Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 3 z 3 PierwszyPierwszy 123
Posty od 31 do 41 z 41
  1. #31
    Master
    Dołączył
    04 grudzień 2012
    Skąd
    Łęczyca
    Wiek
    30
    Postów
    1,567
    Auto
    1.6 16V Brava
    poprostu muszisz sobie sciągnąc do niego cracka



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #32
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    04 grudzień 2012
    Skąd
    Bytom
    Wiek
    30
    Postów
    49
    Auto
    Brava 1.2 SX
    Jeden bodaj z sondą lambda, drugi hmm nie dam głowy ale jakaś pierdółka już z nazwy to była, bo za bardzo nie zwracałem na to uwagi.

  4. #33
    Master
    Dołączył
    04 grudzień 2012
    Skąd
    Łęczyca
    Wiek
    30
    Postów
    1,567
    Auto
    1.6 16V Brava
    Auto chodzi, chodzi więc czym ty sie martwisz, napewno taki przebieg nie jest..

    Sonda ci wyskoczy jak nie zrobisz adaptacji

  5. #34
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    04 grudzień 2012
    Skąd
    Bytom
    Wiek
    30
    Postów
    49
    Auto
    Brava 1.2 SX
    Wersja zarejestrowana już jest, także, jutro zabieram się adaptacje.

  6. #35
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    04 grudzień 2012
    Skąd
    Bytom
    Wiek
    30
    Postów
    49
    Auto
    Brava 1.2 SX
    Adaptacja zrobiona, jest lepiej.
    Ale wrócił błąd sondy.
    sonda.jpg
    Do wymiany?

  7. #36
    Master
    Dołączył
    04 grudzień 2012
    Skąd
    Łęczyca
    Wiek
    30
    Postów
    1,567
    Auto
    1.6 16V Brava
    no raczej tak, albo przetarty kabel gdzieś ale raczej do wymiany...

  8. #37
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    24 sierpień 2011
    Skąd
    wieś
    Wiek
    37
    Postów
    32
    Auto
    Fiat Brava 1,6 16v
    Rocznik
    11.1999
    Witam!
    U mnie falowały obroty i to bardzo...Pisałem nie raz tu na forum o tym i różne opinie były. U mnie jak się okazało sonda padła. Choć i przepustnica była wymieniana cała, czujnik temp i wgl. Zero poprawy było po tych zmianach. Kazałem wyrzucić wszystko. Szukali dalej. Założyli mi sonde z oryginalną wtyczką(ale nie magnetiMarelli) a taką chciałem tylko Ngk. Ogólnie miałem rozjechaną mapę i potrzebne było przywrócenie ustawień fabrycznych silnika. Zrobili to i działa, choć czasami muszę przyznać że obroty po wyrzuceniu na luz potrafią spaść, ale to sporadycznie. Pozdrawiam!

  9. #38
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    04 grudzień 2012
    Skąd
    Bytom
    Wiek
    30
    Postów
    49
    Auto
    Brava 1.2 SX
    Cytat Napisał CichyJerry Zobacz post
    no raczej tak, albo przetarty kabel gdzieś ale raczej do wymiany...
    Sąsiad mechanik twierdzi, że moge spróbować czyścić (nie mówcie tylko, że mam z nim gadać itp, bo to ojciec kolegi), on w golfie IV się w to bawi.
    Jeżeli już mi przyjdzie cokolwiek robić z tą sondą, to czy mogę to zrobić samemu i gdzie ona się mniej więcej znajduję?
    Po resecie adaptacji, jest lepiej o niebo, po odpaleniu na zimnym silniku, skaczą w góre tak do 1500, opadają do 1100-1000 tam sobie czekają kilkadziesiąt sekund i potem jest 800-850 stałe. Identycznie jest na gazie.
    Cytat Napisał dj_jerzyk87 Zobacz post
    ....Założyli mi sonde z oryginalną wtyczką(ale nie magnetiMarelli) a taką chciałem tylko Ngk. Ogólnie miałem rozjechaną mapę i potrzebne było przywrócenie ustawień fabrycznych silnika. Zrobili to i działa, choć czasami muszę przyznać że obroty po wyrzuceniu na luz potrafią spaść, ale to sporadycznie. Pozdrawiam!
    Może i u mnie tak będzie, zobejrzymy
    Ostatnio edytowane przez ero1884 ; 15-10-2013 o 21:40

  10. #39
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,637
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Cytat Napisał ero1884 Zobacz post
    Sąsiad mechanik twierdzi, że moge spróbować czyścić (nie mówcie tylko, że mam z nim gadać itp, bo to ojciec kolegi), on w golfie IV się w to bawi.
    To nie słychaj gościa.. Weź poczytaj jak zbudowana jest sonda i sam wyciągnij wnioski.. To element nierozbieralny, którego nie da się czyścić. Nierzadko pracuje w temp powyżej 600'C więc trudno aby był wieczny. Sprawdź wykres z sondy i go pokaż po krótkiej przejażdżce (tak aby silnik był ciepły). Wrzuć wykres razem z obrotami.
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  11. #40
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    24 sierpień 2011
    Skąd
    wieś
    Wiek
    37
    Postów
    32
    Auto
    Fiat Brava 1,6 16v
    Rocznik
    11.1999
    A i ogólnie to wydaje mi się nasze bravy, szczególnie 1,6 16v nie lubią chyba lpg...Bo jak widzę po forum to ciągle są z tym problemy i zapytania... Pozdrawiam!

  12. #41
    Master
    Dołączył
    04 grudzień 2012
    Skąd
    Łęczyca
    Wiek
    30
    Postów
    1,567
    Auto
    1.6 16V Brava
    Cytat Napisał dj_jerzyk87 Zobacz post
    A i ogólnie to wydaje mi się nasze bravy, szczególnie 1,6 16v nie lubią chyba lpg...Bo jak widzę po forum to ciągle są z tym problemy i zapytania... Pozdrawiam!
    masz racje, te silniki nie lubia gazu...


 
Strona 3 z 3 PierwszyPierwszy 123

Podobne tematy

  1. falujące obroty
    Napisany przez CichyJerry na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post: 22-04-2013, 21:19
  2. Falujące obroty - pytanie
    Napisany przez stilo.jozek na forum Stilo
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post: 08-02-2013, 22:45
  3. Dziwnie falują obroty
    Napisany przez Witu na forum Ducato II
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post: 05-04-2012, 23:46
  4. Falujące obroty 1.4 12V
    Napisany przez rafal735r na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 24
    Ostatni post: 25-03-2011, 12:35
  5. Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 14-05-2010, 09:30

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

Tagi dla tego tematu

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl