Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 123 OstatniOstatni
Posty od 16 do 30 z 33
  1. #16
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,642
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Cytat Napisał CichyJerry Zobacz post
    ale co to ma do twardego pedała
    Twardy pedał brzmi mi jakoś.. hmm pedalsko Klocki i tarcze zdecydowanie nie tak się objawiają tak więc szukaj dalej..
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #17
    Master
    Dołączył
    03 sierpień 2012
    Skąd
    Chełmek (KOS....)
    Wiek
    36
    Postów
    1,827
    Auto
    Audi A4 B6 Avant 1.8T 163 KM 04'
    Rocznik
    10.2004
    Cytat Napisał byrrt Zobacz post
    Twardy pedał brzmi mi jakoś.. hmm pedalsko
    temat się widzę rozkręcił

  4. #18
    Master
    Dołączył
    04 grudzień 2012
    Skąd
    Łęczyca
    Wiek
    30
    Postów
    1,567
    Auto
    1.6 16V Brava
    dobra na 17 mam do mechanika, wróce to napisze co stwierdził

  5. #19
    Master
    Dołączył
    04 grudzień 2012
    Skąd
    Łęczyca
    Wiek
    30
    Postów
    1,567
    Auto
    1.6 16V Brava
    no powiedział mi ze to wina tarcz i klocków, zdjął kolo i mi pokazał i sama rdza.. kilka centymetrów tylko tarczy hamuje, klocki to wyjeban*** i powiedział ze ta rdza mogła mi sie dostać i dlatego pedał jest twardy..
    ortografia. ..
    Ostatnio edytowane przez lukq ; 01-02-2013 o 21:12

  6. #20
    Master
    Dołączył
    03 sierpień 2012
    Skąd
    Chełmek (KOS....)
    Wiek
    36
    Postów
    1,827
    Auto
    Audi A4 B6 Avant 1.8T 163 KM 04'
    Rocznik
    10.2004
    ale gdzie ta rdza się dostała? Teoretycznie masz już hamulce na wykończeniu ale co to ma wspólnego z twardym hamulcem?

  7. #21
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    28 lipiec 2012
    Skąd
    Turek
    Postów
    596
    Auto
    fiat siena 1.2 8v
    Rocznik
    2001/2006
    słabo ale powinny hamować

  8. #22
    Master
    Dołączył
    12 listopad 2012
    Skąd
    Żory
    Postów
    1,301
    Auto
    Marea weekend 2,0 20v /Mercedes 300SE 87r /Plymouth Valiant 61r
    Rocznik
    1997
    Jeśli tarcze i klocki są w stanie agonalnym, to pewnie i przewody nie są w najlepszym, zwłaszcza te elastyczne. Hamulce to podstawa bezpieczeństwa, i moim zdaniem należało by sprawdzić cały układ, począwszy od pompy, a skończywszy na klockach. Wymiana wszystkiego, co zużyte, nieszczelne, bądź nadmiernie skorodowane, to podstawa.
    Specjalista z zakresu rekonstrukcji wypadków drogowych i odszkodowań powypadkowych.

  9. #23
    Administrator
    Dołączył
    28 sierpień 2009
    Skąd
    Gdynia
    Postów
    11,530
    Auto
    Croma FL Emotion
    Rocznik
    08.2008
    Cytat Napisał hak64 Zobacz post
    Jeśli tarcze i klocki są w stanie agonalnym, to pewnie i przewody nie są w najlepszym, zwłaszcza te elastyczne. Hamulce to podstawa bezpieczeństwa, i moim zdaniem należało by sprawdzić cały układ, począwszy od pompy, a skończywszy na klockach. Wymiana wszystkiego, co zużyte, nieszczelne, bądź nadmiernie skorodowane, to podstawa.
    Bardzo dobrze opisane.

    Przed założeniem nowego tematu zapoznaj się z :
    Regulamin | Szukaj | Skargi |
    Kontakt| Zanim stworzysz nowy temat

    Jest:
    -rower
    -Fiat Croma 1.9 FL Emotion - Czarna FURIA
    -Volvo V50 2.0

    Było:
    -Brava 1.4 S 75 KM
    -Marea 1.9 JTD na FKP|
    -FF 1.8 TDCi

  10. #24
    Master
    Dołączył
    04 grudzień 2012
    Skąd
    Łęczyca
    Wiek
    30
    Postów
    1,567
    Auto
    1.6 16V Brava
    bedzie sprawdzony w środe, i wymiana klocków i tarcz.. finsowo troche krucho..

  11. #25
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    28 lipiec 2012
    Skąd
    Turek
    Postów
    596
    Auto
    fiat siena 1.2 8v
    Rocznik
    2001/2006
    Ale na bezpieczeństwie nie można oszczędzać!

  12. #26
    Master
    Dołączył
    31 styczeń 2009
    Skąd
    Sosnowiec
    Postów
    1,811
    Auto
    GP estiva B&M,Laguna 2PH2 2,0 LPG grandtour, Clio 3PH1 1,2 75KM
    Rocznik
    2010 2007 2005
    no to jak bedziesz juz robł klocki i tarcze to wymien tak samo przewody elastycze przy przednich kołach no i zarazme sprawdz w jakim stanie są tłoczki bo moze warto zregenerowac
    GPestiva B&M exotica, Renault Laguna 2 PH2 2,0 F4R+ LPG GrandTour Tech Line - Série Limitée, Renault Clio 3 PH1 1,2 75KM D4F Expression

  13. #27
    Master
    Dołączył
    04 grudzień 2012
    Skąd
    Łęczyca
    Wiek
    30
    Postów
    1,567
    Auto
    1.6 16V Brava
    wiem wiem.. beda miał 2 tyg wolnego to sie zrobi wsio

  14. #28
    Master
    Dołączył
    31 styczeń 2009
    Skąd
    Sosnowiec
    Postów
    1,811
    Auto
    GP estiva B&M,Laguna 2PH2 2,0 LPG grandtour, Clio 3PH1 1,2 75KM
    Rocznik
    2010 2007 2005
    a co do twardego "pedała" to dzis u mnie to zauważyłem że hamulec mało co hamuje jadąc na luzie pedał robi sie twardy i nie ma skutecznosci hamowania ale za to jak jade na biegu bez gazu i przyhamuje to jest wieksza skutecznosc hamowania i co moze byc problemem? serwo czy sama pompka ? w sumie od zawsze był problem z hamulcami ale człowiek sie przyzwyczaja

    hamulce były robione - 3 tyg temu cały tył a w zeszłę wakacje był przód - tzn przwody elastyczne tarcze klocki tłoczków nie regenerowałem bo nie były zardzewiałe i nie stawiały oporu cylinderki z tyłu nie ciekną nie zapiekają sie
    GPestiva B&M exotica, Renault Laguna 2 PH2 2,0 F4R+ LPG GrandTour Tech Line - Série Limitée, Renault Clio 3 PH1 1,2 75KM D4F Expression

  15. #29
    Master
    Dołączył
    11 kwiecień 2012
    Skąd
    Łódź
    Postów
    2,330
    Auto
    Bravo 1.4 tjet '09
    Rocznik
    2009
    Serwo do wymiany albo przewód doprowadzający do niego podciśnienie jest nieszczelny. Ale raczej serwo ;/

  16. #30
    Master
    Dołączył
    04 grudzień 2012
    Skąd
    Łęczyca
    Wiek
    30
    Postów
    1,567
    Auto
    1.6 16V Brava
    ale serwo to sie psuje raz na ruski rok to tez do konca nie wiadomo


 
Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 123 OstatniOstatni

Podobne tematy

  1. Gaśnie podczas jazdy Fiat brava 1.6 16V PILNE
    Napisany przez slawol1994 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 39
    Ostatni post: 22-11-2012, 08:25
  2. Pilne - mechanicy uszkodzili mi hamulce co robić?
    Napisany przez piotrass na forum Stilo
    Odpowiedzi: 17
    Ostatni post: 09-01-2012, 00:45
  3. Naklejka Pilne
    Napisany przez krtwwl34 na forum Forum ogólne o Fiat
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post: 17-12-2011, 20:10
  4. Odpowiedzi: 7
    Ostatni post: 17-12-2011, 19:13
  5. hamulce fiat brava
    Napisany przez damianusiek na forum Bravo/Brava/Marea, zrób to sam
    Odpowiedzi: 13
    Ostatni post: 21-10-2011, 10:48

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

brava 1.6 fiat serwo

Stilo syczy przy wciskaniu hamulca

marea 1 6 serwo

fiat bravo hamulce problem

fiat bravo troche moeki chamulec

forum fiat brava 1.6 16v drgania przy hamowaniu

fiat bravo wymiana serwa

problem z hamulcami fiat siena 1.6 97r

serwo fiat bravo 2

syczenie przy wciskaniu hamulca fait bravo

wymiana serwa w bravo 1.6

bravo 1.6 jakie hamulce

drgania hamulca podczas hamowania fiat brava

fiat brava drganie hamulca

www.drgania hamulcow fiat marea

wymiana serwa marea

syczenie podczas hamowania w marea

brava 1.6 16v wymiana serwa

fiat brava serwo hamulca

fiat bravaserwo hamulca

hamulce fiat brava

Tagi dla tego tematu

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl