Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Posty od 16 do 20 z 20
  1. #16
    Klubowicz
    Dołączył
    12 lipiec 2016
    Skąd
    Poznań
    Postów
    357
    Auto
    Bravo 1.9 MJet
    Rocznik
    2007
    Cytat Napisał ampro Zobacz post
    Może masz nieszczelność w dolocie i turbina dmucha pod maskę , stąd duży przepływ powietrza a brak mocy .
    Dodatkowo gdyby TS fizycznie dmuchala w eter to jestem w stanie stwierdzic na 99% ze odpiecie przeplywomierza i przy tym powrot mocy bylby niemozliwy.

    Sent from my LM-Q610.FGN using Tapatalk



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #17
    Klubowicz
    Dołączył
    22 październik 2015
    Skąd
    Łask
    Postów
    263
    Auto
    :( ex Bravo 1.6 16v
    Rocznik
    1997
    Faktem jest , że cylinder o pojemności 0.475 L x 1225 mg / L daje nam masę zasysanego powietrza na poziomie 580 mg/s przy ciśnieniu 1 atm .
    To oczywiście wynik czysto teoretyczny maksymalny i nieosiągalny ze względu an opory przepływu jakie występują w silniku .
    Skąd u Ciebie wynik na poziomie 2000 -3000 mg/s . Masz jakikolwiek multimetr aby sprawdzić poziomy napięć na przepływomierzu przed i w trakcie wystąpienia tych anomalii , z jednoczesną obserwacją parametrów bieżących przepływu .Ciekawi mnie jaką wartość przepływu pokazuje diagnostyka z odpiętym przepływomierzem .

  4. #18
    Klubowicz
    Dołączył
    12 lipiec 2016
    Skąd
    Poznań
    Postów
    357
    Auto
    Bravo 1.9 MJet
    Rocznik
    2007
    Cytat Napisał ampro Zobacz post
    Faktem jest , że cylinder o pojemności 0.475 L x 1225 mg / L daje nam masę zasysanego powietrza na poziomie 580 mg/s przy ciśnieniu 1 atm .
    To oczywiście wynik czysto teoretyczny maksymalny i nieosiągalny ze względu an opory przepływu jakie występują w silniku .
    Skąd u Ciebie wynik na poziomie 2000 -3000 mg/s . Masz jakikolwiek multimetr aby sprawdzić poziomy napięć na przepływomierzu przed i w trakcie wystąpienia tych anomalii , z jednoczesną obserwacją parametrów bieżących przepływu .Ciekawi mnie jaką wartość przepływu pokazuje diagnostyka z odpiętym przepływomierzem .
    Faktycznie w celu poszerzenia wiedzy moznaby to pomierzyc ale sklaniam sie ku temu ze przeplywomierz lub przewody sygnalowe od przeplywomierza sa uszkodzone.
    Ostatnio pomierzylem napiecia na wtyczce. I tak na gniezdzie nr 1 od strony silnika bylo napiecie z aku/alternatora cos kolo 13 V, na pozostalych nie pamietam ale albo na dwoch bylo po 5 V a na na jednym jakies mV, lub na odwrot.
    W weekend planuje zdemontowac przeplywomierz.

    Sent from my LM-Q610.FGN using Tapatalk

  5. #19
    Klubowicz
    Dołączył
    22 październik 2015
    Skąd
    Łask
    Postów
    263
    Auto
    :( ex Bravo 1.6 16v
    Rocznik
    1997
    Podmiana przepływomierza może załatwić sprawę bo jest to główny podejrzany .

  6. #20
    Klubowicz
    Dołączył
    12 lipiec 2016
    Skąd
    Poznań
    Postów
    357
    Auto
    Bravo 1.9 MJet
    Rocznik
    2007
    Temat rozwiazany.
    Okazalo sie byla mala dziurka w wezu podcisnienia do gruszki sterowania TS
    Dodatkow przykra sprawa, jakims cudem cos mi wyrabalo dziure w zbiorniku pod obudowa filtra powietrza(separator odmy) no i ssalo mi do TS jakiegos syfu.. troche zeszlifowalo wirnik ale auto jezdzi normalnie i TS nawet delikatnie przeladowuje max 200 mbar. UszczelnIlem wszystkie dziury no i zobaczymy co czas pokaze z TS..
    Przeplywomierz okazal sie sprawny.
    Pozdro

    Sent from my LM-Q610.FGN using Tapatalk


 
Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12

Podobne tematy

  1. Ducato 2.8JTD 2005r brak mocy, brak błędów w sterowniku
    Napisany przez madmax9871 na forum Ducato II
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 20-11-2023, 19:52
  2. Brak mocy
    Napisany przez Marek92 na forum Bravo II
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post: 12-06-2018, 08:20
  3. interpretacja błędów
    Napisany przez Piotrek0902 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 15-02-2014, 17:51
  4. Interpretacja błędów z FiatECUScan
    Napisany przez puziom na forum Punto II
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post: 06-04-2012, 14:47
  5. [silnik] Brak reakcji na pedał przyspieszenia, brak mocy 1.9
    Napisany przez bammber na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post: 20-03-2010, 18:48

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

https:fiatklubpolska.plbravo-ii-467brak-mocy-interpretacja-logow-48513

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl