żeby ja wyciągnąć z głowicy i dojście tez nie jest straszne.

  5. #19
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    10 luty 2013
    Skąd
    Bytom
    Postów
    9
    Auto
    Bravo II 1.9 Multijet
    Rocznik
    2007
    A jak z wykręcaniem, bo jak chciałem wykręcić z volvo s60 to nie dawało rady.

  6. #20
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    08 luty 2013
    Skąd
    Łódź
    Wiek
    42
    Postów
    40
    Auto
    Bravo 1.9 JTD CF3
    Rocznik
    2000
    Bierz 120km i jak będzie Ci mało zmienisz soft na 150km spokojnie. Dwumasa jest ta sama w 120km i w wersji 150km, sam dopowiedz sobie reszte, więc nie ma co sie zastanawiać. Te 120km w mieście styknie, chyba, że oczekujesz super wrażeń to jak mówie chip i o sprawie.

  7. #21
    Moderator
    Dołączył
    15 wrzesień 2008
    Skąd
    Biała Podlaska
    Wiek
    37
    Postów
    8,254
    Auto
    Peugeot 407
    Rocznik
    2004
    150 daje niezłe wrażenia ale jak ktoś chce mieć emocje podczas jazdy to bierze benzynę z turbo. 120 KM to taki kompromis oszczędności i dynamiki.

  8. #22
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    10 luty 2013
    Skąd
    Bytom
    Postów
    9
    Auto
    Bravo II 1.9 Multijet
    Rocznik
    2007
    Co do świec żarowych to w silniku 120 km 1.9 MJTD są problemy z dostępem, tzn żeby dojść do świec trzeba zdemontować EGR, i wszystkie przewody co lecą od strony rozrządu, nie jest to łatwa praca oryginalnie były tam świece Boscha, i tego modelu nie ma zamiennika Beru, ewentualnie jest DENSO.

  9. #23
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    23 luty 2013
    Skąd
    a
    Postów
    7
    Auto
    BRAVO 1.9 Multijet 150 KM
    Rocznik
    2008
    Zdecydowanie 150 KM

  10. #24
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    06 czerwiec 2013
    Skąd
    katowice
    Wiek
    48
    Postów
    3
    Auto
    bravo 1.9 multijet
    Rocznik
    2009
    mam 120ke nigdy 150ki nie kupuj prasa odradza a ja z doswiadczenia

  11. #25
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    01 czerwiec 2013
    Skąd
    Poznań
    Wiek
    40
    Postów
    43
    Auto
    Bravo 2.0 Multijet
    Rocznik
    2009
    Bzdura 1.9 bardzo udana jednostka.
    CZARNY DIABEŁ [color=#FF0000]2.0 M-JET SPORT [/color] [color=#FF0000]213,9 KM[/color] [color=#FF4000]POWERED BY DYNO.PL[/color]

  12. #26
    Klubowicz
    Dołączył
    07 maj 2013
    Skąd
    Rzeszów
    Wiek
    43
    Postów
    162
    Auto
    Bravo II - 1.9 16V M-jet
    Rocznik
    2008
    Ja też mam 150ke i złego słowa o niej nie powiem a na jesień ruszam z mocą delikatnie. W planach 170KM i 375Nm.

  13. #27
    Klubowicz
    Dołączył
    13 listopad 2012
    Skąd
    Ostrów Wielkopolski
    Wiek
    42
    Postów
    276
    Auto
    Croma II FL 2.4 Multijet Automat + FSO 125p '88
    Rocznik
    2008
    Mocy nigdy za wiele. Ja bym się nie zastanawiał i brał 150.

  14. #28
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    21 czerwiec 2013
    Skąd
    Olkusz
    Postów
    1
    Auto
    Bravo 1.9 Multijet
    Rocznik
    2007
    jak komuś zależy na osiągach to 150 a jak na ekonomii to 120,

  15. #29
    Klubowicz
    Dołączył
    13 listopad 2012
    Skąd
    Ostrów Wielkopolski
    Wiek
    42
    Postów
    276
    Auto
    Croma II FL 2.4 Multijet Automat + FSO 125p '88
    Rocznik
    2008
    Cytat Napisał tedy205 Zobacz post
    jak na ekonomii to 120
    Moim zdaniem różnica w ekonomii jest pomijalna. To nie jest 2.4

  16. #30
    Klubowicz
    Dołączył
    07 maj 2013
    Skąd
    Rzeszów
    Wiek
    43
    Postów
    162
    Auto
    Bravo II - 1.9 16V M-jet
    Rocznik
    2008
    Kiedyś jednego dnia jeździłem tym i tym i 16v pracuje ciszej. Oba auta miały podobny brzebieg km.


 
Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 123 OstatniOstatni

Podobne tematy

  1. Zaolejony kolektor ssący 1,9 JTD 150kM.
    Napisany przez podroznik11 na forum Bravo II
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post: 04-04-2012, 09:05
  2. BRAVO II 1.4 120km - KUPNO- Czy watro?
    Napisany przez Rick na forum Bravo II
    Odpowiedzi: 30
    Ostatni post: 20-02-2012, 20:40
  3. Odpowiedzi: 42
    Ostatni post: 29-12-2011, 14:33
  4. Nagly spadek mocy w dieslu.
    Napisany przez fuse na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post: 12-11-2010, 01:09
  5. jak podnieść moc w dieslu
    Napisany przez zozo1 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post: 14-02-2009, 16:25

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

fiat bravo 1.9 jtd 150km opinie

fiat bravo 1.9 multijet opinie

fiat bravo 1.9 jtd 120 km opinie

fiat bravo 150km opinie

fiat bravo sport opinie

fiat bravo 1.9 jtd

fiat bravo 1.9 multijet 150 opinie

fiat bravo 1.9 jtd 1501.9 jtd 120 czy 150fiat bravo 150kmfiat bravo 2 1.9 jtd 150km opiniefiat bravo 1.9 jtd opiniefiat bravo 1.9 120 km opiniefiat bravo 1.9 jtd 120 czy 150bravo 150kmfiat bravo 1.9 jtd 120km opiniefiat bravo 1.9 150km opiniefiat bravo 1.9 jtd 150kmbravo 150km opiniefiat bravo 1.9 150 opiniefiat bravo 2007 1.9 jtd opiniefiat bravo 1.9 jtd 150 opiniehttps:fiatklubpolska.plbravo-ii-467bravo-w-dieslu-120km-czy-150km-15308fiat bravo opinie 1.9 jtdfiat bravo 2 1.9 jtd opinie

Tagi dla tego tematu

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl