Witamy na Fiat Klub Polska
Posty od 1 do 4 z 4
  1. #1
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    15 październik 2012
    Skąd
    Będzin
    Wiek
    30
    Postów
    6
    Auto
    Bravo

    Ciśnienie w układzie paliwowym!!

    Witam , ostatnio szwankuje w moim bravo układ paliwowy , auto bardzo zle odpalalo ,wymienilem przewód paliwowy w celu zlikwidowania szybkozłączy i założyłem zaworek zwrotny przy pompie efekt: auto pali lecz po nocy muszę go przytrzymac od 3 do 5 sekund i tu pojawia sie moje pytanie . Co jest odpowiedzialne za trzymanie paliwa w układzie tzn chodzi mi o element umieszczony w baku , sprawdzając ciśnienie jakie podaje pompka wyszło mi 3,5 bara czyli dobrze lecz po ok 10 minutach było juz tylko ok 1 bara czy tak ma być ?



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,642
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Masz to opisane w Workshop Manual ale wydaje mi się że nie powinno tak być (kiedyś była podobna dyskusja na forum).
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  4. #3
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    13 sierpień 2012
    Skąd
    Głowno
    Postów
    530
    Auto
    Fiat Palio 1.4 1998r
    Może coś z regulatorem ciśnienia paliwa...może się zacina albo coś.
    Bo raczej powinieneś mieć stałe ciśnienie cały czas. U mnie jak zapchała się pompa paliwa w Viki, to też mierzyliśmy pompkę bo nie miała siły się wkręcać wcale. No i wyszło że zapchał się filtr, i po czyszczeniu pompa dawała cały czas 3,5 bara.

    Nie powinno być chyba takiego skoku jak ty masz.
    [COLOR="#EE82EE"]"Większość z nas lubi prędkość, ale wszyscy powinniśmy pamiętać, że ktoś czeka na nas w domu" [/COLOR]

  5. #4
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    12 sierpień 2012
    Skąd
    gdynia
    Wiek
    31
    Postów
    38
    Auto
    bravo 1.9jtd
    a gdzie kupiłeś ten zaworek i przewód? i jaki koszt. bo mi się wydaje że paliwo się cofa do baku, oddalenie po nocy to masakra muszę go chyba z 1min kręcić.

    Wysyłane z mojego GT-S5660 za pomocą Tapatalk 2


 

Podobne tematy

  1. Odpowiedzi: 14
    Ostatni post: 23-02-2014, 16:47
  2. [ukł. chłodzenia] Ciśnienie w układzie chłodzenia Fiat Palio
    Napisany przez sp4gwj na forum Siena, Palio
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 26-01-2010, 22:55
  3. [ukł. kierowniczy] Stuki w układzie kierowniczym...
    Napisany przez lukasz.mrozik na forum Punto
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post: 22-10-2009, 22:33
  4. Ciśnienie w układzie paliwowym Brava 1,4 12V
    Napisany przez Dyzio-00 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 13-08-2009, 22:56
  5. Ciśnienie paliwa w układzie wtryskowym JTD
    Napisany przez ziut na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post: 07-03-2009, 17:46

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

bravo jakie cisnienie pompy

jakie powinno byc cisnienie w ukladzie paliwowym

jakie cisnienie powinna miec pompa paliwa marea 1.8

brava cisnienie pompy paliwowej.podcisnienie w baku fiat bravo 14 12v pompa paliwa fiat bravo 1.4.12vregulator cisnienia paliwa brawa 14 12pompa paliwa fiat brava 1.4. regulator cisnieniafiat brava 1.4 12v cisnienie pompy paliwafiat brawa 1.4 12v cisnienie pompy paliwabrava cisnienie pompki paliwowej.zawor zwrotny paliwa fiat brovocisnienie pompy paliwa brava 1 4

Tagi dla tego tematu

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl