Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 1 z 4 123 ... OstatniOstatni
Posty od 1 do 15 z 51
  1. #1
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    20 styczeń 2014
    Skąd
    Żarki
    Wiek
    30
    Postów
    92
    Auto
    Fiat Bravo 1.8 16v
    Rocznik
    1995

    Uszkodzona pompa paliwa.? Problemy z rozruchem

    Witam posiadam bravo 1.8 16v z lpg tym najprostszym nie sekwencja od jakiegoś czasu mam problemy z rozruchem mianowicie muszę dodać pedał gazu żeby odpalić i kręcę rozrusznikiem i wciskam delikatnie pedał gazu staram się przed dłuższym postojem przełączyć na samą benzynę i może minimalnie to pomaga. Zawsze z rana odpalam z benz i później po kilku km na gaz przełączam ale zaobserwowałem np jak odpalę z rana na benz i jadę np na samej benz 2km nie przełączając na gaz to później normalnie odpala bez wciskania pedału gazu. Robiłem już różne cuda i jakiegoś drastycznego rezultatu nie ma trudno określić bo czasem chwilę pokręcę rozrusznikiem z wciśniętym pedałem gazu i odpali a czasem dłużej muszę a co do roboty jaką zrobiłem to przeczyściłem cały układ dolotowy przepustnice przepływomierz silniczek korkowy doprowadziłem do filtra powietrza dodatkową rurę z dopływem zimnego powietrza świece wymienione jakieś 5tys km temu ale również sprawdzałem wszystko ok auto u gazownika wyregulowane i już nie mam pomysłów. Ale jest kilka zagadek w których mam nadzieje że pomożecie mi mianowicie po wymontowaniu dolotowego przeczyszczeniu go gdy złożyłem pojawiła się czerwona tzw marchewa na desce myślałem że przepływomierz uszkodziłem ale gdy wypnę kostkę auto się dusi i gaśnie ale po wyczyszczenie tego dolotu przepustki itp auto zaczęło idealnie pracować na benz bo wcześniej dusiło ale nie wiem dlaczego świeci się na tzw marchewa kolejne co zauważyłem to wcześniej gdy nie było problemów z odpalaniem po przekręceniu kluczyka było słychać taki bulgot w baku i zasysanie które pochodziło z pompy paliwa moim zdaniem i dzisiaj zauważyłem że nie ma tego dźwięku nie wiem czy w ogóle go nie ma ale wcześniej normalnie z pozycji kierowcy było słychać ten dźwięk a dzisiaj nie ma go i trudno mi określić czy on zanikał że był co raz ciszej czy co bo bardziej skupiałem się na tym żeby mi auto odpaliło nigdy nie miałem tak żeby zabrakło mi paliwa w baku zawsze staram sie utrzymać te 10l żeby było ale na benz auto nie dusi się wkręca się super i już nie wiem czy pompa pada wtryski czy coś i dlatego ciężko odpala i świeci się ta marchewa jedyne co robiłem takiego być może żeby przyczyniło się do zepsucia pompy to gdy auto stało i np gdy wymieniałem żarówki albo sprawdzałem działanie szyb elektrycznych to często przekręcałem kluczyk do pojawienia się kontrolek sprawdzałem tam światła czy szyby i gasiłem kluczyk i tak kilka razy żeby sprawdzić po raz kolejny np szyby i za każdym razem pompa paliwowa tłoczyła paliwo do silnika i nie mam pojęcia czy to mogło ją zajechać i czy macie pomysł co jest przyczyną problemu z opalaniem i jak sprawdzić działanie pompy itp bo chciał bym sam sobie poradzić z tym bo nie chce zawozić do mechanika płacić nie wiadomo za co bo może to nie jest jakaś wielka usterka a po za tym nic nie daje tyle radości jak samemu naprawienie swojego autka



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    09 grudzień 2013
    Skąd
    Kraków
    Wiek
    35
    Postów
    618
    Auto
    Brava 1.6
    Rocznik
    2001
    A nie przekręciłeś kluczyka przy demontażu dolotu ? Pewnie wtedy złapał jakiś błąd. Pompa powinna pracowac tylko krótką chwile po przekręceniu kluczyka i jak przekręcasz kilka razy po sobie to może zadziałac tylko za pierwszym razem.

    Jak długi masz wąż od reduktora do miksera, w którym miejscu masz krokowca i czy w ogóle go masz, czy tylko sama śruba ?

  4. #3
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    20 styczeń 2014
    Skąd
    Żarki
    Wiek
    30
    Postów
    92
    Auto
    Fiat Bravo 1.8 16v
    Rocznik
    1995
    co do tzw marchewy czerwonej znikła a co było powodem naprawienia naprawdę nie wiem poprostu zacząłem bawić się bezpiecznikami kostkami przekaźnikami i nie ma marchewy a co do miksera czy krokowca nie wiem dokładnie o co chodzi nie ogarniam wogóle lpg ale auto pół roku posiadam nie było problemu z opalaniem itp ostatnio wystąpił ten problem możliwa że od gazu.? Auto było zaraz po trudności z odpalaniem u gazownika i gazownik wymienił wyregulował i ocenił instalację na sprawna

  5. #4
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    09 grudzień 2013
    Skąd
    Kraków
    Wiek
    35
    Postów
    618
    Auto
    Brava 1.6
    Rocznik
    2001
    A jak zapala na gazie ?

  6. #5
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    20 styczeń 2014
    Skąd
    Żarki
    Wiek
    30
    Postów
    92
    Auto
    Fiat Bravo 1.8 16v
    Rocznik
    1995
    u mnie gaz polega na przełącznik i nie ma różnicy czy odpalam z gazu czy z benz ale po dłuższym postoju staram przełączyć na benz i dopiero odpalić i przełączyć na gaz i po osiągnieciu 2tys obr silnika auto chodzi na gazie a odpalam na benz po dłuższym postoju ponieważ moim zdaniem lepiej jak chwile popracuje na benz niż odrazu przełączy sie na gaz bo pisałem że muszę podczas odpalania wcisnąć pedał gazu i czasem obroty wskoczą powyżej 2tyś i odrazu by się gaz załączył a silnik tzn popyhacze u mnie nie są w dobrej kondycji możliwe że już silnik się kończy brak ciśnienia na tłokach.?

  7. #6
    Klubowicz
    Dołączył
    09 grudzień 2013
    Skąd
    tomaszow
    Wiek
    40
    Postów
    441
    Auto
    Służbowe
    Rocznik
    12.2000
    po wyłączeniu silnika zalewa ci gazem, lub leje wtrysk benzyny.
    sprawdzelektrozawów na parowniku i zobacz czy po zgaszeniu auta na gazie nie smierdzi gazem

  8. #7
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    20 styczeń 2014
    Skąd
    Żarki
    Wiek
    30
    Postów
    92
    Auto
    Fiat Bravo 1.8 16v
    Rocznik
    1995
    no powiem Ci właśnie że zauważyłem heh bardziej poczułem że bo zgaszeniu auta czuć gaz w kabinie i za po autem też

  9. #8
    Klubowicz
    Dołączył
    09 grudzień 2013
    Skąd
    tomaszow
    Wiek
    40
    Postów
    441
    Auto
    Służbowe
    Rocznik
    12.2000
    to jauz wiesz co sprawdzic i koniecznie napisz o efektach na forum

  10. #9
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    20 styczeń 2014
    Skąd
    Żarki
    Wiek
    30
    Postów
    92
    Auto
    Fiat Bravo 1.8 16v
    Rocznik
    1995
    no ale moge dokładniejsze napisanie co mam sprawdzić i jak może jakieś zdjecia i czy jest możliwość abym sam to naprawił czy lepiej oddać do gazownika

  11. #10
    Klubowicz
    Dołączył
    09 grudzień 2013
    Skąd
    tomaszow
    Wiek
    40
    Postów
    441
    Auto
    Służbowe
    Rocznik
    12.2000
    nie chce sie mądrzyc, ale niektórzy sa leniwi
    Let me google that for you

    prawdopodobnie bedziesz mial wiecej elektrozaworów od gazu, zwykle jest 3, ale tan na parowniku ma najwieksze znaczenie.

  12. #11
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    20 styczeń 2014
    Skąd
    Żarki
    Wiek
    30
    Postów
    92
    Auto
    Fiat Bravo 1.8 16v
    Rocznik
    1995
    ale czy możliwe jest że miesiąc temu auto było u gazownika i miało juz te objawy że nie mogł odpalić i gazownik by tego nie zauważył że coś z parownikiem jest nie tak.? bo wyregulował gaz wymienił filtry

  13. #12
    Klubowicz
    Dołączył
    09 grudzień 2013
    Skąd
    tomaszow
    Wiek
    40
    Postów
    441
    Auto
    Służbowe
    Rocznik
    12.2000
    zalezy czy go informowałeś, jesli nie to watpie aby zauważył
    napisałeś jeszcze ze niewiesz czy silnik jest w dobrej kondycji.
    to tez moze miec wpływ na odpalanie ciepłego silnika.
    jak bys zmierzył kompresje to moze cos wiecej mozna by powiedzec,

    na odległośc Ci auta nie naprawie, moge tylko zasugerowac co moze byc nie tak, na podstawie tego co napisałeś
    niestety wróżyc sie jeszcze nie nauczyłem.

  14. #13
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    20 styczeń 2014
    Skąd
    Żarki
    Wiek
    30
    Postów
    92
    Auto
    Fiat Bravo 1.8 16v
    Rocznik
    1995
    wiem ja rozumiem ale chodzi mi bardziej o podpowiedzi na co moge spojrzeć aby coś naprawić on bardziej ma trudności z odpalaniem po postoju np jak zgaszę auto i pójdę do sklepu na 10min to spoko odpali ale np już pół godz postoju albo rano gdy stoi auto po nocy ma ciężko odpalić podjadę na dniach czy jutro czy we wtorek do gazownika i zobaczymy co powie

  15. #14
    Klubowicz
    Dołączył
    09 grudzień 2013
    Skąd
    tomaszow
    Wiek
    40
    Postów
    441
    Auto
    Służbowe
    Rocznik
    12.2000
    i to jest ważna informacja.
    gdyby lał ci wtrysk to problem byłby do poł godziny, po nocy zapalałby bez problemu.
    Jesli zle odpala po długim postoju, to masz moze nieszczelnosc w układzie zasilania paliwem, albo paliwo sie cofa,

    pzred odpaleniem przekrec zapłon 3-4 razy na 4-5s i wtedy próbuj odpalac, jesli wtedy nie bedzie problemu to diagnoza potwierdzona

  16. #15
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    20 styczeń 2014
    Skąd
    Żarki
    Wiek
    30
    Postów
    92
    Auto
    Fiat Bravo 1.8 16v
    Rocznik
    1995
    ok jutro spróbuję przekręcić kilka razy tak jak piszesz i zobaczymy jak zareaguje myślałem też na początku że to może filtr paliwa ale wydaję mi się że w tedy auto na benz by się dławiło jak by filtr był zapchany a na benz kręci do odcinki


 
Strona 1 z 4 123 ... OstatniOstatni

Podobne tematy

  1. Stilo 1.9 JTD problemy z rozruchem.
    Napisany przez trzcina na forum Stilo
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post: 13-08-2013, 19:02
  2. Doblo 1,3 multijet brak mocy, problemy z rozruchem.
    Napisany przez xborg na forum Doblo
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 30-10-2012, 18:11
  3. Problemy z rozruchem silnia po nocy.
    Napisany przez duchy11 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post: 21-11-2010, 17:39
  4. Uszkodzona część Pompa Lucas
    Napisany przez goospel na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 30-10-2010, 21:27
  5. Problemy z rozruchem marea 2.4 td
    Napisany przez jasiu_m na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 09-08-2009, 23:38

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

odpalanie na gazie zepsuta pompka

bulgot z baku paliwa

jak naprawic pompe paliwa fiat bravo

Uszkodzona pompa paliwa czy odpale ns gazie

fiat stilo objawy uszkodzenia pompy paliwowej

padajaca pompa paliwa LPG

pompa paliwa fiat bravo 1.6 po przelaczeniu na gaz pojawia sie dopiero prsd na pompe

zepsuta pompa paliwowa objawy lpg

auto na gazie ja odpalic pompa zepsuta

zepsuta pompa palwa jak odpalic auto

fiat brava uszkodzona pompa paliwa

pompa paliwa a problemy z rozruchem

uszkodzona pompa

uszkodzona pompa paliwowa fiat

fiat marea padajaca pompa paliwa

Tagi dla tego tematu

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl