Witamy na Fiat Klub Polska
Posty od 1 do 10 z 10
  1. #1
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    12 marzec 2014
    Skąd
    Witnica
    Wiek
    33
    Postów
    73
    Auto
    Lancia Y10 1.1
    Rocznik
    1994

    Części z Bravo 1.4 12V do Lancia Y10 1.1

    Posiadam Lancie Y10 silnik 1.1 fiatowski fire 37KW płyta podłogowa i zawieszenie to stara panda chciał bym go udoskonalic czesciami z bravo jesli jest to możliwe.

    Pierwsze pytanie: czy zmiana komputera cos mi da na 1.4 ?
    Drugie pytanie : zmiana monowtrysku i gaznika ?
    Trzecie : spręzyny tył ?

    I czekam na innepodpowiedzi .
    Za każda odpowiedź będe bardzo wdzięczny
    Narazie to udało mi sie tylko podnmienic koła z R13 145 ma R14 185
    Niestety układ hamulcowy nie pasuje :/



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Klubowicz
    Dołączył
    09 grudzień 2013
    Skąd
    tomaszow
    Wiek
    40
    Postów
    441
    Auto
    Służbowe
    Rocznik
    12.2000
    nic ci te modyfikacje nie pomogżą a pogorsza

  4. #3
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    12 marzec 2014
    Skąd
    Witnica
    Wiek
    33
    Postów
    73
    Auto
    Lancia Y10 1.1
    Rocznik
    1994
    Dzięki za odpowieź, chciałem się zorietnować bo i tak to będzie leżeć i tak

  5. #4
    Klubowicz
    Dołączył
    27 wrzesień 2011
    Skąd
    Kielce
    Postów
    457
    Auto
    Fiat Uno 1,4 i.e.S/MCC Smart 0,6/FSO
    Rocznik
    1996/2001/1991
    Komputer sterujący silnikiem Fire 1.1 to stary Bosch Mono-Jetronic MA.2 o symbolu 0280000732, natomiast Bravo 1.4/12V to Bosch Monomotronic MA1.7.3.
    Zupełnie inne jest okablowanie i niektóre czujniki,inaczej sterowany jest min. zapłon.
    Taka przeróbka jest nieopłacalna i bez sensu.
    Bez żadnych przeróbek można założyć natomiast na próbę komputer od Uno 1.4 - to ten sam co w starszych silnikach Fire1.0 i 1.1 sterownik o symbolu 0280000756, ale może to zwiększyć jedynie zużycie paliwa.
    Ostatnio edytowane przez andrzejmc ; 12-03-2014 o 21:15

  6. #5
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    12 marzec 2014
    Skąd
    Witnica
    Wiek
    33
    Postów
    73
    Auto
    Lancia Y10 1.1
    Rocznik
    1994
    Dzięki bedę miał to na uwadze,
    w przyszłości i tak palnuje montaż turbo do tego 1.1
    lub głowica od punto 1.2 z wałkiem polerowanie dolotu i wydechu plus listwa wtryskowa ale to dopiero jak na podwórku będzie stac lybra

  7. #6
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,642
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Turbo do 1.1? Po co? Hehe kolego odpuść sobie te pomysły
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  8. #7
    Master
    Dołączył
    11 kwiecień 2012
    Skąd
    Łódź
    Postów
    2,330
    Auto
    Bravo 1.4 tjet '09
    Rocznik
    2009
    Cytat Napisał Majda1990 Zobacz post
    w przyszłości i tak palnuje montaż turbo do tego 1.1
    lub głowica od punto 1.2 z wałkiem polerowanie dolotu i wydechu plus listwa wtryskowa ale to dopiero jak na podwórku będzie stac lybra
    Turbo do 1.1? To już lepiej wsadź jakiś większy silnik, np 1.4 16V.

  9. #8
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    12 marzec 2014
    Skąd
    Witnica
    Wiek
    33
    Postów
    73
    Auto
    Lancia Y10 1.1
    Rocznik
    1994
    Tak własnie turbo takie zeby dawało do 1 bara
    ten silnik jest wytrzymały na przyrost mocy takze jak zwieksze moc o około 30 - 40 koni nie muszę ruszać dołu silnika

  10. #9
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    05 czerwiec 2013
    Skąd
    Łazy
    Wiek
    29
    Postów
    76
    Auto
    Bravo 1.2 16v
    Rocznik
    1999
    no jak Cie stan na uturbienie to spoko, wez pod uwage koszty to nie jest tak ze kupisz byle dmuchawca pospawasz poskrecasz i bedze działac.. z tego co sie orjetuje i kiedys czytalem to co do uturbienia to 1.1 nie zbyt sie nadaje bo trzeba ladowac drugi wtrysk, a i z chipem sa komplikacje i ogólnie taniej wyniesie Cie przekładka silnika powiedzmy z punta hgt niz uturbienie, sama lepsza turbinka kosztuje ja wiem 700zł? nawet wiecej.. nie jestem pewny co do ceny ale opłacalnosci to to chyba nie ma pozatym silnik pewnie juz ma swoja lata a turbina go dokonczy mi sie wydaje, ile chcesz z tego koni miec?
    Ostatnio edytowane przez Bartosz123 ; 14-03-2014 o 14:14

  11. #10
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    12 marzec 2014
    Skąd
    Witnica
    Wiek
    33
    Postów
    73
    Auto
    Lancia Y10 1.1
    Rocznik
    1994
    To w sumie takie dalekie plany dużo czytałem i zainteresowałem się tym , szkoda ze dostanie fabryczego silnika 1.0 turbo jest prawie niemożliwe.
    mój kumpel chciał to tego małego auta zamontować 2.0 z HGT ale to konstrujcyjnie prawie nie możliwe.
    Na dzień dzisiejsze to skupiam się na naszym bravo żeby go przerobić do wersji HGT


 

Podobne tematy

  1. Lancia Lybra 1,9 JTD
    Napisany przez egon na forum Moje auto
    Odpowiedzi: 429
    Ostatni post: 26-06-2017, 22:25
  2. Lancia Lybra 1,9 JTD SW
    Napisany przez seth na forum Moje auto
    Odpowiedzi: 54
    Ostatni post: 16-04-2014, 20:06
  3. Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 29-08-2013, 12:26
  4. Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 08-08-2012, 10:32

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

fiat 14 12v czesci

Tagi dla tego tematu

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl