Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Posty od 1 do 15 z 19
  1. #1
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    17 listopad 2014
    Skąd
    Złotoryja
    Wiek
    28
    Postów
    98
    Auto
    Fiat Bravo 1.6
    Rocznik
    1997

    Bravo po regeneracji hamulców tył trzęsie budą

    Witam, jest taki problem. Ostatnio robiłem hamulce z tyłu, szczęki, cylinderki oraz samoregulatory musiałem kupić bo jednego nie było w kole i wogole nie hamowalo.. (240zl w serwisie). Po złożeniu wszystkiego jadąc ok. 90km/h hamuje i trzęsie mi budą. Odkryłem lekki luz Góra dół na tylnym lewym kole (tam nie było samoregulatora) . Ten luz może powodować trzęsienie budą podczas hamowania? To napewno od tyłu bo podczas jazdy zaciągnąłem lekko ręczny i czułem, że trzęsie. Jeżeli wina wahacza to widziałem zestawy naprawcze na allegro z jakąś tulejką/śrubą i czy wymiana tego jest trudna? Luz jest na tej tulejce? Pozdrawiam



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    19 marzec 2013
    Skąd
    kraśnik
    Wiek
    57
    Postów
    762
    Auto
    marea 1,9 JTD 105 / Bravo 1,9 jtd 105 kucy
    Rocznik
    1999/2000
    Witam . Luz w wahaczu może mieć wpływ na trzęsącą się budę , bo koło chodzi Ci na boki , sprawdź jeszcze tylną belkę , czy nie ma luzów w mocowaniu i czy nie jest pęknięta . A wymiana zestawu naprawczego , albo nie jest prosta , albo jest - to zależy czy śruba jest zapieczona czy nie , ja obcinam diaxem łeb śruby i walę młotkiem w śrubę aż wyjdzie - reszta to już jest "bajka? . musisz jeszcze odkręcić stabilizator 3 śruby - które się urywają , i jeszcze , jak szukasz zestawu naprawczego , to bierz łożyska z metalowymi koszyczkami CBK323B dobrej firmy . Pozdrawiam

  4. #3
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    17 listopad 2014
    Skąd
    Złotoryja
    Wiek
    28
    Postów
    98
    Auto
    Fiat Bravo 1.6
    Rocznik
    1997
    Nie mam luzu na boki tylko Góra dół

  5. #4
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    19 marzec 2013
    Skąd
    kraśnik
    Wiek
    57
    Postów
    762
    Auto
    marea 1,9 JTD 105 / Bravo 1,9 jtd 105 kucy
    Rocznik
    1999/2000
    Cytat Napisał diego1121 Zobacz post
    Nie mam luzu na boki tylko Góra dół
    myślę , że masz , podjedź na diagnostykę i sprawdź - jeśli wahacz powiedział PAPA - przy hamowaniu !!!!
    Ostatnio edytowane przez pit14 ; 23-06-2016 o 18:23

  6. #5
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    17 listopad 2014
    Skąd
    Złotoryja
    Wiek
    28
    Postów
    98
    Auto
    Fiat Bravo 1.6
    Rocznik
    1997
    Ok. Ile wychodzi kasy za robotę u mechanika? I co trzeba rozbierać by go zregenerować?

  7. #6
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    11 kwiecień 2014
    Skąd
    Konin
    Wiek
    49
    Postów
    88
    Auto
    Marea 1,6 16V
    Rocznik
    11.1996
    Jestem świeżo po regeneracji. Mechanik wziął 300zł za robotę + 120zł zestaw naprawczy. Oczywiście naprawa dwóch stron.

  8. #7
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    17 listopad 2014
    Skąd
    Złotoryja
    Wiek
    28
    Postów
    98
    Auto
    Fiat Bravo 1.6
    Rocznik
    1997
    Jeszcze jedno pytanko, wcześniej miałem na jednym kole tak, że jak ręczny zaciągnąłem to ni chu koło nie dało się ruszyć, nawet podczas jazdy stawało Odrazu w miejscu, a teraz taki no trochę słaby jest. Dlaczego?

  9. #8
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    19 marzec 2013
    Skąd
    kraśnik
    Wiek
    57
    Postów
    762
    Auto
    marea 1,9 JTD 105 / Bravo 1,9 jtd 105 kucy
    Rocznik
    1999/2000
    Cytat Napisał diego1121 Zobacz post
    Jeszcze jedno pytanko, wcześniej miałem na jednym kole tak, że jak ręczny zaciągnąłem to ni chu koło nie dało się ruszyć, nawet podczas jazdy stawało Odrazu w miejscu, a teraz taki no trochę słaby jest. Dlaczego?
    może korektor siły hamowania jest zardzewiały i nie puszcza odpowiednio płynu hamulcowego

  10. #9
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    17 listopad 2014
    Skąd
    Złotoryja
    Wiek
    28
    Postów
    98
    Auto
    Fiat Bravo 1.6
    Rocznik
    1997
    To do ręcznego też używany jest płyn?

  11. #10
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    19 marzec 2013
    Skąd
    kraśnik
    Wiek
    57
    Postów
    762
    Auto
    marea 1,9 JTD 105 / Bravo 1,9 jtd 105 kucy
    Rocznik
    1999/2000
    Nie, ale jeśli rozpieraki słabo chodzą bo jest skorodowany korektor to jak ci ma zablokować ręczny? Na dodatek założyłeś wszystko nowe tak że daj czasu żeby się w bębnach ułożyło

  12. #11
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    17 listopad 2014
    Skąd
    Złotoryja
    Wiek
    28
    Postów
    98
    Auto
    Fiat Bravo 1.6
    Rocznik
    1997
    Przed wymianą było git. Więc z dnia na dzień by się korektor nie zespół akurat po wymianie.

  13. #12
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    19 marzec 2013
    Skąd
    kraśnik
    Wiek
    57
    Postów
    762
    Auto
    marea 1,9 JTD 105 / Bravo 1,9 jtd 105 kucy
    Rocznik
    1999/2000
    Cytat Napisał diego1121 Zobacz post
    Przed wymianą było git. Więc z dnia na dzień by się korektor nie zespół akurat po wymianie.
    albo wężyk nie puszcza płynu -tak miałem, po wymianie klocków

  14. #13
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    26 maj 2014
    Skąd
    lubuskie
    Wiek
    41
    Postów
    674
    Auto
    brava 1.6 16v
    Rocznik
    1998
    Poczekaj jak szczęki się dotrą i w tedy podciągnji linkę, wszystko się ułoży. Jeżeli by płyn się nie cofnął to by koło robiło się ciepłe, sprawdź to.

  15. #14
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    17 listopad 2014
    Skąd
    Złotoryja
    Wiek
    28
    Postów
    98
    Auto
    Fiat Bravo 1.6
    Rocznik
    1997
    Normalnie się cofa.

  16. #15
    Klubowicz
    Dołączył
    13 luty 2016
    Skąd
    Radlin / Bochum
    Wiek
    43
    Postów
    264
    Auto
    Croma 1.9 Multijet 150 16V Manual
    Rocznik
    12.2006
    Samoregulator szczęk może wadliwy (pęknięta blaszka ) lub żle ustawiony też to ostatnio przerabiałem


 
Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni

Podobne tematy

  1. Trzęsie i pyrka (delikatnie) na zimnym i ciepłym silniku Bravo 1.4 12v
    Napisany przez OlivierKan na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 07-03-2016, 15:07
  2. Szarpanie=turbina do regeneracji.
    Napisany przez TomaszR na forum Croma
    Odpowiedzi: 62
    Ostatni post: 20-02-2016, 17:09
  3. Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 23-09-2015, 20:46
  4. alternatory po regeneracji
    Napisany przez Mariusz_91 na forum Forum ogólne o Fiat
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 31-05-2014, 15:27
  5. Bravo 1.2 - trzęsie przy ruszaniu
    Napisany przez nike166 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post: 09-11-2011, 18:05

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

https:fiatklubpolska.plbravo-brava-marea-438bravo-po-regeneracji-hamulcow-tyl-trzesie-buda-330762

Tagi dla tego tematu

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl