Witamy na Fiat Klub Polska
-
Nowy klubowicz
BRAVO II - 1.9 Multijet 120KM - błąd P0091
Witam wszystkich
Mam problem jak powyżej - od czasu do czasu wyskakuje mi błąd P0091. Auto przechodzi w tryb awaryjny. Błąd wyskakuje tylko w trakcie zapotrzebowania na moc - jak mu się dociśnie i to nie zawsze.
Z opisu programu Mutliscan wyskakuje taka lista do sprawdzenia:
Sprawdź co następuje:
- Pusty zbiornik
- Przekaźnik pompy niskiego ciśnienia
- Bezpiecznik przekaźnika pompy niskiego ciśnienia
- Integralność pompy niskiego ciśnienia
- Pompa niskiego ciśnienia
- Filtr paliwa
- Zawór w filtrze paliwa zablokowany w pozycji otwartej
- Zablokowany przewód paliwowy
- Nieprawidłowo działająca pompa wysokiego ciśnienia
- Niewydolny regulator ciśnienia
- Nadmierna recyrkulacja paliwa we wtryskiwaczu
- Wtryskiwacz/wtryskiwacze zablokowane w pozycji otwartej
- Wycieki w obwodzie wysokiego ciśnienia paliwa
Powodem tego błedu jest fakt, że ECU odebrało nieprawidłowy sygnał z czujnika. Błąd obecnie nie jest aktywny ale został zapisany w pamięci. Skasuj błędy i obserwuj czy nie powrócą. Kontrolka na desce została włączona przez ten błąd.
Wymieniłem filtr paliwa na początek - na razie błąd nie wyskoczył ale też nie miałem okazji pocisnąć autem ostatnio. Ale martwią mnie dziwne korekty wtrysków - na wolnych obrotach dość spore odchyły w wtrysku nr 1 i nr 4
aczkolwiek nie wiem czy dobrze "mierzyłem" auto na postoju - na słońcu - nie wiem czy to ma jakiś wpływ - jak docisnę do 2,5 tys obrotów - korygują się nie mal idealnie
korketa.jpg
-
Chcesz dołączyć do nas?
Zarejestruj się!
-
Nowy klubowicz
Witam. Jestem nowym forumowiczem. Podepnę się pod temat.
Ubiegłej zimy po 3 nocach z silnym mrozem Bravo 1.6 multijet nie zapaliło. Po wymianie filtra paliwa i lekkim podgrzanie komory silnika dmuchawą elektryczną silnik zapalił , ale po ok. 2 tyg. w trakcie wyprzedzania ( po dodaniu ostro gazu ) silnik przeszedł w tryb awaryjny. Kontrolka awarii zgasła po trzecim odpaleniu silnika . Awaria wyskakuje teraz cyklicznie przy ostrzejszym przyspieszaniu.
Czy przyczyną może być zatkanie nowego filtra przez parafinę która być może znajdowała się jaszcze w zbiorniku paliwa po jego wymianie?
-
Master
Zorro,wyczysc jeszcze regulator cisnienia na pompie,nie zaszkodzi wyczyscic pompy w zbiorniku.Seweryn ,moze miec to samo,choc czasem moze byc przladowanie turbiny i tez wywali bleda.
Podobne tematy
-
Napisany przez Rayner28 na forum Bravo II
Odpowiedzi: 32
Ostatni post: 16-08-2015, 07:13
-
Napisany przez hulkster na forum Bravo II
Odpowiedzi: 6
Ostatni post: 29-05-2015, 06:49
-
Napisany przez antonnn na forum Sprzedam samochód
Odpowiedzi: 0
Ostatni post: 11-05-2015, 15:02
-
Napisany przez neftali na forum Bravo II
Odpowiedzi: 7
Ostatni post: 18-07-2014, 09:14
-
Napisany przez neftali na forum Bravo II
Odpowiedzi: 2
Ostatni post: 29-05-2014, 15:07
Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci
fiat 1.9 p0091
,
fiat p0091
,
fiat sedici errore p0091
,
error w fiacie p00091
,
fiat bravo 1.6 multijet po wymianie filtra paliwa wyskakuje blad na desce
,
p0091 fiat bravo
,
https:fiatklubpolska.plbravo-ii-467bravo-ii-1-9-multijet-120km-blad-p0091-29796
Tagi dla tego tematu
Powered by vBulletin, Copyright © 2023 vBulletin Solutions, Inc.
FiatKlubPolska.pl zrzesza fanów i posiadaczy samochodów marki Fiat.
FiatKlubPolska.pl nie jest formalnie powiązane z koncernem Fiat.
Znaki towarowe wykorzystane w treściach forum należą do ich właścicieli
i zostały użyte wyłącznie w charakterze informacyjnym.
Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 04:40.
W sieci od 2007 roku.