Witamy na Fiat Klub Polska
-
Klubowicz
1.6 MULTIJET 120KM Strasznie silnikiem trzesiei az nadwozie sie trzepie
Witam
Posiadam bravo 1.6 mutlijet120km z 2008 roku nalot 223tys ostatnio w średnim zakresie obrotów szarpie tak silnikiem ze aż przenosi na nadwozie silnik ledwo ciągnie .mechanik po podpięciu na obd2 stwierdził ze wtryski maja duza korektę i sa zatkane skasował na lambdzie błąd i twierdzi ze sa wtryski do roboty podłączyłem swój laptop i po skasowaniu błędu na sondzie (opisane jako wartości poza zakresem) przyjrzałem sie egr na jałowy otwarcie 157% po dodaniu gazu wyłącza się po powrocie na jałowy pokazuje 136% znowu gaz i kolejny jałowy 130% ktoś może juz miła z czymś takim do czynienia - silnikiem trzepie a zużycie średnie paliwa wzrosło o ok 2 litry zalaczam foto z programuBez tytułu.jpgWTRYSKI.jpgEGR.jpg
-
Chcesz dołączyć do nas?
Zarejestruj się!
-
Co do egr sie nie wypowiem bo nie mialem doswiadczenia. Z tymi wtryskami po korekcjach to dizgnoza- szacun. Nie ma to jak mechanik tylko z papiera lub z zamilowania do naciagania klienta. Btw przy jakiej temp silnika byly odczytywane korekty na jalowych?
Sent from my SM-G7105 using Tapatalk
-
Klubowicz
[QUOTE=toofoxy;313649]Co do egr sie nie wypowiem bo nie mialem doswiadczenia. Z tymi wtryskami po korekcjach to dizgnoza- szacun. Nie ma to jak mechanik tylko z papiera lub z zamilowania do naciagania klienta. Btw przy jakiej temp silnika byly odczytywane korekty na jalowych?
Sent from my SM-G710
5 using Tapatalk[/Q
temperatura w granicach 80- 90 stopni silnik rozgrzany
Ostatnio edytowane przez karte32 ; 17-01-2018 o 13:50
-
To co do samych korekt nie ma sie co czepiac. Jakbym takie mial to bym sie cieszyl. Mozna zrobic probe przelewowa dla lepszego zglebienia tematu.
Sent from my SM-G7105 using Tapatalk
-
Klubowicz
jezeli nie wtryski to co jeszcze może byc powodem ?
-
Komputer pokazuje ze cos nie tak z egr. Nie powiedzialem wtryski sa ok, tylko korekty.probe przelewowa, polecam profilaktycznie, nie ma z tym duzo roboty.
Sent from my SM-G7105 using Tapatalk
-
Klubowicz
niestety wyczyszczenie zaworu i przepustnicy nie przyniosło efektu co jeszcze może ktoś podpowie ???
-
Wg komputera problem z egr nadal wystepuje? Jesli tak to moze jest problem ze sterowaniem egr. Probowalbym powyczyszczac wszystkie masy, ostatnio przerabialem brudna mase i blad swiec zarowych. Takze do czyszczenia masy na aku i te przykrecone do karoserii. Nie wiem czy pomoze ale masy zawsze powinny byc czyste!
Sent from my SM-G7105 using Tapatalk
-
Klubowicz

Napisał
toofoxy
Wg komputera problem z egr nadal wystepuje? Jesli tak to moze jest problem ze sterowaniem egr. Probowalbym powyczyszczac wszystkie masy, ostatnio przerabialem brudna mase i blad swiec zarowych. Takze do czyszczenia masy na aku i te przykrecone do karoserii. Nie wiem czy pomoze ale masy zawsze powinny byc czyste!
Sent from my SM-G7105 using Tapatalk
zawór egr po czyszczeniu na jałowym wyłączony w średnim zakresie obrotów właczony i wyłącza sie przy wysokich obrotach jedyne błędy to sonda przed katalizatorem- stan krytyczny poza zakresem ,pojawiają sie co dziennie czyżby sonda walnęła-kable wtyczka sprawdzałem ma przejscia łaczy kable całe
-
Co do sondy sie nie wypowiem bo nie mam doswiadczenia z tematem.
Sent from my SM-G7105 using Tapatalk
-
Master
-
Klubowicz

Napisał
Braval
Rozrzad sprawdzony?
na kompletnym rozrządzie zrobione zaledwie 32tys
-
Klubowicz
problem rozwiazany sonda przed katalizatorem
-
Nowy klubowicz
Korekty dobre, egr w tym przypadku pokazuje prawidlowo. Diagnoza egr powinna sie odbywac podczas jazdy chyba ze juz na postoju juz nie zgadzaja sie masy powietsza, ale i w tym przypadku 90% pseudo mechaniorow wymienia przeplywka.
-
Master
Nasze wrózenie z fusów niewiele pomoglo...a usterke miales podaną na tacy?!
Podobne tematy
-
Napisany przez koszykbb na forum Doblo
Odpowiedzi: 10
Ostatni post: 03-06-2018, 09:24
-
Napisany przez zorro102 na forum Bravo II
Odpowiedzi: 2
Ostatni post: 16-03-2018, 19:33
-
Napisany przez maciek4 na forum Bravo II
Odpowiedzi: 1
Ostatni post: 12-09-2016, 17:08
-
Napisany przez zorro102 na forum Bravo II
Odpowiedzi: 0
Ostatni post: 30-08-2015, 12:43
-
Napisany przez Rayner28 na forum Bravo II
Odpowiedzi: 32
Ostatni post: 16-08-2015, 07:13
Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci
korekty 1.6 mjet
,
https:fiatklubpolska.plbravo-ii-4671-6-multijet-120km-strasznie-silnikiem-trzesiei-az-nadwozie-sie-trzepie-39901
Tagi dla tego tematu
Powered by vBulletin, Copyright © 2023 vBulletin Solutions, Inc.
FiatKlubPolska.pl zrzesza fanów i posiadaczy samochodów marki Fiat.
FiatKlubPolska.pl nie jest formalnie powiązane z koncernem Fiat.
Znaki towarowe wykorzystane w treściach forum należą do ich właścicieli
i zostały użyte wyłącznie w charakterze informacyjnym.
Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 00:49.
W sieci od 2007 roku.