Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Posty od 1 do 15 z 19
  1. #1
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,637
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004

    Czym uszczelnić szpilkę kolektora wydechowego?

    W Bravo okazuje się, że szpilki kolektora wydechowego - przynajmniej część z nich - są na przelot. Mam problem bo przez nie cieknie mi olej. Nie jakoś bardzo mocno ale na tyle że zostawiam już kropki po dłuższym postoju. Dziś podjąłem próbę uszczelnienia tego pastą victor reintz ale efektów pozytywnych brak - nadal leci.. Czym to dziadostwo uszczelnić i jak wyczyścić gwint w głowicy?

    CameraZOOM-20130615104915170.jpg
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    09 wrzesień 2008
    Skąd
    Kalisz
    Postów
    818
    Auto
    Citroen C8, Lancia Musa
    Jak reintz nie daje rady a stawiałem na niego że powinien dać, to spróbuj wkręcić je na klej do gwintów. tylko daj go raczej tak obficie nie żałuj i powinno trzymać. a do odotłuszczenia możesz użyć sprayu do czyszczenia i odtłuszczania hamulców.

  4. #3
    Klubowicz
    Dołączył
    07 maj 2013
    Skąd
    Rzeszów
    Wiek
    43
    Postów
    162
    Auto
    Bravo II - 1.9 16V M-jet
    Rocznik
    2008
    Czerwony klej do luźnych gwintów... nazwy nie pamiętam

  5. #4
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,637
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Z tym odtłuszczaniem o tyle problem że jak nasikam do tego gwintu to dostanie się to do oleju
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  6. #5
    Klubowicz
    Dołączył
    07 maj 2013
    Skąd
    Rzeszów
    Wiek
    43
    Postów
    162
    Auto
    Bravo II - 1.9 16V M-jet
    Rocznik
    2008
    Wycieraj dobrze szmatką za pomocą cienkiego śrubokręta do momentu aż nie będzie tłuste na na koniec szmatką lekko namoczoną ekstrakcyjną żeby odtłuścić.
    Wkręć na tym czerwonym płynie do gwintów i zapomnisz o problemie.

  7. #6
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    09 wrzesień 2008
    Skąd
    Kalisz
    Postów
    818
    Auto
    Citroen C8, Lancia Musa
    Cytat Napisał byrrt Zobacz post
    nasikam do tego gwintu to dostanie się to do oleju
    może mnie zbombardujecie za to ale powiem że nic mu nie będzie. przecież wiadrem tego lał nie będziesz.

  8. #7
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,637
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Cytat Napisał marcin.b2508 Zobacz post
    może mnie zbombardujecie za to ale powiem że nic mu nie będzie. przecież wiadrem tego lał nie będziesz.
    No tego właśnie nie wiem - być może masz rację.. Z resztą zaraz potem mogę olej wymienić (już czeka).. ehh ile przy tym roboty żeby znów zwalać kolektor
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  9. #8
    Moderator
    Dołączył
    05 styczeń 2008
    Skąd
    Podkarpackie
    Wiek
    46
    Postów
    2,869
    Auto
    Fiat Croma 1.9 mJTD 16v
    Rocznik
    2009
    Teraz to już za późno ale tylko klej do gwintów załatwi sprawę na cacy.Miałem tak przy sprzęgle.Śruby od dwumasu wchodzą do silnika i klej załatwił sprawę.Oczywiście rozwalonego dwumasu mi nie naprawił ale nic nie cieknie
    Włoszczyzna-Hmm to jest to!
    Była:Tempra 1.6SXie SW 93'
    Marea Weekend 1.9 8v ELX 110KM 01'
    Lancia Lybra 1.6 16v 01'
    Fiat Stilo MW 1.9 16v 04'
    Jest:Fiat Croma 1.9 16v 09'

  10. #9
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,637
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Na BBTP polecono mi klej anaerobowy. To typowy klej do gwintów.. Alledrogo i mamy tego masę. Są czerwone (mocniejsze) i niebieskie (słabsze). Ja skłonię się chyba na niebieski bo przecież nie o siłę trzymania chodzi a o uszczelnienie. Znalazłem niebieski firmy tutela - powinien być si?

    Klej, blokada, uszczelniacz do gwintów NIEBIESKI (3281473185) - Allegro.pl

    ew. chyba dobrym klejem są też kleje firmy LOCTITE?

    Zielony - jak czyściłeś gwinty? Spilka to wiadomo ale gwint wewnętrzny uwalony w oleju - jak to odtłuścić?
    Ostatnio edytowane przez byrrt ; 16-06-2013 o 23:14
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  11. #10
    Moderator
    Dołączył
    05 styczeń 2008
    Skąd
    Podkarpackie
    Wiek
    46
    Postów
    2,869
    Auto
    Fiat Croma 1.9 mJTD 16v
    Rocznik
    2009
    Z pracy przyniosłem sobie buteleczkę LOCTITE i powiem że jest wypas.Składają u mnie w pracy pociski różnego typu właśnie na klej tej firmy.
    Co do otworu to trzeba wkręcać szmatę w gwint.Zrobić dzióbek i go wkręcić,można pomóc sobie na przykład benzyną.
    Włoszczyzna-Hmm to jest to!
    Była:Tempra 1.6SXie SW 93'
    Marea Weekend 1.9 8v ELX 110KM 01'
    Lancia Lybra 1.6 16v 01'
    Fiat Stilo MW 1.9 16v 04'
    Jest:Fiat Croma 1.9 16v 09'

  12. #11
    Master
    Dołączył
    31 styczeń 2009
    Skąd
    Sosnowiec
    Postów
    1,811
    Auto
    GP estiva B&M,Laguna 2PH2 2,0 LPG grandtour, Clio 3PH1 1,2 75KM
    Rocznik
    2010 2007 2005
    go gwintów to jedynie loctite czerwony - tylko jak sie coś stanie ze szpilką to nie uda ci sie odkrecic tylko rozwiercic i nagwintowac

    znalazłem jeszcze coś takiego
    LOCTITE 5972 masa uszczelniająca silikon uszczelka (3314022913) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej.

    ale skutecznosci jego działania nie znam

    a loctite polecam u mnie w firmie tylko tej firmy chemie sie stosuje
    jakosc przedewszystkim
    Ostatnio edytowane przez yacub ; 18-06-2013 o 11:07
    GPestiva B&M exotica, Renault Laguna 2 PH2 2,0 F4R+ LPG GrandTour Tech Line - Série Limitée, Renault Clio 3 PH1 1,2 75KM D4F Expression

  13. #12
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,637
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Dzięki yacub - ta pasta to pewnie to samo co victor reinz czy dirco.. Zamówiłem klej K2 niebieski - podobno można go w razie co wykręcić.. Na wszelki wypadek chce kupić też nowe szpilki..
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  14. #13
    Master
    Dołączył
    31 styczeń 2009
    Skąd
    Sosnowiec
    Postów
    1,811
    Auto
    GP estiva B&M,Laguna 2PH2 2,0 LPG grandtour, Clio 3PH1 1,2 75KM
    Rocznik
    2010 2007 2005
    niebieski słabszy własnie do ponownego wykrecania
    GPestiva B&M exotica, Renault Laguna 2 PH2 2,0 F4R+ LPG GrandTour Tech Line - Série Limitée, Renault Clio 3 PH1 1,2 75KM D4F Expression

  15. #14
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    09 wrzesień 2008
    Skąd
    Kalisz
    Postów
    818
    Auto
    Citroen C8, Lancia Musa
    Cytat Napisał byrrt Zobacz post
    K2 niebieski
    również go używam a wcześniej loctite również niebieski. i wydaje mi się że są podobnej jakości.

  16. #15
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,637
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Cytat Napisał marcin.b2508 Zobacz post
    również go używam a wcześniej loctite również niebieski. i wydaje mi się że są podobnej jakości.
    No to super. Dziś zamówiłem szpilki i nakrętki nowe. Może w weekend uda się coś zakombinować..
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT


 
Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni

Podobne tematy

  1. Sprawdzenie kolektora ssącego 1,9 16V 150 KM MTJ
    Napisany przez przymar na forum Croma
    Odpowiedzi: 160
    Ostatni post: 28-03-2019, 15:16
  2. Hałasują klapki kolektora - Stilo 1.8
    Napisany przez blaszczu na forum Stilo
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 18-03-2013, 21:25
  3. Uszczelka kolektora wydechowego Bravo 1.8
    Napisany przez byrrt na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 14
    Ostatni post: 24-10-2012, 20:43
  4. łącznik elastyczny układu wydechowego
    Napisany przez scWojtek na forum Stilo
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post: 26-09-2012, 17:46
  5. Pytanie odnośnie układu wydechowego 1,3 jtd 90ps
    Napisany przez przemek1989 na forum Grande Punto
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 16-08-2010, 23:34

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

klej do szpilek kolektora

szpilki kolektora wydechowego

uszczelnienie wydechowego brava

http:fiatklubpolska.plbravo-brava-marea-438czym-uszczelnic-szpilke-kolektora-wydechowego-19746

loctite 5972

olej ze szpilki kolektora wydechowego

olej na szpilkach kolektora wydechowegoolej na szpilkach od kolektorajak uszczelnic wyciek oleju przez spilke kolektora wydechowegoszpilka kolektora wydechowego fiatolej spod szpilki wydechuurwana szpilka przy kolektorze jak uszczelnicSzpilka wydechu na loctiteszpilki kolektor wydechowy na przelot renaultczym uszczelnic kolektor wydechowy metal w plynieczym.wyczy szpilkaszpilka kolektor wydechowy laguna 1.6 16vszpilki do kolektora wydechowego brava 1.6 16vjak uszczelnic kolektor wydechowy szpilkiszpilka kolektora wydechowegobravo rozwiercenie kolektoraloctite 5972 forum

Tagi dla tego tematu

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl