Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 1 z 5 123 ... OstatniOstatni
Posty od 1 do 15 z 68
  1. #1
    Klubowicz
    Dołączył
    14 październik 2012
    Skąd
    Legnica
    Wiek
    38
    Postów
    158
    Auto
    Bravo 1.6 16V 103 KM
    Rocznik
    2001

    Bravo 1.6 16V CF3 - za niskie obroty oczekiwane biegu jałowego

    Witam,
    po rozwiązaniu zagadki przebicia na ECU, postanowiłem rozwiązać tą dotyczącą obrotów. Bravo po rozgrzaniu, na kompie pokazuje oczekiwane obroty biegu jałowego na poziomie 700 obr/min i takie też trzyma. Sprawia to że auto wpada w rezonans, czym działa mi nieprzeciętnie na nerwy dodatkowo, przy delikatnym muśnięciu pedału gazu, potrafi sobie zgasnąć, jakby nie zdążył przejść z krokowca na otwarcie przepustnicy. Zauważyłem że tak się robi od wymiany czujnika wału, ale może to tylko zbieg okoliczności

    Gdy go wkręcę na obroty, spadają do 1000, potem na 800, a na koniec schodzi jeszcze o 100 na 700 i tam sobie stoi. Żeby była jasność, obroty nie falują! Widać w logu że się zmieniają o 10-15 obr/min, ale nie nazywajmy tego falowaniem

    To co zauważyłem to fakt, że FES nie pokazuje mi wcale kąta otwarcia przepustnicy w %, a jedynie w stopniach. Nie pamiętam jak to było w 1.6 16V CF3, wiem że w JTD CF2 były procenty na pewno, bo tak można było sprawdzić potencjometr na pedale.

    Wrzucam plik z logowany z FESa, jak wyglądają te oczekiwane obroty jałowe.

    W związku z przebiciem na ECU, wymieniłem czujnik wału na nowy, więc poszedł też reset ustawień autoadaptacyjnych (swoją drogą fajna procedura, bo nie trzeba lecieć w trasę jak w 1.2 )

    Podciśnienie na vacumetrze jakieś 450 co nawet na skali pokazuje late ign timing

    Książkowo, obroty powinny być na poziomie 800 +- 50 obr/min i takie były by git.

    Pacjent : Bravo 1.6 16V z 2001 roku, plastikowy kolektor.

    PS.
    Widziałem temat na autokąciku, ruszałem wiązką elektryczną przy TPS i krokowcu, nawet ją miernikiem strzeliłem bez przebić lub przerw. Z resztą skoro komputer oczekuje za niskich obrotów, to nie możemy się dziwić że krokowiec takie ustawia
    Dołączone pliki Dołączone pliki
    Ostatnio edytowane przez Mad_Maxs ; 26-05-2017 o 10:09



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Klubowicz
    Dołączył
    14 październik 2012
    Skąd
    Legnica
    Wiek
    38
    Postów
    158
    Auto
    Bravo 1.6 16V 103 KM
    Rocznik
    2001
    Poprawka, podciśnienie to około 0.575 bar. Źle przeczytałem jednostki na testerze :/

  4. #3
    ata
    ata jest nieaktywny
    Master
    Dołączył
    26 sierpień 2011
    Skąd
    Szczecin
    Postów
    1,423
    Auto
    Fiat Palio Weekend 1,2 MPI
    Rocznik
    11.1999
    Cytat Napisał Mad_Maxs Zobacz post
    Z resztą skoro komputer oczekuje za niskich obrotów, to nie możemy się dziwić że krokowiec takie ustawia
    Dokładnie tak!
    Niskie obroty biegu jałowego (oczekiwane) to nie jest coś co widuję. Dobra, pomyślmy co może powodować że komputerowi wydaje się że powinien zmniejszyć obroty. Skład mieszanki? Lambda nie powinna czegoś takiego robić, 800 rpm ma być nawet w trybie awaryjnym.
    W logu masz taki event gdzie silnik wykręca ponad 1000 rpm przy oczekiawnych 800. Zrobiłeś mu to ręcznie czy sam tak chciał?

  5. #4
    Klubowicz
    Dołączył
    14 październik 2012
    Skąd
    Legnica
    Wiek
    38
    Postów
    158
    Auto
    Bravo 1.6 16V 103 KM
    Rocznik
    2001
    To ja go dodałem gazu, żeby pokazać, że pierwotnie ustawia 800 obrotów.

    Ogólnie to w logu widać jeszcze jedną rzecz. Od początku, oscyluje wokół 700 obrotów, ale 5,66 s, gdy nacisnąłem przepustnicę spadły do 620, żeby potem odbić do 1747. Gdy zbyt delikatnie dodam gazu, to potrafi zgasnąć całkiem :/ muszę trochę mocniej docisnąć przepustnicę, wtedy wkręci np. 1200 obrotów i mogę ruszać. Tego nie było przed wymianą czujnika / wyjęciem kompa z babcinego pokrowca (pamiętasz z poprzedniego tematu).

    Z perspektywy kierowcy, na blacie wygląda to następująco: Wkręcam silnik np. na 2k obr, puszczam gaz, obroty lecą na pysk do 1000 obrotów, gdzie wyhamowują i pomału spadają do 800 i tam już zostają. Jednak, gdy się dobrze wsłuchasz, to daje się wyłapać, że po zejściu do 800, mija może 1-2 sekund i jeszcze trochę obroty spadają, na wspomniane w logach 700 obrotów.

    Cytat Napisał ata Zobacz post
    Dobra, pomyślmy co może powodować że komputerowi wydaje się że powinien zmniejszyć obroty.
    Niby nic nie powinno pozwalać komputerowi zejść poniżej wartości z poza zakresu tolerancji. Jeżeli założenie to 850 +- 50, to zejście do 700 jest w teorii nie możliwe. Podobnie jak uwalona Lambda będzie podnosić ilość paliwa, ale w którym momencie przestaje, zamiast otworzyć wtryski na stałe
    Poniżej log z pracy sond od odpalenia zimnego silnika:
    2017.05.19 sondy.pdf

    Zastanawia mnie jeszcze to podciśnienie w kolektorze. 575 mbar, według wakuometra (17 in HG Vac) jest trudne do interpretacji. Według skali samego przyrządu, jest to granica opóźnionego zapłonu, co pokrywa się z doświadczeniem znajomego, z czasów diagnostyki silników. Z drugiej strony, w necie wszędzie pojawia się info, że te silniki powinny mieć w granicach 320-380 mbar podciśnienia na wolnych obrotach.

    Może jutro zloguję jeszcze kąt wyprzedzenia zapłonu, może komp nie jest w stanie już bardziej go opóźniać/przyśpieszać? Ewentualnie po głowie chodzi mi jeszcze cewka. Uzwajenie wtórne ma 8.9 kohm, czyli tyle ile powinna mieć cewka w starym 1.6, ale dla CF3 znalazłem spec. w której jest napisane że powinno być 4500-5500 ohm. Myślisz, że niedomagająca cewka mogła by wymuszać na kompie zmniejszanie obrotów jałowych?

    Logowałem też przez chwilę zmniejszenie kąta wyprz zapłonu z powodu spalania stukowego dla każdego z cylindrów i powiem szczerze, że bardzo rzadko widać żeby była jakaś korekta. Jak już była, to np. -0.4 stopnia na cyl. 4, a w następnym odczycie -0.1 stopnia na 3 cyl i potem znowu długo nic.
    Ostatnio edytowane przez Mad_Maxs ; 28-05-2017 o 22:15

  6. #5
    ata
    ata jest nieaktywny
    Master
    Dołączył
    26 sierpień 2011
    Skąd
    Szczecin
    Postów
    1,423
    Auto
    Fiat Palio Weekend 1,2 MPI
    Rocznik
    11.1999
    Cytat Napisał Mad_Maxs Zobacz post
    Niby nic nie powinno pozwalać komputerowi zejść poniżej wartości z poza zakresu tolerancji. Jeżeli założenie to 850 +- 50, to zejście do 700 jest w teorii nie możliwe.
    Jest możliwe. Te 850 rpm jest odpowiednie dla jakiegoś przedziału temperatur i ciśnienia atmosferycznego. I tu dochodzimy do:

    Cytat Napisał Mad_Maxs Zobacz post
    Zastanawia mnie jeszcze to podciśnienie w kolektorze. 575 mbar, według wakuometra (17 in HG Vac) jest trudne do interpretacji. Według skali samego przyrządu, jest to granica opóźnionego zapłonu, co pokrywa się z doświadczeniem znajomego, z czasów diagnostyki silników. Z drugiej strony, w necie wszędzie pojawia się info, że te silniki powinny mieć w granicach 320-380 mbar podciśnienia na wolnych obrotach.
    ECU nie ma żadnej informacji o ciśnieniu poza MAP sensorem, a z założenia silnik powinien działać (jakoś) na poziomie morza i 2000m ponad. Nie wiem, nie pamiętam, pomiary podciśnienia robię bardzo rzadko (jak już to raczej testy szczelności układu dolotowego, z wiadomych względów). Ale coś mi tu nie pasuje.

    To też mi się nie podoba:
    134,71 0,346 0,029
    135 0,004 0,009
    135,33 0 0,004
    135,65 0 0,014
    135,96 0 0,039
    136,25 0 0,039
    136,58 0 0,043
    136,88 0 0,063
    137,19 0 0,854
    137,52 0,009 0,073
    137,83 0,004 0,805
    138,13 0,151 0,107
    138,46 0,053 0,781
    138,77 0,576 0,078
    139,08 0,151 0,898
    139,4 0,761 0,752
    Sonda ciepła, wcześnie pokazywała w miarę realne wartości, a za chwilę pojawiają się sekwencje "zerowe". Normalnie minimum to jakieś 0,15V i poniżej tego odczyt nie powinien zejść (brak spalin z kolektorze wydechowym wykluczam jako opcję).
    Ostatnio edytowane przez ata ; 28-05-2017 o 23:14

  7. #6
    Klubowicz
    Dołączył
    14 październik 2012
    Skąd
    Legnica
    Wiek
    38
    Postów
    158
    Auto
    Bravo 1.6 16V 103 KM
    Rocznik
    2001
    Cytat Napisał ata Zobacz post
    Normalnie minimum to jakieś 0,15V i poniżej tego odczyt nie powinien zejść (brak spalin z kolektorze wydechowym wykluczam jako opcję
    Jest opcja na brak spalin w kolektorze, hamowanie silnikiem, które bardzo często stosuję jest wysoce prawdopodobne że 130 sekunda pomiaru, to właśnie zjazd z wiaduktu, gdzie leciałem bez gazu przy około 3k obr na blacie.

    Mogę to sprawdzić, wrzucając do logowania czas wtrysku zamiast drugiej sondy (jak wiesz, im więcej parametrów, tym większe opóźnienia), ale jestem prawie pewny, że te przerwy które widzimy jako zera albo bardzo niskie wartości, to właśnie wspomniane hamowanie

    Cytat Napisał ata Zobacz post
    jak już to raczej testy szczelności układu dolotowego, z wiadomych względów
    A masz jakiś pomysł, na zrobienie takiego testu, w domowych warunkach?? Przy nieszczelnym dolocie, podciśnienie by rosło czy spadało??

  8. #7
    ata
    ata jest nieaktywny
    Master
    Dołączył
    26 sierpień 2011
    Skąd
    Szczecin
    Postów
    1,423
    Auto
    Fiat Palio Weekend 1,2 MPI
    Rocznik
    11.1999
    Cytat Napisał Mad_Maxs Zobacz post
    Przy nieszczelnym dolocie, podciśnienie by rosło czy spadało?
    Poczytaj:
    Diagnostyka czujnika ciśnienia absolutnego w kolektorze dolotowym silnika, cz. 2
    Według mojego doświadczenia jeśli jest powyżej 0,4 (bar) to można zacząć szukać dziury. Albo rozbierać przepustnicę w celu zawarcia bliższej znajomości z silniczkiem krokowym, zależy jaki silnik -> w starych MPI częściej silniczek, jak dolot plastikowy to ... na dwoje babka wróżyła (plastiki pękają, im starsze tym łatwiej).
    Ja takie rzeczy przeważnie staram się diagnozować wodą albo "samostartem", bo ile razy kupię miernik podciśnienia to albo mi go ukradną albo się za chwilę zepsuje. Więc jak sam rozumiesz wielkiego zasobu doświadczeń z używania tegoż gadżetu nie mam.

    Cytat Napisał Mad_Maxs Zobacz post
    Jest opcja na brak spalin w kolektorze, hamowanie silnikiem, które bardzo często stosuję
    Ten sterownik potrafi całkiem odciąć wtrysk? nowe potrafią, ale starsze miały ograniczenie korekty dawki paliwa. Pewny nie jestem, tak mi się coś kojarzy.
    Cytat Napisał Mad_Maxs Zobacz post
    Mogę to sprawdzić, wrzucając do logowania czas wtrysku zamiast drugiej sondy
    To by wyjaśniło sprawę, brak paliwa na pewno powoduje brak spalin
    Ostatnio edytowane przez ata ; 29-05-2017 o 01:13

  9. #8
    Klubowicz
    Dołączył
    14 październik 2012
    Skąd
    Legnica
    Wiek
    38
    Postów
    158
    Auto
    Bravo 1.6 16V 103 KM
    Rocznik
    2001
    Zrobiłem sobie piękne logi dzisiaj i .... laptop się zawiesił przy zapisywaniu wykresów ;( na szczęście ja obserwowałem co się dzieje podczas jazdy po strategicznych punktach. Ale po kolei:

    Cytat Napisał ata Zobacz post
    Ten sterownik potrafi całkiem odciąć wtrysk? nowe potrafią, ale starsze miały ograniczenie korekty dawki paliwa. Pewny nie jestem, tak mi się coś kojarzy.
    Potrafi pamiętam to ze wcześniejszych logowań, że przy hamowaniu silnikiem czas wtrysku spadał do zera.

    Cytat Napisał ata Zobacz post
    rozbierać przepustnicę w celu zawarcia bliższej znajomości z silniczkiem krokowym
    Tutaj jest to element nierozbieralny jak walnie krokowiec, to od razu do wymiany cała przepustnica. To samo z TPSem.

    Odpaliłem sobie logowanie ciśnienia w kolektorze i oczekiwanego ciśnienia powietrza. Dopiero jak to przeczytałem to ogarnąłem czemu jedni mówią że podciśnienie minimum 600, a drudzy że we fiacie 320 (ale ciśnienie, a nie podciśnienie). Oczekiwane powietrze względem realnego odczytu jest zawsze większe o około 50 mbar.
    Ponieważ wykresy przepadły, zostały mi częściowe logi z pracy programu, m.in:
    Ciśnienie atmosfryczne 992 mBar
    Kod:
    READ PARAMETERS:
    Wyprzedzenie zapłonu: 5,7 °
    Ciśnienie w dolocie: 391 mBar
    Oczekiwane ciśnienie powietrza: 411 mBar
    
    READ PARAMETERS:
    Wyprzedzenie zapłonu: 6,0 °
    Ciśnienie w dolocie: 393 mBar
    Oczekiwane ciśnienie powietrza: 429 mBar
    
    READ PARAMETERS:
    Wyprzedzenie zapłonu: 6,0 °
    Ciśnienie w dolocie: 402 mBar
    Oczekiwane ciśnienie powietrza: 429 mBar
    Z wykresów pamiętam, że różnica między oczekiwanym a realnym, była praktycznie równa na całym pomiarze.

  10. #9
    ata
    ata jest nieaktywny
    Master
    Dołączył
    26 sierpień 2011
    Skąd
    Szczecin
    Postów
    1,423
    Auto
    Fiat Palio Weekend 1,2 MPI
    Rocznik
    11.1999
    Cytat Napisał Mad_Maxs Zobacz post
    Tutaj jest to element nierozbieralny jak walnie krokowiec, to od razu do wymiany cała przepustnica. To samo z TPSem.
    Niedobrze. Czyściłeś co się dało?
    Cytat Napisał Mad_Maxs Zobacz post
    Z wykresów pamiętam, że różnica między oczekiwanym a realnym, była praktycznie równa na całym pomiarze.
    To może wskazywać na problemy z przepustnicą albo silniczkiem. Nic drastycznego, dla mnie raczej jakiś problem z kalibracją albo lekko zabrudzony (ale na pewno nie "zapchany") zawór biegu jałowego.
    Jedna rzecz do sprawdzenia -> czy to co pokazuje MAP nie różni się od wyników pomiaru miernikiem podciśnienia. Najlepiej sprawdzić cały zakres obrotów, ale dla celów serwisowych wystarczy 2500 rpm i bieg jałowy (dwa pomiary: na zimnym i nagrzanym silniku). Nie pamiętam dokładnie, wydaje mi się że dopuszczalny błąd to +/- 5%.

  11. #10
    Klubowicz
    Dołączył
    14 październik 2012
    Skąd
    Legnica
    Wiek
    38
    Postów
    158
    Auto
    Bravo 1.6 16V 103 KM
    Rocznik
    2001
    Cytat Napisał ata Zobacz post
    Niedobrze. Czyściłeś co się dało?
    Nawet dzisiaj, CX80 Contracx poszedł w kanał krokowca, ale nic ciekawego nie wypłukałem. Kompresorem też dmuchałem. Na przepustnicy jest śrubka, która pozwala uchylić przepustnicę zwiększając ilość powietrza na wolnych obrotach, jednak jak zacząłem ją odkręcać, to silnik zgasł..

    Po mojemu problemem jest cały czas to podciśnienie.
    Zrobiłem test porównawczy, wychodzi że różnica między tym co widzi komputer jest na poziomie 20-120 mbar podciśnienia, w sensie komp, widzie większe podciśnienie niż jest w rzeczywistości. Wydaje się że MAP może działa, ale nie prawidłowo.
    Poniżej film z przebiegu testu:


    Na filmie słychać nawet jak syczy powietrze w kanale krokowca. Zalałem cały dolot PLAKiem, ale silnik nie zareagował wcale na tą prowokację więc wydaje się być szczelnie

  12. #11
    ata
    ata jest nieaktywny
    Master
    Dołączył
    26 sierpień 2011
    Skąd
    Szczecin
    Postów
    1,423
    Auto
    Fiat Palio Weekend 1,2 MPI
    Rocznik
    11.1999
    Cytat Napisał Mad_Maxs Zobacz post
    Zrobiłem test porównawczy, wychodzi że różnica między tym co widzi komputer jest na poziomie 20-120 mbar podciśnienia, w sensie komp, widzie większe podciśnienie niż jest w rzeczywistości. Wydaje się że MAP może działa, ale nie prawidłowo.
    Tak to wygląda. Map sensor jest oryginalny? (fabrycznie powinien być MagnetiMacaroni czy jakoś tak)
    Zdarzają się uszkodzenia tego czujnika, on jest wrażliwy na duże/szybkie zmiany ciśnienia (czytaj:strzelanie w dolot przy zasilaniu LPG) i zaolejenie. Ja bym go wymienił, kosztuje coś koło 100 PLN. Nie mam innego pomysła, a stówkę bym poświęcił (szczególnie mając jako alternatywę wymianę przepustnicy). Z tej całej diagnostyki nic bardzo oczywistego nie wynika, to wszystko są różnice w granicach tolerancji i błędu pomiaru. Ale wiesz, ja zwykle mam do czynienia przypadkami kiedy "gazownia szczeli w gaźnik" i MAP totalnie przestaje działać albo pokazuje jakiś losowe wartości. Jedynie w swoim kiedyś (jak go kupiłem) miałem problem z zaolejonym czujnikiem (wywaliło olej przez odmę), i wtedy było śmiesznie - MAP sensor bardzo wolno reagował na zmiany ciśnienia, w efekcie sterownik wtrysku robił różne cuda a odczyty z lambdy były "jakieś". Oczywiście obrotów biegu jałowego też nie trzymał, ewentualnie po paru minutach pracy na niskich obrotach przestawał falować.A potem gazownik dał ciała, strzeliło dwa razy w dolot (tak porządnie!), i nie musiałem już za dużo myśleć. Po wymianie puszki filtra powietrza (bo nie było co kleić) oraz czujnika MAP ("nówka sztuka" ofc prosto z najbliższego szrotu) objawy zniknęły i nie wróciły do dziś.
    Cytat Napisał Mad_Maxs Zobacz post
    Zalałem cały dolot PLAKiem, ale silnik nie zareagował wcale na tą prowokację więc wydaje się być szczelnie
    No raczej, nawet jeśli nieszczelność jest bardzo mała to test wodą albo czymś palnym (ludzie używają też gazu, ale to jak dla mnie sport ekstremalny) zawsze coś pokaże.
    Ostatnio edytowane przez ata ; 29-05-2017 o 14:52

  13. #12
    Klubowicz
    Dołączył
    14 październik 2012
    Skąd
    Legnica
    Wiek
    38
    Postów
    158
    Auto
    Bravo 1.6 16V 103 KM
    Rocznik
    2001
    Z pewnością jest to Magnetti Marelli T-PRT05/A 100kPa, jednak internet twierdzi, że montowany był głównie w 1.2, a nie 1.6..

  14. #13
    ata
    ata jest nieaktywny
    Master
    Dołączył
    26 sierpień 2011
    Skąd
    Szczecin
    Postów
    1,423
    Auto
    Fiat Palio Weekend 1,2 MPI
    Rocznik
    11.1999
    Cytat Napisał Mad_Maxs Zobacz post
    internet twierdzi, że montowany był głównie w 1.2, a nie 1.6.
    Bo tak jest. Ten sam czujnik był montowany do wielu silników.

  15. #14
    Klubowicz
    Dołączył
    14 październik 2012
    Skąd
    Legnica
    Wiek
    38
    Postów
    158
    Auto
    Bravo 1.6 16V 103 KM
    Rocznik
    2001
    Jasne, ale według EPERa powinien być 71714218, który w zależności od producenta ma podane tylko 1.6 103KM, albo właśnie przy MM szersze spectrum. Niestety cena po znajomości to 216 zł za FAE :/

  16. #15
    ata
    ata jest nieaktywny
    Master
    Dołączył
    26 sierpień 2011
    Skąd
    Szczecin
    Postów
    1,423
    Auto
    Fiat Palio Weekend 1,2 MPI
    Rocznik
    11.1999
    Cytat Napisał Mad_Maxs Zobacz post
    według EPERa powinien być 71714218
    Masz rację, cały czas zapominam że to nie jest "stary" 1,6/16.

    Cytat Napisał Mad_Maxs Zobacz post
    cena po znajomości to 216 zł za FAE
    Zastanawiam się dlaczego jest drogi, parametry elektryczne są takie same jak w każdym podobnym.
    Wsadzić inny egzemplarz T-PRT05/A (ze szrotu) i zobaczyć czy coś się zmieni? (ja bym próbował)
    Kupowanie zamiennika tylko po to żeby stwierdzić "jednak nie to" nie ma sensu, tym bardziej oryginału (cena z kosmosu). Czyli pozostaje opcja "z odzysku" albo od chińczyka z darmową przesyłką. Te wszystkie "firmowe" zamienniki w hurtowniach to chińszczyzna z nalepką i w kartoniku, jakością nie różnią się od tych z aliexpressa albo ebaya pakowanych w folię (w obu przypadkach spory procent stanowią buble).


 
Strona 1 z 5 123 ... OstatniOstatni

Podobne tematy

  1. 1,4 16v wysokie obroty biegu jałowego + falowanie obrotów
    Napisany przez marrrrrrrro na forum Stilo
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post: 11-02-2016, 17:24
  2. Fiat Siena 1.6 Obroty Biegu Jałowego
    Napisany przez Dydek na forum Siena, Palio
    Odpowiedzi: 19
    Ostatni post: 24-11-2014, 23:23
  3. fiat bravo 1.4 12V 75 KM regulacja obrotów biegu jałowego.
    Napisany przez wuemstudio na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 20
    Ostatni post: 02-01-2013, 21:31
  4. Odpowiedzi: 37
    Ostatni post: 26-05-2012, 10:03
  5. siena 1.2 - za niskie obroty na biegu jałowym na LPG
    Napisany przez dudu$ na forum Siena, Palio
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 17-04-2010, 17:24

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

obroty jalowe bravo 2

Fiat Stilo niskie obroty

Tagi dla tego tematu

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl