Witam,
Chciałbym się dowiedzieć czy miał ktoś przypadek ze po wymianie czujnika ciśnienia oleju miał wyciek oleju z okolicy tego czujnika?
Jeśli tak to prosiłbym o pomoc i szczegóły co było nie tak :-)
Witam,
Chciałbym się dowiedzieć czy miał ktoś przypadek ze po wymianie czujnika ciśnienia oleju miał wyciek oleju z okolicy tego czujnika?
Jeśli tak to prosiłbym o pomoc i szczegóły co było nie tak :-)
Na tym czujniku zapewne powinna być taka metalowa uszczelka. Była ona tam? Jak mocno dokręciłeś czujnik?
Fiat Tempra 1.6l 8V, gaźnik, LPG, 450 tys. km przebiegu
Audi A8L 4.2l V8 Quattro, tiptronic - na długie podróże
Audi A6 2.8l V6, FWD, mulitronic (CVT) - do pracy
Peugeot 206 2.0 HDI - na dojazdy
Była służbowa: Toyota Auris II TS, 1.6l Valvematic @ 132KM
problem byl w tym ze na poczatku go w ogole nie moglem odkrecic. Dokrecac go niezbyt mocno dokrecalem. Tak byla tam podkladka, ale ona sie odksztalcila przy dokrecaniu, tak jakby w gwint stozkowy podeszla i chyba strzelila. Bynajmniej bylo slychac lekki trzask przy ostatnim ruchu klucza. W ksiazce pisza o momencie dokrecanai 32 N*m, a grzechotka watpie zebym mogl to przekroczyc. Moje wnioskowanie potwierdzam tym ze do miski olejowej korek od spustu w ksiazce taki moment wynosi 10N*m. A dokrecajac ten korek do miski to uzywalem wiekszejsily niz do czujnika.
Powiedzcie mi czy ta czesc w ktora wchodzi czujnik jest wymienialna bo podejrzewam ze pedkla chyba obudowa od pompy oleju. Sluszne podejrzenie?
[size=2][ Dodano: 2009-03-27, 20:15 ][/size]
Pekla obudowa pompy oleju w miejscu gdzie jest filtr oleju i czujnik cisnienia oleju
Jak narazie naprawilem to w postaci nalozenia na element tulejki, wypilowaniu rowka w miejscu pekniecia i sklejeniu tego specjalnym klejem do metali, uzywanych do klejenia blokow silnika na Kopalni.
mam nadzieje ze bedzie sluzyc