Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Posty od 16 do 26 z 26
  1. #16
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,642
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Cytat Napisał avic Zobacz post
    Wlepcie mi bana, ale za cholerę nie widzę przycisku edytowania poprzedniego posta.
    Tak źle nie będzie ale edytuje się naprawdę prosto (musisz być zalogowany):
    Clipboard01.jpg
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #17
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    19 maj 2012
    Skąd
    Konin/Szczecin
    Wiek
    35
    Postów
    20
    Auto
    Brava 1.4 12v
    Byłem w zakładzie, do którego dostałem kontakt. Niestety pompa wody, która się trochę pociła - poci się coraz bardziej i chłopaki nie chcieli podjąć się diagnozy tych obrotów bez zrobienia pompy (prawdopodobnie pompy). W każdym bądź razie poluzowałem trochę linkę gazu nakrętkami, żeby "szpula" bardziej się cofała, podkleiłem też stycznik na krokowcu kawałkiem plastiku- od 2 dni jazdy po mieście obroty nie wariują. Pożyjemy, zobaczymy co będzie dalej

  4. #18
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    19 maj 2012
    Skąd
    Konin/Szczecin
    Wiek
    35
    Postów
    20
    Auto
    Brava 1.4 12v
    byrrt - opcja edycji dostępna jest jakiś czas po napisaniu posta - potem znika Więc teraz już wiem, dlaczego jej dojrzeć nie mogłem..

    Wracając do problemów z obrotami- problemów nie ma. Poluzowałem trochę linkę gazu, podkleiłem kawałek plastiku na stycznik krokowca - i póki co -nic się nie dzieje. Może to faktycznie była kwestia braku styku? Na razie przejechane ok 150km tylko po mieście.
    A pompa wody, która się pociła podcieka coraz bardziej i trzeba ją dość pilnie wymieniać. W każdym razie relacja z doprowadzania samochodu do używalności się nie kończy- na bieżąco będę informował o nowościach

  5. #19
    Master
    Dołączył
    11 kwiecień 2012
    Skąd
    Łódź
    Postów
    2,330
    Auto
    Bravo 1.4 tjet '09
    Rocznik
    2009
    Chciałbym podłączyć się do tematu, ale odnośnie silnika 1.2. Czasem ECU nie rozpoznaje biegu jałowego i silnik ma 500-600 obrotów, a nawet potrafi zgasnąć po włączeniu klimy. W tym silniku nie ma magicznego mikrostyku mówiącego o pozycji jałowej pedału gazu, więc ECU rozpoznaje to chyba przez TPS? Jeździłem trochę z podpiętym lapkiem i w tych momentach ECU nie rozpoznaje biegu jałowego, więc nie steruje obrotami, stąd taki efekt. Czy winny jest ewidentnie silnik krokowy zintegrowany z TPS? Testowałem go troszkę, rezystancja zmienia się płynnie, na odczytach FES nie ma żadnych szpilek, więc zastanawiam się czy aby na pewno to jest tego wina. Jedyna rzecz która mnie dziwi, to jak wybiorę w FES testy i "test silnika krokowego" to macha trochę przepustnicą od zera do jakiś 15 stopni a następnie pokazuje, że test zakończony niepowodzeniem... Nie chcę wymieniać tego bezsensu, bo tanie nie jest, więc będę wdzięczny za radę...

  6. #20
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,642
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Cytat Napisał avic Zobacz post
    byrrt - opcja edycji dostępna jest jakiś czas po napisaniu posta - potem znika
    Jako mod mi się wyświetla zawsze i u wszystkich
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  7. #21
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    19 maj 2012
    Skąd
    Konin/Szczecin
    Wiek
    35
    Postów
    20
    Auto
    Brava 1.4 12v
    Kolejna stówka kulnięta po mieście.
    Obserwacje: im jest cieplej na dworze, tym lepiej schodzi z obrotów na zimnym.
    Nie zgasł już ani razu od czasu poprawy tego styku i regulacji linki. Krokowiec gazu do wyczyszczenia profilaktycznie.

    Im chłodniej - tym dłużej zajmuje mu schodzenie. Np do połowy skali temperatury na desce obroty trzyma ok 1400rpm. Jak się nagrzeje- schodzi szybko, choć i tak zdarzy mu się przytrzymać ok 1200rpm przez 1-2s przed zejściem do prawidłowych obrotów b. jałowego..

    Muszę jeszcze raz rozebrać wtrysk i poszukać kpl uszczelek, może to jeszcze coś pomoże.

    Woda się cały czas delikatnie sączy, ale nowa pompa czeka na powrót do domu i wymianę.

  8. #22
    Klubowicz
    Dołączył
    31 styczeń 2010
    Skąd
    Szczecin
    Postów
    413
    Auto
    Brava 1,6 103KM +LPG (BRC SQ24L)
    Rocznik
    1996
    Jeśli zależy od temperatury to omomierz w łape i testuj czujnik temperatury.

  9. #23
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    19 maj 2012
    Skąd
    Konin/Szczecin
    Wiek
    35
    Postów
    20
    Auto
    Brava 1.4 12v
    Czujnik zmieniany 2 razy na nowy. Raz no name, raz febi. No i czy oporność uszkodzonego czujnika zmieniałaby się tak skokowo, żeby powodować skakanie? Ja bardziej w kierunku jakiś problemów ze ssaniem bym poszedł.

  10. #24
    Administrator
    Dołączył
    28 sierpień 2009
    Skąd
    Gdynia
    Postów
    11,530
    Auto
    Croma FL Emotion
    Rocznik
    08.2008
    w dziale download jest plik który ma parametry jakie powinien mieć czujnik, oporność.

    Przed założeniem nowego tematu zapoznaj się z :
    Regulamin | Szukaj | Skargi |
    Kontakt| Zanim stworzysz nowy temat

    Jest:
    -rower
    -Fiat Croma 1.9 FL Emotion - Czarna FURIA
    -Volvo V50 2.0

    Było:
    -Brava 1.4 S 75 KM
    -Marea 1.9 JTD na FKP|
    -FF 1.8 TDCi

  11. #25
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    19 maj 2012
    Skąd
    Konin/Szczecin
    Wiek
    35
    Postów
    20
    Auto
    Brava 1.4 12v
    Minęło kilkanaście dni, kilkaset km przejechanych:
    -pompa wymieniona i uszczelniona
    -samochód nie gaśnie
    -z obrotów schodzi zależnie od temperatury i prędkości
    Najgorzej przy dużej prędkości i zimnym silniku, najlepiej przy niskiej i rozgrzanym silniku.
    Nie wiem, czy wpływ na to nie ma jakaś nieszczelność gdzieś na uszczelce pod wtryskiem. Czujnik wykluczam.
    Wracając do początku: na samo spadanie obrotów pomogła chyba regulacja nakrętki kontrującej na końcówce linki gazu- brak był styku na krokowcu, linka po remoncie była źle/inaczej założona. Zapala ok, jak się rozgrzeje jeździ w miarę ok.
    Ogłaszam zawieszenie broni z fiaciorem. Nie mam już serca na dalsze boje Niemniej- gdyby ktoś coś jeszcze wymyślił- prośba o informacje dalej mile widziana
    pozdrawiam
    Avic

  12. #26
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    19 maj 2012
    Skąd
    Konin/Szczecin
    Wiek
    35
    Postów
    20
    Auto
    Brava 1.4 12v
    Dla potomnych: nie udało się ustalić co było przyczyną wahań obrotów. Dziś, po prawie 2 miesiącach - sytuacja wygląda jak w poście powyżej. Na "zimnym" ok 1500obrotów, spada wraz ze wzrostem temp płynu. Jak na temperaturę zewnętrzną w okolicach 20stopni to ssanie ciągnie za wysoko.
    W międzyczasie wymiana wałka rozrządu - efekt spodziewany - silnik w końcu jedzie jak powinien. Do wymiany któryś popychacz, bo jak się rozgrzeje to trochę metaliczne klepanie słychać.


 
Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12

Podobne tematy

  1. Odpowiedzi: 9
    Ostatni post: 29-07-2011, 14:24
  2. [silnik] Brava 1.4 12v za niskie obroty i gaśnie...
    Napisany przez -pawlo111 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 21-04-2011, 09:58
  3. [silnik] Palio niskie obroty
    Napisany przez Doktor na forum Siena, Palio
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post: 21-10-2009, 21:14
  4. [silnik] Niskie obroty , brak reakcji
    Napisany przez portwelarz77 na forum Siena, Palio
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 27-02-2009, 20:52
  5. Za niskie obroty SIENA 1,6 16V
    Napisany przez arencio na forum Siena, Palio
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 30-01-2009, 22:22

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

jak ustawic niskie obroty

silnik krokowy fiat brava 1.4 12v

wysokie obroty fiat bravo 1.4

fiat siena zawysokie wolne obroty

1.4 12v obroty

silniczek krokowy nowy fiat brawa 14 12 v

tps brawa 14 12v

silnik krokowy fiat siena 1.4 jpg

fiat marea niskie obroty

fiat brava na niskich obrotach sam dodaje gazu

czy mozna samemu wymienic silnik krokowy w fiat bravo 1.4 12v

fiat siena opis silnika problem z niskimi obrotami

fiat palio 1 6 wysokie obroty na wolnych obrotach

bravo 1.4 12v niskie obroty

fiat 1.4 12v wysokie obroty gdy zimny

niskie obroty po odpaleniu fiat siena

parametry tps fiat bravo 1.4 12v

Tagi dla tego tematu

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl