Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Posty od 16 do 23 z 23
  1. #16
    Moderator
    Dołączył
    15 wrzesień 2008
    Skąd
    Biała Podlaska
    Wiek
    37
    Postów
    8,254
    Auto
    Peugeot 407
    Rocznik
    2004
    no ale i tak nową uszczelkę musi założyć i planować głowicę więc robota ta sama



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #17
    Master
    Dołączył
    14 styczeń 2008
    Skąd
    dziki kraj
    Postów
    3,467
    Auto
    osobowe
    Rocznik
    nieistotny
    Cytat Napisał seth67
    nie zgodzę się zHipo przy przestawionym rozrządzie będzie ciężko palił ale zapali.
    Próbowałeś ? bo ja tak i nie odpalił

  4. #18
    Master
    Dołączył
    10 lipiec 2009
    Skąd
    Lublin
    Wiek
    37
    Postów
    1,277
    Auto
    właściwie to brak.
    Hipo, ja też nie próbowałem, ale też słyszałem, że z przestawionym się da odpalić.

  5. #19
    Moderator
    Dołączył
    15 wrzesień 2008
    Skąd
    Biała Podlaska
    Wiek
    37
    Postów
    8,254
    Auto
    Peugeot 407
    Rocznik
    2004
    w warsztacie w którym robiłem mieliśmy przypadek że rozrząd gdzieś trochę był przestawiony i koleś miał problemy z autem ale ogólnie się taczało samochód był robiony przez jakiegoś domokrążce chyba bo masakrycznie wyglądało to co zrobił

  6. #20
    Master
    Dołączył
    14 styczeń 2008
    Skąd
    dziki kraj
    Postów
    3,467
    Auto
    osobowe
    Rocznik
    nieistotny
    Benzyne się koledzy uda odpalić, ba będzie zmulone ale będzie nawet jeździć, ale diesel z racji zapłonu to inna bajka. Jeden ząbek na pasku i rozwiewa wszystkie nadzieje. No chyba że ktoś nie ma na wałku krzywek prawie i zawory się szybko domykają. Ale to też musi być fuks niezły.


    Nawet na logikę jeśli ciśnienie będzie nam uciekało przez uchylone zawory to powietrza nie sprężymy do ciśnienia takiego aby powstała temperatura wystarczająca do samozaplonu ON.

    No ale cuda się zdarzają, jeśli komuś udało się odpalić przestawionego diesla to możliwe że w jakimś aucie się da.

  7. #21
    Moderator
    Dołączył
    15 wrzesień 2008
    Skąd
    Biała Podlaska
    Wiek
    37
    Postów
    8,254
    Auto
    Peugeot 407
    Rocznik
    2004
    no dlatego powiedziałem że da się tam nawet chyba nie o ząbek było przestawione tylko trochę mniej ale dokłądnie nie pamiętam w każdym bądź razie ja stawiam i tak na wydmuchaną uszczelkę

  8. #22
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    15 maj 2010
    Skąd
    tarnowskie góry
    Postów
    16
    Auto
    marea weekend
    a moze gniazda zaworow sa wypalone i sa nieszczelne?? jeszcze mozna zbadac kompresje z uszczelnieniem..

  9. #23
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    07 grudzień 2009
    Skąd
    Jaworzno
    Postów
    24
    Auto
    fiat marea week. 2.4 jtd
    Okazało sie ze w[color=orange]s[/color]zystkie pierścienie jak i panewki sa na wymarciu, na szczęście głowica prócz dość sporej ilości nagaru ok jak i dol silnika ok, ogólnie za wszystko wyszło 2700 ale myślę ze jak zrobi to jeszcze trochę Marysia pojeżdżę. Dzieki wielkie wszystkim ktorzy probolwali pomoc
    FIAT MAREA WEEKEND 2.4 JTD HLX 99'
    i (jeszcze) OPEL OMEGA kombi 2.0i Diamant 92'


 
Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

jtd kompresja

2.4 jtd slaba kompresja

kompresja 1.9 jtd

sprawdzanie kompresji w jtd

jak sprawdzic sprezanie jtd

1.9 jtd fiat kompresja

test sprezania w 1.9 jtd

przestawiony rozrzad jtd

2.4 jtd zle pali na cieplym

2.4 jtd ciezko pali na cieplym

jak sprawdzic rorzad w 2.4 jtd

2.4 jtd nie odpala rorzad

2.4 jtd 20v dymi na czarno

jaka kompresja 2.4 jtd

sprawdzanie kompresji 1.9 jtd 8v

2.4 jtd zle ustawiona pompa

fiat marea 2.0 20v brak kompresj

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl