Witamy na Fiat Klub Polska
Posty od 1 do 7 z 7
  1. #1
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    02 grudzień 2017
    Skąd
    Kraków
    Wiek
    30
    Postów
    2
    Auto
    Bravo II 1.9 Multijet
    Rocznik
    2008

    Bład P0091 a ciśnienie pompy common rail

    Cześć,
    od ponad pół roku mam problem z błędem P0091. Pojawia się od w momencie zapotrzebowania na moc, tj. mocniejsze przyspieszanie, w okolicach 3000 obrotów, tuż przed wystąpieniem błędu widoczne jest mocne dymienie na z rury.
    Przeszukując chyba wszystkie możliwe fora natrafiłem na sporo wątków jednak w moim przypadku żadne działanie nie przyniosło rozwiązania. Ze zrobionych rzecz:
    -sprawdzenie wtryskiwaczy w Boschu
    -jeden wtryskiwacz nowy
    -wymiana regulatora na pompie cr na nowy(Bosch)
    -nowy oryginalny filtr paliwa

    Udało mi się zrobić logi podczas przyspieszania które dodaje, jednak warunki drogowe były bardzo kiepskie, aczkolwiek widać że na wyższych obrotach ciśnienie mierzone odbiega od oczekiwanego zwykle o 100-200 barów.
    Prosiłbym o interpretacje czy jest to wynik w normie czy nie?
    Dodam tylko, że jak na złość błąd podczas logowania nie wyskoczył.

    Auto jest po chipie już jakieś 50 tysięcy km, jednak błąd wyskakuje od około 10 tys i niestety ostatnio coraz częściej.
    Dołączone pliki Dołączone pliki
    Ostatnio edytowane przez Adrian2204 ; 02-12-2017 o 15:04



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    15 wrzesień 2017
    Skąd
    Francja
    Wiek
    43
    Postów
    44
    Auto
    kFiat Seicento, Bravo2
    Rocznik
    2000, 2010
    No ta jak masz mniej o 200 bar to do sprawdzenia pompa niskiego cisnienia i pompa wysokiego cicnienia.

  4. #3
    Master
    Dołączył
    29 listopad 2016
    Skąd
    Chęciny
    Postów
    1,553
    Auto
    Panda1,3 jtd, ,500L 1,3 jtd,500X 1,6 jtd2
    Rocznik
    2007,2013,2020
    Moze wystarczy tylko wyczyscić filtr paliwa na smoku pompy w zbiorniku.Dlawienie przeplywu skutkuje mniejszą wydajnoscią i tu moze byc problem.

  5. #4
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    15 wrzesień 2017
    Skąd
    Francja
    Wiek
    43
    Postów
    44
    Auto
    kFiat Seicento, Bravo2
    Rocznik
    2000, 2010
    Zobaczyc mozesz, ale watpie,zeby byl az tak brudny.

  6. #5
    Master
    Dołączył
    29 listopad 2016
    Skąd
    Chęciny
    Postów
    1,553
    Auto
    Panda1,3 jtd, ,500L 1,3 jtd,500X 1,6 jtd2
    Rocznik
    2007,2013,2020
    Niech zobaczy ,to nic nie kosztuje.Trzeba przejrzec cała magistrale od zbiornika. Na koniec pozostanie wymiana pompy CR. Ceny uzywek sa do przyjecia,wymiana dosc prosta. Juz chlopak wywalil troche kasy ,a efektu zero.Podobny temat przerabialem u siebie w stilo. Wszystko robię sam ,lacznie z czyszczeniem wtryskow w myjce ultradzwiekowej.Wymiana samej pompy to prych. Dobrze więc by bylo,nie gadac ,ze się nie da lub nie pomoże.

  7. #6
    Moderator
    Dołączył
    03 wrzesień 2010
    Skąd
    .
    Postów
    5,113
    Auto
    AR Giulietta 1.4Tjet 120KM
    Rocznik
    2014
    Cytat Napisał Braval Zobacz post
    Wszystko robię sam ,lacznie z czyszczeniem wtryskow w myjce ultradzwiekowej.Wymiana samej pompy to prych. Dobrze więc by bylo,nie gadac ,ze się nie da lub nie pomoże.
    To czekamy na manual z samodzielnej regeneracji wtryskiwaczy Generalnie cienko z tym w googlach.

    A co do logów... Logi zapisujemy w postaci pliku .csv prosto z programu Multiecuscan. Logi które wrzuciłeś są średnio przydatne. Wypadałoby zlogować

    - oczekiwane ciśnienie doładowania
    - zmierzone ciśnienie doładowania
    - oczekiwane ciśnienie paliwa
    - zmierzone ciśnienie paliwa

    A co do błędu P0091 podobny temat już kiedyś się tutaj pojawił

    http://fiatklubpolska.pl/bravo-ii-46...d-p0091-29796/

    Masz tam listę rzeczy do sprawdzenia. Jak Ci się nie chce samemu, to możesz podjechać do polecanego serwisu włoszczyzny w Krakowie autka.pl czy jakoś tak.
    Italians Do It Better

  8. #7
    Master
    Dołączył
    29 listopad 2016
    Skąd
    Chęciny
    Postów
    1,553
    Auto
    Panda1,3 jtd, ,500L 1,3 jtd,500X 1,6 jtd2
    Rocznik
    2007,2013,2020
    Pewnie ,ze nie ma i nie bedzie predko info o regeneracji wtryskow. Ceny urzadzen do "regeneracji" zaczynają sie od 80 tys.zl w góre i nikt za friko tajemnicy nie zdradzi.Manual,coz,trzeba zainwestowac w myjkę taką od 300zl np.Troche zdolnosci manualnych , wtryskiwacz w imadlo, rozkrecamy czesc z koncówką, wyjmujemy igliće ,obie czesci do myjki z plynem .Myjemy kilka cykli. Montaz w kolejnosci odwrotnej, skrecamy mocno z czuciem ,jak ktos ma klucz dynamo ,to dobrze,nowa podkladka pod wtrysk i wszystko,sprawdzamy korekty, próbe przelewową.Jak nie pomoglo , to trzeba zainwestowac w nową koncowke , np. Firad,Bosch,na co kogo stac ,ceny od 150 zl/szt.Generalnie polecam wymiane calego wtrysku,taniej i szybciej, mam na mysli uzywke.Ktos pewnie powie,ze sie rozkalibruje, rozreguluje, etc. Wszystko sie robi na wlasne ryzyko...więc dla wystraszonych nie polecam tej zabawy,dla nich jest serwis. Udanej zabawy.


 

Podobne tematy

  1. Regeneracja, naprawa wtryskiwaczy COMMON RAIL - BOSCH Service
    Napisany przez miszko na forum Współpracujemy i polecamy
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 07-09-2018, 15:14
  2. Regeneracja, naprawa wtryskiwaczy COMMON RAIL - BOSCH Service
    Napisany przez miszko na forum Nowości & Portal
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 29-08-2016, 07:54
  3. Regulator ciśnienia paliwa w listwie common rail
    Napisany przez CzarnyGD na forum Croma
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 18-07-2016, 12:19
  4. Eksploatacja Common-Rail - Preparaty
    Napisany przez KaaC na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post: 23-10-2013, 00:07
  5. Regeneracja naprawa wtryskiwaczy common rail
    Napisany przez dawidek66 na forum ASO, dobre warsztaty, szukam warsztatu
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 22-01-2011, 18:41

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

p0091 fiat bravo

p0091 fiat

https:fiatklubpolska.plbravo-ii-467blad-p0091-cisnienie-pompy-common-rail-39426

Tagi dla tego tematu

https://www.iparts.pl