Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 10 z 11 PierwszyPierwszy ... 891011 OstatniOstatni
Posty od 136 do 150 z 157
Like Tree18lubi to!

Temat: Koszt serwisu przy 15,30,45,60 tyś.km  

  1. #136
    Master
    Dołączył
    11 styczeń 2017
    Postów
    1,814
    Auto
    byС– 500X MULTIAIR (chip 175 KM)
    Rocznik
    2016
    Cytat Napisał krowka1978 Zobacz post
    Ja będę wymieniał zgodnie z instrukcją za zapewne 2 lata, czyli w wieku 6 lat.
    a jaki to przebieg wtedy planujesz ?



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #137
    Master
    Dołączył
    08 marzec 2016
    Skąd
    Toruń
    Postów
    5,590
    Auto
    500X Lounge 1.4 16V MultiAir Turbo, Seat Ateca Xperience 1.5 TSI Evo 2
    Rocznik
    04.2016, 05.2023
    Cytat Napisał rajtkezjusz Zobacz post
    a jaki to przebieg wtedy planujesz ?
    Około 90tyś.km. Teraz mam 55tyś.

  4. #138
    Master
    Dołączył
    11 styczeń 2017
    Postów
    1,814
    Auto
    byС– 500X MULTIAIR (chip 175 KM)
    Rocznik
    2016
    W IC cena za zestaw nieoryginalny rozrządowy to ok 400 zł . Teraz mam 60 tyś km i tak kombinuję rozłożyć koszty sobie ,aby nie wyszło w jednym roku duży przegląd + rozrząd . W TV mówią o podwyżkach pensji ,a ja ich nie widzę ,więc wydatki trzeba sobie rozłożyć

  5. #139
    Master
    Dołączył
    08 marzec 2016
    Skąd
    Toruń
    Postów
    5,590
    Auto
    500X Lounge 1.4 16V MultiAir Turbo, Seat Ateca Xperience 1.5 TSI Evo 2
    Rocznik
    04.2016, 05.2023
    Cytat Napisał rajtkezjusz Zobacz post
    W IC cena za zestaw nieoryginalny rozrządowy to ok 400 zł .
    Jeżeli chodzi o rozrząd, to ja na 100% będę pchał oryginalny, tak pchałem już 2 razy do GP - jest pewność, że wytrzyma interwały, w przypadku zamienników różnie bywa,
    Nie zapominaj, że pompę "wody" też trzeba zmienić, a więc i zaliczyć ją do kosztu.
    Zapytaj kolegi z Jata na ile wyceni całość.

  6. #140
    Master
    Dołączył
    11 styczeń 2017
    Postów
    1,814
    Auto
    byС– 500X MULTIAIR (chip 175 KM)
    Rocznik
    2016
    Napisałem do Jata zapytanie tydzień temu ,ale odp brak jeszcze . Te co podałem zawierają pasek ,pompę ,rolkę ,są Boscha,Gatesa,Ina, Contitech ,SKF ,ale...jeśli oryginał będzie w podobnych cenach to oryginał pewnie-choć wolę gdy mechanik kupuje części ,bo gdyby coś "odpukać" to nie ma spychologii sklepu na mechanika itd -tak mi kiedyś mechanik powiedział i może coś w tym jest . Kiedyś miałem KIA i tam to konkretnie opisano -pasek 90 tys km/6 lat , po pierwszej wymianie i nieważne czy w ASO czy nie ,to max 60 tyś /4 lata .

  7. #141
    Master
    Dołączył
    08 marzec 2016
    Skąd
    Toruń
    Postów
    5,590
    Auto
    500X Lounge 1.4 16V MultiAir Turbo, Seat Ateca Xperience 1.5 TSI Evo 2
    Rocznik
    04.2016, 05.2023
    Cytat Napisał rajtkezjusz Zobacz post
    Napisałem do Jata zapytanie tydzień temu ,ale odp brak jeszcze
    To przypomnij się. U mnie od środy leży już nowa końcówka drążka, mam nadzieję, że jutro montaż.

  8. #142
    Master
    Dołączył
    11 styczeń 2017
    Postów
    1,814
    Auto
    byС– 500X MULTIAIR (chip 175 KM)
    Rocznik
    2016
    Znalazłem parę danych ,co prawda do Fiat Bravo z silnikiem MA 140 KM -ma ktoś nowsze info ,to poprawki się naniesie - parę naniosłem . Potrzeba uzupełnić dane momentu dokręcania modułu MA (23-27 Nm ? ) ,filtra + śruby przelotowej filtra turbiny

    1.jpg
    2.jpg
    3.jpg
    4.jpg
    6.jpg
    ROZRZĄD.JPG
    Ostatnio edytowane przez rajtkezjusz ; 30-03-2020 o 16:44

  9. #143
    Master
    Dołączył
    08 marzec 2016
    Skąd
    Toruń
    Postów
    5,590
    Auto
    500X Lounge 1.4 16V MultiAir Turbo, Seat Ateca Xperience 1.5 TSI Evo 2
    Rocznik
    04.2016, 05.2023
    Cytat Napisał rajtkezjusz Zobacz post
    filtra + śruby przelotowej filtra turbiny
    To jak się nie mylę kiedyś podawałem.
    Wartość dla śruby zasilającej olejem to 23-27Nm.

    Powrót oleju z turbiny 8-10Nm.

    Wylot i zasilanie płynu chłodniczego turbiny 30-36Nm

  10. #144
    Master
    Dołączył
    08 marzec 2016
    Skąd
    Toruń
    Postów
    5,590
    Auto
    500X Lounge 1.4 16V MultiAir Turbo, Seat Ateca Xperience 1.5 TSI Evo 2
    Rocznik
    04.2016, 05.2023
    Cytat Napisał rajtkezjusz Zobacz post
    Tak podawałeś chyba śrubę MA i miała 23-27 czy ma inaczej ?
    Jeżeli tak podawałem, to ok. Wartość dla filtra MA podałem z dokumentacji chyba Punto Evo. W wolnej chwili jeszcze się upewnię.

  11. #145
    Master
    Dołączył
    08 marzec 2016
    Skąd
    Toruń
    Postów
    5,590
    Auto
    500X Lounge 1.4 16V MultiAir Turbo, Seat Ateca Xperience 1.5 TSI Evo 2
    Rocznik
    04.2016, 05.2023
    Cytat Napisał rajtkezjusz Zobacz post
    Dopytuję ,bo wartość 23-27 dałeś dla filtra turbiny też . Czyli te śruby "turbinowe" mają inne momenty dokręcania ? Te moje dane są z Bravo 2 MA 140 KM ,zbieżne z Alfa 163KM i 170 KM . Szukan dostępu do danych dla mojego rocznika ,ale na razie kłopot ,mój dostęp kończy się na autach -wszelkich - do 2014r
    W dokumentacji do 500X nie ma słowa o operacjach związanych z filtrem MultiAir, a więc i brak informacji o Nm. Dane dotyczące turbiny pochodzą z dokumentacji 500X.

  12. #146
    Master
    Dołączył
    08 marzec 2016
    Skąd
    Toruń
    Postów
    5,590
    Auto
    500X Lounge 1.4 16V MultiAir Turbo, Seat Ateca Xperience 1.5 TSI Evo 2
    Rocznik
    04.2016, 05.2023
    Jest błąd w Twoim opisie.
    1. Śruba z filtrem na turbo jest na zasilaniu - na turbinie.
    2. 8-10Nm nie dotyczy zasilania olejem turbiny, a powrotu - przewód pod turbiną.

    Smarowanie do turbiny idzie od góry do dołu
    Ostatnio edytowane przez krowka1978 ; 01-04-2020 o 13:00

  13. #147
    Master
    Dołączył
    08 marzec 2016
    Skąd
    Toruń
    Postów
    5,590
    Auto
    500X Lounge 1.4 16V MultiAir Turbo, Seat Ateca Xperience 1.5 TSI Evo 2
    Rocznik
    04.2016, 05.2023
    Cytat Napisał rajtkezjusz Zobacz post
    Za forum ALFY podałem informacje zawarte w tabelce. Tam było info ,że wlot jest na dole,a wylot jest na turbinie i tam też jest śruba z filterkiem .
    Błędna informacja. Ciekawe, który mądry ją umieścił. Przewód u dołu turbiny jest połączony z górną częścią miski olejowej... Pamiętam zagwozdkę z kierunkiem przepływu, ale gdy się już na to spojrzy, szczególnie od dołu silnika, to staje się aż nadto jasne, w którym kierunku płynie olej.

    Cytat Napisał rajtkezjusz Zobacz post
    Na forum Linea podają,że dokręcanie tego filtra to 18- 22 Nm
    Moja informacja pochodzi z oficjalnej dokumentacji dla MA w 500X, nie z for, czyli podtrzymuję wartości 23-27Nm. Dla T-Jet'a w Linei podano na forum fiatpunto.com.pl dobrą wartość, czyli 18-22 - taka jest w dokumentacji tego auta. MultiAir w Linei nie było. Co więcej MultiAir 140KM ma turbinę Garret, a w Linei 1.4 T-Jet 120KM IHI.

    Od razu zaznaczę, że jeżeli podaję wartości, których nie ma w dokumentacji 500X, to umieszczam odpowiednią adnotację Tak było z filtrem oleju modułu MA, ale nadal informacja pochodziła z silnika 1.4 MA Turbo, dokładniej z Punto Evo.
    Ostatnio edytowane przez krowka1978 ; 02-04-2020 o 11:19

  14. #148
    Master
    Dołączył
    11 styczeń 2017
    Postów
    1,814
    Auto
    byС– 500X MULTIAIR (chip 175 KM)
    Rocznik
    2016
    No i właśnie o to chodzi ,powstanie z tego odp topik i będzie w qupie

    Linea nie ma MA - zgadza się ,nie pisałem że ma .

    Wygląda na to ,że turbo IHI mniejszy moment ,a Garret większy . Zostaje pytanie - jaką turbinę ma Punto EVO ? Jeśli IHI to powstanie ciekawostka ,ale o tym później .

  15. #149
    Master
    Dołączył
    08 marzec 2016
    Skąd
    Toruń
    Postów
    5,590
    Auto
    500X Lounge 1.4 16V MultiAir Turbo, Seat Ateca Xperience 1.5 TSI Evo 2
    Rocznik
    04.2016, 05.2023
    Cytat Napisał rajtkezjusz Zobacz post
    Zostaje pytanie - jaką turbinę ma Punto EVO ?
    1.4 MA w EVO ma Garret A/R 38.

    Cytat Napisał rajtkezjusz Zobacz post
    Jeśli IHI to powstanie ciekawostka
    Czy ta ciekawostka, to pękające korpusy?
    Ostatnio edytowane przez krowka1978 ; 02-04-2020 o 16:37

  16. #150
    Master
    Dołączył
    11 styczeń 2017
    Postów
    1,814
    Auto
    byС– 500X MULTIAIR (chip 175 KM)
    Rocznik
    2016
    To słyszałem Nie ,raczej powstałaby maniana z momentami ,bo wyszłoby ,że IHI w Linea moment X ,a IHI w Punto moment Y , a śruba ta sama . Ale nie ma tematu ,bo podałeś co i jak - inne turbiny inne momenty . Amen . Trzeba zrobić topik o f turbiny i f modułu MA ,może będzie ktoś wymieniał sam to fotki ,opinie -bo temat jest rozrzucony w różnych działach teraz .
    Ostatnio edytowane przez rajtkezjusz ; 02-04-2020 o 16:58


 
Strona 10 z 11 PierwszyPierwszy ... 891011 OstatniOstatni

Podobne tematy

  1. Jaki jest koszt serwisu przy 15, 30 , 45 tys. km
    Napisany przez lukasz.zst na forum 500X
    Odpowiedzi: 16
    Ostatni post: 15-01-2021, 18:24
  2. Jaki jest koszt serwisu przy 15, 30 , 45 tys. km 1.6 e-torq
    Napisany przez lukasz.zst na forum Silniki benzynowe Tipo
    Odpowiedzi: 32
    Ostatni post: 28-06-2020, 22:51
  3. Uszczelka koszt wymiany w ASO
    Napisany przez J@nusz na forum Uno
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 04-06-2016, 16:53
  4. Koszt wymiany sprzęgła 1,9 td
    Napisany przez scooter111 na forum Ducato II
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 26-04-2015, 22:25
  5. jaki koszt wymiany?
    Napisany przez darekp na forum Cinquecento, Seicento
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post: 17-02-2010, 08:13

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

cena przegladu fiat 500x

https:fiatklubpolska.pl500x-533koszt-serwisu-przy-15-30-45-60-tys-km-389959

https:fiatklubpolska.pl500x-533koszt-serwisu-przy-15-30-45-60-tys-km-38995

https:fiatklubpolska.pl500x-533koszt-serwisu-przy-15-30-45-60-tys-km-3899510

fiat ceny serwisu

500x fiat przeglad 30000

dlaczego w tipo wymiana swiec co 30 tys

wymiana siec w ASO cena

ASO adf auto opinie forum

ile kosztuje przeglad po 30tys w punto

55238665

Tagi dla tego tematu

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl