Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 123 OstatniOstatni
Posty od 16 do 30 z 38
  1. #16
    Moderator
    Dołączył
    05 styczeń 2008
    Skąd
    Podkarpackie
    Wiek
    45
    Postów
    2,861
    Auto
    Fiat Stilo MW 1.9 JTD 16v
    Rocznik
    2004
    Manius, skoro rezystancja skoczyła na 857 to znaczy że jednak nie jest to stałe połączenie i zaczął powoli "odjeżdżać" w stronę ∞ czyli przerwy w obwodzie.
    Włoszczyzna-Hmm to jest to!
    Była:Tempra 1.6SXie SW 93'
    Marea Weekend 1.9 8v ELX 110KM 01'
    Lancia Lybra 1.6 16v 01'
    Fiat Stilo MW 1.9 16v 04'
    Jest:Fiat Croma 1.9 16v 09'



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #17
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    20 lipiec 2010
    Skąd
    Warszawa
    Postów
    12
    Auto
    Bravo
    Właśnie dlatego myślę czy by nie zainwestować w nowy(ew. używkę) czujnik poł. wału.
    Tylko dziwi mnie jeszcze to że tutaj chłopaki piszecie że rezystancja ok a na drugim forum znowu piszą że rez. powinna być: 750-950 ohm.

  4. #18
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    07 czerwiec 2009
    Skąd
    Cieszyn
    Postów
    33
    Auto
    brava 1,4 z gazikiem;-)
    W 20 stopniach rezystancja powinna wynosić od 575 do 750 to wartości z książki na innym forum kolega skopiował wartości z silnika 1,4

  5. #19
    Administrator
    Dołączył
    28 sierpień 2009
    Skąd
    Gdynia
    Postów
    11,530
    Auto
    Croma FL Emotion
    Rocznik
    08.2008
    W 20 stopniach rezystancja powinna wynosić od 575 do 750
    tak jak pisaliśmy tylko, że mieliśmy troszkę zaniżone gdyż ja podawałem 550-680

    Przed założeniem nowego tematu zapoznaj się z :
    Regulamin | Szukaj | Skargi |
    Kontakt| Zanim stworzysz nowy temat

    Jest:
    -rower
    -Fiat Croma 1.9 FL Emotion - Czarna FURIA
    -Volvo V50 2.0

    Było:
    -Brava 1.4 S 75 KM
    -Marea 1.9 JTD na FKP|
    -FF 1.8 TDCi

  6. #20
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    20 lipiec 2010
    Skąd
    Warszawa
    Postów
    12
    Auto
    Bravo
    Dzisiaj jeszcze raz dokonywałem pomiarów, nie wystąpiły żadne wahania podczas wielokrotnych prób. Rezystancja na dziś 643ohm.
    Teraz to już nie wiem czy to na pewno on jest przyczyną czy może jednak nie;/ , objawy niestety dalej nie znikły.

  7. #21
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,642
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Podjedziesz na kompa to się dowiesz.. Ja tak sobie gadam ale oczywiście u mnie ciągle nie jestem pewien tego czujnika i nie mam gdzie sprawdzić.. Może jakoś na dniach jednak się uda..
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  8. #22
    Administrator
    Dołączył
    28 grudzień 2007
    Skąd
    Oleśnica (wlkp)
    Wiek
    41
    Postów
    5,361
    Auto
    Fiat Tempra 1.6
    Rocznik
    1994
    Czyli rezystancja w normie, ale tak naprawdę dopiero wykres na oscyloskopie by powiedział prawdę. Sprawdzanie rezystancji to pierwsza rzecz mówiąca coś o CPW, jeżeli rezystancja jest ok, sprawdziłbym go na oscyloskopie.

    Częstym problemem tak jak już chyba mówiłem, który powoduje taki sam efekt jest czujnik temperatury silnika. Oszukuje on komputer, przez co na ciepłym ECU daje większą dawkę i najzwyczajniej zalewa auto.

    Możesz na szybko jeszcze wypróbować jedną metodę. Jak już zagrzejesz auto i nie chce ono odpalić, zdejmij fajkę z świecy, wykręć świecę, włóż fajkę od kabla, podłóż pod jakiś metalowy element i niech ktoś przekręci silnikiem. Zobaczysz, czy jest iskra. Jeżeli jest to CPW raczej w stanie ok i to coś z dawką jest nie tak.
    Fiat Tempra 1.6l 8V, gaźnik, LPG, 450 tys. km przebiegu

    Audi A8L 4.2l V8 Quattro, tiptronic - na długie podróże
    Audi A6 2.8l V6, FWD, mulitronic (CVT) - do pracy
    Peugeot 206 2.0 HDI - na dojazdy
    Była służbowa: Toyota Auris II TS, 1.6l Valvematic @ 132KM


  9. #23
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    20 lipiec 2010
    Skąd
    Warszawa
    Postów
    12
    Auto
    Bravo
    miszko dzisiaj jeszcze sprawdzę czy jest iskra i dam znać.

    Jeśli chodzi o ten czujnik, to chodzi o ten który jest w termostacie?? Bo posiadam tam czerwony i niebieski.

  10. #24
    Administrator
    Dołączył
    28 grudzień 2007
    Skąd
    Oleśnica (wlkp)
    Wiek
    41
    Postów
    5,361
    Auto
    Fiat Tempra 1.6
    Rocznik
    1994
    Zazwyczaj jest on niebieski, ale niech inny użytkownik 1.8 się wypowie lub upewni w przekonaniu.

    [ Dodano: 2011-03-31, 15:13 ]
    Ten czujnik wygląda mniej więcej tak? (Fotka zapożyczona!)
    Fiat Tempra 1.6l 8V, gaźnik, LPG, 450 tys. km przebiegu

    Audi A8L 4.2l V8 Quattro, tiptronic - na długie podróże
    Audi A6 2.8l V6, FWD, mulitronic (CVT) - do pracy
    Peugeot 206 2.0 HDI - na dojazdy
    Była służbowa: Toyota Auris II TS, 1.6l Valvematic @ 132KM


  11. #25
    Administrator
    Dołączył
    28 sierpień 2009
    Skąd
    Gdynia
    Postów
    11,530
    Auto
    Croma FL Emotion
    Rocznik
    08.2008
    tak, od temp. jest niebieski.

    Przed założeniem nowego tematu zapoznaj się z :
    Regulamin | Szukaj | Skargi |
    Kontakt| Zanim stworzysz nowy temat

    Jest:
    -rower
    -Fiat Croma 1.9 FL Emotion - Czarna FURIA
    -Volvo V50 2.0

    Było:
    -Brava 1.4 S 75 KM
    -Marea 1.9 JTD na FKP|
    -FF 1.8 TDCi

  12. #26
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,642
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Ja w termostacie mam tylko jeden czujnik i jest on o ile pamiętam raczej zielony..
    Niby jest tak po lifcie ale silnik mam generalnie przedliftowy (chyba, że to jakaś przejściowa wersja)

  13. #27
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    20 lipiec 2010
    Skąd
    Warszawa
    Postów
    12
    Auto
    Bravo
    Dzisiaj pomierzyłem czujnik temperatury.
    Rezystancja przy 90* wyszła 0.25-0.28, więc wszystko prawidłowo.

    Sprawdzałem tak jak pisałeś[color=orange] miszko[/color], przy 3ch świecach jest iskra.
    Niestety ale przy czwartej nastąpił kryzys. Przy fajce na końcu jest taka guma, i niestety urwała się i została tam gdzie świeca i nie idzie tego wyjąć czy odkręcić świecy.


    Na zdjęciu zaznaczyłem miejsce uszkodzenia przewodu. Przewód się wpina i to słychać i czuć, wiadome na zimnym dalej dobrze odpala.
    Dodam że przewody były wymieniane niecałe pół roku temu.

  14. #28
    Master
    Dołączył
    05 styczeń 2011
    Skąd
    Olsztyn, Barczewo
    Postów
    1,028
    Auto
    Marea 1.9 TD 75
    Oryginalnym kluczem nie odkręcisz świecy ponieważ są takiej długości jak świeca i niektóre mają jeszcze w środku gumową tulejkę która utrzymuje świecę, musisz poszukać klucza rurkowego, takim kluczem dałbyś radę odkręcić świecę razem z tą urwaną końcówką.
    Można też spróbować posmarować urwane miejsce przy fajce jakimś szybkowiążącym klejem i szybko wsunąć na swoje miejsce, jeżeli dobrze trafisz być może sklei się na tyle że da się wyjąć, ale będzie raczej ciężko

  15. #29
    Administrator
    Dołączył
    28 grudzień 2007
    Skąd
    Oleśnica (wlkp)
    Wiek
    41
    Postów
    5,361
    Auto
    Fiat Tempra 1.6
    Rocznik
    1994
    Przez ten urwany plastik nie możesz pewnie klucz włożyć?

    Chyba jako kolega wyżej poradził, posmarować jakimś klejem szybko wiążącym i mieć nadzieję, że złapie. Jeżeli nie to widzę dwa sposoby. Długi śrubokręt, dobre światło i próbować rozbić to. Później odkurzaczem odessać resztki. Ostatni sposób, trochę brutalny to włożyć klucz rurowy na siłę i "przebić" się przez plastik. Najlepszy sposób to na klej, ewentualnie jakiś a'la Poxipol, włożyć, niech złapie i wyciągnąć.
    Fiat Tempra 1.6l 8V, gaźnik, LPG, 450 tys. km przebiegu

    Audi A8L 4.2l V8 Quattro, tiptronic - na długie podróże
    Audi A6 2.8l V6, FWD, mulitronic (CVT) - do pracy
    Peugeot 206 2.0 HDI - na dojazdy
    Była służbowa: Toyota Auris II TS, 1.6l Valvematic @ 132KM


  16. #30
    Administrator
    Dołączył
    28 sierpień 2009
    Skąd
    Gdynia
    Postów
    11,530
    Auto
    Croma FL Emotion
    Rocznik
    08.2008
    Manius, ewentualnie jeśli masz znajomości, to podjedź do jakiegoś warsztatu, zostaw w zastaw np dowód i pożycz od nich specjalny klucz do odkręcanie i takich rzeczy.

    Przed założeniem nowego tematu zapoznaj się z :
    Regulamin | Szukaj | Skargi |
    Kontakt| Zanim stworzysz nowy temat

    Jest:
    -rower
    -Fiat Croma 1.9 FL Emotion - Czarna FURIA
    -Volvo V50 2.0

    Było:
    -Brava 1.4 S 75 KM
    -Marea 1.9 JTD na FKP|
    -FF 1.8 TDCi


 
Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 123 OstatniOstatni

Podobne tematy

  1. [silnik] czujnik ciśnienia oleju
    Napisany przez Drozdzu na forum Punto
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 22-03-2009, 20:41
  2. CZUJNIK UDERZENIOWY - MAREA
    Napisany przez kubaw na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post: 23-01-2009, 21:44
  3. Czujnik uderzeniowy
    Napisany przez adik582 na forum Cinquecento, Seicento
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 16-12-2008, 19:35
  4. [silnik] Czujnik ciśnienia oleju ?
    Napisany przez bluszczy na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post: 13-11-2008, 16:13
  5. [ukł. chłodzenia] Gdzie jest czujnik temperatury cieczy
    Napisany przez barfor na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 18-10-2008, 18:00

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

czujnik halla fiat brava

gdzie czujnik polozenia walu seiczento

czujnik polozenia walu w marea

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl