Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Posty od 1 do 15 z 29
  1. #1
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    31 lipiec 2012
    Skąd
    Tychy
    Postów
    16
    Auto
    Bravo '00 1.2 16v

    Dość długo kręci, w końcu odpala

    Witam,

    Bravko miewa różne dni i raz odpala niemal od razu, czasem trzeba go popiłować parę obrotów (różnie, ale maks. 5-6). Rozrusznik pracuje aż miło, aku dobrze doładowany.

    Czasem też zdławi się, raz, czasem dwa razy ,potem pokręci - aż do odpalenia. Ostatnio (po tym uruchamiałem go jeszcze parę razy i bez tego problemu) podławił się parokrotnie i odpalił dopiero za trzecim podejściem (tj. zdławienie + piłowanie, 3 razy).

    Nie wiem skąd się bierze taka zmienność 'nastrojów', może ktoś miał z tym do czynienia i wie co może być na rzeczy.

    Pozdrawiam.



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Klubowicz
    Dołączył
    21 listopad 2011
    Skąd
    Drążdżewo
    Wiek
    32
    Postów
    206
    Auto
    Brava 1.2 SX
    A spróbuj lekko dodać gazu podczas odpalania

  4. #3
    Master
    Dołączył
    31 styczeń 2009
    Skąd
    Sosnowiec
    Postów
    1,811
    Auto
    GP estiva B&M,Laguna 2PH2 2,0 LPG grandtour, Clio 3PH1 1,2 75KM
    Rocznik
    2010 2007 2005
    jak sie dławi i ma problemy z odpaleniem to zapewne jest wilgoc na dworze
    GPestiva B&M exotica, Renault Laguna 2 PH2 2,0 F4R+ LPG GrandTour Tech Line - Série Limitée, Renault Clio 3 PH1 1,2 75KM D4F Expression

  5. #4
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    31 lipiec 2012
    Skąd
    Tychy
    Postów
    16
    Auto
    Bravo '00 1.2 16v
    Kiedyś dodawałem zawsze gazu i odpalał wtedy pięknie, ale powinien tak odpalać i bez tego.
    A wilgoć to wiadomo, zazwyczaj przydławi się po staniu na deszczu. Pytanie - jak to można wyeliminować, bo tak się dziać nie powinno.

  6. #5
    Master
    Dołączył
    07 grudzień 2012
    Skąd
    Bielsko
    Wiek
    64
    Postów
    2,727
    Auto
    Bravo 1,4 +Evo 1,4 + Tipo SW EASY 1,4 120KM
    Rocznik
    2011....i....2012....i....2018
    Zapal samochód popryskaj wodą spryskiwaczem po przewodach wysokiego napięcia. Jeżeli będą przeskakiwać iskry to przewody do wymiany. Mogą też być wtryski zatankuj go np.98 i pojeździj zobaczysz czy będzie poprawa. Jakie świece ?

  7. #6
    Klubowicz
    Dołączył
    21 listopad 2011
    Skąd
    Drążdżewo
    Wiek
    32
    Postów
    206
    Auto
    Brava 1.2 SX
    Wgl to świece i przewody kiedy były wymieniane ???pewne dawno więc zacząłbym od tego

  8. #7
    Master
    Dołączył
    04 grudzień 2012
    Skąd
    Łęczyca
    Wiek
    30
    Postów
    1,567
    Auto
    1.6 16V Brava
    albo bendix na rozrudzniku ci sie sliska.. nie zatrzeszczy ci czasem bo u mnie tak bylo.. nasmarowałem i styka od przekrecenie kluczyka, gaz przy odpalaniu wciskać.. na zimnym silniku .. mondre :/

  9. #8
    Klubowicz
    Dołączył
    21 listopad 2011
    Skąd
    Drążdżewo
    Wiek
    32
    Postów
    206
    Auto
    Brava 1.2 SX
    Cytat Napisał CichyJerry Zobacz post
    mondre :/
    takie mądre jak Twoja pisownia

  10. #9
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    31 lipiec 2012
    Skąd
    Tychy
    Postów
    16
    Auto
    Bravo '00 1.2 16v
    Zapomniałem napisać - świece i przewody wymieniane gdzieś w kwietniu/maju, mają po 2,5tyś. przebiegu. Na 98 jeżdżę już jakiś czas, jeśli chodzi o odpalanie to wsio ryba, na 95 było podobnie.

    Co do bendixu to nie wiem, raczej nic nie trzeszczy ,nie przysłuchiwałem się.

  11. #10
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    31 październik 2011
    Skąd
    Katowice
    Wiek
    36
    Postów
    26
    Auto
    Brava 1.2 16v
    ja bym na twoim miejscu najpierw wyczyscil przepustnice i ja zadaptowal komputerem w tym modelu tylko tak sie da ja zadaptowac aha i sprawdzic styki przekaznikow na scianie grodziowej silnika moze cos nie kontaktuje w nich czasami,mozesz tez wykrecic czujnik cisnienia w kolektorze dolotowym i go wyczyscic rurka w tym czujniku lubi sie zatykac olejem i zobaczysz efekty

  12. #11
    Master
    Dołączył
    04 grudzień 2012
    Skąd
    Łęczyca
    Wiek
    30
    Postów
    1,567
    Auto
    1.6 16V Brava
    Cytat Napisał koziol1172 Zobacz post
    takie mądre jak Twoja pisownia
    nie chce się sprzeczać ale widzę ze z ciebie taki kierowca : (do oporu ssanie, zimny silnk i wio i poszli)

  13. #12
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,637
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Cytat Napisał CichyJerry Zobacz post
    nie chce się sprzeczać ale widzę ze z ciebie taki kierowca : (do oporu ssanie, zimny silnk i wio i poszli)
    Kolego wg. mnie nadinterpretowujesz sobie słowa kolegi koziol1172. Gaz przy odpalaniu nie oznacza, że zaraz go kręci na parę tyś.. Można odpalić z gazem a nie bujnąć silnika bardziej jak 1500 obr na starcie.. Bez uszczypliwości koledzy..
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  14. #13
    Klubowicz
    Dołączył
    21 listopad 2011
    Skąd
    Drążdżewo
    Wiek
    32
    Postów
    206
    Auto
    Brava 1.2 SX
    Dokładnie tak jak byrrt piszę, ja mówiłem o lekkim muśnięciu gazu podczas odpalania,mi dużo lepiej odpala, jak się dojdzie do wprawy to jest idealny sposób w moim przypadku gdy silnik zostaje gaszony na gazie II gen.. Dodam że i przyszedł czas na wymianę świec, gdy były nowe nie było tego problemu

    [COLOR="gray"](Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.[/COLOR]

    Cytat Napisał Mexeminor Zobacz post
    świece i przewody wymieniane gdzieś w kwietniu/maju, mają po 2,5tyś. przebiegu.
    Na jakie wymieniłeś??? bo jak ta tańsza opcja to się nie dziwię

  15. #14
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    31 lipiec 2012
    Skąd
    Tychy
    Postów
    16
    Auto
    Bravo '00 1.2 16v
    Cytat Napisał koziol1172 Zobacz post
    Na jakie wymieniłeś??? bo jak ta tańsza opcja to się nie dziwię
    Nawet nie wiem jakie, chyba są NGK ,a kable na pewno nie MM, ale jakieś równie dobre (cenowo podobnie). Nie wydaje mi się, żeby to miało znaczący wpływ, szajsu na targu nie kupowałem.

  16. #15
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    05 czerwiec 2012
    Skąd
    Wrocław
    Wiek
    30
    Postów
    875
    Auto
    Bravo 1.4 12v
    Rocznik
    1996
    przeczyść styki na rozruszniku i klemy i cycki na aku powinno być lepiej. Dam wam taki przepis może ktoś zna, nalać butelkę wody 1,5l i lać po cycka akumulatora a jak będzie jeszcze sporo brudu to papierek ścierny.


 
Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni

Podobne tematy

  1. Kręci, ale nie odpala
    Napisany przez rejczi85 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 26
    Ostatni post: 22-03-2013, 21:30
  2. [Problem] Kręci ale nie odpala...
    Napisany przez Uniacz1998 na forum Uno
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post: 11-03-2013, 10:35
  3. Bravo 1.9 JTD kręci i nie odpala.
    Napisany przez ziomen na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post: 24-01-2013, 19:20
  4. Fiat bravo kręci ale nie zawsze odpala
    Napisany przez grzechot80 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post: 14-11-2012, 13:57
  5. Odpowiedzi: 8
    Ostatni post: 03-11-2009, 11:28

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

samochod dlugo kreci zanim odpali

dlugo kreci zanim zapali

rozrusznik dlugo kreci

https:fiatklubpolska.plbravo-brava-marea-438dosc-dlugo-kreci-w-koncu-odpala-17477

dlugo kreci rozrusznik

auto dlugo kreci

trzeba dlugo krecic zeby odpalil

brava 1.4 12v dlugo trzeba krecic

bravo dlugo kreci

auto dlugo odpala

auto dlugo. kreci zanim zapali dlaczego

marea dlugo odpala

brava 1.6 rozrusznik dlugo kreci

dlaczego auto dlugo odpala

Tagi dla tego tematu

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl