Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 1 z 4 123 ... OstatniOstatni
Posty od 1 do 15 z 53
  1. #1
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    28 październik 2013
    Skąd
    Katowice
    Postów
    29
    Auto
    Bravo 2.0 HGT 147 KM + LPG
    Rocznik
    1996

    Kto rozwikła wielką zagadkę mojego auta?? :)

    Witam Mam wielki problem z moim bravosiem Ostatnio zgasł mi na światłach no i nie chciał odpalić...Padnięty akuś,odpaliliśmy na kable no i ruszyłam do domu Po drodze dalej mi przygasał no ale udało mi się dojechać pod dom ala na pych Pod domem zgasł na dobre już naładowałam akumulator ale jeden dzień stał u mnie w pokoju a dzisiaj jak chciałam odpalić moja bryczkę to echo dalej niby akuś padnięty...sprawdzałam klemy no i okazało się że minusowy kabel mam gorący. Wymieniłam akumulator,wymieniłam minus,przeczyściłam styki papierem ściernym,próbuje odpalić a tu już niespodzianka,pompy nie słychać, abs który sie świecił nagle się naprawił no i największa niespodzianka: na zgaszonym silniku pod przekaźnikami z abs i nawiewu,tak pod zbiornikiem płynu z pompy wspomagania jakaś część mi nieustannie chodzi,tylko podepne akumulator. Do tego teraz kabel plusowy się grzeje Jak ktoś może mi pomóc, powiedzieć co się z tym autem dzieje to byłabym bardzo wdzięczna,bo ja już odpadam i najzwyczajniej brak mi pomysłów a najlepiej jakby ktoś dał mi przepis na odpalenie go i dojechaniu na warsztat

    P.S.- Nie patrzcie na mnie krzywo bo jestem dziewczyna Jakieś tam pojęcie mam Już we wcześniejszym aucie sama naprawiałam drobne usterki



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,642
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Szczerze to koleżanko za mało szczegółów. Na początku wyglądało to tak jakby coś z ładowaniem, ale co Ci tam może "chodzić" to nie wiem. Może pompa ABS? Trzeba powypinać bezpieczniki i sprawdzać jaki jest pobór prądu z akumulatora..
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  4. #3
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    28 październik 2013
    Skąd
    Katowice
    Postów
    29
    Auto
    Bravo 2.0 HGT 147 KM + LPG
    Rocznik
    1996
    ok ta część pracująca przy podpięciu akumulatora to pompa ABS. Ale dlaczego ona "chodzi" na wyłączonym silniku? ;/ pobór prądu i bezpieczniki jutro posprawdzam,bo niestety za ciemno mam na placu :/

  5. #4
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,642
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Może przekaźnik w niej się skleił. Wyciągnij bezpiecznik od ABS i spróbuj..
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  6. #5
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    28 październik 2013
    Skąd
    Katowice
    Postów
    29
    Auto
    Bravo 2.0 HGT 147 KM + LPG
    Rocznik
    1996
    a jakie jeszcze szczegóły mam podać?jutro podam pobór prądu i posprawdzam bezpieczniki. Co na dzień dzisiejszy mogłabym jeszcze dodać żeby coś określić. Sama na początku myślałam, że mam problem z alternatorem no ale albo to nie to, albo po prostu mam jeszcze dodatkowe usterki :/

    [COLOR="gray"](Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.[/COLOR]

    spróbować odpalać auto czy po prostu podłączyć i sprawdzić czy dalej będzie pracować? Pompy paliwa nie słychać jeszcze także od niej też bym musiała bezpiecznik sprawdzić.

  7. #6
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    28 październik 2013
    Skąd
    Katowice
    Postów
    29
    Auto
    Bravo 2.0 HGT 147 KM + LPG
    Rocznik
    1996
    no więc wyciągnęłam bezpiecznik z pompy ABS no i dalej nic :/ bezpieczniki od strony kierowcy są ok. Jutro muszę rozebrać schowek i tam popatrzeć. Poboru prądu niestety nie mam jak sprawdzić bo się przeliczyłam i nie posiadam takowego urządzenia ale po odłączeniu pompy ABS już się kable nie grzeją. Są jeszcze jakieś pomysły? Mogę dodać ze przy przekręceniu kluczyka tak jak do zapłonu słychać jedynie takie tyk i to koniec. Czy to nie będzie wina jakiegoś przekaźnika z pompy paliwa albo ogólnie jakiegoś przekaźnika?

  8. #7
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,642
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    A powiedz jak kontrolki silnika i code? Rozumiem że pompa ABS juz nie szaleje? Sa dwa przekazniki - pompy paliwa i zasilania ecu, czujnikow. U mnie są nad schowkiem ale w 2.0 może być inaczej.. Sprawdź żarówką nawet czy prąd faktycznie nie dochodzi do pompy paliwa. W download znajdziesz wszystkie schematy w razie co. Swoją drogą intrygująca z Ciebie kobitka jak tak majstrujesz
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  9. #8
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    20 lipiec 2012
    Skąd
    Niemcy
    Wiek
    40
    Postów
    800
    Auto
    Fiat Coupe Turbo 16v
    Rocznik
    1994
    Zapewne jakieś zwarcie w okolicy sterowania ABS które wyciąga prąd z aku.

  10. #9
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,642
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Cytat Napisał dejv667 Zobacz post
    Zapewne jakieś zwarcie w okolicy sterowania ABS które wyciąga prąd z aku.
    Bezpiecznik od ABS już wyciągnięty..
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  11. #10
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    28 październik 2013
    Skąd
    Katowice
    Postów
    29
    Auto
    Bravo 2.0 HGT 147 KM + LPG
    Rocznik
    1996
    kontrolki to świeci się akumulator, olej i code. Ale dzisiaj mnie auto zaskoczyło przekręcam kluczyk i rozrusznik słychać,ale niestety bendix chyba się zawiesił. Dojścia żeby go stuknąć nie ma niestety :/ ale po kilku razach i próbie odpalenia na pych znowu przestał pracować rozrusznik. Zapewne jakieś przebicie albo zwarcie,tylko gdzie szukać? :/ pompy dalej nie słychać ale w sumie wcześniej pracowała a auto nie odpalało i może już nie pompuje bo po prostu przewody są pełne?

  12. #11
    Master
    Dołączył
    12 listopad 2012
    Skąd
    Żory
    Postów
    1,301
    Auto
    Marea weekend 2,0 20v /Mercedes 300SE 87r /Plymouth Valiant 61r
    Rocznik
    1997
    Mpim zdaniem masz elektryczny problem. Gdzieś jest zwarcie i tracisz napięcie, dlatego rozrusznik nie ma siły zakręcić. Przeproś się z jakimś elektrykiem, niech to pomierzy, bo jak nie daj Bóg podepniesz jakiś aku z ciężarówki, to możesz wypalić wiązki. Poszukaj po kablach do pompy i rozrusznika, bo może one gdzieś się przetarły i robią przebicie z masą.
    Specjalista z zakresu rekonstrukcji wypadków drogowych i odszkodowań powypadkowych.

  13. #12
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    28 październik 2013
    Skąd
    Katowice
    Postów
    29
    Auto
    Bravo 2.0 HGT 147 KM + LPG
    Rocznik
    1996
    Wczoraj sprawdzalam caly plus jest ok i tak orientacyjnie kable z pompy i wygladalo tez ok.ale bede musiala sie lepiej przyjrzec temu wszystkiemu.mam nadzieje ze cos zdzialam zeby odpalic i zajechac na warsztat,bo elektromechanik moglby do mnie dopiero w week podjechac a ja bym potrzebowala auto na pt takze czekac na niego raczej nie moge :-/

    [COLOR="gray"](Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.[/COLOR]

    Aha i prosze o nie traktowanie z gory.jaki akumukator moge podpiac to wiem.jak juz pisalam jakies pojecie mam i nie jestem typowa baba a tym bardziej blondynka

  14. #13
    Master
    Dołączył
    12 listopad 2012
    Skąd
    Żory
    Postów
    1,301
    Auto
    Marea weekend 2,0 20v /Mercedes 300SE 87r /Plymouth Valiant 61r
    Rocznik
    1997
    Cytat Napisał madziutek Zobacz post
    Aha i prosze o nie traktowanie z gory.jaki akumukator moge podpiac to wiem
    Dziewczyno, gdzie ty się doszukujesz podtekstów. Wspomniałem tylko o takiej możliwości, bo taka ewentualność jest często brana pod uwagę, a przy niepewnej elektryce mogło by się coś sfajczyć. Nie masz jakiegoś znachora z miernikiem, żeby podjechał i zbadał temat tych kabli? Autem i tak musisz wjechać na kanał, albo go podnieść na kozłach, bo jeśli coś się przetarło, to pewnie z dołu. Dzwoń do kumpli, niech się wykażą. Jako nie typowa baba i nie blondynka, chętni do pomocy powinni się ustawiać w kolejce.
    Specjalista z zakresu rekonstrukcji wypadków drogowych i odszkodowań powypadkowych.

  15. #14
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    28 październik 2013
    Skąd
    Katowice
    Postów
    29
    Auto
    Bravo 2.0 HGT 147 KM + LPG
    Rocznik
    1996
    Chetni sa ale nie na juz :-) a ja musze to szybko zrobic bo do pt musze miec sprawne auto :-) najwyzej sie jutro wkulam pod auto.lewarek i heja :-)

  16. #15
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    27 październik 2013
    Skąd
    Kamionka Wielka
    Postów
    3
    Auto
    Ducato 2.3 JTD
    Rocznik
    2003
    Pisałaś że wymieniłaś minus chodziło Ci o kabel czy o kleme. Jeżeli wymieniłaś tylko kleme spróbuj podłączyć kablem rozruchowym minus z aku do silnika. Ze wstępnego opisu wyglądało to na brak masy na silniku.


 
Strona 1 z 4 123 ... OstatniOstatni

Podobne tematy

  1. Kilka mankamentów mojego autka
    Napisany przez artkami na forum Stilo
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 27-01-2013, 12:20
  2. No to mamy zagadkę......
    Napisany przez Ali na forum Siena, Palio
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 20-02-2011, 11:16
  3. Dziwne zachowanie mojego autka:(
    Napisany przez porcik na forum Stilo
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post: 13-08-2010, 08:26
  4. Poszukuje Czesci do mojego JTD!
    Napisany przez oBLEha na forum Punto II
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 29-05-2010, 13:54

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

Tagi dla tego tematu

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl