Witamy na Fiat Klub Polska
-

Napisał
ampro
Może masz nieszczelność w dolocie i turbina dmucha pod maskę , stąd duży przepływ powietrza a brak mocy .
Dodatkowo gdyby TS fizycznie dmuchala w eter to jestem w stanie stwierdzic na 99% ze odpiecie przeplywomierza i przy tym powrot mocy bylby niemozliwy.
Sent from my LM-Q610.FGN using Tapatalk
-
Chcesz dołączyć do nas?
Zarejestruj się!
-
Klubowicz
Faktem jest , że cylinder o pojemności 0.475 L x 1225 mg / L daje nam masę zasysanego powietrza na poziomie 580 mg/s przy ciśnieniu 1 atm .
To oczywiście wynik czysto teoretyczny maksymalny i nieosiągalny ze względu an opory przepływu jakie występują w silniku .
Skąd u Ciebie wynik na poziomie 2000 -3000 mg/s . Masz jakikolwiek multimetr aby sprawdzić poziomy napięć na przepływomierzu przed i w trakcie wystąpienia tych anomalii , z jednoczesną obserwacją parametrów bieżących przepływu .Ciekawi mnie jaką wartość przepływu pokazuje diagnostyka z odpiętym przepływomierzem .
-

Napisał
ampro
Faktem jest , że cylinder o pojemności 0.475 L x 1225 mg / L daje nam masę zasysanego powietrza na poziomie 580 mg/s przy ciśnieniu 1 atm .
To oczywiście wynik czysto teoretyczny maksymalny i nieosiągalny ze względu an opory przepływu jakie występują w silniku .
Skąd u Ciebie wynik na poziomie 2000 -3000 mg/s . Masz jakikolwiek multimetr aby sprawdzić poziomy napięć na przepływomierzu przed i w trakcie wystąpienia tych anomalii , z jednoczesną obserwacją parametrów bieżących przepływu .Ciekawi mnie jaką wartość przepływu pokazuje diagnostyka z odpiętym przepływomierzem .
Faktycznie w celu poszerzenia wiedzy moznaby to pomierzyc ale sklaniam sie ku temu ze przeplywomierz lub przewody sygnalowe od przeplywomierza sa uszkodzone.
Ostatnio pomierzylem napiecia na wtyczce. I tak na gniezdzie nr 1 od strony silnika bylo napiecie z aku/alternatora cos kolo 13 V, na pozostalych nie pamietam ale albo na dwoch bylo po 5 V a na na jednym jakies mV, lub na odwrot.
W weekend planuje zdemontowac przeplywomierz.
Sent from my LM-Q610.FGN using Tapatalk
-
Klubowicz
Podmiana przepływomierza może załatwić sprawę bo jest to główny podejrzany .
-
Temat rozwiazany.
Okazalo sie byla mala dziurka w wezu podcisnienia do gruszki sterowania TS
Dodatkow przykra sprawa, jakims cudem cos mi wyrabalo dziure w zbiorniku pod obudowa filtra powietrza(separator odmy) no i ssalo mi do TS jakiegos syfu.. troche zeszlifowalo wirnik ale auto jezdzi normalnie i TS nawet delikatnie przeladowuje max 200 mbar. UszczelnIlem wszystkie dziury no i zobaczymy co czas pokaze z TS..
Przeplywomierz okazal sie sprawny.
Pozdro
Sent from my LM-Q610.FGN using Tapatalk
Podobne tematy
-
Napisany przez madmax9871 na forum Ducato II
Odpowiedzi: 0
Ostatni post: 28-08-2019, 22:21
-
Napisany przez Marek92 na forum Bravo II
Odpowiedzi: 6
Ostatni post: 12-06-2018, 09:20
-
Napisany przez Piotrek0902 na forum Bravo, Brava, Marea
Odpowiedzi: 1
Ostatni post: 15-02-2014, 18:51
-
Napisany przez puziom na forum Punto II
Odpowiedzi: 10
Ostatni post: 06-04-2012, 15:47
-
Napisany przez bammber na forum Bravo, Brava, Marea
Odpowiedzi: 9
Ostatni post: 20-03-2010, 19:48
Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci
https:fiatklubpolska.plbravo-ii-467brak-mocy-interpretacja-logow-48513
Powered by vBulletin, Copyright © 2023 vBulletin Solutions, Inc.
FiatKlubPolska.pl zrzesza fanów i posiadaczy samochodów marki Fiat.
FiatKlubPolska.pl nie jest formalnie powiązane z koncernem Fiat.
Znaki towarowe wykorzystane w treściach forum należą do ich właścicieli
i zostały użyte wyłącznie w charakterze informacyjnym.
Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 02:14.
W sieci od 2007 roku.