Witamy na Fiat Klub Polska
Posty od 1 do 9 z 9
  1. #1
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    20 wrzesień 2008
    Skąd
    Torzym
    Postów
    529
    Auto
    fiat bravo 1.9td

    Raport po podłączeniu pod komputer w ASO.

    Czy może mi ktoś powiedzieć o co chodzi z tym raportem i czy wszystko jest w porządku?

    Parametry:
    Lampka świec Zgaszona
    Przekażnik świc zaworowych Nie aktywny
    Lampka awaryjna Zgaszona
    Spreż.klimatyzatora Dezaktywowany
    Bieg jal. szybki Nie aktywny
    Wymaga uruch.klimat. Nie aktywny
    Obroty silnika 0 obr./min
    Wyprzedzenie wtrysku. -10 Sopn./kata
    Korekta wyprzedz.wtrysku 0 stopn./kata
    Otwarcie zaworu EGR 0%
    Temperatura wody 16.75stop.celsj.
    Temperatura powietrza 11.80 stop.celsj.
    Poz.ped.przyszpieszn. 10%
    Przepływomierz powietrza 18.61 kg/h
    Ciśnienie atmosferyczne 994 mBar
    Zasilanie czujnków 2.50 Wolt
    Napięcie akumulatora 11.85 Wolt
    Błędy wskazane przez Centralke:
    Napięcie akumulatora Przerywany
    Lampka awaryjna Przerywany
    Wtrysk oprzyrzadow. Przerywany
    Przepływomierz Przerywany



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Klubowicz
    Dołączył
    01 grudzień 2010
    Skąd
    Rybnik
    Postów
    151
    Auto
    Croma 07' 1.9 JTD 16V 150
    Z tego to zbyt wiele nie można wywnioskować poza tym, że strasznie niskie napięcie aku, ale może to tzw. "bug" oprogramowania niestety tym urządzeniom nie można wierzyć w 100%. Żadnych konkretnych kodów błędów ani nic tu nie ma, żadnych wykresów nie ma co wnioskować za bardzo Napisz może o co chodziło z autkiem, że znalazł się pod kompem i co aso stwierdziło to może jakoś się do tego ustosunkujemy

  4. #3
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    20 wrzesień 2008
    Skąd
    Torzym
    Postów
    529
    Auto
    fiat bravo 1.9td
    Autko wylądowało w ASO z powodu Ze jak jest duży mróz to odpala normalnie ale za to po odpaleniu chodzi pare sekund nie równo tak jak by na wszystkie gary nie palił.Świece nówki boscha wyieniłem i dalej to samo a ASO postawiło diagnoze sprawdzenie pompy,sprawdzenie wtryskiwaczy i luzy na zaworach.Byłem w servisie boscha ale nie mieli czasu ale jak oglądał te parametry to mi coś mówił że mu nie pasuje ten kąt wyprzedzenia wtrysku że jest -10. Ale on jest pewny bo nie wie ile powinno być.Wiem że napięcie jest słabe ale jakoś przy -25 sopniach pali na dotyk tak samo jak sprawdzali mi ładowanie na odpalonym to miałem jak się nie myle okło 16.Akumulator ma 2 lata.

  5. #4
    Klubowicz
    Dołączył
    01 grudzień 2010
    Skąd
    Rybnik
    Postów
    151
    Auto
    Croma 07' 1.9 JTD 16V 150
    Niestety na dieslu się na tyle nie znam, ale kąt wtrysku to parametr analogiczny do kąta wyprzedzenia zapłonu w benzynie i 10 stopni wydaje się względnie rozsądne, ale może się mylę. W każdym razie wydaje mi się, że problem tkwi w czymś inny niestety absolutnie nie mam pomysłu w czym Jaki to silnik dokładnie ? TD100 ?

  6. #5
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    20 wrzesień 2008
    Skąd
    Torzym
    Postów
    529
    Auto
    fiat bravo 1.9td
    Tak to jest 1.9 td 100km. Bo najbardziej mi chodzi o te że zaczął mi bardzo głośno klekotać aż mnie na cały parking słychać a parking jest spory.

  7. #6
    Administrator
    Dołączył
    28 sierpień 2009
    Skąd
    Gdynia
    Postów
    11,530
    Auto
    Croma FL Emotion
    Rocznik
    08.2008
    Cytat Napisał zozo1
    jak się nie myle okło 1
    jeśli masz taki to za duże, maksymalne to 14,4 kolejna rzeczą, to czy palą Ci się jakieś dodatkowe kontrolki, które mogą informować o błędzie, czy kopci Ci, czy zauważyłeś jakiś spadek mocy.

    [ Dodano: 2010-12-28, 15:47 ]
    ciśnienie otwarcia nowego wtryskiwacza 12,4...13,1 MPa
    używanego 11,6...12,3 MPa

    Przed założeniem nowego tematu zapoznaj się z :
    Regulamin | Szukaj | Skargi |
    Kontakt| Zanim stworzysz nowy temat

    Jest:
    -rower
    -Fiat Croma 1.9 FL Emotion - Czarna FURIA
    -Volvo V50 2.0

    Było:
    -Brava 1.4 S 75 KM
    -Marea 1.9 JTD na FKP|
    -FF 1.8 TDCi

  8. #7
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    20 wrzesień 2008
    Skąd
    Torzym
    Postów
    529
    Auto
    fiat bravo 1.9td
    Ale te parametry co podałeś to jest wszystko na plusie czy na minusie. co do kopcenia to nie ma tragedii a czy spadła moć tego nie wiem wydaje mi się że ma kopa takiego jak go kupiłem tylk nie wiem czy już go czasem nie kupiłem z tą usterką akontrolki żadne się nie palą.

  9. #8
    Klubowicz
    Dołączył
    22 czerwiec 2009
    Skąd
    Cieszyn
    Wiek
    34
    Postów
    263
    Auto
    Audi S3 8L BAM
    Rocznik
    2002
    zozo1, z tego co piszesz to masz ten sam problem co ja, tzn nie wiem jak czesto to u ciebie wystepuje bo u mnie raczej rzadko, ale to nie ma chyba roznicy, przekrecam kluczyk, kontrolki wtrysku i swiec gasna, odpalam. sporadycznie sie zdarzy ze nim potrzesie kilka sekund i wszystko jest ok, nie ma pozniej zadnych problemow, ani w czasie jazdy ani na postoju, ale... no wlasnie jest jedno ALE... chyba ze dwa razy w ciagu kilku miesiecy, raz w lecie, przy duzych upalach, raz teraz przy ~-13* zaraz po odpaleniu skakaly mi obroty 800-1100, trzy cztery skoki i spokoj, swiece sa ok, podejrzewalem jeszcze wtryski czy kable WN ale madrzejsze glowy zaprzeczaly, ktos podpowiadal wymiane filtra paliwa, ale ów filtr byl wymieniany przed zeszla zima. Teraz mysle nad pompa wtryskowa, ale to by byly chyba tez problemy podczas jazdy, przyspieszania czy cus... Sam juz nie wiem czego szukac w tej prostej jednostce. Moze faktycznie mieszanka nie ta.
    Kopcenie w normie, moment nawet troche wczesniej niz ksiazkowo, bo przy 2000-2100 rpm.
    Bravo 1.9 TD 100 GT => A3 1.8T 150 => S3 1.8T 225

  10. #9
    Administrator
    Dołączył
    28 sierpień 2009
    Skąd
    Gdynia
    Postów
    11,530
    Auto
    Croma FL Emotion
    Rocznik
    08.2008
    Cytat Napisał zozo1
    Ale te parametry co podałeś to jest wszystko na plusie czy na minusie
    Rozumiem, że chodziło Ci o klemy? z tego co jest mi wiadomo to podłącza się pod obie klemy i dokonuje pomiaru prądu ładowania akumulatora. Prawidłowe to 13,8-14,4 V.


    Trochę martwi mnie ten kąt wyprzedzenia. Kąt tak owy ustawia się na pompie, więc stanwiam na coś z pompą, pompę jaką posiadasz to chyba LUCAS FT09. Spr takiej pompy dokonuje się VAG-iem.

    Przed założeniem nowego tematu zapoznaj się z :
    Regulamin | Szukaj | Skargi |
    Kontakt| Zanim stworzysz nowy temat

    Jest:
    -rower
    -Fiat Croma 1.9 FL Emotion - Czarna FURIA
    -Volvo V50 2.0

    Było:
    -Brava 1.4 S 75 KM
    -Marea 1.9 JTD na FKP|
    -FF 1.8 TDCi


 

Podobne tematy

  1. Bravo, którego nie da się podpiąć pod komputer
    Napisany przez Limpopo na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 16
    Ostatni post: 26-08-2012, 19:37
  2. Odpowiedzi: 4
    Ostatni post: 20-12-2010, 01:16
  3. Komputer
    Napisany przez rysio84 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post: 16-01-2009, 09:14
  4. Komputer pokładowy
    Napisany przez szela na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post: 10-12-2008, 17:17
  5. Komputer - Marea 1.9JTD 2001
    Napisany przez pp13dhkoty na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post: 15-11-2008, 01:27

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

ile kosztuje podlaczenie auta pod komputer

podpiecie fiata bravo pod komputer

podpiecie pod komputer a3fiat marea jak podlaczyc pod komputerpodpiecie komputera fiat cenajaki kabel aby podlaczyc a3 pod komputerpodlaczenie pod komputer cena ile kosztuje diagnoza w aso fiatafiat koszt podlaczenie pod kompiter
Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl