Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 123 OstatniOstatni
Posty od 16 do 30 z 41
Like Tree1lubi to!

Temat: Dziwna praca silnika, drżenie samochodu, brak mocy i inne  

  1. #16
    Master
    Dołączył
    11 kwiecień 2012
    Skąd
    Łódź
    Postów
    2,330
    Auto
    Bravo 1.4 tjet '09
    Rocznik
    2009
    Kwestia kasowania map wtrysków bądź nie ma w tym temacie większego znaczenia, aczkolwiek dodam tylko, że kiedyś odłączyłem akumulator na pół dnia i map nie skasował



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #17
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    11 wrzesień 2011
    Skąd
    Katowice
    Postów
    846
    Auto
    Była Brava 1.2 16V jest Audi A3 8l i Punto 2 1.2 8V [Kobiety]
    Rocznik
    2001
    Podpinam się pod temat..

    Mam pytanko..
    Jak na mniejszej prędkości wrzucam 3 to samochód strasznie drży jakby miał zaraz wystrzelić..
    Taki brak mocy..
    Tylko zastanawia mnie dlaczego aż tak źle to znosi..

    Nie ma możliwości jakiejś regulacji czy coś?

  4. #18
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,637
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Cytat Napisał Rick Zobacz post
    Jak na mniejszej prędkości wrzucam 3
    Co to znaczy mniejsza prędkość?
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  5. #19
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    04 wrzesień 2012
    Skąd
    Śląskie
    Postów
    40
    Auto
    Fiat Brava 1.2 16V '99
    Podejrzewam, że chodzi mu o to, że zmienia biegi na góra 3tys. obrotów, przez co następny bieg ma ~1tys obrotów.

    Przyszedł mi w końcu kabel
    No i wywaliło mi taki błąd:
    P0170 - Integrator sondy lambda
    Szczegóły:
    Stan anomalii: Sygnał zbyt wysoki
    Obroty silnika: 2200obr/min
    Obciążenie silnika: 4,200ms

    Skasowałem i... Muszę wymienić w końcu akumulator na nowy, bo stary już klękł.
    Jak wrócę z pracy to dopiszę co i jak było dalej.
    Zrypana jednak sonda?

  6. #20
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    04 wrzesień 2012
    Skąd
    Śląskie
    Postów
    40
    Auto
    Fiat Brava 1.2 16V '99
    Cholerka, nie mogę zedytować poprzedniego posta, no nic.
    Aż się przeraziłem, że ten błąd wcale nie świadczy o walniętej sondzie... Nadal jest milion możliwości powodujących takie zachowanie samochodu ;/
    Są gdzieś w necie poprawne parametry dla poszczególnych opcji w FiatEcuScan? Chciałbym je poznać, żeby w oko rzuciły mi się niepoprawne wskazywane wartości, które ułatwiły by mi diagnozę bez wymieniania wszystkiego.
    Po części sugeruję się tymi filmikami co do parametrów:
    FiatECUScan VAG KKL Fiat Brava 1.2 16V Sonda Lambda Diagnostic Sensor integrator lambda - Failure - YouTube
    FiatECUScan VAG KKL Fiat Brava 1.2 16V NOWA Sonda Lambda Diagnostic Sensor - YouTube

  7. #21
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,637
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    A możesz wyciągnąć wykres lambdy?
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  8. #22
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    04 wrzesień 2012
    Skąd
    Śląskie
    Postów
    40
    Auto
    Fiat Brava 1.2 16V '99
    Chyba znam już przyczyny (przynajmniej tak mi się wydaje).
    Zacznę od sondy:
    3DuB6.jpg
    Czyli sprawna.
    Druga sprawa to "Nastawnik wolnych obrotów" (krokowy)
    AtoEC.jpg
    Czyli chyba jednak jego wina.
    A drugą przyczyną co samochód się dusił jest zatkany układ odpowietrzania (?) baku. Z otwartym korkiem od baku samochód jeździ w miarę normalnie (mniej mocy to pewnie krokowy/przepustnica) i przede wszystkim pali chyba na wszystkie gary.
    Ale oczywiście nie mogę tak jeździć, bo śmierdzi za mną oparami paliwa (choć z drugiej strony fajne zabezpieczenie antykradzieżowe, z zamkniętym bakiem silnik się dusi ).
    Ale trzeba to naprawić, tylko teraz pytanie: jak?

  9. #23
    Master
    Dołączył
    11 kwiecień 2012
    Skąd
    Łódź
    Postów
    2,330
    Auto
    Bravo 1.4 tjet '09
    Rocznik
    2009
    Testowi nastawnika wolnych obrotów ja bym nie wierzył... nie wszystkie testy w FESie działają tak jak powinny. U mnie ten sam test się również nie wykonuje a wszystko działa.

  10. #24
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,637
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Cytat Napisał markshall Zobacz post
    nie wszystkie testy w FESie działają tak jak powinny.
    No i właśnie - niestety markashall ma rację.. To nie wyznacznik.
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  11. #25
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    29 styczeń 2009
    Skąd
    Olsztyn
    Postów
    41
    Auto
    brava 2000r 1.6 16V (103 KM)
    Rocznik
    2000
    Witam
    mam ten sam problem z 1,6 z 2000 roku wczoraj pod czas jazdy nagły spadek mocy (zdiagnozowane że nie pali na 1 cylinder -pierwszy od lewej ) świeca nie miała iskry , wymieniłem ją (brak poprawy - bez zmian),cylindry sprawdzałem na zapalonym silniku ściągając fajki ze świec zauważyłem wymieniając świecę na niepalnym cylindrze że jest mokry - nie wiem brak spalania? brak ćiśnienia- kompresji?
    [color=red]maluch seicento![/color]
    brava http://www.motostat.pl/user_images/4559/icon3.png

  12. #26
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,637
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Jak nie daje iskry to kable do sprawdzenia a potem cewka..
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  13. #27
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    29 styczeń 2009
    Skąd
    Olsztyn
    Postów
    41
    Auto
    brava 2000r 1.6 16V (103 KM)
    Rocznik
    2000
    Cytat Napisał byrrt Zobacz post
    Jak nie daje iskry to kable do sprawdzenia a potem cewka..
    wymieniłem na sprawną świecę iskra jest akociołek dalej nie chodzi - nie wiem wtryskiwacz?
    [color=red]maluch seicento![/color]
    brava http://www.motostat.pl/user_images/4559/icon3.png

  14. #28
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,637
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Cytat Napisał frytek161 Zobacz post
    nie wiem wtryskiwacz?
    A nowa świeca mokra czy sucha?
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  15. #29
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    04 wrzesień 2012
    Skąd
    Śląskie
    Postów
    40
    Auto
    Fiat Brava 1.2 16V '99
    A ja u siebie chyba sprawę rozwiązałem, generalnie przez weekend zrobiłem "gruntownie wszystko na raz" to ciężko mi powiedzieć dokładnie co było przyczyną.
    Wymieniłem olej, filtr oleju i powietrza, świece, kable, przeczyściłem cały układ powietrza do przepustnicy, przepustnica wyczyszczona i wygląda na to, że działa normalnie. Silnik troszkę chyba trzęsie, nie wiem czy to przewrażliwienie, ale wydech nie pyrka, moc jest, obroty nie falują (jeszcze muszę obejrzeć wykres na kompie), paliwem nie śmierdzi, reaguje już normalnie na pedał gazu. Troszkę pojeżdżę, sprawdzę parametry na komputerze i zobaczymy jak się będzie zachowywał.
    Kwestii "gazowania się" baku jeszcze nie rozwiązałem, na razie jeżdżę z otwartym bakiem.
    Dziękuję za pomoc, troszkę to trwało, ale studia się zaczęły, więc nawet weekend nie był wolny.
    Jak by ktoś chciał sobie samochód przebadać to służę laptopem i kablem na terenie Śląska.

  16. #30
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    29 styczeń 2009
    Skąd
    Olsztyn
    Postów
    41
    Auto
    brava 2000r 1.6 16V (103 KM)
    Rocznik
    2000
    Cytat Napisał byrrt Zobacz post
    A nowa świeca mokra czy sucha?
    sprawdzałem sucha
    [color=red]maluch seicento![/color]
    brava http://www.motostat.pl/user_images/4559/icon3.png


 
Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 123 OstatniOstatni

Podobne tematy

  1. Brava 1,2 80KM 16V - brak przyspieszenia i dziwna praca silnika kiedy jest zimny
    Napisany przez msikorski na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post: 10-10-2012, 12:44
  2. Dziwna praca silnika
    Napisany przez rybcia na forum Siena, Palio
    Odpowiedzi: 39
    Ostatni post: 17-03-2012, 14:52
  3. dziwna praca silnika 1,4, wałek rozrządu?
    Napisany przez olek383 na forum Doblo
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 07-10-2011, 23:25
  4. dziwna praca silnika
    Napisany przez mcszak na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post: 07-03-2011, 22:53
  5. [silnik] CC 700. Dziwna praca silnika
    Napisany przez ainuin1 na forum Cinquecento, Seicento
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 11-04-2009, 11:52

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

brak mocy w aucie

brak przyspieszenia w samochodzie

silnik dziwnie pracuje

fiat brava 1.2 16v brak mocy

cinquecento 700 brak mocy

spadek mocy samochodu

fiat cinquecento 700 brak mocy

fiat cc 700 brak mocy

brak mocy w samochodzie-przyczyny

Spadek mocy w samochodzie

utrata mocy w samochodzie

samochod nie ma mocy

https:fiatklubpolska.plbravo-brava-marea-438dziwna-praca-silnika-drzenie-samochodu-brak-mocy-i-inne-16266

przyczyna braku mocy w samochodzie

brak mocy w aucie przyczyny

cc 700 brak mocycinquecento brak mocyspadek mocy silnika przyczynyauto nie ma przyspieszeniaprzyczyny braku mocy w samochodzieauto nie ma mocy

Tagi dla tego tematu

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl