Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Posty od 16 do 25 z 25
  1. #16
    Klubowicz
    Dołączył
    04 listopad 2011
    Skąd
    Mielec/Ostrowiec Św./Kielce
    Wiek
    35
    Postów
    285
    Auto
    Bravo 1,9JTD GT
    Cytat Napisał seth Zobacz post
    moje ma 120 i daje radę do 235
    ja swojemu tez podnoszę moc ale ze względów oszczędnościowych. 150 km lepiej sobie radzi z moja budą
    Ja jeszcze nie wiem ile poleci moje bravo... przejechałem nim łącznie max 30km po mieście (narazie ogarniam wszystko po koleji, i zupełniam braki) włączenie z dojazdem do domu po zakupie
    pisząc że do 130 dawałoby rade audi miałem na myśli że w miarę równo przyśpieszają, ale w audi od tej prędkośći usyskuje się obroty do otwarcia dużej przepustnicy wtedy budzi się do życia i powstaje solidny wir w baku XD
    Z tym chipem wyczytałem że auto nie będzie wiecej palić i chciałbym uzyskac wynik jaki Ty masz w serii, więc póki co jestem zdecydowany musze tylko znaleźć jakieś w miarę sprawdzone miejsce
    a Twoje bravo na pewno będzie dobrze latać z taka moca i momentem pod 300.. nie jeden "sportowy" wóz się natnie
    Ostatnio edytowane przez jacjacek ; 17-02-2012 o 15:40



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #17
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    23 luty 2012
    Skąd
    Warszawa
    Postów
    7
    Auto
    Marea weekend
    Żadnych elementów silnika nie odkręcaj i nie wkręcaj na ciepłym silniku. Inna jest rozszerzalność cieplna świec a inna głowicy, grozi to urwaniem świecy lub w przypadku benzyniaka zerwaniem gwintu. Zawsze warto zwilżyć element wd 40 lub innym środkiem np. dobra jest nafta i terpentyna, przedtem należy oczyścić element i wydmuchać sprężonym powietrzem coby "błotko" nie wpadło przez dziurkę do cylindra bo to mu nie posłuży.
    [COLOR="Silver"]

    [SIZE=1]---------- Post dodany o 23:57 ---------- Poprzedni post dodany był o 23:53 ----------[/SIZE]

    [/COLOR]Zapomniałem ; gwintów niczym nie smaruj.

  4. #18
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,642
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Temat stary kotlet ale świece najłatwiej wykręcić na rozgrzanym silniku. Z wkręcaniem poczekałbym na ostygnięcie. Nie chodzi o ciągliwość metalu tylko o rozszeżalność - odkręcając będziesz miał wszystko "luźniejsze", natomiast jakbyś przykręcił na ciepłym to stygnąc by się to jeszcze zacisnęło - bez przesady.

    Nie słyszałem o żadnych smarowaniach świec choć na moje zaszkodzić to nie ma prawa (np. smarem miedzianym).

    Autor wątku pisał coś o iskrach w świecach żarowych czy mi się przewidziało?
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  5. #19
    Moderator
    Dołączył
    15 wrzesień 2008
    Skąd
    Biała Podlaska
    Wiek
    37
    Postów
    8,254
    Auto
    Peugeot 407
    Rocznik
    2004
    Cytat Napisał byrrt Zobacz post
    Autor wątku pisał coś o iskrach w świecach żarowych czy mi się przewidziało?
    chodziło o iskrzeniu przy dotykaniu przewodem prądowym. ma to na celu sprawdzenie czy świeca jest ok. dla mnie to dośc mało wiarygodna metoda sprawdzania

  6. #20
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,642
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Jak nie ma przejścia to co ma iskrzyć? prąd nie przepływa to nie iskrzy..
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  7. #21
    Moderator
    Dołączył
    15 wrzesień 2008
    Skąd
    Biała Podlaska
    Wiek
    37
    Postów
    8,254
    Auto
    Peugeot 407
    Rocznik
    2004
    niby tak ale ja jakos wole miernikiem lub próbnikiem zmierzyć a nie w iskierki się bawić, co to sylwester ??

  8. #22
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,642
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    No więc właśnie.. Choć bardziej to efektowne nie powiem
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  9. #23
    Klubowicz
    Dołączył
    04 listopad 2011
    Skąd
    Mielec/Ostrowiec Św./Kielce
    Wiek
    35
    Postów
    285
    Auto
    Bravo 1,9JTD GT
    Panowie Dzięki za pomoc, tyle sie naczytalem że wolałem jeszcze się skonsultować
    świece odkreciłem na letnim silniku, chociaż jak był ciepły zalałem gniazda świec przepalonym olejem bo on później się nie zapieka jak czysty
    problemu nie było najmniejszego, mam skrzynkę kluczy yato i bez problemu poskładałem sobie potrzebny klucz, raz z przegubem a raz prosty
    wykręcałem świece 2, 3 bo wg miernika jedna nie miała oporu wcale a druga nie miała przejścia prądu i nie iskrzyła
    świece jakie ktoś zamontował to firma AD (nie wiem co to jest i skąd ktoś to wytrzasnął ale raczej nic dobrego), wykręcone świece przed założeniem nowych sprawdziłem na krótko i grzeją identycznie szybko jak nowe febi więc już ich nie wymieniałem tylko wkręciłem na ten miedziany smar który ma polepszyć mase świecy i ułatwić późniejsze jej wykręcenie
    w między czasie sprawdzałem przejście przewodów od kostki centralki do świec do kapturków, wszytsko ok
    rozebrałem więc centralka i wyczyściłem styk na tym przekaźniku bo widać że był nadpalony więc delikatnie wszystko zrównałem
    Nie wiem co pomogła ale błędu już nie ma XD

    przy okazji odkreciłem EGR i kolektor był caly osmolony więc żeby przeciwdziałać "złemu" zaślepiłem EGR blaszka wycięta z zasilacza komputera XD

  10. #24
    Moderator
    Dołączył
    15 wrzesień 2008
    Skąd
    Biała Podlaska
    Wiek
    37
    Postów
    8,254
    Auto
    Peugeot 407
    Rocznik
    2004
    to że byl osmalony to normalne więc myślę ze sie pośpieszyłeś z tym zaślepianiem.
    co do wkręcania świec na smar miedziany jakoś nie jestem przekonany co do słuszności tego. ale kto wie może to i dobre jest

  11. #25
    Klubowicz
    Dołączył
    04 listopad 2011
    Skąd
    Mielec/Ostrowiec Św./Kielce
    Wiek
    35
    Postów
    285
    Auto
    Bravo 1,9JTD GT
    może kiedyś znajde czas i wyczyszcze cały dolot..ale to już przed latem bo nie mam ogrzewania w garażu
    z opisu na tubce smaru miedziowego pasuje idealnie do świec chroni przed zapiekaniem i poprawia przewodnosć elektryczną to tak w skrócie


 
Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12

Podobne tematy

  1. Wymiana świec żarowych, Punto II JTD
    Napisany przez Alfred001 na forum Punto II
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post: 24-10-2011, 14:25
  2. Wymiana świec żarowych
    Napisany przez Szyna23 na forum Stilo
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post: 21-10-2011, 09:02
  3. Wymiana filtru paliwa i przepływomierza w bravo JTD
    Napisany przez pawsta1989 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post: 05-01-2011, 01:10
  4. [ukł. zapłonowy] Wymiana świec
    Napisany przez fred106 na forum Punto II
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 07-10-2010, 17:04
  5. Wymiana świec żarowych - porady
    Napisany przez MichaelloEs na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post: 04-12-2009, 21:54

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

swiece bravo

wymiana swiec bravo jtd

p0380 fiat

gdzie jest czujnik cisnienia oleju bravo 1.9 150 koni

fiat brava wymiana swiec

p0380 fiat jtd

p0380 marea

fiat brava 1 9jtd wymiana swiec zarowych

czujnik cisnienia oleju bravo 1.9 150 koni-gdzie sie znajduje

klucz do swiec zarowych fiat marea

fiat bravo ii 1.9 jtd wymiana swiec

p0380 jtd

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl