Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 123 OstatniOstatni
Posty od 16 do 30 z 31
  1. #16
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    09 styczeń 2013
    Skąd
    Kraków
    Wiek
    37
    Postów
    9
    Auto
    Brava
    Rocznik
    1996
    Cytat Napisał yacub Zobacz post
    a jaka dla ciebie jest normaa ? ile mA pokazuje miernik ? pokazywał
    Tak 0,01-0,02 A pobór prądu



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #17
    Master
    Dołączył
    31 styczeń 2009
    Skąd
    Sosnowiec
    Postów
    1,811
    Auto
    GP estiva B&M,Laguna 2PH2 2,0 LPG grandtour, Clio 3PH1 1,2 75KM
    Rocznik
    2010 2007 2005
    no to w porządku

    a jak wygląda przepustnica ? i kanał krokowca bo jak masz 2gen lub 1gen to mieszanka tłustego gazu z powietrzem przelatuje przez krokowca i przepustnice - moze grzybek sie zacina i blokuje przepływ
    Ostatnio edytowane przez yacub ; 31-01-2013 o 16:53
    GPestiva B&M exotica, Renault Laguna 2 PH2 2,0 F4R+ LPG GrandTour Tech Line - Série Limitée, Renault Clio 3 PH1 1,2 75KM D4F Expression

  4. #18
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    09 styczeń 2013
    Skąd
    Kraków
    Wiek
    37
    Postów
    9
    Auto
    Brava
    Rocznik
    1996
    Cytat Napisał yacub Zobacz post

    a jak wygląda przepustnica ? i kanał krokowca bo jak masz 2gen lub 1gen to mieszanka tłustego gazu z powietrzem przelatuje przez krokowca i przepustnice - moze grzybek sie zacina i blokuje przepływ
    nie wiem w sumie, no ale od tygodnia nie odpinam akumulatora i ani razu nie zdarzyło mi się że obrotu spadły poniżej 800 , chodzi idealnie do tego czasu

  5. #19
    Master
    Dołączył
    31 styczeń 2009
    Skąd
    Sosnowiec
    Postów
    1,811
    Auto
    GP estiva B&M,Laguna 2PH2 2,0 LPG grandtour, Clio 3PH1 1,2 75KM
    Rocznik
    2010 2007 2005
    no to traz tylko czekac - jak nie nastąpi to problem rozwiązany
    GPestiva B&M exotica, Renault Laguna 2 PH2 2,0 F4R+ LPG GrandTour Tech Line - Série Limitée, Renault Clio 3 PH1 1,2 75KM D4F Expression

  6. #20
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    24 sierpień 2011
    Skąd
    wieś
    Wiek
    37
    Postów
    32
    Auto
    Fiat Brava 1,6 16v
    Rocznik
    11.1999
    A jak masz ze spalaniem??? Ja też miałem kiedyś taki sam problem i nawet go na forum poruszałem...U mnie jak tak się działo to znacznie wzrosło spalanie benzyny. Mapy miałem rozjechane, wymienili mi sondę, ustawili na kompie i wszystko wróciło do normy. Ale szczerze muszę przyznać, że rzadko ale zdarza się, że te obroty mi spadają jednak poniżej 800 obr...ale jak mówię bardzo rzadko

  7. #21
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    09 styczeń 2013
    Skąd
    Kraków
    Wiek
    37
    Postów
    9
    Auto
    Brava
    Rocznik
    1996
    Cytat Napisał dj_jerzyk87 Zobacz post
    A jak masz ze spalaniem??? Ja też miałem kiedyś taki sam problem i nawet go na forum poruszałem...U mnie jak tak się działo to znacznie wzrosło spalanie benzyny. Mapy miałem rozjechane, wymienili mi sondę, ustawili na kompie i wszystko wróciło do normy. Ale szczerze muszę przyznać, że rzadko ale zdarza się, że te obroty mi spadają jednak poniżej 800 obr...ale jak mówię bardzo rzadko
    No na 100 km tak 13l gazu jeżdżąc od domu do domu a w trasie to 8-9 l na 100

  8. #22
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    24 sierpień 2011
    Skąd
    wieś
    Wiek
    37
    Postów
    32
    Auto
    Fiat Brava 1,6 16v
    Rocznik
    11.1999
    Ale mnie chodziło że wzrosło mi spalanie benzyny. Wskazówka spadała w oczach... Mnie ogólnie pali przy normalnej jeździe 9,5-10,5 l a w trasie rekord to niecałe 7,5 l gazu

  9. #23
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    09 styczeń 2013
    Skąd
    Kraków
    Wiek
    37
    Postów
    9
    Auto
    Brava
    Rocznik
    1996
    Cytat Napisał dj_jerzyk87 Zobacz post
    Ale mnie chodziło że wzrosło mi spalanie benzyny. Wskazówka spadała w oczach... Mnie ogólnie pali przy normalnej jeździe 9,5-10,5 l a w trasie rekord to niecałe 7,5 l gazu
    czyli jest ok

  10. #24
    Master
    Dołączył
    31 styczeń 2009
    Skąd
    Sosnowiec
    Postów
    1,811
    Auto
    GP estiva B&M,Laguna 2PH2 2,0 LPG grandtour, Clio 3PH1 1,2 75KM
    Rocznik
    2010 2007 2005
    wskazówki rożne rzeczy pakazują raz wyżej raz niżej - w koncu to tylko wskazówka
    GPestiva B&M exotica, Renault Laguna 2 PH2 2,0 F4R+ LPG GrandTour Tech Line - Série Limitée, Renault Clio 3 PH1 1,2 75KM D4F Expression

  11. #25
    Administrator
    Dołączył
    28 sierpień 2009
    Skąd
    Gdynia
    Postów
    11,530
    Auto
    Croma FL Emotion
    Rocznik
    08.2008

    Odp: Brava 1.6 16v gasnący silnik na luzie

    Niestety nie są one bardzo dokładne. Wystarczy wzniesienie i juz inny odczyt...

    Wysyłane z mojego GT-N7100 za pomocą Tapatalk 2

    Przed założeniem nowego tematu zapoznaj się z :
    Regulamin | Szukaj | Skargi |
    Kontakt| Zanim stworzysz nowy temat

    Jest:
    -rower
    -Fiat Croma 1.9 FL Emotion - Czarna FURIA
    -Volvo V50 2.0

    Było:
    -Brava 1.4 S 75 KM
    -Marea 1.9 JTD na FKP|
    -FF 1.8 TDCi

  12. #26
    Klubowicz
    Dołączył
    14 grudzień 2012
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    410
    Auto
    Fiat Brava 1.6 16v ELX 90km
    Rocznik
    96' przed FL / LPG - II generacji
    LUDZIE POMOCY

    Wymieniłem akumulator -auto odpala elegancko(no troche trzeba kręcić) - ale gaśnie na wolnych obrotach. Na benzynie i na LPG (II gen mieszalnik + gaz do dolotu)
    Z a każdym razem kiedy odmówi akumulator posłuszeństwa, coś chyba się resetuje i auto gaśnie na wolnych, po jakimś czasie auto przestaje gasnąć na niskich obrotach.

    Co może być powodem ? Jakąś adaptacje na benzynie zrobic?
    Chociaż propozycje - ten konkrety egzemplarz przyprawi mnie o ból głowy.

    POMOCY!
    F/I/A/T

  13. #27
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,642
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Może po prostu wina krokowca.. Nie trzyma niskich obrotów gdy jest jeszcze nie rozgrzany i już..
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  14. #28
    Klubowicz
    Dołączył
    14 grudzień 2012
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    410
    Auto
    Fiat Brava 1.6 16v ELX 90km
    Rocznik
    96' przed FL / LPG - II generacji
    Cytat Napisał byrrt Zobacz post
    Może po prostu wina krokowca.. Nie trzyma niskich obrotów gdy jest jeszcze nie rozgrzany i już..
    Dobrze mówisz słuszna uwaga...

    Możesz powiedzieć jak powinien reagować krokowiec? - Wydaje mi się, że jest sprawny, ale nie dostaje prądu jak powinien i się zwyczajnie nie rusza. ;(
    F/I/A/T

  15. #29
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,642
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Ogólnie nastawnik powinien umożliwiać przedostawanie się odpowiedniej ilości powietrze do kolektora. W zależności od tego czy jest to silnik krokowy, silnik dc, elektrozawór różnie się je steruje. Jeśli u Ciebie widać że on nie pracuje to masz sprawcę.. A inaczej - jak go odepniesz na zimnym zachowuje się tak samo czy gorzej?
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  16. #30
    Klubowicz
    Dołączył
    14 grudzień 2012
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    410
    Auto
    Fiat Brava 1.6 16v ELX 90km
    Rocznik
    96' przed FL / LPG - II generacji
    Cytat Napisał byrrt Zobacz post
    Ogólnie nastawnik powinien umożliwiać przedostawanie się odpowiedniej ilości powietrze do kolektora. W zależności od tego czy jest to silnik krokowy, silnik dc, elektrozawór różnie się je steruje. Jeśli u Ciebie widać że on nie pracuje to masz sprawcę.. A inaczej - jak go odepniesz na zimnym zachowuje się tak samo czy gorzej?
    Jak wypnę korkowiec - auto wchodzi na 1100-1200 obrt i tak zostaje -da się jechać. Jednak sam rozumiesz, że to nie jest rozwiązaniem.

    Silnik krokowy pracuje, wykręcam go patrzę i reaguje ale z opóźnieniem. (tak mi się wydaje)
    Przekręcam zapłon i po 15 - 20 sekundach dopiero się rusza. - na postoju.
    F/I/A/T


 
Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 123 OstatniOstatni

Podobne tematy

  1. Fiat Palio 1,6 16v LPG Na rozgrzanym silniku na luzie gaśnie...
    Napisany przez binioll4 na forum Siena, Palio
    Odpowiedzi: 24
    Ostatni post: 20-11-2012, 14:54
  2. gasnące bravo
    Napisany przez hipol na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 11-09-2012, 19:21
  3. gasnący silnik 1.9 JTD w Stilo
    Napisany przez pablooooo21 na forum Stilo
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post: 04-12-2010, 10:32
  4. JAZDA NA ''LUZIE'' OSZCZEDZA PALIWO??
    Napisany przez RomualdPL na forum Punto
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post: 26-09-2009, 12:18
  5. [silnik] Gasnące Uno
    Napisany przez vinci na forum Uno
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 13-07-2009, 12:14

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

co warta fiat brawa z silnikie 1.6 rocznik 1996

problem z gasnacym silnikiem fiat

odlaczam swiece i silnik gasnie fiat brava

fiat bravo nie gasnacy wtrysk

silnik fiat brava 1.6 16 v

brava 1.6 adaptacja

gasnacy silnik-fiat brava

bravo 1.6 mruga ladowanie

Tagi dla tego tematu

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl