Na początku maja
Fiat Auto Poland zainicjował akcję promocyjną „
Testuj Fiata". Przedsięwzięcie to ma na celu uzupełnienie zasięgu sieci sprzedaży poprzez dotarcie z ofertą handlową do mieszkańców tych rejonów kraju, gdzie obecność salonów sprzedaży
Grupy Fiat jest ograniczona.
Na początku maja Fiat Auto Poland zainicjował akcję promocyjną „
Testuj Fiata". Przedsięwzięcie to ma na celu uzupełnienie zasięgu sieci sprzedaży poprzez dotarcie z ofertą handlową do mieszkańców tych rejonów kraju, gdzie obecność salonów sprzedaży
Grupy Fiat jest ograniczona.
Przedsięwzięcie bazuje na lokalnych akcjach plenerowych odbywających się w danym czasie w odwiedzanych miejscowościach. Specjalnie na tę okoliczność w każdej miejscowości budowane jest miasteczko promocyjne „Testuj Fiata". W miasteczku prezentowana jest oferta marek
Grupy Fiat w tym Abarth, Alfa Romeo, Jeep, Lancia i oczywiście Fiat. Odwiedzający mogą skorzystać z bogatej oferty jazd testowych dostępnymi modelami m.in. wypróbować stylowego
Fiata 500 czy model
Sedici wszechstronnego
SUVa z napędem
4x4. Dla chętnych dostępne do testów są inne modele Fiata m.in.
Linea, Punto Evo oraz Bravo. Sportową
Alfę Romeo reprezentują podczas imprezy modele
Mito i Giulietta. Szczególnie po ten drugi model ustawiają się długie kolejki chętnych do odbycia jazdy próbnej. Klienci mają również okazję zapoznać się z aktualną ofertą promocyjną dzięki obecności przedstawicieli salonów sprzedaży z danego regionu, jak również skorzystać z usług przedstawicieli Fiat Bank w zakresie przygotowania oferty na finansowanie zakupu nowego samochodu.
Na terenie miasteczka znajduje się namiot sferyczny wyposażony w urządzenia multimedialne prezentujące historię i dzisiejszą siłę Grupy Fiata. Jubileusz
90-lecia obecności Fiata W Polsce, podkreśla ekspozycja zabytkowego modelu
Fiata 508 Balilla Spider oraz
Fiata 1800.
Organizator zapewnia odwiedzającym wiele atrakcji, m. in. Konkurs w którym główną nagrodą będzie jedyny na świecie egzemplarz
Fiata 500 specjalnie przygotowany na
90-lecie Fiata w Polsce, pokazy tańca zespołu
Molo & Frodo znanych z telewizyjnych programów „
Mam Talent" i „
You Can Dance". Dla najmłodszych przewidziano konkursy rysunkowe o tematyce związanej z motoryzacją. Testuj Fiata do końca września 2011 pojawi się w ponad 20 wybranych lokalizacjach na terenie całej Polski.
Harmonogram Imprez „
Testuj Fiata":
KWIECIEŃ
30 Świecie
MAJ
2-3 Gorlice
20-22 Kołobrzeg
28-29 Leżajsk
CZERWIEC
4-5 Kozienice
10-11 Inowrocław
17-19 Limanowa
24-26 Świnoujście
LIPIEC
2-3 Sandomierz
16-17 Miastko
23-24 Kartuzy
29-30 Władysławowo
30-31 Jurata
SIERPIEŃ
6-7 Augustów
12-14 Olecko
19-21 Krasnystaw
20-28 Złotoryja
WRZESIEŃ
3-4 Gajewniki
9-11 Kędzierzyn-Kozle
18 Trzebnica
24-25 Pruszcz Gdański
Partnerami akcji są:
Fiat Bank Polska, FGA Leasing oraz Petronas Lubricants Polska.
Regulamin konkursu.
Źródło: FAP
Dzień dobry! Jestem nowy!! (tu się witamy)
Autor wątku: miszkoW tym temacie witamy się z nowymi użytkownikami forum. Ja również pragnę wszystkich powitać.
Autor ostatniego posta: Mike192 Dzisiaj, 00:42