Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Posty od 16 do 24 z 24
  1. #16
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    02 lipiec 2010
    Skąd
    Dzierzgów
    Postów
    85
    Auto
    Fiat Bravo 1.6 16v 1996rok
    Czyli kupić mam - Np. od viaken'a (sąsiad ma do VAG/OPEL/BMW fejsy od niego i są oki) Euroscan'a na PIC'u. Vise już mam. Adaptacje tym skasuje (dowód - http://www.elektroda.pl/rtvforum/top...0.html#5283286).

    A jak już mogę to robić to woli, to najpierw sprawdzić odpinanie lambdy na LPG. (bezpieczniejsze). Jeśli się rozjedzie to sprawdzić patent przekaźnik na masę tak?? Czy najpierw na masę??

    http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic318560.html - finalnie siena dobrze chodziła przy emulacji na masę

    I z 650zł + pasek 70zł = 720zł zrobiło się 199zł na fejs Przekaźniksa mam z podstawką

    P.S. Kocham google - wyślę im 4pak
    Miałem poldżersa, miałem asterkę, dwie calibry i E36... Nadszedł czas Fiata... Dam mu szansę

    Mój zakup?? Bravo I! Mój typ Coupe



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #17
    Master
    Dołączył
    23 styczeń 2009
    Skąd
    Biała Podlaska
    Wiek
    40
    Postów
    2,364
    Auto
    Peugeot 406 - z dużym sercem
    Rocznik
    2001
    Przekaźnik na masę zamontuj, powinno być ok. Bo wyczytałem, że wtedy lambda przechodzi w tryb open-loop i nie zmienia map.
    Tyle, że po kasowaniu map przejedź z 50km tylko na benzynie i dopiero po takim odcinku zacznij jeździć na gazie.

    Czyli da się taniej
    Teraz pytanie czy faktycznie to pomoże, ale trzymam wszystkie dostępne kciuki żeby było na +
    Too[color=blue] Fiat [/color]Too Furious - R.I.P.

  4. #18
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    02 lipiec 2010
    Skąd
    Dzierzgów
    Postów
    85
    Auto
    Fiat Bravo 1.6 16v 1996rok
    Jak skręce kasę na euroskana to oczywiście przechodzę do bojów!!! Już 100zł lewizny przed babą mam
    Przekaźnik zastosuje już jutro

    Dzięki za radę... Wiszę ci browara wielkiego!!!

    P.S. Szkoda, że nie podpisałem dalszej umowy na neo... Jadę na modemie (bo w pracy mam niby...) 3h - 10zeta
    Miałem poldżersa, miałem asterkę, dwie calibry i E36... Nadszedł czas Fiata... Dam mu szansę

    Mój zakup?? Bravo I! Mój typ Coupe

  5. #19
    Master
    Dołączył
    31 styczeń 2009
    Skąd
    Sosnowiec
    Postów
    1,811
    Auto
    GP estiva B&M,Laguna 2PH2 2,0 LPG grandtour, Clio 3PH1 1,2 75KM
    Rocznik
    2010 2007 2005
    za wgranie nowych map w fiacie chcieli odemnie 700 zł - wiec im podziekowałem, fima z Tychów zrobiła mi to za 350zł+150 zł za poprawienie momentów obrotowych i trwało to 1h z wyciągnieciem kmputera i wsadzeniem co wymagało gimnastyki artystycznej, po tej operacji jexdziłem na benzynce( fajne jeździł) i spalanie na trasie wyszło 6,5l/100km, teraz jak jeźdze na gazie to moze sie troche mapki rojechały ale jak przejeźdze poł baku to wraca do normy spalanie

    firma to Ko-Car Tychy http://www.kocar.com.pl/
    GPestiva B&M exotica, Renault Laguna 2 PH2 2,0 F4R+ LPG GrandTour Tech Line - Série Limitée, Renault Clio 3 PH1 1,2 75KM D4F Expression

  6. #20
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    02 lipiec 2010
    Skąd
    Dzierzgów
    Postów
    85
    Auto
    Fiat Bravo 1.6 16v 1996rok
    Pytanie dla mających euroscan'a. - Czy na 100% skaskuje tą adaptację Visą?? Jeśli ktoś ma to proszę niech sprawdzi. Tylko ta wątpliwość mnie powstrzymuje od zakupu!!!

    [size=2][ Dodano: 2010-08-16, 23:37 ][/size]
    UWAGA UWAGA!!! Dobrze, że nie kupiłem euroscana! Nie skasuje on adaptacji sterownika MM IAW 1AF!!! Złapałem dzisiaj kolegę z Visą i sprawdziliśmy. Usunął masakrę błędów a pozostawił magiczny błąd adaptacji chyba - nazywa się "Self-Adaptation".

    Jutro jadę do fiata na examiner - koszt w Skierkach podłączenia to 50zł - serwis nazywa się U-CAR. Myślę, że będe to robił sam, bo jak powiedziałem, że mi się rozjechały to postawili oczy jak 5zeta i powiedzieli, że oni tego nie zrobią. Zapytałem czy mają examinera? "No mają, ale oni tylko mogą mi komputron zresetować!!!" Odpowiedziałem, że o to chodzi Zobaczymy. Examiner da radę?? Jaką macie emulację sondy? Bo nie wiem, czy robić emulację na masę???

    [size=2][ Dodano: 2010-08-18, 08:21 ][/size]
    Examiner nie dał rady Fiat zainkasował za nic nie zrobienie 50zł brutto.

    Pozostaje programowanie - http://www.kocar.com.pl/index.html
    Robią to w moim sterowniku IAW1AF za 350zł. 450zł kosztuje u nich cały drugi "czysty" sterownik. Za 350zł wsadzą mu nowy, fabryczny soft bez immo. Jeśli podepnę centralkę Fiat CODE sterownik zostanie zaprogramowany immo. Jak nie podepne będzie chodził bez immo. Kurde gryzą mnie trochę te 3 i pół setki

    [size=2][ Dodano: 2010-08-18, 12:59 ][/size]
    Jak myślicie, czy po zapodaniu poprawnej emulacji powinno "naciągnąć" sterownik na właściwy tor pracy??
    Miałem poldżersa, miałem asterkę, dwie calibry i E36... Nadszedł czas Fiata... Dam mu szansę

    Mój zakup?? Bravo I! Mój typ Coupe

  7. #21
    Master
    Dołączył
    31 styczeń 2009
    Skąd
    Sosnowiec
    Postów
    1,811
    Auto
    GP estiva B&M,Laguna 2PH2 2,0 LPG grandtour, Clio 3PH1 1,2 75KM
    Rocznik
    2010 2007 2005
    po wgraniu czystych map pojeździj troche na noPB i rozwiąż problem emulatorów wtrysków albo emulacji sondy lambda jedno z dwóch powoduje ze sie rozjeźdzają mapy wtrysków
    GPestiva B&M exotica, Renault Laguna 2 PH2 2,0 F4R+ LPG GrandTour Tech Line - Série Limitée, Renault Clio 3 PH1 1,2 75KM D4F Expression

  8. #22
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    02 lipiec 2010
    Skąd
    Dzierzgów
    Postów
    85
    Auto
    Fiat Bravo 1.6 16v 1996rok
    Kuuuupiiiiłeeeemmmm... tubutubutubu daaam:
    Komputer IAW1AF + centralkę od Immo + kluczyk matkę za... 80zł !!!

    Hurrrraaaaaaaaa!!! Udało mi się na złomie dorwać Zobaczymy czy działał będzie ten komplecik
    Miałem poldżersa, miałem asterkę, dwie calibry i E36... Nadszedł czas Fiata... Dam mu szansę

    Mój zakup?? Bravo I! Mój typ Coupe

  9. #23
    Master
    Dołączył
    23 styczeń 2009
    Skąd
    Biała Podlaska
    Wiek
    40
    Postów
    2,364
    Auto
    Peugeot 406 - z dużym sercem
    Rocznik
    2001
    We fiacie nie potrafili skasować autoadaptacji?
    Jak myślicie, czy po zapodaniu poprawnej emulacji powinno "naciągnąć" sterownik na właściwy tor pracy??
    Nie naciągnie, sonda będzie wyłączona i autoadaptacja nie będzie się zmieniać.
    Too[color=blue] Fiat [/color]Too Furious - R.I.P.

  10. #24
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    02 lipiec 2010
    Skąd
    Dzierzgów
    Postów
    85
    Auto
    Fiat Bravo 1.6 16v 1996rok
    Czy jak na drugim kompie zastosuje emulację sondy "na masę" poprzez przekaźnik, to czy nie rozjedzie mi znowu map przy jeździe na LPG??

    [size=2][ Dodano: 2010-08-22, 23:52 ][/size]
    Auto lata jak złe!!! Koszt naprawy 80zł... Warto polatać po szrocie hehe!!! Dorobiłem natenczas emlację na masę. Planuje zakup Autronic AL700 i konfigurację emulacji kwadratowej z czasami podanymi przez jakiegoś grupszego profesorka (gdzieś już je wklejałem)

    Moje pytanie!!! Czy przy poprawnej emulacji na masę powinna zapalać się marchewa przy jeździe na LPG?? Bo u mnie nic się nie zapala

    [size=2][ Dodano: 2010-08-23, 12:39 ][/size]
    Pojawił się szczwany plan :-P
    Śledzcie
    http://www.elektroda.pl/rtvforum/vie...428457#8428457

    [size=2][ Dodano: 2010-08-26, 21:42 ][/size]
    Zarejestrowałem się na podobno niesłym portalu jakim jest Gazeo.pl. Zadałem pytanie "do eksperta". Oto pytanie i odpowiedź :

    Treść pytania: Witajcie! Mam w moim fiaciku aktualnie instalację I generacji. Chodzi wyśmienicie. Wyregulowana została na podstawie artykułu "krótki poemat na temat gazu". Chodzi poprawnie. Niestety po zakupie autka okazało się, że autko niepoprawnie chodzi na Pb. W wyniku dociekliwej diagnozy okazało się, że komputer przekroczył wartości adaptacyjne, rozjechał mapy i czasy wtrysku tak, że paliwo lało się 6 razy dłużej. Błędu nie udało się skasować i byłem zmuszony zakupić drugi sterownik wraz z centralką Fiat CODE i transponderami. Całe szczęście koszt 80zł Zastosowałem przekaźnik, który po przełączeniu instalacji na zasilanie LPG łączy kabel ECU dedykowany sygnałowi z lambdy z masą (emulacja na masę). Mimo to podczas jazdy, komputer nie wyświetla "marchewki" czyli kontrolki MIL. Boje się, że następny sterownik rozjedzie nastawy adaptacyjne i znowu oprze się to o wymianę. Co sugerujecie?? Może być taka konstrukcja, czy lepiej zainwestować w sterownik AL700 i emulować sygnałem prostokątnym? Jakie powinny być czasy bogatej i ubogiej?? Co robić, żeby znowu LPG nie "popsuło" sterownika? Aha naprawa jest możliwa, ale kosztuje 350zł...

    Ekspert: Silniki Fiata 1.6 16 V z produkcji do 2001 r. prawidłowo funkcjonują jedynie przy zastosowaniu emulacji "masa". Sterownik benzynowy rejestruje wówczas błąd sondy i "zamraża" korekty adaptacyjne. Każda emulacja prostokątna niestety będzie powodowała przesunięcie adaptacji do wartości skrajnych, a z powodu ułomności tego sterownika rzeczywiście jest problem z ich cofnięciem.


    [size=2][ Dodano: 2010-08-26, 21:56 ][/size]
    A euroscana i tak zamówiłem sobie za 140zł z kablem do fiata, instrukcją, CD i kablem uniwersalnym, pinowym

    [size=2][ Dodano: 2010-08-29, 00:37 ][/size]
    Kupiłem dzisiaj komp do AL700. Koszt nowego?? 130-150zł. Zapłaciłem za używany?? 20zł Dostałem do tego brakujący spód obudowy centralki Fiat CODE i zapasowy kluczyk z poprawnym transponderem do mojej centralki... Silniczki krokowe mam 3... Potrzebuje jeszcze wiązkę (nowa 19zł), czujnik temperatury parownika (10-14zł nowy) i przycisk (20-30zł nowy). Wszystkie elementy jak kolega znajdzie na szrocie będe miał za 20zł... Odliczając 5zł za kluczyk i obudowę... Wydam na całego altronic'a AL700 jakieś 35zł zamiast 240zł na allegro... Czyli można tanio tak?? Kabel do regulacji zrobiłem z kabla pod COM od... Siemensa c55/s55... hehe Potrzebny do tego zwykły konwerter sygnałów RS232 na Tx/Rx zrobiony na MAX232... Czyli 90% starych kabli do telefonów pod COM Zaoszczędziłem dodatkowe 35zł
    Miałem poldżersa, miałem asterkę, dwie calibry i E36... Nadszedł czas Fiata... Dam mu szansę

    Mój zakup?? Bravo I! Mój typ Coupe


 
Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12

Podobne tematy

  1. [osprzęt silnika] jaki olej
    Napisany przez pawlonik na forum Punto II
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post: 01-02-2009, 23:15
  2. [osprzęt silnika] filtr paliwa w fiacie brava 1.9jtd?
    Napisany przez radii na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 16
    Ostatni post: 06-12-2008, 15:51
  3. [osprzęt silnika] Nierówne obroty
    Napisany przez lukvwp na forum Cinquecento, Seicento
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post: 26-10-2008, 00:53
  4. [osprzęt silnika] kolektor wydechowy
    Napisany przez artur 2310 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 18-08-2008, 22:13
  5. [osprzęt silnika] Wariujący obrotomierz
    Napisany przez Andrzej_F12 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post: 18-08-2008, 21:27

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

brava sonda lambda

sonda lambda fiat bravo

wtryski fiat marea 16

sterownik wtryskow fiat brava forum

mapsensor awaria fiat

bravo mapy euroscan

dymek map sensor

mapa wtrysku punto 1.2 16v

wgrywanie mapy wtrysku do fiata marea

fiat bravo 1.6 programowanie mapy wtrysku

wgranie mapy wtryskow fiat

sterownik wtrysku fiat bravo

wgranie oprogramowania examiner brava

fiat bravo cieply silnik a kopci benzyna

max232 fiat marea

elektroda fiat siena 1.6 wtryskiwacze

fiat bravo kabel sygnalowy sondy lambda

punto i 1.2 mapa wtrysku jaki koszt wgrania

objawy uszkodzenia czujnika temperatury fiat siena 16

audi 80 b4 2.0 abt prawidlowe ustawienie tps

https:fiatklubpolska.plbravo-brava-marea-438osprzet-silnika-wtryski-cacy-i-tak-kopci-10249

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl