Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 123 OstatniOstatni
Posty od 16 do 30 z 39

Temat: Serwis  

  1. #16
    Master
    Dołączył
    11 styczeń 2017
    Postów
    1,814
    Auto
    byС– 500X MULTIAIR (chip 175 KM)
    Rocznik
    2016
    No właśnie ,na alfie jest niby ten sam silnik i sterownik więc podłączę się pod fiata tym Elmem i programem ,ale tylko do sprawdzenia ,czy ta opcja podświetli się. gniazdko jest w okolicach słupka kierowcy ,czy szukać gdzieś indziej?Jeszcze pytanko-1 przegląd zrobię w ASO ,ale ciekawe,czy mogę przytargać swoje filtry (nie te podejrzanie tanie)ale np Filtrona ,Manna ?Zależy jaką cenę wystawi ASO (zapytałem o kosztorys) . Dziadować nie będę-naliczą do 30 % drożej za swoje,to OK,ale więcej ,to zastanowiłbym się nad dostarczeniem swoich



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #17
    Master
    Dołączył
    08 marzec 2016
    Skąd
    Toruń
    Postów
    5,590
    Auto
    500X Lounge 1.4 16V MultiAir Turbo, Seat Ateca Xperience 1.5 TSI Evo 2
    Rocznik
    04.2016, 05.2023
    1. Gniazdo jest obok dźwigni otwierania maski.
    2. Można przytargać swoje graty Nie wiem, czy Filtron jest taki dobry... Patrząc na jakość wykonania filtrów powietrza, silnika i kabinowego, do Grande, czy Puga 206, są dość średnie.

  4. #18
    Master
    Dołączył
    11 styczeń 2017
    Postów
    1,814
    Auto
    byС– 500X MULTIAIR (chip 175 KM)
    Rocznik
    2016
    Filtron jest spowinacony z Mannem,a to chwalone filtry. Jeśli mam płacić za nieznane ,to wolę aby zarobił Polak . Filtron dostarcza do Mercedes-Benz, Volkswagen, Jaguar, Rolls-Royce, Renault, Volvo czy Tesla. Czyli nie jest źle,pewnie kompromis ceny do jakości.

    Co do wykonania,o to jest ciekawostka - najładniej wykonany filtr,zapakowany naprawdę zachęcająco to był filtr paliwa do mazdy i kosztował 40 zł-kupiony w sklepie ,gdzie kupują ci,co potem sprzedając auto od Turka pisza ,że po wymianach filtrów,pasków ,olejów (na marginesie-nigdy nie wierzę ,że handlarz montuje markowe rzeczy i sprzedaje auto okazyjnie). Ten filtr chciałem zamontować,ale jakiś taki lekki był i dokręcając dłonią przekręcił się gwint. Trzeba było rozcinać go,aby zdemontować. Kupiłem Filtrona i pudełko zwykłe kartonowe,filtr niebłyszczący ,ale waga inna i bez problemów się obyło. Chyba ważne co w środku,a nie ramka,obudowa itd. Liczy się wnętrze?
    Ostatnio edytowane przez rajtkezjusz ; 11-02-2017 o 11:43

  5. #19
    Master
    Dołączył
    08 marzec 2016
    Skąd
    Toruń
    Postów
    5,590
    Auto
    500X Lounge 1.4 16V MultiAir Turbo, Seat Ateca Xperience 1.5 TSI Evo 2
    Rocznik
    04.2016, 05.2023
    O Filtronie pisałem właśnie o "wnętrzu". Prefiltr filtra powietrza do silnika do GP nie trzymał wymiarów, był mniejszy niż powinien. Prefiltr to dodatkowa gąbka przed filtrem. Np. z serwisowym tego problemu nie ma. To samo przeciwpyłkowy do Puga 206 + dziura w uszczelnieniu wokół niego.

  6. #20
    Master
    Dołączył
    11 styczeń 2017
    Postów
    1,814
    Auto
    byС– 500X MULTIAIR (chip 175 KM)
    Rocznik
    2016
    No to mamy inne doświadczenia z Filtronem. Przyjrzę się wykonaniu gdybym kupował jeszcze jakiś filtr. Fakt,że nigdy jeszcze wykonaniowo filtron mi nie podpadł .Co do planu serwisowego ASO ,chmm,policzyłem ,że przegląd z materiałami do 75 tys km/5 lat kosztuje 860 zł za szt ,czyli nie jest źle.Muszę zasięgnąć języka jak jest traktowana wymiana paska rozrządu przy 60 tys km-instrukcja swoje,ale tam jest dowolność decyzji (kwestia ,czy jeździsz miasto,czy po za miastem itd),czy sam pasek ,czy z osprzętem(zawsze mnie uczyli ,że wymiana zestawem -rolka,pasek,pompa,płyn itd) . Do tego gwarancja do 5 lat za 3000 zł,całość kosztuje trochę,ale zestaw gwarancji wraz z przeglądami wychodzi na rok 1460 zł ,co nie jest aż tak ...drogie

  7. #21
    Klubowicz
    Dołączył
    03 sierpień 2016
    Skąd
    Katowice
    Postów
    266
    Auto
    Fiat 500X Lounge 1.6 E-Torq
    Rocznik
    2015

  8. #22
    Master
    Dołączył
    11 styczeń 2017
    Postów
    1,814
    Auto
    byС– 500X MULTIAIR (chip 175 KM)
    Rocznik
    2016
    Ciekawa ta instrukcja nt kasowania inspekcji olejowej,ale czy to ta tajemnicza czynność potrzebna MA w prawidłowym działaniu po wymianie oleju?

  9. #23
    Master
    Dołączył
    08 marzec 2016
    Skąd
    Toruń
    Postów
    5,590
    Auto
    500X Lounge 1.4 16V MultiAir Turbo, Seat Ateca Xperience 1.5 TSI Evo 2
    Rocznik
    04.2016, 05.2023
    Nie, to tylko kasuje kontrolkę zużytego oleju. Trzeba ustawić flagę wymiany oleju w ECU, takie jest moje zdanie.

  10. #24
    Master
    Dołączył
    11 styczeń 2017
    Postów
    1,814
    Auto
    byС– 500X MULTIAIR (chip 175 KM)
    Rocznik
    2016
    Muszę sprawdzić,czy mam wskaźnik zuzycia oleju. W Chevi był konkretnie podany wskaźnik taka miarka oleju i procentowy wskaźnik ,na ile olej jest już zużyty,ale kasowało się normalnie-za pomocą przycisku reset

  11. #25
    Master
    Dołączył
    08 marzec 2016
    Skąd
    Toruń
    Postów
    5,590
    Auto
    500X Lounge 1.4 16V MultiAir Turbo, Seat Ateca Xperience 1.5 TSI Evo 2
    Rocznik
    04.2016, 05.2023
    W 500X jest kontrolka (czy aktywna, tego nie wiem), wskaźnika procentowego nie ma. Być może MES coś może pokazać.

  12. #26
    Master
    Dołączył
    11 styczeń 2017
    Postów
    1,814
    Auto
    byС– 500X MULTIAIR (chip 175 KM)
    Rocznik
    2016
    Zrobiłem jak na filmiku,tyle,że nie mam automata,więc zapłon bez włączonego sprzęgła i zapaliły się kontrolki . Depnąłem 3 razy do oporu pedałem gazu ,na końcu jest takie kliknięcie,ale nie zrobiło się nic na desce itd

  13. #27
    Master
    Dołączył
    08 marzec 2016
    Skąd
    Toruń
    Postów
    5,590
    Auto
    500X Lounge 1.4 16V MultiAir Turbo, Seat Ateca Xperience 1.5 TSI Evo 2
    Rocznik
    04.2016, 05.2023
    Na końcu jest kliknięcie, bo jest "guzik" do zignorowania w manualu ogranicznika prędkości. W automacie dodatkowo kick down.

  14. #28
    Master
    Dołączył
    11 styczeń 2017
    Postów
    1,814
    Auto
    byС– 500X MULTIAIR (chip 175 KM)
    Rocznik
    2016
    Podłączyłem ELM 327 BT -działa w różnych autach,a we Fiacie..nie. Program łączy się z ELM,ale ten nie łączy się z ECU. Pewnie trzeba zakupić jakiś z przekładanymi pinami?

    Co do przeglądu ,to mała zagadka. Zapytałem w ASO ,czy jeśli wykupię pakiet EASY CARE ,to on obejmie przegląd 15 tyś km? Odpowiedziano mi ,że o ile przekroczę 10 tyś km od przeglądu do przeglądu ,to olej zostanie wymieniony. U mnie może się zdarzyć ,że wyjdzie 9900 km i wtedy wyszłoby,że zapłaciłbym ten pakiet,ale on by nie pokrył wymiany oleju. Co do wymiany np rozrządu,to w instrukcji jest,że jazda miejska lub/i trudne warunki to wymiana co 60 tyś/4 lata. U mnie wg mnie miejska,bo mieszkam tam,gdzie są tylko ograniczenia 50/40 km/h (odcinek 2 km gdzie jest 70 km/h nie liczę).Wg ASO warunki te spełnia tylko jazda ..taxi .Więc wymiana co 90 tyś km dla klienta takiego jak ja. Wychodzi na to,że instrukcja sobie,a właściwie pewne rzeczy (te kosztowne) są uznaniowe. Gdyby liczyć literalnie wszystko ,to przegląd od 15 tys km do 75 tys km z częściami wyjdzie średnio 860 zł-ujdzie,ale jeśli ASO zacznie omijać pewne rzeczy-jak ten 1 przegląd -to zostaną przeglądy 30 tys/60 tyś,a to już niekoniecznie opłacalne. Przegląd np 30 tys km z materiałami jest do wyjęcia za 1150 zł (poza ASO w nietanim,ale pewnym warsztacie wyszło mi 850 zł). Pytanie,czy 3 stówki nadłożyć warto ,czy nie. Niby dużo,ale gdyby (odpukać) coś,to serwisowanie w ASO może dopomóc . Nie mówię,żeby po gwarancji naprawiać auto w ASO ,bo to inny temat.

    Wynik - opłacanie planu Easy Care może wyjść w miarę ok ,gdy robisz między przeglądami więcej niż 10 tys km ,robisz to tam,gdzie są wyższe koszty serwisowania,możesz odliczyć to sobie od kosztów(firma),w innym przypadku jest to średnio opłacalne.Na pewno zabezpieczy to przed wzrostem kosztów przeglądów w ciągu trwania pakietu Easy Care
    Ostatnio edytowane przez rajtkezjusz ; 15-02-2017 o 15:26

  15. #29
    Master
    Dołączył
    11 styczeń 2017
    Postów
    1,814
    Auto
    byС– 500X MULTIAIR (chip 175 KM)
    Rocznik
    2016
    Zakupiłem za 1290 zl dodatkową gwarancję Power Care na 5 lat/75 tyś km . Co ciekawe ,przeglądów nie trzeba robić w ASO,ale po pieczątkę trzeba przyjechać,udokumentować zrobienie przeglądu u innego mechanika (faktury itd) ,co da podstawę do wbicia przeglądu w gwarancję,ale koszt 200 zł ,więc chyba przez to zostaje zrobić przegląd w ASO,bo inaczej te 200 zł trzeba doliczyć do tej opcji tańszej co i jak ją ostatecznie podroży

  16. #30
    Klubowicz
    Dołączył
    03 sierpień 2016
    Skąd
    Katowice
    Postów
    266
    Auto
    Fiat 500X Lounge 1.6 E-Torq
    Rocznik
    2015
    A maximum care kosztuje 8 tys.zł na 5 lat i 150 tys.km , kupiłem power care na 200 tys.km i 5 lat dodtkowo dostałem za darmo po upomnieniu sie w czoraj darmowy asistance z rozszeżonymi warunakmi


 
Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 123 OstatniOstatni

Podobne tematy

  1. Komunikat serwis.
    Napisany przez Inwestor na forum Bravo II
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post: 20-11-2020, 11:54
  2. Katowice-serwis
    Napisany przez mawli na forum ASO, dobre warsztaty, szukam warsztatu
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 06-05-2016, 22:27
  3. Czy zna ktoś ten serwis?
    Napisany przez milky na forum Małopolskie
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 14-12-2015, 14:18
  4. Serwis aut włoskich
    Napisany przez GhostRider na forum Współpracujemy i polecamy
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 24-02-2013, 10:11

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

1.6 e torg wymiana paska rozadu

Kasowanie inspekcji Fiat 500x

site:http:fiatklubpolska.pl wady

Tagi dla tego tematu

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl