Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Posty od 16 do 25 z 25
  1. #16
    Master
    Dołączył
    11 kwiecień 2012
    Skąd
    Łódź
    Postów
    2,330
    Auto
    Bravo 1.4 tjet '09
    Rocznik
    2009
    Ciekaw jestem jak to działa ta cewka. A w 1.8 po lifcie był już zwykły, czterofazowy silnik krokowy



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #17
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,642
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Cytat Napisał markshall Zobacz post
    Ciekaw jestem jak to działa ta cewka. A w 1.8 po lifcie był już zwykły, czterofazowy silnik krokowy
    Elektromagnes jest sterowany PWMem i wraz ze wzrostem wypełnienia bardziej się wychyla - tak jakoś sobie to wymyślili. Po FL wiedziałem że jest inny siłownik ale że to normalna krokówka już nie

    Wysyłane z mojego GT-S5830 za pomocą Tapatalk 2
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  4. #18
    Master
    Dołączył
    11 kwiecień 2012
    Skąd
    Łódź
    Postów
    2,330
    Auto
    Bravo 1.4 tjet '09
    Rocznik
    2009
    Fakt, właśnie doczytałem w manualu o PWMie Tylko dziwi mnie to troche, przepustnica ma silną sprężynę i duże jej wychylenie wymaga sporego prądu cewki...no ale widać jakoś to działa

  5. #19
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,642
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Ale co ma przepustnica do siłownika biegu jałowego? To są dwa osobne elementy połączone jakby równolegle.. Ten siłowniczek przesuwa tylko taki trzpień..
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  6. #20
    Master
    Dołączył
    11 kwiecień 2012
    Skąd
    Łódź
    Postów
    2,330
    Auto
    Bravo 1.4 tjet '09
    Rocznik
    2009
    No cóż, w 1.2 i wielu innych silnikach siłownik biegu jałowego po prostu uchyla przepustnicę. Tu widać zrobili jakiś dodatkowy kanał obejściowy

  7. #21
    Klubowicz
    Dołączył
    21 listopad 2011
    Skąd
    Drążdżewo
    Wiek
    32
    Postów
    206
    Auto
    Brava 1.2 SX
    Witam ogrzeje trochę bo u mnie pojawił się ten problem z obrotami spadają na 600 i trzęsie silnikiem. Tą masę do TPS to skąd daliście? bezpośrednio z aku czy zaraz na wyjściu z ecu?? i czy tamten przewód pozostał czy odcięty został???

  8. #22
    Master
    Dołączył
    11 kwiecień 2012
    Skąd
    Łódź
    Postów
    2,330
    Auto
    Bravo 1.4 tjet '09
    Rocznik
    2009
    Ja zrobiłem prosty mostek między ECU a TPSem. Podlutowałem się do przewodu masowego od ECU a z drugiej strony przy samej wtyczce do TPS. Stare połączenie dalej istnieje, aczkolwiek prąd zawsze popłynie krótszą drogą, więc jakby go nie było.

  9. #23
    Klubowicz
    Dołączył
    21 listopad 2011
    Skąd
    Drążdżewo
    Wiek
    32
    Postów
    206
    Auto
    Brava 1.2 SX
    Dzięki a mógłbyś podać który to pin z ecu i który przy wtyczce??? bo inaczej będę musiał pruć całą izolację

  10. #24
    Klubowicz
    Dołączył
    26 wrzesień 2008
    Skąd
    Częstochowa
    Wiek
    48
    Postów
    268
    Auto
    Fiat Bravo 1.4 T-jet / Stilo 1.2 16v
    Rocznik
    2008 / 2002
    Pin B1 masa wychodząca z ECU , na nastawnik przepustnicy , czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym i czujnik temperatury silnika .
    Masa ta jest łączona w wiązce z jednego przewodu na trzy przewody i idzie na w/w czujniki .
    Łączenie znajduje się pod kolektorem ssącym zaraz na początku odcinka wiązki skręcającej w stronę czujnika temperatury silnika , jest tam taki plastikowy uchwyt .

    Pin B1 pierwszy od góry po lewej stronie
    Ostatnio edytowane przez asarx ; 02-06-2014 o 20:23

  11. #25
    Klubowicz
    Dołączył
    21 listopad 2011
    Skąd
    Drążdżewo
    Wiek
    32
    Postów
    206
    Auto
    Brava 1.2 SX
    Dzięki zrobiłem tak że podłączyłem się do czarnego przy wtyczce nastawnika i do tej masy przykręcanej śrubką do obudowy ecu, narzeczona pojechała i na razie jest dobrze. Dodam że przepustnicy nie demontowałem ani nic nie robiłem, tylko ten przewód


 
Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12

Podobne tematy

  1. [Silnik] Falujące wolne obroty na Pb
    Napisany przez DanioxD na forum Siena, Palio
    Odpowiedzi: 22
    Ostatni post: 14-12-2011, 08:33
  2. [silnik] Brava 1.4 12v za niskie obroty i gaśnie...
    Napisany przez -pawlo111 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 21-04-2011, 09:58
  3. [silnik] Stilo 1,9 JTD 120 km - wolne obroty
    Napisany przez Alans na forum Stilo
    Odpowiedzi: 21
    Ostatni post: 06-10-2010, 02:23
  4. Wolne obroty
    Napisany przez Mariusz_Tychy na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 16-03-2010, 15:25
  5. Za niskie obroty SIENA 1,6 16V
    Napisany przez arencio na forum Siena, Palio
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 30-01-2009, 22:22

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

fiat bravo tps schemat piny

silnik fiata 1.2 500 forum

fiat brava 1.2 zwykly gaz

przepustnica fiat 500 forum schemat

niskie wolne obroty

za niskie wolne obroty

siena palio bardzo niskie wolne obroty

fiat bravo 1.2 linka gazu

fiat brava 1.2 niskie obroty

bravo 1.8 niskie wolne obroty

silnik nie ma obrotow po wlaczeniu pierwszego biegu

bravo 1.2 16v zwykly gaz

problem z wolnymi obrotami brava 1.6

resetowanie wolnych obrotow stilo 1.6

bravo obroty 500

fiat 1.2 16v za niskie obroty

Tagi dla tego tematu

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl