Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 1 z 3 123 OstatniOstatni
Posty od 1 do 15 z 33
  1. #1
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    31 październik 2011
    Skąd
    Katowice
    Wiek
    35
    Postów
    26
    Auto
    Brava 1.2 16v

    nierówna praca podczas rozgrzewania 1.2 16v

    Witam wszystkich mam problem z bardzo nierowna praca silnika po wyłaczeniu ssania silnik zaczyna sie dusic i falowac ale wskazowka obrotow stoi rowniutko na 800 i sie nie rusza a silnik sie dlawi niemozliwie trwa to jakies 5minut a jak sie rozgrzeje to juz jest ok prosze o jakies wskazowki moze ktos mial juz taki przypadek



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Administrator
    Dołączył
    28 sierpień 2009
    Skąd
    Gdynia
    Postów
    11,530
    Auto
    Croma FL Emotion
    Rocznik
    08.2008
    Dziwne,skoro obroty stoją nieruchomo. Świece w jakim są stanie?

    Uważaj znaków interpunkcyjnych.

    Wysłano z GT-I9100 z użyciem Tapatalk

    Przed założeniem nowego tematu zapoznaj się z :
    Regulamin | Szukaj | Skargi |
    Kontakt| Zanim stworzysz nowy temat

    Jest:
    -rower
    -Fiat Croma 1.9 FL Emotion - Czarna FURIA
    -Volvo V50 2.0

    Było:
    -Brava 1.4 S 75 KM
    -Marea 1.9 JTD na FKP|
    -FF 1.8 TDCi

  4. #3
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    31 październik 2011
    Skąd
    Katowice
    Wiek
    35
    Postów
    26
    Auto
    Brava 1.2 16v
    dzieki za zainteresowanie swiece kable i cewke wymienialem tak 2 miesiace temu razem z czujnikiem temperatury i termostatem i dalej to samo lambde wymienilem miesiac temu bo sie zawieszala na wyzszych obrotach przepustnica jest czysta i zaadaptowana niewiem juz co to moze byc bledow niema acha sa jeszcze takie dziury w przyspieszaniu na zimnym silniku

  5. #4
    Klubowicz
    Dołączył
    26 wrzesień 2008
    Skąd
    Częstochowa
    Wiek
    48
    Postów
    268
    Auto
    Fiat Bravo 1.4 T-jet / Stilo 1.2 16v
    Rocznik
    2008 / 2002
    Takie dziury i nierówna praca silnika , występuje na przykład przy słabym połączeniu klem z aku , lub słabej masie .
    Jeżeli masz możliwość to pokaż parametry pracy , oczywiście w momencie jak się dusi i faluje .

  6. #5
    Administrator
    Dołączył
    28 sierpień 2009
    Skąd
    Gdynia
    Postów
    11,530
    Auto
    Croma FL Emotion
    Rocznik
    08.2008
    W takim razie jeszcze co mi na myśl przychodzi na szybko to sprawdź cały dolot.
    Sprawdź też naciąg paska wielorowkowego od osprzętu.

    Przed założeniem nowego tematu zapoznaj się z :
    Regulamin | Szukaj | Skargi |
    Kontakt| Zanim stworzysz nowy temat

    Jest:
    -rower
    -Fiat Croma 1.9 FL Emotion - Czarna FURIA
    -Volvo V50 2.0

    Było:
    -Brava 1.4 S 75 KM
    -Marea 1.9 JTD na FKP|
    -FF 1.8 TDCi

  7. #6
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    31 październik 2011
    Skąd
    Katowice
    Wiek
    35
    Postów
    26
    Auto
    Brava 1.2 16v
    z tego co pamietam to wyprzedzanie zaplonu skacze -6.75,9.0,ogulnie wariuja te kąty i polozenie przepustnicy (wzgledne) skacze np 5.2.6.2 i slychac gruchotanie silniczka krokowego bo pewnie nie wyrabia zeby to ustawic postaram sie na jutro zrobic logi z tej pracy aha cały dolot napewno szczelny
    Ostatnio edytowane przez piotrek1988 ; 19-07-2012 o 22:29

  8. #7
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    31 październik 2011
    Skąd
    Katowice
    Wiek
    35
    Postów
    26
    Auto
    Brava 1.2 16v
    log (2).txt to co udało mi sie zrzucic w momencie falowania jak zmienia sie wyprzedzanie zaplonu w danym momencie na 1.5 czy 5.25 to zaczyna falowac

  9. #8
    Master
    Dołączył
    11 kwiecień 2012
    Skąd
    Łódź
    Postów
    2,330
    Auto
    Bravo 1.4 tjet '09
    Rocznik
    2009
    A może po prostu potencjometr TPS się wytarł i pokazuje nieprawidłowo położenie przepustnicy? Jeśli chodzi o falowanie, to w moim bravolocie 1.2 obrotomierz ma pewną strefę nieczułości - w zakresie obrotów 650-900 wskazówka stoi nieruchomo na 800, więc może ten typ tak ma i dlatego nie widzisz falowania obrotów.

  10. #9
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    31 październik 2011
    Skąd
    Katowice
    Wiek
    35
    Postów
    26
    Auto
    Brava 1.2 16v
    zluzowalem dzisiaj nastawnik w momencie falowania i bylo ok a jak dokrecilem to dalej falowal moze nie potrafi sie dopasowac na biezni po zejsciu ze ssania a ja mu pomoglem luzujac srubki jak myslicie do wymiany?

  11. #10
    Klubowicz
    Dołączył
    26 wrzesień 2008
    Skąd
    Częstochowa
    Wiek
    48
    Postów
    268
    Auto
    Fiat Bravo 1.4 T-jet / Stilo 1.2 16v
    Rocznik
    2008 / 2002
    Położenie przepustnicy (względne) skacze np 5.2.6.2 i słychać gruchotanie , więc coś nie tak.
    Włącz wykres w FES pozycja zaworu przepustnicy (względna) i poruszaj przewodami , może coś nie łączy .
    Można jeszcze sprawdzić jak zachowa się silnik przy odłączonej przepustnicy (wtyczce od krokowego)

  12. #11
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    31 październik 2011
    Skąd
    Katowice
    Wiek
    35
    Postów
    26
    Auto
    Brava 1.2 16v
    ruszalem cala wiazka wyjmowalem ja z peszli i nic a jak odlaczalem nastawnik to obroty staly na 800 a jak wciskalem gaz to odciecie przy 2000 tys obr

  13. #12
    Master
    Dołączył
    11 kwiecień 2012
    Skąd
    Łódź
    Postów
    2,330
    Auto
    Bravo 1.4 tjet '09
    Rocznik
    2009
    Cytat Napisał piotrek1988 Zobacz post
    zluzowalem dzisiaj nastawnik w momencie falowania i bylo ok a jak dokrecilem to dalej falowal moze nie potrafi sie dopasowac na biezni po zejsciu ze ssania a ja mu pomoglem luzujac srubki jak myslicie do wymiany?
    Wymiania jakieś 400-500zł nowy więc nie polecam ;/ Ja swój regenerowałem samodzielnie, da się to ustrojstwo rozebrać na części pierwsze i wyczyścić bieżnie potencjometrów, względnie przesmarować sprayem typu "kontakt do potencjometrów". Słyszałem, że niektórzy przestawiali suwaki na inny tor ale uważam, że jest to trudne i łatwo uszkodzić wszystko ;/ Gdzieś w necie jest tutorial jak to rozebrać.

  14. #13
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    31 październik 2011
    Skąd
    Katowice
    Wiek
    35
    Postów
    26
    Auto
    Brava 1.2 16v
    markshall to wycinales ta uszczelke i wyjmowales tylko ta klapke z tylu zeby sie dostac do biezni ? i czy te czyszczenie tej biezni pomogło u ciebie i jaki ty miałes problem bo u mnie oprocz tego falowania obroty lubia sie zawiesic na 1500 jak jade i tak sobie stoja az sie nie zatrzymam

  15. #14
    Master
    Dołączył
    11 kwiecień 2012
    Skąd
    Łódź
    Postów
    2,330
    Auto
    Bravo 1.4 tjet '09
    Rocznik
    2009
    Cytat Napisał piotrek1988 Zobacz post
    markshall to wycinales ta uszczelke i wyjmowales tylko ta klapke z tylu zeby sie dostac do biezni ? i czy te czyszczenie tej biezni pomogło u ciebie i jaki ty miałes problem bo u mnie oprocz tego falowania obroty lubia sie zawiesic na 1500 jak jade i tak sobie stoja az sie nie zatrzymam
    Uszczelki nie trzeba wycinać - dobrze podważyć i wyciągać powoli, wtedy da radę ją założyć ponownie. Potem trzeba zdjąć klapkę, odgiąć płytkę z bieżniami i wyczyścić. U mnie to się różne cuda działy - najpierw obroty były za wysokie (czasem też koło 1500) później za niskie (500-600) czasem auto gasło, czasem musiałem wciskać gaz żeby odpalić, czasem falowały. Co zrobiłem żeby wyeliminować problem? Usunąłem lewe powietrze z kolektora, wyczyściłem TPS, poprawiłem masę między TPS a ECU oraz kilka razy robiłem adaptacje. Póki co jest ok, mam nadzieje, że tak zostanie.

  16. #15
    Klubowicz
    Dołączył
    26 wrzesień 2008
    Skąd
    Częstochowa
    Wiek
    48
    Postów
    268
    Auto
    Fiat Bravo 1.4 T-jet / Stilo 1.2 16v
    Rocznik
    2008 / 2002
    Też to przerabiałem , w końcu założyłem TPS taki z zieloną kropką . Ostatnio też poprawa masy bo czasami obroty były za niskie i telepało silnikiem , przepustnica poza biegiem jałowym.
    Przestałem używać FES do wykonywania resetu przepustnicy i ECU .


 
Strona 1 z 3 123 OstatniOstatni

Podobne tematy

  1. brava 1.2 duszenie podczas rozgrzewania
    Napisany przez piotrek1988 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post: 24-06-2012, 18:12
  2. Nierówna praca na zimnym silniku
    Napisany przez Thundercat na forum Siena, Palio
    Odpowiedzi: 26
    Ostatni post: 08-11-2011, 13:52
  3. Nierówna praca silnika
    Napisany przez bartez833 na forum Cinquecento, Seicento
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 26-08-2010, 17:46
  4. Nierówna praca
    Napisany przez Witek15145 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post: 21-06-2010, 16:02
  5. Nierówna praca silnika
    Napisany przez Leon1987 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 14
    Ostatni post: 28-03-2009, 20:27

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

nastawnik przepustnicy brava 1.2 16v

fiat brava nie rowna praca podczas rozgrzewania

https:fiatklubpolska.plbravo-brava-marea-438nierowna-praca-podczas-rozgrzewania-1-2-16v-15770

telepanie silnika przepustnica

nastawnik przepustnicy fiat brava 1 2 16v

nastawnik przepustnicy fiat brava 1.2 16 v

przepustnica do fiata brava 1 2

seicento forum nierowna praca wysokie obroty silnika

NIEROWNA PRACA SILNIKA 1.2 FIAT BRAVA NA GAZIE

fiat bravo 12 16v

silnika fiata 1 2 16v faluje na gazie lpg

fiat brava 12 16v czujnik temperatury

Tagi dla tego tematu

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl