Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 123 OstatniOstatni
Posty od 16 do 30 z 45
  1. #16
    Master
    Dołączył
    11 kwiecień 2012
    Skąd
    Łódź
    Postów
    2,330
    Auto
    Bravo 1.4 tjet '09
    Rocznik
    2009
    Wypadałoby...



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #17
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,642
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Cytat Napisał Rick Zobacz post
    Czy potem muszę ja odpowietrzyć?
    Prawie całkowocie zlewasz płyn z chłodzenia tak więc no nie wyda inaczej

    Wysyłane z mojego GT-S5830 za pomocą Tapatalk 2
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  4. #18
    Master
    Dołączył
    11 kwiecień 2012
    Skąd
    Łódź
    Postów
    2,330
    Auto
    Bravo 1.4 tjet '09
    Rocznik
    2009
    Jeszcze zależy czy masz klime bo wtedy więcej płynu wyleci po odkręceniu nagrzewnicy - zbiornik wyrównawczy jest wyżej i najlepiej wyssać z niego najpierw płyn.

  5. #19
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,642
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Klima nie ma totalnie nic do rzeczy.. Ja spuszczałem płyn przy chłodnicy więc niby układ był już pusty a jednak i tak te pół litra poleciało..

    Wysyłane z mojego GT-S5830 za pomocą Tapatalk 2
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  6. #20
    Master
    Dołączył
    11 kwiecień 2012
    Skąd
    Łódź
    Postów
    2,330
    Auto
    Bravo 1.4 tjet '09
    Rocznik
    2009
    Cytat Napisał byrrt Zobacz post
    Klima nie ma totalnie nic do rzeczy..
    Otóż ma - gdyż można nie spuszczać płynu z układu w wersji bez klimy, gdyż nagrzewnica jest dosyć wysoko, wtedy wyleci jakieś pół litra-litr płynu. Ale z klimą wyleci dużo więcej gdyż zbiornik wyrównawczy nie jest przy chłodnicy i jest wyżej od nagrzewnicy.

  7. #21
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,642
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Cytat Napisał markshall Zobacz post
    Ale z klimą wyleci dużo więcej gdyż zbiornik wyrównawczy nie jest przy chłodnicy i jest wyżej od nagrzewnicy.
    W BBMach bez względu na to czy z klimą czy bez zbiornik wyrównawczy jest w tym samym miejscu.. Tak samo nagrzewnica. Zbiornik wyrównawczy zawsze jest powyżej chłodnicy, nagrzewnicy i całej reszty - po to jest! O czymś nie wiem?
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  8. #22
    Master
    Dołączył
    11 kwiecień 2012
    Skąd
    Łódź
    Postów
    2,330
    Auto
    Bravo 1.4 tjet '09
    Rocznik
    2009
    Cytat Napisał byrrt Zobacz post
    W BBMach bez względu na to czy z klimą czy bez zbiornik wyrównawczy jest w tym samym miejscu.. Tak samo nagrzewnica. Zbiornik wyrównawczy zawsze jest powyżej chłodnicy, nagrzewnicy i całej reszty - po to jest! O czymś nie wiem?
    Najwyraźniej - w wersjach bez klimy zbiornik jest zintegrowany z chłodnicą. W drugim przypadku - jest koło prawego bądź lewego kielicha pod maską.
    C25813833_8.jpg

  9. #23
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,642
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Cytat Napisał markshall Zobacz post
    Najwyraźniej - w wersjach bez klimy zbiornik jest zintegrowany z chłodnicą.
    Nie no proszę co to za herezje Mam Bravo bez klimy i jest zbiornik wyrównawczy - musi być! Kolega ma Brava 1.4 - też jest - no bo jak inaczej.. Skąd takie dziwne informacje - nie wprowadzaj ludzi w błąd!
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  10. #24
    Master
    Dołączył
    11 kwiecień 2012
    Skąd
    Łódź
    Postów
    2,330
    Auto
    Bravo 1.4 tjet '09
    Rocznik
    2009
    Cytat Napisał byrrt Zobacz post
    Nie no proszę co to za herezje Mam Bravo bez klimy i jest zbiornik wyrównawczy - musi być! Kolega ma Brava 1.4 - też jest - no bo jak inaczej.. Skąd takie dziwne informacje - nie wprowadzaj ludzi w błąd!
    Czytaj ze zrozumieniem - ja nie twierdze, że go nie ma tylko nie jest osobną częścią względem chłodnicy... Mam wstawić kolejne zdjęcie z allegro dla pokazania róznicy? Zintegrowany nie znaczy brak Zbiornik wyrównawczy musi być, jasna sprawa.

  11. #25
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,642
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Cytat Napisał markshall Zobacz post
    ja nie twierdze, że go nie ma tylko nie jest osobną częścią względem chłodnicy
    Wstaw zatem zdjęcie na którym jest zbiornik wyrównawczy jako część chłodnicy.. Wstaw jakiekolwiek na którym w zbiorniczek wyrównawczy w BBMie wygląda inaczej jak na tym zdjęciu co wrzuciłeś.. Powtarzam - w BBMach bez różnicy czy z klimą czy bez zbiorniczek wyrównawczy jest taki sam, jest w tym samym miejscu i nie ma nic wpływu na nagrzewnice i ilość płynu wchodzącego do układu chłodzenia!
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  12. #26
    Master
    Dołączył
    11 kwiecień 2012
    Skąd
    Łódź
    Postów
    2,330
    Auto
    Bravo 1.4 tjet '09
    Rocznik
    2009
    Proszę bardzo :
    C25741912_3.jpg

  13. #27
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,642
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Faktycznie pierwsze na oczy widzę.. Nie mniej nie ma to nic wspólnego z klimą!

    Mam Bravo 1.8 z 99 roku b/klimy,
    kolega Marea 1.8 z 97 roku b/klimy,
    kolega Brava 1.4 z 96 roku b/klimy,
    znajomi Marea 1.9 TD100 z klimą,
    widziałem też kilka 1.6 kupując auto (większość bez klimy ale były też z)

    .. wszystkie miały ten zbiornik. Być może chodzi o jakaś wersję silnika, po FL lub przed (ta ze zdjęcia to chyba z przed)...
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  14. #28
    Master
    Dołączył
    11 kwiecień 2012
    Skąd
    Łódź
    Postów
    2,330
    Auto
    Bravo 1.4 tjet '09
    Rocznik
    2009
    Cóż, pytanie tyczyło się bravy 1.2 a w śród tych silników (sam mam taki) zależy to właśnie od klimy (sprawdzone na podstawie kilkunastu egzemplarzy). Być może w innych silnikach zależy to od czegoś innego. W swoim silniku zauważyłem, że mocowanie chłodnicy od klimatyzacji (skraplacza) przeszkadza w istnieniu zbiornika wyrównawczego w tym miejscu, dlatego przeniesiono go na kielich. Na podstawie przytoczonych przez Ciebie przykładów widać, że w innych silnikach jest inaczej

  15. #29
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,642
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Ok, wracając jednak do tematu nie powinno to mieć żadnego wpływu na ilość płynu który wypłynie podczas wymiany wkładu nagrzewnicy. Ja spuszczałem płyn ściągając dolną rurę na chłodnicy na ciepłym silniku (termostat otwarty) i tak się powinno robić..
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  16. #30
    Master
    Dołączył
    11 kwiecień 2012
    Skąd
    Łódź
    Postów
    2,330
    Auto
    Bravo 1.4 tjet '09
    Rocznik
    2009
    Cytat Napisał byrrt Zobacz post
    nie powinno to mieć żadnego wpływu na ilość płynu który wypłynie podczas wymiany wkładu nagrzewnicy.
    Zgadzam się, pod warunkiem, że spuścisz płyn z układu. Kolega w Marei 1.6, mając zbiornik przy chłodnicy nie spuszczał i wyleciało niewiele więcej niż u mnie (zbiornik na kielichu, płyn spuszczony). Zaczynając tą dyskusje chodziło mi tylko o to, że zależnie od silnika, można uprościć sobię sprawe nie spuszczając płynu z układu.


 
Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 123 OstatniOstatni

Podobne tematy

  1. Jaki olej???
    Napisany przez madmodeno na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 49
    Ostatni post: 17-04-2012, 20:11
  2. szczelność ukł. chłodzenia Fiat Bravo HGT
    Napisany przez przemoemo na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post: 05-11-2008, 16:06
  3. Jaki to kod koloru?
    Napisany przez mihal85 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 24-07-2008, 11:19
  4. [ukł. chłodzenia] Fiat Bravo gdzie jest termostat
    Napisany przez Vincent na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 04-05-2008, 11:54
  5. [ukł. chłodzenia] płyn chłodzący
    Napisany przez egon na forum Punto
    Odpowiedzi: 19
    Ostatni post: 04-04-2008, 14:00

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

nagrzewnica brava

brava uszczelki do nagrzewnicy

wymiana nagrzewnicy fiat brava czy trzeba plyn spuscic

nagrzewnica (typ Borletti)

instrukcja wymiany nagrzewnicy brava

brava nagrzewnica

nagrzewnica bravo 1.2

oring nagrzewnicy fiat

wymiana nagrzewnicy fiat brava 1 2

nagrzewnica fiat brava cena

nagrzewnice fiat brava cena

uszczelki do nagrzewnicy fiat brava

fiat nagrzewnica bravo 1.8 gt

uszczelka nagrzewnicy fiat brava

oring do nagrzewnicy fiat bravo

oring nagrzewnicy brava

uszczelka nagrzewnicy fiat marea

ceny nagrzewnicy marea

fiat brava nagrzewnica

jaki oring do nagrzewnicy fiat marea

forum fiat brawa 1999 jak wymienic nagrzewnice

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl