Witamy na Fiat Klub Polska
Posty od 1 do 14 z 14
  1. #1
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    07 czerwiec 2012
    Skąd
    Piaseczno
    Wiek
    38
    Postów
    7
    Auto
    Brava 1.4 12V 98'

    Ecu scan Brava 1.4 12V

    Witam. Mam taki problem z ECU scanem do mojej Bravki. A mianowicie : Podlaczylem ja po ECU Scana 3.5 w pelnej wersji ktora obsluguje Brava 1.4 12V wszystko ladnie pieknie sie laczy wykrywa interfejs samochod tylko jak wchodze w zakladkie bledow to wykrywa mi sonde lambda i czujnik obrotow to ze wykrywa no to fajnie bo wiem na czym sie skupic tylko ze po okolo 5-10 sekundach program mi wychodzi automatycznie z zakladki bledow do menu glownego programu. I tu moje pytanie czy moze byc to powodem ze uzylem adaptera 3 pin ale tylko z 12V bez dodatkowej masy? Bo teoretycznie w tej przejsciowce jest masa ale na moim kableku diagnostycznym w samochodzie sa tylko 2 kable a masowgo nie ma.Prosze o pomoc.Pozdrawiam



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Master
    Dołączył
    11 kwiecień 2012
    Skąd
    Łódź
    Postów
    2,330
    Auto
    Bravo 1.4 tjet '09
    Rocznik
    2009
    Spróbuj ustawić w opcjach FES tryb wysokich opóźnień, czy jakoś tak się to nazywa, powinno pomóc.

  4. #3
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,642
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Zapewne używasz VAG KKL.. Niestety na tym kablu zbyt stabilnego połączenia nie uzyskasz..

    Wysyłane z mojego GT-S5830 za pomocą Tapatalk 2
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  5. #4
    Klubowicz
    Dołączył
    21 listopad 2011
    Skąd
    Drążdżewo
    Wiek
    31
    Postów
    206
    Auto
    Brava 1.2 SX
    A jaki jest lepszy byrrt?

  6. #5
    Klubowicz
    Dołączył
    31 styczeń 2010
    Skąd
    Szczecin
    Postów
    413
    Auto
    Brava 1,6 103KM +LPG (BRC SQ24L)
    Rocznik
    1996
    Rozejrzyj się za ELM327.

  7. #6
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    07 czerwiec 2012
    Skąd
    Piaseczno
    Wiek
    38
    Postów
    7
    Auto
    Brava 1.4 12V 98'
    No sprobuje ustawic te wyskokie opoznienia jutro sprawdze. Bo zdarza sie ze w lewym dolnym rogu wyskakuje mi komunikat zbyt duze opoznienia.. zastanawia mnie czy moze miec tez to zwiazek z portem usb bo uzywam aktulanie naprawde dziadowskiego laptopa ktory nie wiem czy nawet ma port 2.0 a co dopiero sterowniki...

  8. #7
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,642
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Cytat Napisał koziol1172 Zobacz post
    A jaki jest lepszy byrrt?
    ELM327 jak mamut-tme proponuje. Nie wiem czy tym poduchy i abs się da w BBMach czytać ale do silnika powinien być lepszy. Co do USB to też jest tak że mam starego lapcia PIIIM 800Mhz 640MB RAM USB 1.1 i WinXP to tam połączenie z poduchami jest średnio stabilne - często rozłącza. A na firmowym lapciu z Core i5 (nawet nie wiem ile to ma MHz ale to już taki współczesny komp ) to ładnie śmiga bez zacięć na VAGu KKL.. Dokładając porty USB 2.0 na PCMCIA do starego lapcia też dawało się uzyskać stabilniejsze połączenie..
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  9. #8
    Klubowicz
    Dołączył
    31 styczeń 2010
    Skąd
    Szczecin
    Postów
    413
    Auto
    Brava 1,6 103KM +LPG (BRC SQ24L)
    Rocznik
    1996
    Ja może jeszcze napiszę, dlaczego czasem zwykły VAG może robić problemy. Zwykły interfejs VAG KKL jest bardzo prosty, przez co linia K w którymś z kierunków jest przesyłana przez jedną z linii sterujących portu RS-232, co za tym idzie jest to wykorzystanie niezgodne ze standardem, czyli nie musi wszędzie i zawsze działać. Dodatkowo, w kabelkach VAG na USB są stosowane różne układy pracujące jako konwerter USB <-> RS-232, które też nie zawsze są najlepsze.

    ELM327 to już zintegrowane rozwiązanie, jest tam mikrokontroler który upycha całą komunikacje w 2 linie - RXD i TXD, przez co wszystko jest w zgodzie ze standardami

  10. #9
    Master
    Dołączył
    11 kwiecień 2012
    Skąd
    Łódź
    Postów
    2,330
    Auto
    Bravo 1.4 tjet '09
    Rocznik
    2009
    Sugerujesz, że VAG KKL robi z linii K najpierw RS232 a potem przez przetwornik USB? Trochę bez sensu, ale spotkałem się już z takim rozwiązaniem
    Na moim lapku athlon x2 1,9 GHz też połączenie szalało, a tryb wysokich opóźnień wyeliminował problem.

  11. #10
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,642
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Cytat Napisał markshall Zobacz post
    Sugerujesz, że VAG KKL robi z linii K najpierw RS232 a potem przez przetwornik USB? Trochę bez sensu, ale spotkałem się już z takim rozwiązaniem
    VAG KKL wcale nie musi być na USB - są wersje na normalne DB9 Tak więc jest to transmisja szeregowa po łączu które z założenia miało pracować w inny sposób. Do tego tak jak kolega mamut-tme pisze zamieniane jest to na USB a tu z kolei przestaje być to sprzętowe tylko transmisja jest buforowana przez hosta usb, bufor itp.. Robią się opóźnienia i stąd zerwane transmisje..
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  12. #11
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    07 czerwiec 2012
    Skąd
    Piaseczno
    Wiek
    38
    Postów
    7
    Auto
    Brava 1.4 12V 98'
    Witam. Wszystko zainstalowalem od nowa na duzooo lepszym lapku ustawilem tryb wysokich opoznien i teraz polaczenie trwa kolo 5 minut wiec w zupelnosci mi wystarcza zeby sprawdzic ewentualne bledy i je skasowac. I mam jeszcze takie pytanie bo widzialem w roznych filmkach jak ktos przeprowadzal tesy w zakladce parametry to mial tam duzo wiecej opcji ja aktualnie uzywam fes 3.5 wiec czy to jest uzaleznione od fes-a czy od samochodu jaki jest testowany ze np jakies tam punto z 2001 ma wiecej tych opcjii do wykorzystania?

  13. #12
    Administrator
    Dołączył
    28 sierpień 2009
    Skąd
    Gdynia
    Postów
    11,530
    Auto
    Croma FL Emotion
    Rocznik
    08.2008
    Zależy od samochodu i fesa czy jest darmowy

    Wysłano z GT-I9100 z użyciem Tapatalk

    Przed założeniem nowego tematu zapoznaj się z :
    Regulamin | Szukaj | Skargi |
    Kontakt| Zanim stworzysz nowy temat

    Jest:
    -rower
    -Fiat Croma 1.9 FL Emotion - Czarna FURIA
    -Volvo V50 2.0

    Było:
    -Brava 1.4 S 75 KM
    -Marea 1.9 JTD na FKP|
    -FF 1.8 TDCi

  14. #13
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,642
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Ilość opcji zależna jest od ECU czyli od samochodu..

    Wysyłane z mojego GT-S5830 za pomocą Tapatalk 2
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  15. #14
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    07 czerwiec 2012
    Skąd
    Piaseczno
    Wiek
    38
    Postów
    7
    Auto
    Brava 1.4 12V 98'
    Aha dobra dzieki. Wiecej pytan nie mamD:


 

Podobne tematy

  1. Wzorcowe parametry silnika / Fiat Ecu Scan
    Napisany przez bastek13 na forum Zrób to sam
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 02-04-2023, 17:36
  2. Kabel do Fiat Ecu Scan
    Napisany przez staniol504 na forum Stilo
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post: 05-11-2012, 20:44
  3. Fiat ECU Scan 3.3
    Napisany przez petarda na forum Forum ogólne o Fiat
    Odpowiedzi: 21
    Ostatni post: 14-05-2012, 21:00
  4. Fiat Brava - Problem ze zdiagnozowaniem Fiat Ecu Scan
    Napisany przez Rick na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post: 25-04-2012, 19:11
  5. Fiat Ecu Scan test elementów wykonawczych
    Napisany przez petarda na forum Stilo
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post: 03-03-2011, 23:36

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

ecu fiat brava 14 12v

fiat ecu scan 1.4 12v

ecu scan fiat 1 4 12v download

jaki program do fiata bravo 14 12v

jaki ecu bravo

1.4 12V

fiat brava 1.4 12v ecu

brava 1.4 12v kabel diagnostyczny

transmisja fiat bravo 1 4 12

interfejs diagnostyczny fiat bravo 1.4 12v

fiat bravo 1.4 12v jaki program do diagnostyki

piny sterownika fiat brawo

jaki program najlepszy brava

program do fiata brava 1.4 12v

wzorcowe parametry ecu scan

kabelek marea 1.4

fiat brava 1.4 ecu scan software

interfejs fiat bravo 1.4 12v

program djagnostyczny fiat bravo 14 12 v.chomikuj

fiatecuscan ustawienia fiat bravo 1.4 12v

brak polaczenia z ecu bravo

Tagi dla tego tematu

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl