zdjęcia nie działa użyj imageshack
zdjęcia nie działa użyj imageshack
Przed założeniem nowego tematu zapoznaj się z :
Regulamin | Szukaj | Skargi | Kontakt| Zanim stworzysz nowy temat
Jest:
-rower
-Fiat Croma 1.9 FL Emotion - Czarna FURIA
-Volvo V50 2.0
Było:
-Brava 1.4 S 75 KM
-Marea 1.9 JTD na FKP|
-FF 1.8 TDCi
Właśnie widzę, że na cba przestało działać hotlinkowanie... Oto link do galerii na ImageShack:
wiesz co nie widzę na tych zdjęciach [słaba jakość] moja rada, idź po wężach i szukaj korków,odpowietrzników, tak będzie chyba najprościej
Przed założeniem nowego tematu zapoznaj się z :
Regulamin | Szukaj | Skargi | Kontakt| Zanim stworzysz nowy temat
Jest:
-rower
-Fiat Croma 1.9 FL Emotion - Czarna FURIA
-Volvo V50 2.0
Było:
-Brava 1.4 S 75 KM
-Marea 1.9 JTD na FKP|
-FF 1.8 TDCi
Czyli na chłodnicy nie ma odpowietrzników? Jak pytałem kumpla to stwierdził, że powinna sie sama odpowietrzyć... Czyli odpowiedzialny za to jest ten wężyk co idzie z tego lewego górnego boku chłodnicy?
Będzie ciężko szukać innych odpowietrzników, bo instalacje LPG mi tak upchali, że z bidą znalazłem ten odpowietrznik na podszybiu Ale poszukam
szukaj przy termostacie tam na pewno znajdziesz.
Przed założeniem nowego tematu zapoznaj się z :
Regulamin | Szukaj | Skargi | Kontakt| Zanim stworzysz nowy temat
Jest:
-rower
-Fiat Croma 1.9 FL Emotion - Czarna FURIA
-Volvo V50 2.0
Było:
-Brava 1.4 S 75 KM
-Marea 1.9 JTD na FKP|
-FF 1.8 TDCi
Zobacz temat - Klik. Użytkownik hakun, pisze o odpowietrznikach
. O ile dobrze widzę, to jest to ten:"...ten z lewej strony chłodnicy stojąc przed samochodem..."
Teraz tylko (w razie potrzeby) znaleźć"ten za silnikiem"
Tak, to jest plastikowy bolec. Znalazłem drugi odpowietrznik na wężu. W ogóle ciężko tam cokolwiek dojrzeć, bo akurat w rejonie tych dwóch odpowietrzników mam wpakowane LPG. A jest to możliwe, że gazownik spier*olił coś przy montowaniu instalacji i przez to są takie cyrki? Bo reduktor/parownik chyba nie 'bierze' tyle ciepła z układu... Albo? I powiedzcie mi jeszcze jak to jest z tymi odpowietrznikami. Odkręcam, przy odpalonym zagrzanym silniku i włączonej nagrzewnicy i nadmuchu. I jak mi od razu leci płyn to zaraz zakręcam? Czy czekam chwile, "odpuszczam" trochę płynu i później zakręcam?
od razu zakręcasz. Odpowietrzniki powinny być w najwyższych punktach układu, tak by powietrze wyleciało. Jak jest płyn, powietrza nie będzie. Polecam Ci później (kiedy będzie możliwe) na wyłączonym silniku odkręcić zbiornik wyrównawczy i dokręcić odpowietrznik/i. Ja u siebie jak zakręciłem (tyle ile dałem rady) to płyn wyciekał. Po "spuszczeniu" ciśnienia z układu, dałem rady jeszcze zrobić 1 obrót albo i więcej....
włącz ogrzewanie na max, wyłącz nadmuch i czekaj aż autko się zagrzeje, potem odkręcasz (popuszczasz powoli) odpowietrznik, przez chwilę może nie lecieć nic a potem płyn i wtedy dokręcasz, samochód musi oczywiście stać na prostym.
jeśli chodzi o gazowników to mogli np. za wysoko zamontować parownik, ale wtedy mógłby zamarzać
odgrzeję temat. mam prawdopodobnie zapowietrzony układ chłodzenia. reduktor bardzo wolno się nagrzewa i przez temperaturze silnika 90 stopni w ogóle nie jest gorący. w Bravo 1.6 zaworki są chyba 2. jeden na chłodnicy, drugi na wężu wychodzącym z nagrzewnicy. zaworek na nagrzewnicy wygląda mniej wiecej tak:
pytanie może prozaiczne ale... jak działa ten zaworek? odpowietrzamy odkręcając zaworek wkrętakiem, tak? do czego zatem służy karbowane po zewnątrz kółko? zakręca i odkręca przepływ cieczy z nagrzewnicy?
To karbowane to jeden i ten sam element co nacięcie na śrubokręt.Po prostu łatwiej kręcić palcami.Jest to plastikowa śruba która ma nacięcie wzdłuż aby od razu po popuszczeniu mogło wydostać się powietrze.
Włoszczyzna-Hmm to jest to!
Była:Tempra 1.6SXie SW 93'
Marea Weekend 1.9 8v ELX 110KM 01'
Lancia Lybra 1.6 16v 01'
Fiat Stilo MW 1.9 16v 04'
Jest:Fiat Croma 1.9 16v 09'
no wlasnie dzisiaj to sprawdzilem i faktycznie glupote napisalem w sobote czeka mnie odpowietrzanie ukladu. mam calkowicie zimny reduktor gazu.
gdzieś wcześniej wspominałem, że nie przelewa mi się płyn w zbiorniczku. dziś temat wyjaśniłem. po zdjęciu wężyka z króćca na wejściu do zbiorniczka wyrównawczego okazało się, że króciec jest przytkany. teraz jest ok, tzn. ciecz się pięknie przez zbiorniczek przelewa. jutro sprawdzę jak z nagrzewaniem się reduktora. przez ostatnie kilka dni bardzo długo się nagrzewał.
Czym Ci się to tam przytkało?
Wysyłane z mojego GT-S5830 za pomocą Tapatalk 2
Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.
>> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004
Był: Fiat Bravo 1.8GT