Witamy na Fiat Klub Polska
  • Fiat i Gucci przedstawiają 500 by Gucci: narodziny nowej ikony włoskiego design’u

    W roku, w którym przypada 150. rocznica zjednoczenia Włoch i 90. urodziny firmy Gucci, Gucci i Fiat mają przyjemność zaprezentować Fiata 500 by Gucci, serię specjalną kultowej „pięćsetki", zaprojektowaną przez Fridę Giannini - Dyrektora Kreatywnego firmy Gucci we współpracy z Centro Stile Fiat. Ta jedyna w swoim rodzaju kooperacja dwóch poważanych włoskich marek stanowi idealne połączenie kunsztu rzemiosła i stylu. Zaprezentowany po raz pierwszy publicznie podczas imprezy „Milan Fashion Week", Fiat 500 by Gucci będzie również prezentowany podczas Międzynarodowego Salonu Samochodowego w Genewie od 3 do 13 marca w specjalnej strefie firmy Gucci znajdującej się na terenie stoiska Fiata.

    Frida Giannini powiedziała: - W latach 50. kiedy pojawił się na drogach Fiat 500, wywołał on prawdziwą rewolucję stylistyczną i stał się ikoną motoryzacji swoich czasów. Od samego początku, czyli od 1921 r. podróżowanie z szykiem było także fundamentalną dewizą dla firmy Gucci, kiedy to Guccio Gucci otworzył firmę produkującą skórzane kufry, torby i torebki. Dlatego kiedy Lapo Elkann wyszedł z pomysłem tej współpracy, wydało mi się, że w 90. rocznicę powstania firmy Gucci będzie to doskonała okazja do stworzenia nowego konceptu dla nowoczesnego podróżowania.

    Czarny i biały kolor Fiata 500 by Gucci, pokryty ekskluzywnym i przyciągającym uwagę szklisto-perłowym odcieniem lakieru, przywołują neoklasyczne tony filmu czarno-białego. Te dwa całkowicie odmienne kolory doskonale wzajemnie się uzupełniają: czerń z chromowanymi na połysk detalami mocno kontrastuje z białym kolorem wnętrzna, nadając samochodowi współczesny i sportowy charakter. Biel z chromowanymi, satynowymi detalami i wnętrzem w kolorze kremowym i czarnym, nadaje samochodowi delikatniejszy i bardziej wyszukany wygląd.

    Na zewnątrz samochód ten wyróżniają 16-calowe obręcze kół w niepowtarzalnym stylu retro , harmonizujące z kolorami nadwozia. Na kołpakach widoczne są połączone ze sobą i w tym samym kolorze, co nadwozie samochodu litery GG, zaś na tylnej klapie i słupkach drzwi znajduje się napis kursywą Gucci. Fiat 500 by Gucci wyposażony jest w silnik o pojemności 1,4 l o mocy 100 KM, posiada charakterystyczne, polakierowane w kolorze zielonym Gucci tylne zaciski hamulcowe. Sylwetkę samochodu podkreśla zielono-czerwono-zielona obwódka typowa dla Gucci, biegnąca „dookoła" i łącząca nadwozie z wnętrzem. Obwódka ta widoczna jest również w środku na siedzeniach, na dźwigni zmiany biegów, osłonie kluczyka, na dywanikach oraz w innowacyjnym wykończeniu pasów bezpieczeństwa. Wnętrze Fiata 500 by Gucci jest bardzo stylowe, zarazem funkcjonalne aż do najmniejszego szczegółu: eleganckie wyszywane aplikacje, ekskluzywne materiały, lśniące i satynowe elementy chromowe, aksamitny lakier na panelu radia, siedzenia w dwóch kolorach wykonane ze skóry Frau z nadrukiem Guccissima.

    Kampania reklamowa związana z wprowadzeniem na rynki całego świata Fiata 500 by Gucci opracowywana jest z pomocą Lapo Elkanna i jego agencji, Independent Ideas, będzie kampanią globalną. Lapo Elkann w ten sposób skomentował tę współpracę: - To dla mnie wielki honor, że mogłem doprowadzić do współpracy pomiędzy Fiatem i Guccim, zwłaszcza w tak ważną dla Włoch rocznicę. Jako Włoch jestem dumny i szczęśliwy, że mam udział w powstaniu Fiata 500 by Gucci, łączącego w sobie dusze dwóch marek, które w tak doskonały sposób symbolizują na świecie styl naszego kraju. To naprawdę ogromna przyjemność znowu pracować z Centro Stile i Fridą Giannini przy tej nowej wersji mojego ukochanego samochodu.

    Początkowo Fiat 500 by Gucci dostępny będzie od 1 kwietnia do 30 czerwca, wyłącznie na zamówienie złożone wcześniej za pośrednictwem strony www.500bygucci.com, w cenie od 17 000 euro (cena na rynku włoskim). Samochód ten będzie również prezentowany w ekskluzywnych miejscach metropolii, takich jak Paryż, Londyn i Tokio, po czym w lipcu zostanie on wprowadzony do sprzedaży na rynki Europy. Pod koniec roku będzie on dostępny w pozostałych regionach świata.

    Uzupełnienie do tej specjalnej wersji „pięćsetki" stanowi ekskluzywna kolekcja 500 by Gucci, obejmująca akcesoria przydatne w podróży, drobne wyroby ze skóry, ubrania, rękawiczki dla kierowcy, okulary przeciwsłoneczne i zegarek, które będzie można nabyć od kwietnia 2011 w wybranych sklepach firmy Gucci oraz pod adresem www.gucci.com.

    Źródło www.fiat.pl
Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl