Witam wszystkich

Mam problem jak powyżej - od czasu do czasu wyskakuje mi błąd P0091. Auto przechodzi w tryb awaryjny. Błąd wyskakuje tylko w trakcie zapotrzebowania na moc - jak mu się dociśnie i to nie zawsze.
Z opisu programu Mutliscan wyskakuje taka lista do sprawdzenia:
Sprawdź co następuje:
- Pusty zbiornik
- Przekaźnik pompy niskiego ciśnienia
- Bezpiecznik przekaźnika pompy niskiego ciśnienia
- Integralność pompy niskiego ciśnienia
- Pompa niskiego ciśnienia
- Filtr paliwa
- Zawór w filtrze paliwa zablokowany w pozycji otwartej
- Zablokowany przewód paliwowy
- Nieprawidłowo działająca pompa wysokiego ciśnienia
- Niewydolny regulator ciśnienia
- Nadmierna recyrkulacja paliwa we wtryskiwaczu
- Wtryskiwacz/wtryskiwacze zablokowane w pozycji otwartej
- Wycieki w obwodzie wysokiego ciśnienia paliwa
Powodem tego błedu jest fakt, że ECU odebrało nieprawidłowy sygnał z czujnika. Błąd obecnie nie jest aktywny ale został zapisany w pamięci. Skasuj błędy i obserwuj czy nie powrócą. Kontrolka na desce została włączona przez ten błąd.


Wymieniłem filtr paliwa na początek - na razie błąd nie wyskoczył ale też nie miałem okazji pocisnąć autem ostatnio. Ale martwią mnie dziwne korekty wtrysków - na wolnych obrotach dość spore odchyły w wtrysku nr 1 i nr 4
aczkolwiek nie wiem czy dobrze "mierzyłem" auto na postoju - na słońcu - nie wiem czy to ma jakiś wpływ - jak docisnę do 2,5 tys obrotów - korygują się nie mal idealnie

korketa.jpg