Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 123 OstatniOstatni
Posty od 16 do 30 z 35
  1. #16
    Klubowicz
    Dołączył
    08 czerwiec 2012
    Skąd
    Częstochowa
    Wiek
    35
    Postów
    212
    Auto
    Brava 1.4 12V + JUNKERS ;)
    Rocznik
    12.1997
    Już mam przyczynę źle złożony zawór zwrotny odpalil ale jest kolejny problem nie chce się kręcić na wyższe do 2 tys i koniec może to coś z tym zaworem
    a na lpg nie chce wogole chodzic


    czy ten zawór ma być szczelny?
    Ostatnio edytowane przez herwolf260789 ; 24-09-2012 o 23:24



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #17
    Klubowicz
    Dołączył
    08 czerwiec 2012
    Skąd
    Częstochowa
    Wiek
    35
    Postów
    212
    Auto
    Brava 1.4 12V + JUNKERS ;)
    Rocznik
    12.1997
    Wszystko zrobione
    wziąłem wszystkie części że złomu. Wszystko co jest nad kolektora ssacym tylko jest kolejny problem auto muszę kręcić trochę dłużej by odpalilo ale chodzi dobrze a na gazie czuje lekki brak mocy jak by mu mieszanki brakowało. Teraz moje pytanie czy mógł jakiś blad wyskoczyć na kompie z tego powodu? Czy coś innego się stalo? Bo wszystko inne zachowuje siędobrze.
    Jestem przyzwyczajony że silnik odpal na dotyk a teraz troszke dłużej muszę go trzymać albo powtórnie zakrecic i mnie to drażni.
    Dodam że urządzenie wtryskowe ze złomu było wyciągnięte z egzemplarza który nie widział nigdy instalacji gazu chodził tylko i wyłącznie na benzynie

  4. #18
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,642
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Nie wiadomo w jakiej kondycji są części ze złomu.. Niestety..
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  5. #19
    Klubowicz
    Dołączył
    08 czerwiec 2012
    Skąd
    Częstochowa
    Wiek
    35
    Postów
    212
    Auto
    Brava 1.4 12V + JUNKERS ;)
    Rocznik
    12.1997
    Właśnie to jest ten znak zapytania.
    Ale jak coś to wtryskiwacz mam ten stary a on był dobry
    wtryskiwacz to jest wielkości startera do razeniowki tylko że czarny i pisze bosch? I jest pod taka szara obudowa?

  6. #20
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,642
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Głupia sprawa ale nie widziałem wtrysku w 1.4.. Ale jakoś to tak może być, ew. spodziewałbym się czegoś trochę większego.. Tam gdzie przychodzi paliwo
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  7. #21
    Klubowicz
    Dołączył
    08 czerwiec 2012
    Skąd
    Częstochowa
    Wiek
    35
    Postów
    212
    Auto
    Brava 1.4 12V + JUNKERS ;)
    Rocznik
    12.1997
    Bo z tego co wiem to jest na monowtrysku czyli wypada że to jest to.
    A co masz na myśli innego jeszcze kolego?
    Dodam że auto chodzilo jak zegarek wcześniej

  8. #22
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,642
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Cytat Napisał herwolf260789 Zobacz post
    Bo z tego co wiem to jest na monowtrysku
    Tak 1.4 12V w bbm to monowtrysk.

    Cytat Napisał herwolf260789 Zobacz post
    A co masz na myśli innego jeszcze kolego?
    Trochę nie rozumiem - gdzie ja mam coś na myśli?
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  9. #23
    Klubowicz
    Dołączył
    08 czerwiec 2012
    Skąd
    Częstochowa
    Wiek
    35
    Postów
    212
    Auto
    Brava 1.4 12V + JUNKERS ;)
    Rocznik
    12.1997
    No trochę źle zrozumialem
    tam już nie ma nic większego.

    A jeśli chodzi o wymianę to mam to po prostu wyciagnac z tej obudowy i włożyć nowy czy jest to jakoś bardziej zaawansowane?

  10. #24
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,642
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Na oczy tego nie wiedziałem więc nie wiem.. Poczekajmy aż odezwą się osoby mające z tym styczność..
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  11. #25
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    09 wrzesień 2008
    Skąd
    Kalisz
    Postów
    818
    Auto
    Citroen C8, Lancia Musa
    w 1,1 i 1,2 to jest super prosta sprawa. a widzę że w 1,4 12v jest on chyba czymś zakryty. pobaw się z tym starym i spr czy da się wymontować.
    Ostatnio edytowane przez marcin.b2508 ; 27-09-2012 o 22:06

  12. #26
    Klubowicz
    Dołączył
    08 czerwiec 2012
    Skąd
    Częstochowa
    Wiek
    35
    Postów
    212
    Auto
    Brava 1.4 12V + JUNKERS ;)
    Rocznik
    12.1997
    Jest zakryty taka szara osłoną a po jej zdjęciu wtrysk siedzi obudowany. Po zdjęciu ww osłony jest odkryty od gory a od dołu daje paliwo. Z szara oslona nie ma żadnego problemu trzyma się na 1 torksie
    jast dla mnie zagadka jak wyciagnac ten nieszczęsny wtrysk. Mogę obraca metodę prób i błędów ale nie chce uszkodzić dobrego wtryskiwacza

  13. #27
    Klubowicz
    Dołączył
    08 czerwiec 2012
    Skąd
    Częstochowa
    Wiek
    35
    Postów
    212
    Auto
    Brava 1.4 12V + JUNKERS ;)
    Rocznik
    12.1997
    Wymieniał ktoś wtrysk w 1,4 127
    V?

  14. #28
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    05 czerwiec 2012
    Skąd
    Wrocław
    Wiek
    30
    Postów
    875
    Auto
    Bravo 1.4 12v
    Rocznik
    1996
    a po co chcesz go wymieniać ? poruszasz nim troszke i powinnien wyjsc, ale lepiej wez sprezone powietrze i go przeczyść

  15. #29
    Klubowicz
    Dołączył
    08 czerwiec 2012
    Skąd
    Częstochowa
    Wiek
    35
    Postów
    212
    Auto
    Brava 1.4 12V + JUNKERS ;)
    Rocznik
    12.1997
    Bo co jakiś czas mi się świeci marchewa a na poprzednim nic takiego nie miałem nigdy moje auto ma 140 tys udokumentowanego przebiegu a ten ze złomu Bóg jeden raczy wiedziec

  16. #30
    Master
    Dołączył
    11 kwiecień 2012
    Skąd
    Łódź
    Postów
    2,330
    Auto
    Bravo 1.4 tjet '09
    Rocznik
    2009
    W 1.4 wtrysk jest przykręcony od góry do obudowy "gaźnika" chyba dwoma śrubami, wymiana jest dosyć prosta. Robiłem to kiedyś w Uno 1.4 a tam układ wtryskowy jest bardzo podobny, jak nie taki sam Z resztą reszta silnika różni się chyba tylko głowicą (8V).


 
Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 123 OstatniOstatni

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

monowtrysk fiat brava 1.4 12v czestochowa

brava 14i zalewa swiece

fiat bravo 1.4 12v zalewa swiece

fiat brava nie odpala i zalewa swiece

monowtrysk zalewa

fiat bravo 1.8gt zalewa silnik

monowtrysk fiat brava 1.4 12v

fiat brava 1.4 nie dostaje paliwa

oring przepustnicy fiat 1.4

fiat marea zalewa swiece nie odpala

uszczelka nad wetrysk paliwa fiat brava 1.4

zalewany monowtrysk paliwem bravo

fiat bravo 1.4 uszczelka pod monowtrysk

przykrecic moc fiat bravo

fiat brava sie zalewa

1.4 t jet zalewa

tjet zalewa swiece

Tagi dla tego tematu

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl