Na początku maja Fiat Auto Poland zainicjował akcję promocyjną „Testuj Fiata". Przedsięwzięcie to ma na celu uzupełnienie zasięgu sieci sprzedaży poprzez dotarcie z ofertą handlową do mieszkańców tych rejonów kraju, gdzie obecność salonów sprzedaży Grupy Fiat jest ograniczona.
Na początku maja Fiat Auto Poland zainicjował akcję promocyjną „Testuj Fiata". Przedsięwzięcie to ma na celu uzupełnienie zasięgu sieci sprzedaży poprzez dotarcie z ofertą handlową do mieszkańców tych rejonów kraju, gdzie obecność salonów sprzedaży Grupy Fiat jest ograniczona.
Przedsięwzięcie bazuje na lokalnych akcjach plenerowych odbywających się w danym czasie w odwiedzanych miejscowościach. Specjalnie na tę okoliczność w każdej miejscowości budowane jest miasteczko promocyjne „Testuj Fiata". W miasteczku prezentowana jest oferta marek Grupy Fiat w tym Abarth, Alfa Romeo, Jeep, Lancia i oczywiście Fiat. Odwiedzający mogą skorzystać z bogatej oferty jazd testowych dostępnymi modelami m.in. wypróbować stylowego Fiata 500 czy model Sedici wszechstronnego SUVa z napędem 4x4. Dla chętnych dostępne do testów są inne modele Fiata m.in. Linea, Punto Evo oraz Bravo. Sportową Alfę Romeo reprezentują podczas imprezy modele Mito i Giulietta. Szczególnie po ten drugi model ustawiają się długie kolejki chętnych do odbycia jazdy próbnej. Klienci mają również okazję zapoznać się z aktualną ofertą promocyjną dzięki obecności przedstawicieli salonów sprzedaży z danego regionu, jak również skorzystać z usług przedstawicieli Fiat Bank w zakresie przygotowania oferty na finansowanie zakupu nowego samochodu.
Na terenie miasteczka znajduje się namiot sferyczny wyposażony w urządzenia multimedialne prezentujące historię i dzisiejszą siłę Grupy Fiata. Jubileusz 90-lecia obecności Fiata W Polsce, podkreśla ekspozycja zabytkowego modelu Fiata 508 Balilla Spider oraz Fiata 1800.
Organizator zapewnia odwiedzającym wiele atrakcji, m. in. Konkurs w którym główną nagrodą będzie jedyny na świecie egzemplarz Fiata 500 specjalnie przygotowany na 90-lecie Fiata w Polsce, pokazy tańca zespołu Molo & Frodo znanych z telewizyjnych programów „Mam Talent" i „You Can Dance". Dla najmłodszych przewidziano konkursy rysunkowe o tematyce związanej z motoryzacją. Testuj Fiata do końca września 2011 pojawi się w ponad 20 wybranych lokalizacjach na terenie całej Polski.
Harmonogram Imprez „Testuj Fiata":
KWIECIEŃ
30 Świecie
MAJ
2-3 Gorlice
20-22 Kołobrzeg
28-29 Leżajsk
CZERWIEC
4-5 Kozienice
10-11 Inowrocław
17-19 Limanowa
24-26 Świnoujście
LIPIEC
2-3 Sandomierz
16-17 Miastko
23-24 Kartuzy
29-30 Władysławowo
30-31 Jurata
SIERPIEŃ
6-7 Augustów
12-14 Olecko
19-21 Krasnystaw
20-28 Złotoryja
WRZESIEŃ
3-4 Gajewniki
9-11 Kędzierzyn-Kozle
18 Trzebnica
24-25 Pruszcz Gdański
Partnerami akcji są:
Fiat Bank Polska, FGA Leasing oraz Petronas Lubricants Polska.
Regulamin konkursu.
Źródło: FAP


Działy Fiat Klub Polska
Ostatnio na forum

Tagi

Dzień dobry! Jestem nowy!! (tu się witamy)
Autor wątku: miszkoW tym temacie witamy się z nowymi użytkownikami forum. Ja również pragnę wszystkich powitać.
Autor ostatniego posta: AndrzejAntczak Dzisiaj, 17:53