Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 123 OstatniOstatni
Posty od 16 do 30 z 34
Like Tree1lubi to!

Temat: Marea jtd zamulony, max obroty 3500 tys/min.  

  1. #16
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    17 styczeń 2015
    Skąd
    małopolska
    Postów
    32
    Auto
    marea weekend 1.9 jtd
    Rocznik
    1999
    Cytat Napisał Mad_Maxs Zobacz post
    No to waste-gate nie ma ruchomych elementów. Jeżeli Ci się fejs zainstalował jako com3 to ustaw program na pracę z COM3 i po sprawie może COM1 jest już używany i dopóki go nie zwolnisz, będzie walił błędami
    coś jest z kompem nie tak bo jak ustawie w programie com3 to się restartuje, pewnie masz rację że turbo nie dmucha jak powinno ale west-gate to zawór upustowy jak za duże ciśnienie daje turbo to się otwiera i puszcza spaliny bezpośrednio w wydech,tak czy nie ? jeśli tak to ma ruchome elementy tylko u mnie się ten zawór nie otwiera no bo tak naprawdę nie powinien bo turbo za słabo dmucha. A jeśli chodzi o turbinę to taka powinna być u mnie czy nie? mam jeszcze inne pytania ale to dopiero jak się z tym uporam.pozdrawiam.



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #17
    Klubowicz
    Dołączył
    14 październik 2012
    Skąd
    Legnica
    Wiek
    38
    Postów
    158
    Auto
    Bravo 1.6 16V 103 KM
    Rocznik
    2001
    Dobrze piszesz, tylko on nie ma na zewnatrz ruchomych elementow i o to mi chodzilo moze z jakiegos powodu masz otwarty waste-gate i stad takie niskie cisnienie doladowania. Restartuje sie caly komputer czy tyllo program? Moze zainstaluj jakas inna wersje.

  4. #18
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    17 styczeń 2015
    Skąd
    małopolska
    Postów
    32
    Auto
    marea weekend 1.9 jtd
    Rocznik
    1999
    Wreszcie się udało, tylko na innym kompie ale to już przeszłość. Wrzuciłem logi z doładowania, ciśnienia paliwa i masy powietrza.Jeśli coś jeszcze będzie potrzebne to wrzucę bo zrobiłem też dawki paliwa,czas wtrysków itd. Ogólnie to strasznie długo czasu zajmuje rozbujanie go do 4000 obr/min, bo przy ok 2800 obr/min dostaje czkawki i potem to strasznie opornie idzie, a przy ok. 3500 obr/min zapala się marchewa i wyskakuje błąd ciśnienia doładowania. Próbowałem z odpiętą przepływką i nie było tego szarpania o którym wcześniej pisałem ale wolniej się rozpędzał.Pozdrawiam.
    Dołączone pliki Dołączone pliki

  5. #19
    Moderator
    Dołączył
    05 styczeń 2008
    Skąd
    Podkarpackie
    Wiek
    46
    Postów
    2,866
    Auto
    Fiat Croma 1.9 mJTD 16v
    Rocznik
    2009
    W PDFie doładowanie nie ma "oczekiwanych"
    Log z przepływką jest kiepski. Silnik nie ma powietrza więc i nie będzie jechał.Możesz na próbę odkręcić kryzy przed katem i się przejechać, zobaczysz wtedy czy to nie wydech tak muli. Dwie śruby a rurę podwieś na drucie i ogień.
    Włoszczyzna-Hmm to jest to!
    Była:Tempra 1.6SXie SW 93'
    Marea Weekend 1.9 8v ELX 110KM 01'
    Lancia Lybra 1.6 16v 01'
    Fiat Stilo MW 1.9 16v 04'
    Jest:Fiat Croma 1.9 16v 09'

  6. #20
    Klubowicz
    Dołączył
    14 październik 2012
    Skąd
    Legnica
    Wiek
    38
    Postów
    158
    Auto
    Bravo 1.6 16V 103 KM
    Rocznik
    2001
    Zielony CF2 nie pokazuje przecież oczekiwanego doładowywania

    Nie mniej, jeżeli plik doładowanie zawiera zmierzoną wartość doładowania, to turbo Ci ledwo dmucha (co już raz pisałem)
    Odnośnie ciśnienia paliwa tutaj jest raczej ok, ale przepływomierz jest w jeszcze gorszym stanie niż mój stary ewidentnie przepływka do wymiany, czujnik doładowania do sprawdzenia, jak masz możliwość, to do podmiany na innym i sprawdzenie tego doładowania, czy to rzeczywiście turbo padło, czy tylko czujnik

  7. #21
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    17 styczeń 2015
    Skąd
    małopolska
    Postów
    32
    Auto
    marea weekend 1.9 jtd
    Rocznik
    1999
    Znajomy mechanik ma taki czujnik doładowania to spróbuję podmienić go i sprawdzić doładowanie,bo już kiedyś miałem go wymieniać ale się okazało że nie było napięcia na wtyczce do czujnika doładowania.Ukruszył się kabelek przy wtyczce,zacisnąłem go ponownie, może znowu się poluzował albo coś bo wywala mi błąd (P0235 doładowanie) jak tylko przekroczę 3500 obr/min.Sprawdzę też ten wydech jak będę miał chwilę i nie będzie lało bo kanału nie ma i trochę lipa leżeć w deszczu

  8. #22
    Moderator
    Dołączył
    05 styczeń 2008
    Skąd
    Podkarpackie
    Wiek
    46
    Postów
    2,866
    Auto
    Fiat Croma 1.9 mJTD 16v
    Rocznik
    2009
    Cytat Napisał Mad_Maxs Zobacz post
    Zielony CF2 nie pokazuje przecież oczekiwanego doładowywania
    Cały czas wydaje mi się że to CF3
    Włoszczyzna-Hmm to jest to!
    Była:Tempra 1.6SXie SW 93'
    Marea Weekend 1.9 8v ELX 110KM 01'
    Lancia Lybra 1.6 16v 01'
    Fiat Stilo MW 1.9 16v 04'
    Jest:Fiat Croma 1.9 16v 09'

  9. #23
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    17 styczeń 2015
    Skąd
    małopolska
    Postów
    32
    Auto
    marea weekend 1.9 jtd
    Rocznik
    1999
    Na innym czujniku doładowania pokazywało takie samo ciśnienie.Dziś zakupiłem turbinę (używaną oczywiście),gość twierdzi że nie wciąga oleju i jest w bardzo dobrym stanie,zobaczę jak ją założę bo dziś poległem przy ściąganiu tej osłony z blachy na kolektorze wydechowym. Udało mi się ją zdemontować tylko nie wiem czy będę ją w stanie ponownie założyć bo ją trochę pokiereszowałem no ale jeśli będzie taka potrzeba to ją założę.
    turbo.jpg taką turbinkę kupiłem. Napiszę jak mi się ją uda zamontować.pozdrawiam.

  10. #24
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    17 styczeń 2015
    Skąd
    małopolska
    Postów
    32
    Auto
    marea weekend 1.9 jtd
    Rocznik
    1999
    Założyłem dziś tą turbinkę, pół dnia grzebania i efekt nie taki jakiego się spodziewałem. Po podłączeniu pod kompa ciśnienie doładowania nie przekracza 1200mbar przy 3000 obr/min a przy wyższych obrotach to już spada. Lipa jak nie wiem, podmienię jeszcze czujnik doładowania. Odnośnie przepływki to o jakich numerach szukać i tylko boscha? bo nie ukrywam że kuszą ceną te przepływki za 150 zł z 2 letnią gwarancją bo bosch kosztuje w granicach 400zł. W książce jest numer przepływki boscha 0 281 002 199 tylko ciężko taką znaleźć, a na allegro podają że do mojego pasuje o numerach 0 280 218 019.

  11. #25
    Klubowicz
    Dołączył
    14 październik 2012
    Skąd
    Legnica
    Wiek
    38
    Postów
    158
    Auto
    Bravo 1.6 16V 103 KM
    Rocznik
    2001
    Nie daj się skusić na zamiennik bo i tak finalnie kupisz boscha..
    0 281 002 199 była stosowana w silnikach do 07.04.1999, 0 280 218 019 po tej dacie.

    http://eper.fiatklubpolska.pl wpisz swój VIN i będziesz wiedział jaki jest u Ciebie, bo masz auto z rocznika zmiany, więc może się okazać ten wcześniejszy

  12. #26
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    17 styczeń 2015
    Skąd
    małopolska
    Postów
    32
    Auto
    marea weekend 1.9 jtd
    Rocznik
    1999
    Cytat Napisał Mad_Maxs Zobacz post
    Nie daj się skusić na zamiennik bo i tak finalnie kupisz boscha..
    0 281 002 199 była stosowana w silnikach do 07.04.1999, 0 280 218 019 po tej dacie.

    http://eper.fiatklubpolska.pl wpisz swój VIN i będziesz wiedział jaki jest u Ciebie, bo masz auto z rocznika zmiany, więc może się okazać ten wcześniejszy
    Wpisałem nr.vin i pokazały mi się dwa rodzaje tak jakby samochodów oba z rocznika 2/6/1999, tylko nie mogę znaleźć numeru przepływki. Jakbym ci podesłał nr.vin na priv to jesteś w stanie mi to sprawdzić?

  13. #27
    Klubowicz
    Dołączył
    14 październik 2012
    Skąd
    Legnica
    Wiek
    38
    Postów
    158
    Auto
    Bravo 1.6 16V 103 KM
    Rocznik
    2001
    Możesz podesłać, ale w zasadzie to mechanicznie, którego byś nie wybrał, pokaże Ci właściwą konfigurację. Jeżeli produkowany 06.1999 to powinno być 0 280 218 019

  14. #28
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    27 marzec 2015
    Skąd
    Mazowieckie
    Wiek
    27
    Postów
    6
    Auto
    Bravo 1.9 TD
    Rocznik
    1998
    Miałem taki problem w Fiacie Bravo 1.9D. Nie kręcił powyżej 3-3.5tys. Co się okazało? Stanęła turbina. Nie było uszkodzeń, udało się ją wprowadzić do ruchu (po prostu delikatnie zapiekły się łopatki), jednak nadal nie miał mocy i nie kręcił powyżej 3-3.5tys. Okazało się, że miałem zapchany kolektor wydechowy. Rozwierciłem, podłączyłem i Fiacik ożył ;>... Sprawdź kolektor, bo może być jak u mnie.

    Pozdrawiam!

  15. #29
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    17 styczeń 2015
    Skąd
    małopolska
    Postów
    32
    Auto
    marea weekend 1.9 jtd
    Rocznik
    1999
    Założyłem inny czujnik doładowania i po podpięciu pod kompa pokazuje tak samo jak mój. Czyli efekt taki: wymieniona turbina, wymieniony czujnik doładowania i dalej to samo.
    Miałem na wierzchu turbinę i kolektor wydechowy,raczej nie był zapchany ale nie dam sobie uciąć ręki bo czas gonił, ciemno i lało a chciałem to poskręcać. Dziś żona dodawała gazu i sprawdziłem rurę od turbo do ic i nie puchła tylko wręcz ją ścisnęło tylko nie zwróciłem uwagi czy jak schodził z obrotów czy jak był na wysokich obrotach.Zapowiada się sobota znowu przy samochodzie. Jak zmieniłem czujnik ciśnienia doładowania to nie wywala mi błedu p0404 (egr), wcześniej od razu wyskakiwał jak go skasowałem,wywala mi błąd p0101- przepływomierz jak tylko dotknę pedał gazu no i p 0235 doładowanie ale jak przekroczy 3500 obr/min i zaświeca się wtedy marchewa.Jeszcze odepnę mu wydech przed katalizatorem bo o tym zapomniałem.

  16. #30
    Klubowicz
    Dołączył
    14 październik 2012
    Skąd
    Legnica
    Wiek
    38
    Postów
    158
    Auto
    Bravo 1.6 16V 103 KM
    Rocznik
    2001
    Cytat Napisał willy217 Zobacz post
    sprawdziłem rurę od turbo do ic i nie puchła tylko wręcz ją ścisnęło tylko nie zwróciłem uwagi czy jak schodził z obrotów czy jak był na wysokich obrotach
    A sprawdziłeś tą rurę na stole? czy nie rozwarstwia się od środka?


 
Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 123 OstatniOstatni

Podobne tematy

  1. Zamulony !!
    Napisany przez sylwek1224 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post: 06-12-2014, 13:17
  2. problem bravo JTD kręci max do 3500 obr
    Napisany przez dstachurski91 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post: 01-06-2013, 13:03
  3. Zamulony silnik
    Napisany przez sygnet na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post: 20-06-2012, 19:28
  4. Fiat bravo/brava do 3500 pln czy warto?
    Napisany przez nox84 na forum Kupujemy samochód
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post: 07-03-2012, 07:54
  5. Zamulony silnik Wina Świec???
    Napisany przez UsK1983 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 12-12-2010, 15:36

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

Fiat 1.9 jtd 3500 tys obroty i koniec

https:fiatklubpolska.plbravo-brava-marea-438marea-jtd-zamulony-max-obroty-3500-tys-min-30317

Tagi dla tego tematu

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl