Jak u was sie sprawuje LPG w 1.4 12V?

Temat: Jak u was sie sprawuje LPG w 1.4 12V?

  1. Avatar boch

    boch napisał:
    Cytat Napisał adrian12321
    Te fiaty nie są w ocynku, poprzednicy za to byli: Tipo, Tempra
    masz na mysli Bravo?

    auta te posiadały ocynkowaną blachę karoserii co zapobiegało powstawaniu ognisk korozyjnych nawet podczas gdy blacha była bez lakieru
    http://pl.wikipedia.org/wiki/Fiat_Bravo
     

  2. Avatar waho.

    waho. napisał:
    Cytat Napisał boch
    Cytat:
    auta te posiadały ocynkowaną blachę karoserii co zapobiegało powstawaniu ognisk korozyjnych nawet podczas gdy blacha była bez lakieru
    Dodam jeszcze że ocynk szedł po całości, a nie tak jak w VałWeju B5 do szyb na elementach nieotwieranych, na otwieranych w ogóle nie ma ocynku
    Too[color=blue] Fiat [/color]Too Furious - R.I.P.
     
  3. adrian12321 napisał:
    Pierwszy raz słyszę, że Bravo było robione w ocynku. Jednak jak były to musiał on być naprawdę słabej jakości niż w poprzednim modelu ze stajni fiata (Tipo). Dlatego do końca nie ufam wikipedii na ten temat, bo jak wiadomo, wiadomości tam można edytować samemu, a jak ktoś nie do końca wie coś na dany temat, to pożniejsi czytelnicy są wprowadzani w błąd (nie mówię, że tym razem tak jest). Mój Tipolot (20 letni) ma już teraz nowego właściciela a blachy miał lepsze niż niejedne auto 4-5 letnie, natomiast na temat blach mojej Bravy to szkoda słów...
     
  4. Avatar lukq

    lukq napisał:
    podobno od 99 po lifcie miały ocynk bbm, ja tak owy posiadam u siebie, a w moim poprzednim bravolocie z 97 tego nie było.

    Przed założeniem nowego tematu zapoznaj się z :
    Regulamin | Szukaj | Skargi |
    Kontakt| Zanim stworzysz nowy temat

    Jest:
    -rower
    -Fiat Croma 1.9 FL Emotion - Czarna FURIA
    -Volvo V50 2.0

    Było:
    -Brava 1.4 S 75 KM
    -Marea 1.9 JTD na FKP|
    -FF 1.8 TDCi
     
  5. Avatar waho.

    waho. napisał:
    Ja mam ocynk na 101% r96, rdzewieje tylko w jednym miejscu, a dokładnie na styku przedniego błotnika, zderzaka i nadkola, parch jest wielości 3x1cm i taki stan utrzymuje się od 2 lat.
    Ale z tego co widzę u mnie w mieście to zależy jaki egzemplarz trafisz, jeździ jedna brava z 95r kupiona u lokalnego dilera, blacharka jest przepiękna, żadnych parchów wykwitów i innych, ale jeździ też bravo z 00r które ma tak zeżarte progi że aż żal patrzeć.

    Dobra koniec off top bo będę posty kasował.
    rafal735r sterownik jest najprędzej w komorze silnikowej szukaj takiej czarnej puszki z jakimiś napisami.
    Too[color=blue] Fiat [/color]Too Furious - R.I.P.
     
  6. Avatar boch

    boch napisał:
    z tego co wiem, nawet Cinquecento i Punto mialy powloki antykorozyjne, wiec brak ocynku we flagowym modelu Fiata w latach 90 (samochod roku 1996) bylby czystym nonsensem. polecam tez rozdzial 11 ksiazki "BRAVO Brava" niejakiego Józefa Zembowicza traktujacy o nadwoziu. pierwszy akapit mowi wszystko. oczywiscie korozja moze wylazic w miejscach newralgicznych. lata robia swoje...
     
  7. rafal735r napisał:
    Cytat Napisał waho.
    Ja mam ocynk na 101% r96, rdzewieje tylko w jednym miejscu, a dokładnie na styku przedniego błotnika, zderzaka i nadkola, parch jest wielości 3x1cm i taki stan utrzymuje się od 2 lat.
    Ale z tego co widzę u mnie w mieście to zależy jaki egzemplarz trafisz, jeździ jedna brava z 95r kupiona u lokalnego dilera, blacharka jest przepiękna, żadnych parchów wykwitów i innych, ale jeździ też bravo z 00r które ma tak zeżarte progi że aż żal patrzeć.

    Dobra koniec off top bo będę posty kasował.
    rafal735r sterownik jest najprędzej w komorze silnikowej szukaj takiej czarnej puszki z jakimiś napisami.
    To poszukam. A korozji u mnie tez nie ma jak narazie. A jest z 97r. jak nrazie dobrze chodzi juz 3 dzien. troche czasem te obroty szaleja. Znaczy raz ma 900-1000 a czasem (na ssaniu zapewne) 1200-1300.
     
  8. Avatar waho.

    waho. napisał:
    Falujące jałowe obroty w 1.4 to norma, trzeba naprawdę dobrego speca żeby to zlikwidować.
    Too[color=blue] Fiat [/color]Too Furious - R.I.P.
     
  9. Avatar byrrt

    byrrt napisał:
    BBM były w ocynku koniec kropka W moim aucie z grudnia 98 nie ma śladu korozji na blachach zewnętrznych.. NIC.. Może i był garażowany - tego nie wiem ale rdzy nie ma i tyle..
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT
     
  10. rafal735r napisał:
    Cytat Napisał waho.
    Falujące jałowe obroty w 1.4 to norma, trzeba naprawdę dobrego speca żeby to zlikwidować.
    Własnie wymienilem juz tyle czesci, a obroty dalej skacza bez roznicy czy silnik jest zimny czy cieply. Czy chodzi na LPG czy na PB. Podaczas jazdy specjalnie wciskam sprzeglo i patrze na obrotomierz co sie dzieje. Obroty chodza od 900 do 1300. Skoki sa rozne i w roznych odstepach czasu. Po przygazowaniu obroty schodza juz do innej wartosci. W zasadzie nie przeszkadza mi to. Zeby nie bylo obrotomierza to pewnie bym tego nie zauwazyl.
     
  11. Avatar waho.

    waho. napisał:
    Cytat Napisał rafal735r
    Obroty chodza od 900 do 1300.
    A to już nie jest normalne.
    Jeśli by skakało 800-900 czy też 900-1000 to ok. Muszę podumać co by Ci tu dalej poradzić.

    U mnie jest często tak, że jak daje po garach ostro to później nastawnik jałowego ma jakby laga i zdarza się że obroty spadają do 600 obr/min, zaraz odbijają na 1000, a później stabilizują się na 800-850obr/min fakt też jest taki że nigdy nie gaśnie.
    Too[color=blue] Fiat [/color]Too Furious - R.I.P.
     
  12. rafal735r napisał:
    Dzis mialem taka sytuacje. Silnik nie gasnie, ale chodzi na 600 potem podbija do 1000 i tak dalej. Ale tylko na benzynie. Na gazie chodzi rowno.
     
  13. Avatar waho.

    waho. napisał:
    Taki urok 1.4 12v, mnie na gazie też chodzi dobrze.
    Too[color=blue] Fiat [/color]Too Furious - R.I.P.
     
Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.