Proszę o podpowiedź : jak/którędy odkręcić - wyjąć rozrusznik w Bravo 1.8. Od dołu widzę tylko 1 śrubę na korpusie rozrusznika ( są 3) i 2 śruby klamry. Co rozebrać aby dostęp do niego był możliwy bez łamania rąk.
Proszę o podpowiedź : jak/którędy odkręcić - wyjąć rozrusznik w Bravo 1.8. Od dołu widzę tylko 1 śrubę na korpusie rozrusznika ( są 3) i 2 śruby klamry. Co rozebrać aby dostęp do niego był możliwy bez łamania rąk.
ja w hgt musiałem sciągnąc przepustnice powietrz zeby sie dostac do górnych srób i odłacz akumulator
ale cóż ja mogę wiedzieć jestem tylko mechanikiem po zawodówce
Dzięki. Potwierdzają się moje przypuszczenia co do 1.8Gt w piatek zobaczę .
Czy kolega demontował w końcu ten rozrusznik? Jakieś wskazówki?![]()
Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.
>> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004
Był: Fiat Bravo 1.8GT
wyciagałem rozrusznik z bravki 1.8 96r i powiem Ci tak narobiłem sie aż głowa boli wyciagałem go dołem jak masz kanał dobre klucze i sprytne ręce to w godzine może dobrą godzine wyjciągniesz ile srub jest nie pamietam ale cos około 5,6 ja odłaczyłem najpierw akumu potem wszystkie przewody typu plus masa itp i po kolei wykrecałem sruby ktore go trzymały ja miałem w tym ciężko ze nie mam kanału i podniosłem auto na lewarkach zabezpieczyłem zeby nie spadl i pod auto ale nie polecam bo miejsca na jakiekolwiek ruchy zero i strach ze moze auto spasc na klate:/ i jak zakładalem nowy rozrusznik chciałem go włożyc góra udało mi sie ale musisz wyciagnac cały kolektor dolotowy najpierw odkręcić przepustnice od kolektorka uważaj bo na łaczeniu jest uszczelka pózniej od dołu kolektora sa 2 śruby chyba 17 musisz włozyc reke pod kolektor i wymacasz takia rurkę ktora idzie od podwozia auta w góre aż do kolektora ssacego dobre klucze troche cierpliwosci i odkrecisz pozniej musisz opuscic opaski ktore trzymaja te gumki w ksztalcie tuby wchodzace z kolektora do glowicy i na sam koniec przewody paliwa do wtrysku i przewod powrotny wyciagnac z takich tulejek na ktorych sie trzymaja przy kolektorze nie musisz odkrecac przy wtryskach i pod przewodami paliwa do kolektora przymocowany jest moduł od swiec zaplonowych delikadnie odepnij bo tam idzie kostka wchodzi do takiej strzyneczki czyli modułu i od dolu tez wchodzi do modołu kostka i idzie na cewki juz odepnij delikatnie i powiniej kolektor sam wyjsc aaa jak juz wyjdzie 10cm do gory moze go trzymac od dolu waz od cisnienia hamulca to wysun go i masz dostep do miejca rozrusznika powiem tak jak masz kanal to dobre klucze troche kombinowania wyjdzie bez kanalu napewno bym juz nie wyciagal go leezac pod autem tylko gora troche rozbierania jest ale zkladalo mi sie duzo lepiej tylko podloz cos pod auto bo czasem srubka wypadnie z reki czy cos i godz szukania pod autem ja tak poradzilem sobie z wymiana rozrusznika moza da sie łatwiejjak cos to napisz priva z nr tel to odezwe sie i pow przez tel dokladniej bo tu litanie dalem pewnie trudno zrozumiała
![]()
Nie no ja nie będę odkręcał kolektora - masochistą nie jestemPodjadę do kolegi i najwyżej na kanale sprawę ogarnę.. Swoją drogą to do prac pod autem zdecydowanie zalecam kobyłki i auto stabilnie stoi i nie spadnie jak to napisałeś na klatę
Nr. tel to mogę na prv dać ale myślę że wystarczy to co napisałeś - sam sprawę ogarnę
Dzięki!
Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.
>> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004
Był: Fiat Bravo 1.8GT