Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 2 z 6 PierwszyPierwszy 1234 ... OstatniOstatni
Posty od 16 do 30 z 90
Like Tree3lubi to!

Temat: Serwis olejowy  

  1. #16
    Master
    Dołączył
    11 styczeń 2017
    Postów
    1,814
    Auto
    byС– 500X MULTIAIR (chip 175 KM)
    Rocznik
    2016
    Zmień serwis...chmmm,ten poprzedni zrobili w Gdańsku 50 km ode mnie i nie pojadę tam powtórnie,bo mam 6 km ode mnie inny. Wtedy tak byłem umówiony z 1 przeglądem ,więc go tam zrobiłem -słowny jestem . W kwietniu zobaczę ten koło mnie jak zadziała. Straty nie ma na filtrze,bo sam kupiłem (markowy) za pół ceny tego z ASO .



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #17
    Klubowicz
    Dołączył
    28 styczeń 2017
    Skąd
    Katowice
    Postów
    165
    Auto
    500X 1.4 140KM
    Rocznik
    2015
    Ostatnio byłem na przeglądzie i przyjechała babka alfą z usterką, jak się okazało padł moduł multiair. Okazało się również, że zawsze lała castrola zamiast selenii. Tak ku przestrodze, bo nasze multiairy tolerują tylko selenie... (ogólnie o problemie z modułem multiair i lanym innym olejem już wcześniej słyszałem).

    Dla naszego 1.4 140KM to Selenia Digitek 0w30. Jest jeden odpowiednik SHELL'a, który ma niby normy fiata, ale bałbym się go zalać. Selenię 2 litry można wyrwać za 90zł na allegro

  4. #18
    Master
    Dołączył
    11 styczeń 2017
    Postów
    1,814
    Auto
    byС– 500X MULTIAIR (chip 175 KM)
    Rocznik
    2016
    Litr za 50 zł ujdzie ,nie ma co kombinować z olejami . Miałem Mazdę i zalałem Castrola i potem trzeba było płukankę robić,straszny syf po zdjęciu dekla zaworów był . Dopiero potem doczytałem na forum Mazdy,że Castrol nie jest zdrowym olejem dla Mazdy,widac dla Fiata też,tym bardziej silnia MA
    mulder lubi to.

  5. #19
    Master
    Dołączył
    08 marzec 2016
    Skąd
    Toruń
    Postów
    5,590
    Auto
    500X Lounge 1.4 16V MultiAir Turbo, Seat Ateca Xperience 1.5 TSI Evo 2
    Rocznik
    04.2016, 05.2023
    Cytat Napisał mulder Zobacz post
    Ostatnio byłem na przeglądzie i przyjechała babka alfą z usterką, jak się okazało padł moduł multiair. Okazało się również, że zawsze lała castrola zamiast selenii. Tak ku przestrodze, bo nasze multiairy tolerują tylko selenie... (ogólnie o problemie z modułem multiair i lanym innym olejem już wcześniej słyszałem).

    Dla naszego 1.4 140KM to Selenia Digitek 0w30. Jest jeden odpowiednik SHELL'a, który ma niby normy fiata, ale bałbym się go zalać. Selenię 2 litry można wyrwać za 90zł na allegro
    Brakuje bardzo istotnej informacji, rocznika auta. Nie wiadomo też jak był wymieniany olej itd., co konkretnie lano.

    Co do 0W30, to może co niektórych zdziwię. Na rynek Ameryki Północnej przewidziany jest olej o parametrach lepkościowych 5W40 - tak, chodzi o 500X i MultiAir Turbo 140/170KM
    0W30 służy do spełnienia normy Euro 6. Wcześniej MA miały przewidzianą Selenię K PE 5W40 (Punto Evo, Alfa Mito itd).

  6. #20
    Klubowicz
    Dołączył
    28 styczeń 2017
    Skąd
    Katowice
    Postów
    165
    Auto
    500X 1.4 140KM
    Rocznik
    2015
    a to ciekawe
    tego nie wiem jaki rocznik, ale mogę potwierdzić, że lała inny olej niż selenia, o niby takich samych parametrach W.

  7. #21
    Master
    Dołączył
    08 marzec 2016
    Skąd
    Toruń
    Postów
    5,590
    Auto
    500X Lounge 1.4 16V MultiAir Turbo, Seat Ateca Xperience 1.5 TSI Evo 2
    Rocznik
    04.2016, 05.2023
    Cytat Napisał mulder Zobacz post
    a to ciekawe
    tego nie wiem jaki rocznik, ale mogę potwierdzić, że lała inny olej niż selenia, o niby takich samych parametrach W.
    Parametry W to nie wszystko. Jest jeszcze norma ACEA i FIAT-a - aby było wszystko w porządku do gwarancji muszą być zgodne.

  8. #22
    Master
    Dołączył
    11 styczeń 2017
    Postów
    1,814
    Auto
    byС– 500X MULTIAIR (chip 175 KM)
    Rocznik
    2016
    Widać,że olej w MA musi smarować,chłodzić i być podatny na naprężenia hydrauliczne -taki dodatkowy "drobiazg"

  9. #23
    Klubowicz
    Dołączył
    07 luty 2012
    Skąd
    Kielce
    Wiek
    31
    Postów
    330
    Auto
    Fiat 500 1.2 LOUNGE 2009
    Te normy ma juz wiele olei. Na przykład Millers, Motul, valvoline Liquy Moly

  10. #24
    Master
    Dołączył
    11 styczeń 2017
    Postów
    1,814
    Auto
    byС– 500X MULTIAIR (chip 175 KM)
    Rocznik
    2016
    Posprawdzałem z ciekawości i fakt,sporo producentów olejów podaje,że ich produkty spełniają odp normę Fiata,ale chyba tylko jeden ze wskazanych ma dopuszczenie Fiata.

  11. #25
    Klubowicz
    Dołączył
    07 luty 2012
    Skąd
    Kielce
    Wiek
    31
    Postów
    330
    Auto
    Fiat 500 1.2 LOUNGE 2009
    Mam zalany w 500x 1.4 multiair na gwarancji olej Millers 0W30. ASO nie robiło problemów. Kultura pracy na tym oleju bardzo dobra

  12. #26
    Master
    Dołączył
    11 styczeń 2017
    Postów
    1,814
    Auto
    byС– 500X MULTIAIR (chip 175 KM)
    Rocznik
    2016
    Dlaczego miałoby zrobić problem? U mnie w ASO wisi tabliczka (pewnie dotyczy to wszystkich ASO) ,że materiały eksploatacyjne inne niż oryginalne , dostarczone przez klienta skracają gwarancję na wykonana usługę do 6 m-cy. Zapewne Millers jest lepszy od oryginalnego oleju Fiata i nie o tym dyskutuję ,a o potencjalnych schodach prawnych ,schodach odpowiedzialności gdy zepsuje się przypadkiem coś ,na co ma wpływ np olej . To kosztowne naprawy ,więc nie jest dziwnym ,gdy gwarant poszuka sobie uchylonych drzwi odpowiedzialności i umywać będzie ręce. Zapewne w efekcie da się wygrać sprawę ,ale mało kto ma czas ,kasę i ochotę na to. Dlatego póki gwarancja materiały chyba dać lepiej jakie są wskazane,a po gwarancji hulaj dusza .

  13. #27
    Master
    Dołączył
    11 styczeń 2017
    Postów
    1,814
    Auto
    byС– 500X MULTIAIR (chip 175 KM)
    Rocznik
    2016
    Cytat Napisał dkedziora19681 Zobacz post
    CZY MOŻNA SANEMU SKASOWAĆ SERWIS OLEJOWY PO WYNIANIE SAMEMU OLEJU NIE PRZEZ ASO

    Wysłane z mojego E5603 przy użyciu Tapatalka
    Zrobiłem to za pomocą ELM 327 z MES 3.6 ,wersja MES 4.2 nie chciała działać na tym ELM .

  14. #28
    Master
    Dołączył
    08 marzec 2016
    Skąd
    Toruń
    Postów
    5,590
    Auto
    500X Lounge 1.4 16V MultiAir Turbo, Seat Ateca Xperience 1.5 TSI Evo 2
    Rocznik
    04.2016, 05.2023
    Cytat Napisał rajtkezjusz Zobacz post
    Zrobiłem to za pomocą ELM 327 z MES 3.6 ,wersja MES 4.2 nie chciała działać na tym ELM .
    Odnośnie innego wątku, jaki komunikat błędu? Komunikacja idzie komendami AT, więc...

  15. #29
    Master
    Dołączył
    11 styczeń 2017
    Postów
    1,814
    Auto
    byС– 500X MULTIAIR (chip 175 KM)
    Rocznik
    2016
    Komunikat że mam sprawdzić połączenie ,port , interfejs . Jednak łączy się celem sprawdzenia błędów ,czyli przekaz jest danych . W tym innym wątku szukałem info czy trzeba kupić interfejs z jakimś przełącznikiem ( coś jak zmiana pinów itp) .

  16. #30
    Master
    Dołączył
    08 marzec 2016
    Skąd
    Toruń
    Postów
    5,590
    Auto
    500X Lounge 1.4 16V MultiAir Turbo, Seat Ateca Xperience 1.5 TSI Evo 2
    Rocznik
    04.2016, 05.2023
    Rozumiem, że program jest legalny? Tylko wtedy poprawnie działa.
    Co do "pinów" i przełącznika odsyłam do strony Multiecuscan, gdzie to są opisane typy adapterów wraz z opisem z czym działają.
    W subforum 500X nie ma informacji o interfejsie ELM327 z przełącznikiem, bo takowym całościowo 500X nie idzie zrobić. Dlaczego? Bo przełącznik nie ma obsługi adapterów typu 5 i 6
    Można wyposażyć się w MES w ich interfejs z Multiplexem.
    Połowicznie multipleks ma OBDLink MX, ale tylko multipleksuje z typem 5, do tego w AlfaOBD.
    Ostatnio edytowane przez krowka1978 ; 18-02-2019 o 00:24


 
Strona 2 z 6 PierwszyPierwszy 1234 ... OstatniOstatni

Podobne tematy

  1. Serwis
    Napisany przez Tomaszowy na forum 500X
    Odpowiedzi: 38
    Ostatni post: 15-08-2019, 23:20
  2. Czy zna ktoś ten serwis?
    Napisany przez milky na forum Małopolskie
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 14-12-2015, 14:18
  3. [Lubuskie] serwis klimatyzacji
    Napisany przez morski na forum ASO, dobre warsztaty, szukam warsztatu
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 25-07-2012, 21:35
  4. Nieszczelny przewód olejowy
    Napisany przez Marcineek_85 na forum Stilo
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post: 18-08-2010, 16:18

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

https:fiatklubpolska.pl500x-533serwis-olejowy-38649

fiat 500x kasowanie inspekcji

Kasowanie inspekcji Fiat 500x

fiat 500 kasowanie inspekcjikasowanie inspekcji serwisowej fiat 500xkasowanie inspekcji fiat tipokontrolka serwisu fiat 500jak skasowac serwis fiat tipokasowanie inspekcji fiat 500kasowanie inspekcji oleju fiat 500fiat 500 czy przy wymianie oleju nalezy resetowac komputerfiat tipo kasowanie inspekcjikasowanie serwisu fiat 500fiat 500x samodzielny przegladrenegade przeglad serwisowy uplynalecu ustawienie flagi wymiany olejukasowanie inspekcji olejowej fiat tipofiat 500l 1.4 benzyna kasowanie serwisukasowanie.inspekcji tipoalfaobd oil reset tipo site:fiatklubpolska.pltipo kasowanie olejufiat 500x wymiana oleju500 abarth jak skasowac serwis500x 1.6 wymiana olejujak skasowac informacje zmiany oleju fiat 500
Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl