Witamy na Fiat Klub Polska
Posty od 1 do 3 z 3
  1. #1
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    07 sierpień 2015
    Skąd
    Zduńska Wola
    Postów
    4
    Auto
    - Bravo 1.9 Multijet 120KM@160KM
    Rocznik
    2007

    BRAVO II - 1.9 Multijet 120KM - błąd P0091

    Witam wszystkich

    Mam problem jak powyżej - od czasu do czasu wyskakuje mi błąd P0091. Auto przechodzi w tryb awaryjny. Błąd wyskakuje tylko w trakcie zapotrzebowania na moc - jak mu się dociśnie i to nie zawsze.
    Z opisu programu Mutliscan wyskakuje taka lista do sprawdzenia:
    Sprawdź co następuje:
    - Pusty zbiornik
    - Przekaźnik pompy niskiego ciśnienia
    - Bezpiecznik przekaźnika pompy niskiego ciśnienia
    - Integralność pompy niskiego ciśnienia
    - Pompa niskiego ciśnienia
    - Filtr paliwa
    - Zawór w filtrze paliwa zablokowany w pozycji otwartej
    - Zablokowany przewód paliwowy
    - Nieprawidłowo działająca pompa wysokiego ciśnienia
    - Niewydolny regulator ciśnienia
    - Nadmierna recyrkulacja paliwa we wtryskiwaczu
    - Wtryskiwacz/wtryskiwacze zablokowane w pozycji otwartej
    - Wycieki w obwodzie wysokiego ciśnienia paliwa
    Powodem tego błedu jest fakt, że ECU odebrało nieprawidłowy sygnał z czujnika. Błąd obecnie nie jest aktywny ale został zapisany w pamięci. Skasuj błędy i obserwuj czy nie powrócą. Kontrolka na desce została włączona przez ten błąd.


    Wymieniłem filtr paliwa na początek - na razie błąd nie wyskoczył ale też nie miałem okazji pocisnąć autem ostatnio. Ale martwią mnie dziwne korekty wtrysków - na wolnych obrotach dość spore odchyły w wtrysku nr 1 i nr 4
    aczkolwiek nie wiem czy dobrze "mierzyłem" auto na postoju - na słońcu - nie wiem czy to ma jakiś wpływ - jak docisnę do 2,5 tys obrotów - korygują się nie mal idealnie

    korketa.jpg



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    16 marzec 2018
    Skąd
    Kroczyce
    Postów
    1
    Auto
    Bravo 1.6 multijet
    Rocznik
    11.2008
    Witam. Jestem nowym forumowiczem. Podepnę się pod temat.
    Ubiegłej zimy po 3 nocach z silnym mrozem Bravo 1.6 multijet nie zapaliło. Po wymianie filtra paliwa i lekkim podgrzanie komory silnika dmuchawą elektryczną silnik zapalił , ale po ok. 2 tyg. w trakcie wyprzedzania ( po dodaniu ostro gazu ) silnik przeszedł w tryb awaryjny. Kontrolka awarii zgasła po trzecim odpaleniu silnika . Awaria wyskakuje teraz cyklicznie przy ostrzejszym przyspieszaniu.
    Czy przyczyną może być zatkanie nowego filtra przez parafinę która być może znajdowała się jaszcze w zbiorniku paliwa po jego wymianie?

  4. #3
    Klubowicz
    Dołączył
    29 listopad 2016
    Skąd
    Chęciny
    Postów
    307
    Auto
    Fiat bravo 2,0 mjtd, fiat stilo 1,9 jtd 2003
    Rocznik
    2009
    Zorro,wyczysc jeszcze regulator cisnienia na pompie,nie zaszkodzi wyczyscic pompy w zbiorniku.Seweryn ,moze miec to samo,choc czasem moze byc przladowanie turbiny i tez wywali bleda.


 

Podobne tematy

  1. Bravo 1.9 MultiJet 120KM - wysokie spalanie
    Napisany przez Rayner28 na forum Bravo II
    Odpowiedzi: 32
    Ostatni post: 16-08-2015, 06:13
  2. Bravo II 1.9 MultiJet 120KM - padlo turbo ?
    Napisany przez hulkster na forum Bravo II
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post: 29-05-2015, 05:49
  3. Fiat Bravo 1,6 multijet 120KM sport 2011/2012
    Napisany przez antonnn na forum Sprzedam samochód
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 11-05-2015, 14:02
  4. Skokowo chodzący pedał sprzęgła 1.9 Multijet 120KM
    Napisany przez neftali na forum Bravo II
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post: 18-07-2014, 08:14
  5. 1.9 8V 120KM Multijet - szarpanie w okolicy 2tys obrotów
    Napisany przez neftali na forum Bravo II
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 29-05-2014, 14:07

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

fiat 1.9 p0091

Tagi dla tego tematu

http://www.iparts.pl