U mnie 300 zł w zeszłym roku w serwisie Boscha, oryginalny od nich. Do silnika CF-3 110 kM.Napisał Zielony
U mnie 300 zł w zeszłym roku w serwisie Boscha, oryginalny od nich. Do silnika CF-3 110 kM.Napisał Zielony
Gdy się nie ma co się lubi, to się lubi co się ma.
Ze sklepu Boscha może i tak, ale nie ze zwykłego motoryzacyjnego, który nakłada dodatkową marżę
Numer mojej przeplywki to 0281002308
Marcin91, często bywa tak, że bezpośrednio od producenta jest drożej niż w sklepie który ma wypracowane zniżki .
Too[color=blue] Fiat [/color]Too Furious - R.I.P.
Tak jak mówiłem,czyli masz taką samą jak u mnie.Takie przychodzą do marysiek ze zmiennym geo w turbinie przy czym ten silnik ma 110KM a jego numer to 186.A6.000.Napisał fuse
500zł o których piszesz to rozbój w biały dzień.Jak nie znajdziesz tej przepływki w okolicach 300 zł to kup na allegro i tyle.
Włoszczyzna-Hmm to jest to!
Była:Tempra 1.6SXie SW 93'
Marea Weekend 1.9 8v ELX 110KM 01'
Lancia Lybra 1.6 16v 01'
Fiat Stilo MW 1.9 16v 04'
Jest:Fiat Croma 1.9 16v 09'
No to sie zgadza. Wiec chyba kupie na alegro, gosc daje za 300zl z faktura nowa sztuke.
Oryginalną czy zamiennik?
Przed założeniem nowego tematu zapoznaj się z :
Regulamin | Szukaj | Skargi | Kontakt| Zanim stworzysz nowy temat
Jest:
-rower
-Fiat Croma 1.9 FL Emotion - Czarna FURIA
-Volvo V50 2.0
Było:
-Brava 1.4 S 75 KM
-Marea 1.9 JTD na FKP|
-FF 1.8 TDCi
A czy odłączenie przepływki w moim 1.8 też może ją wykluczyć? Auto faluje na niskich obrotach... Czy jak odłączę przepływkę to coś to mi da?
Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.
>> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004
Był: Fiat Bravo 1.8GT
Napisał lukq
Oryginalny Boscha.
A powiedzcie mi teraz, zebym nie zglupial...mam juz tak dlugo mula na tym aucie, ze nie pamietam jak bylo, gdy przeplywka byla sprawna...wiec:
jak podepne nowa - sprawna przeplywke, to auto powinno jezdzic lepiej niz jak jest z odpieta przeplywka?
Powinno trochę lepiej bądź tak samo. Jeśli złapiesz znowu muła to znaczy, że dalej coś nie tak.
Przed założeniem nowego tematu zapoznaj się z :
Regulamin | Szukaj | Skargi | Kontakt| Zanim stworzysz nowy temat
Jest:
-rower
-Fiat Croma 1.9 FL Emotion - Czarna FURIA
-Volvo V50 2.0
Było:
-Brava 1.4 S 75 KM
-Marea 1.9 JTD na FKP|
-FF 1.8 TDCi
Ponowie swoje pytanie czy odłączenie przepływomierza w Benzyniaku 1.8 też może pomóc w wyeliminowaniu usterki tego elementu? W razie co odłącza się to w trakcie pracy silnika czy przed uruchomieniem?
Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.
>> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004
Był: Fiat Bravo 1.8GT
Możesz w trakcie i przed, ja zalecam przed. Powinno pomóc w diagnozie.
Co dolega samochodowi?
Przed założeniem nowego tematu zapoznaj się z :
Regulamin | Szukaj | Skargi | Kontakt| Zanim stworzysz nowy temat
Jest:
-rower
-Fiat Croma 1.9 FL Emotion - Czarna FURIA
-Volvo V50 2.0
Było:
-Brava 1.4 S 75 KM
-Marea 1.9 JTD na FKP|
-FF 1.8 TDCi
lukq no wiesz - nie pamiętasz
Generalnie mój problem opisałem w postach:
Link1, Link2, Link3.
Generalnie falujące obroty... Po odłączeniu przepływki nie gaśnie kontrolka silnika, auto da się odpalić ale faluje tak jak jeszcze nigdy nie falował.. A tak myślałem o tej przepływce bo jak miałem delikatnie rozszczelnioną rurę dolotową to auto chodziło idealnie (aż nie chce mi się wierzyć żeby było to przypadkiem). Z chwilą założenia nowej szczelnej auto zaczęło falować.. Początkowo bardzo delikatnie teraz jakby mocniej.. Jutro jadę na kanał sprawdzić czujnik położenia wału.. Boje się że to nie to bo chyba paliłaby się kontrolka silnika.. Na teście sprężania wyszło że mam raz że za wysokie a dwa że nierówne ciśnienie na tłokach.. Z tym, że nie wiem czy w to wierzyć bo wykonywał ten test kolega (jego tata jest mechanikiem z dawnych czasów miał taki manometr).. Boje się właśnie, że to coś poważniejszego, może wtryski też.. ehh :/
już sobie przypomniałem co miałeś za problem, za dużo tego do ogarnięciaNapisał byrrt
Słuchaj jeśli chodzi o czujnik to nie koniecznie może wywalać kontrolkę silnika, gdyż działa ale w błędnych parametrach.
Dziwne, że po odpięciu przepływki jeszcze gorzej chodzi bo tak nie powinien. Teraz trochę głupio,filtry masz czyste?
Kompresja to już poważniejsza sprawa, jeśli nie będzie to któryś z powyższych problemów, polecam bym udanie się do mechanika celem sprawdzenia prawidłowości kompresji.
Przed założeniem nowego tematu zapoznaj się z :
Regulamin | Szukaj | Skargi | Kontakt| Zanim stworzysz nowy temat
Jest:
-rower
-Fiat Croma 1.9 FL Emotion - Czarna FURIA
-Volvo V50 2.0
Było:
-Brava 1.4 S 75 KM
-Marea 1.9 JTD na FKP|
-FF 1.8 TDCi
W prawdzie teraz nie sprawdzałem ale filtr był wymieniany jak kupiłem auto czyli jakieś hmm z 8kkm temu.. Dodam, że falował i przed i po wymianie. Jutro też wymieniam filtr paliwa bo wożę go od pół roku w bagażniku i nie mam kiedy wymienić a że będę na kanale..
Po odłączeniu przepływki auto faluje i to nie tylko na jałowych. Dodaje gazu, trzymam go w jednej pozycji tak powiedzmy na 2000obr i obroty skaczą 2000-1800-2000 coś w ten deseń..
[ Dodano: 2011-04-13, 09:29 ]
A odnośnie kontrolki i czujnika.. O ile przepływka może faktycznie przekłamywać bo nie jako daje ona sygnał czysto analogowy do kompa, to czujnik położenia wału raczej działa lub nie i tyle.. Daje impulsy lub nie daje - no chyba że po prostu czasem gubi parę sinusów z przebiegu a komp zgłasza błąd dopiero po jakimś dłuższym czasie braku sygnałów z czujnika. Jeżeli jest tak to mierzenie omomierzem nic nie da. Wezmę jutro chyba oscyloskop i przetwornice i będę sprawdzał co się dzieje na przewodzie koło centralki (tym z czujnika).
Pozdrawiam
[ Dodano: 2011-04-13, 12:00 ]
Dodam jeszcze filmik z pracy silnika - nie wiele to pewnie da ale może ktoś coś tam ze słuchu znajdzie. Widać jak się lekko muska gaz to tak się jakby dławi itp..
Nie słychać tego na filmie ale wg. mnie dziwnie buczy z wlotu powietrza.. Być może to normalne ale nigdy czegoś takiego gdzie indziej nie słyszałem..
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=bkPs57y4wXw[/youtube]