No i się ożywiło.. Super chłopaki - dzięki..
Zielony sprawdzę ten jak to nazwałeś "asfalt" ale nie wydaje mi się żeby to tędy ciekło.. To raczej wali gdzieś w rogu.. Nie wykluczałbym tej kratki wentylacyjnej tyle że tam kurde jest taki dość spory próg.. Więc niby jak to by tam miało przelatywać? No chyba, że aż tak bryzga a ta kratka tego nie zatrzymuję.. Sprawdzę też czy tam na pewno jest te nadkole.. Wiem tylko, że widać te wszystkie węże od wlewu paliwa z nadkola - nic nie jest osłonięte..
qolejowy największy problem mam od strony prawej (czyli za pasażerem od strony wlewu paliwa).. Jutro to zgłębię.. Wiecie jaka jest motywacja jeżeli chodzi o grzebanie w brudnym mokrym aucie, z brudną morką podłogą nie mając garażu ani nawet miejsca do pogrzebania, mieszkając w centrum na ruchliwej ulicy, parkując na trawniku koło kamienicy bo nigdzie indziej miejsca nie ma.. ;]
Ciągle aktualne pytanie - jak uszczelniać ew. szczeliny w tej masie? Zrywać to czy zwyczajnie walić na to sylikon (uprzednio czyszcząc)?
Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.
>> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004
Był: Fiat Bravo 1.8GT
Qolejowy chodzi mi o pozycję 8 ale z drugiej strony (prawej) Tam też jest taki plastik.On właśnie powinien zasłaniać miejsce łączenia nadkola z podłogą.Przykręca się go od spodu do podłogi,ale ten plastik ma taki jak by rant który wychodzi wyżej (częściowo na nadkole) i zasłania to łączenie.
Byrrt możesz użyć i silikonu,tylko przydało by się jakieś mazidło które potem można pomalować,a jak wiadomo silikon średnio przyjmuje farbę.
Włoszczyzna-Hmm to jest to!
Była:Tempra 1.6SXie SW 93'
Marea Weekend 1.9 8v ELX 110KM 01'
Lancia Lybra 1.6 16v 01'
Fiat Stilo MW 1.9 16v 04'
Jest:Fiat Croma 1.9 16v 09'
Zielony toć przecież nikt tego malować nie będzie.. To wszystko znajduje się pod wygłuszeniami/tapicerką tak więc jak wszyscy się uszczelni, ściągam te wygłuszenie, piorę i zakładam - śladu nie ma..
Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.
>> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004
Był: Fiat Bravo 1.8GT
Jak to przeczytałem aż mną wstrząsnęło, już sobie wyobrażam kapiącą po głowie brudną wodę. No ale nie zawsze jest słodko. No i właśnie problem w tym że teraz nie ma warunków, żeby to wyczyścić i zasmarować, w takiej wilgoci to chyba niczym tego nie zasmarujesz.
Na takiej wilgotnej powierzchni zwykły silikon nie będzie trzymał, jest ponoć jakiś silikon dekarski który można stosować na mokre podłoże ale nigdy tego nie używałem.
Ja bym zrywał, jeżeli gdzieś cieknie to pod masą już na pewno znajdziesz ogniska korozji.
Eno ja to muszę mieć wszystko elegancko wykończone takie mam zboczenie jakieś.Daj znać jak poszła walka z powodzią.
Włoszczyzna-Hmm to jest to!
Była:Tempra 1.6SXie SW 93'
Marea Weekend 1.9 8v ELX 110KM 01'
Lancia Lybra 1.6 16v 01'
Fiat Stilo MW 1.9 16v 04'
Jest:Fiat Croma 1.9 16v 09'
qolejowy Brudna woda to pikuś.. Tam nad nadkolem to syf, kiła i mogiła jest Piach z błotem i wszelkim g**nem Generalnie to auto wstawię do garażu, opalarka i jechanie do sucha.. Już to raz robiłem - składałem wszystko jak było suche jak pieprz.. Co do Tylko jeżeli faktycznie cieknie tymi uszczelnieniami to co mi nawet da zerwanie tej masy jak i tak od strony nadkola będzie tam właziła woda.. To tak naprawdę trzeba by uszczelnić od tamtej strony.. A to trzeba wtedy umyć, ew. odrdzewić, odtłuścić, wysuszyć i spsikać jakimś czymś najlepiej barankiem albo co.. ehh to nie robota na ten okres
Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.
>> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004
Był: Fiat Bravo 1.8GT
Jak taka masa odejdzie od podłoża to już tylko zrywać... najlepiej podjechać do blacharzo-lakiernika żeby założył nową... nie wiem jak to się profesjonalnie nazywa ale raz widziałem jak znajomy wspawywał jakiś element w samochodzie w zakładzie i wykańczał właśnie taką masą mówiąc ze to specjalnie jest i że tak nawet fabryka robi...
Mi taka masa odeszła na dolnej krawędzi drzwi - dosłownie wisiała, zerwał i założył nową za 4 piwka
Nie wiem czy ma sens rwać fabryczną masę nie wiedząc gdzie tak naprawdę cieknie
Jak Ci żal bagażnika to ja jutro wleje do swojego
No tak, najpierw trzeba by to zrobić od spodu. Wyczyścić, wysuszyć, zamalować środkiem antykorozyjnym i najlepiej jakimś gęstym środkiem do podwozi ale takim na pędzel. Ale tak jak piszesz, to nie ten czas na taką pracę. W tej temperaturze żadne środki nie chcą wysychać tak jak powinny.
Dokładnie... próbowałem zwykłą listwę przykleić w drugim samochodzie, następnego dnia trzasnąłem drzwiami i odleciały ponownie, prędzej to zmrozi niż wyschnie, chyba że masz ciepły garaż i auto tam zostawić na 48h
Byrrt a czy masz założone z tyłu pełne nadkola,czy tylko te kawałki co zapodałem fotkę z Eper-a Skoro napisałeś wyżej że widać węże od tankowania to chyba nie.Koniecznie je załóż bo dużo nie kosztują,pasują fatalnie,ale robią na prawdę kawał nie złej roboty
Włoszczyzna-Hmm to jest to!
Była:Tempra 1.6SXie SW 93'
Marea Weekend 1.9 8v ELX 110KM 01'
Lancia Lybra 1.6 16v 01'
Fiat Stilo MW 1.9 16v 04'
Jest:Fiat Croma 1.9 16v 09'
a szczególnie właśnie po tej stronie gdzie jest wlew paliwa. U mnie jest tam przygrzana poprzeczka przytrzymująca wlew paliwa. Jak to wszystko tam oczyściłem, zobaczyłem masakryczny widok, poprzeczka w miejscu przygrzania do nadkola była już przerdzewiała. Z drugiej strony jest gładko, więc i błota tam nie ma
A więc sprawa wygląda ni dobrze ni źle.. Nadkola mam metalowe tak więc jakichkolwiek osłon brak.. Widać węże od paliwa, koła mam lekko większe (185/65 R14) tak więc szczelina małą i fotkę ciężko strzelić ale:
CameraZOOM-20120122111328669.jpg
Rozebrałem dziś też lewy boczek i kompletnie wywaliłem tę okładzinę z podłogi.. Wiaderko z ciepłą wodą i ludwikiem i wymyłem wszystko jak się da.. Wykładzinę wyprałem w wannie i wywirowałem w pralce
I teraz tak.. Nie widać nigdzie żeby leciało łączeniami, wyglądają na zdrowe, rdzy po prawej stronie tam nie ma.. Powstało takie ognisko przy wybrzuszeniu jednym, ale to chyba dość powierzchowne więc oczyszczę i zakonserwuje jakimś hamerajdem czy czymś..
CameraZOOM-20120122110956720.jpgCameraZOOM-20120122111012097.jpg
Okazuje się też, żę po lewej stronie choć woda może nie leci to wilgoć jest no i niestety rudy już tam trochę podjada..
CameraZOOM-20120122111040168.jpgCameraZOOM-20120122111109480.jpg
Pierwsze co to chyba kupić te nadkola żeby więcej tej wody tam nie leciało.. Trochę nie chce mi się babrać z ściąganiem zderzaka, zdzieraniem rdzy czy już w ogóle robieniem jakiś wstawek bo nawet nie mam do tego warunków.. Zostawiać auto z kolei jakiemuś papudrokowi to strach, że większego meksyku narobi..
Jak powinny wyglądać te nadkola? Coś takiego: ?
3018fl-5.jpg
Jak to się montuje? Na śruby/zatrzaski itp? Rozumiem, że w takim wypadku nie zawracać sobie głowy firmowymi nadkolami (tymi fragmentami które pokazał Zielony na szkicu)?
Dzięki za zainteresowanie w ogóle
Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.
>> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004
Był: Fiat Bravo 1.8GT
Dokładnie takie, dedykowane do konkretnego modelu.
zewnętrzna strona jest na zatrzaskach ale wewnętrzną trzeba chyba montować na blachowkręty bo czegoś to się musi trzymać
To raczej nie są nadkola tylko takie plastiki które zasłaniają do spodu wnęki w podłodze. Dobrze byłoby je mieć tam jest sporo zakamarków w których zbiera się błoto.
Może się mylę ale same nadkola Tobie niewiele pomogą, to raczej gdzieś od spodu koło w jakąś nieszczelność wrzuca wodę, tak jak pisałem wyżej, przydałoby się od spodu zasmarować jakimś gęstym środkiem wszystkie miejsca w obrębie koła.
Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.
>> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004
Był: Fiat Bravo 1.8GT