Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 5 z 5 PierwszyPierwszy ... 345
Posty od 61 do 67 z 67
  1. #61
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    17 listopad 2011
    Skąd
    Sokołów Młp.
    Wiek
    39
    Postów
    13
    Auto
    Fiat Brava 1.6 16V
    Nieprzegladałem forum tak dokładnie . Jutro będe grzebał w bravie. I gdzieś kapie płyn w okolicy miski olejowej . Nagrzewnice zamuwiłem to będe miał troche zabawy



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #62
    Klubowicz
    Dołączył
    12 październik 2009
    Skąd
    Sokołów Podlaski
    Wiek
    33
    Postów
    429
    Auto
    Brava 1.9 JTD
    Rocznik
    2000
    Panowie, termostat został wymieniony, samochód odebrany od mechanika i podobno jest w porządku (jutro sam ocenię dokładnie jak wrócę do domu), ale mam jeszcze pytanie, czy po wymianie płynu odpowietrza się gdzieś chłodnicę/układ? Pytam tak w sumie dla własnej wiadomości, bo samochodu osobiście nie odbierałem, a tata mówił, że zanim wrócił z pracy to samochód już był gotowy do odebrania Ale jutro po południu ma jeszcze jechać na kontrolę z tym płynem na sprawdzenie czy wszystko jest w porządku.

  4. #63
    Master
    Dołączył
    07 wrzesień 2009
    Skąd
    Ząbki
    Wiek
    38
    Postów
    1,571
    Auto
    Dacia LOGAN MCV II STEPWAY OUTDOOR 0,9TCE 90km
    Rocznik
    2017
    fiaty mają zazwyczaj trzy odpowietrzniki : jeden w chłodnicy, drugi na wężu idącym do nagrzewnicy a trzeci na wężu wychodzącym z nagrzewnicy. Odpowietrzenie układu polega na odkręceniu po kolei każdego z odpowietrznika ( najpierw ten w chłodnicy, później ten co idzie do nagrzewnicy i wiadomo który ostatni) na gorącym silniku i czekasz aż zacznie z niego kapać płyn, wtedy go zakręcasz i przechodzisz do następnego. Aha i podczas odpowietrzania musisz mieć nawiew ustawiony na gorące powietrze. To jest pierwszy sposób. Drugi polega na uruchomieniu silnika, ustawienie nawiew na na goracy i odkręcenie korka w zbiorniczku wyrównawczym, Teraz czekasz aż auto na biegu jałowym się żagrzeje az do załączenia wentylatora na chłodnicy. Co jakiś czas musisz przytrzymać silnik na 3000obr/min i pamiętaj kontrolować płyn w zbiorniczku wyrównawczym

  5. #64
    Klubowicz
    Dołączył
    12 październik 2009
    Skąd
    Sokołów Podlaski
    Wiek
    33
    Postów
    429
    Auto
    Brava 1.9 JTD
    Rocznik
    2000
    Dzięki serdeczne za pomoc, jutro jak wrócę to się temu dokładnie przyjrzę i zapytam.

  6. #65
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,642
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Nawet w samych bravo różnie z tymi odpowietrznikami jest w różnych wersjach silnikowych, ale zasada zawsze ta sama
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  7. #66
    Moderator
    Dołączył
    05 styczeń 2008
    Skąd
    Podkarpackie
    Wiek
    46
    Postów
    2,865
    Auto
    Fiat Croma 1.9 mJTD 16v
    Rocznik
    2009
    Marcin u Ciebie powinny być dwa odpowietrzniki na chłodnicy i ewentualnie jeden na wężu idącym do nagrzewnicy.
    A co do odpowietrzników to mają one być odkręcone pod czas zalewania płynu a nie tylko do odpowietrzenia układu.W momencie zalewania trzeba patrzeć na odpowietrznik i kiedy zacznie lecieć z niego płyn,zakręcamy go.Wtedy nie mamy problemów z korkami powietrza.
    Włoszczyzna-Hmm to jest to!
    Była:Tempra 1.6SXie SW 93'
    Marea Weekend 1.9 8v ELX 110KM 01'
    Lancia Lybra 1.6 16v 01'
    Fiat Stilo MW 1.9 16v 04'
    Jest:Fiat Croma 1.9 16v 09'

  8. #67
    Klubowicz
    Dołączył
    12 październik 2009
    Skąd
    Sokołów Podlaski
    Wiek
    33
    Postów
    429
    Auto
    Brava 1.9 JTD
    Rocznik
    2000
    Sprawdziłem ogólnie autko i wygląda, że wszystko jest ok, płynu jest odpowiedni stan i aż przyjemnie się jedzie kiedy w autku jest ciepło. Dziękuję za pomoc, szczególnie koledze Zielony.


 
Strona 5 z 5 PierwszyPierwszy ... 345

Podobne tematy

  1. problem z odpaleniem na zimnym i ciepłym silniku
    Napisany przez slimek83 na forum Uno
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post: 19-03-2012, 20:38
  2. Fiat Uno 1.4 i.e. gaśnie na ciepłym silniku
    Napisany przez abarth_87 na forum Uno
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post: 27-04-2011, 13:06
  3. Dziwny gwizd na ciepłym silniku.
    Napisany przez zozo1 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 13
    Ostatni post: 18-11-2010, 21:01
  4. Blokada kół w ciepłe dni
    Napisany przez adrianikus na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post: 15-06-2010, 19:45
  5. problem z odpalaniem na ciepłym silniku
    Napisany przez tomrs6 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post: 11-01-2010, 11:37

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

letnie powietrze fiat

fiat bravo jtd ile sie nagrzewa

golf3 1.8 grzeje sie jak szybciej jedzie

powoli se nagzewa silnik golf 3

letnie powietrze golf iii

silnik wolno sie nagrzewa lancia lybra sw

brak cieplego powietrza golf iii

golf 3 nie leci cieple powietrze

golf2 wolno sie nagrzewa

fiat marea weekend grzeje sie w lecie a w zimie sie nie zagrzewa

odpychanie nagrzewnicy golf iii

przyslanianie chlodnicy w fiat brava

fiat brava brak cieplego powietrza

fiat brava 1.9 75 jak dlugo sie nagrzewa

Tagi dla tego tematu

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl