Taka na ile pozwala akumulator, gdy alternator nie ładuje, do tego dochodzi różne obciążenie (światła, PTC, ogrzewanie szyb/lusterek, ogrzewnie elektryczne pola wycieraczek przedniej szyby, ogrzewanie kierownicy, foteli, radar, martwa strefa, kamera LA,...). Nikt inaczej nie napisze, przyjmij to w końcu do wiadomości. To mój ostatni post w tym temacie, bo nie ma sensu dalsza dyskusja. Auto mam 6 lat, potrafię za pomocą głupiego wskaźnika w zegarach wyłapać problem z akumulatorem, więc wiem o czym piszę.
Nie szukaj problemu gdzie go nie ma. Powtarzam się, ale gdy na cegłach napięcia cały czas będą 3 sztuki, to wtedy masz powody do szukania problemu, bo to oznacza, że alternator cały czas ładuje, co może być spowodowane problemem z akumulatorem, niedoładowaniem, brakiem możliwości naładowania (zasiarczenie, utrata pojemności) itd
Pomijam skrajne cegły 0-1 i 4, bo wtedy jest już syf.
Podsumowując. Masz modulację napięcia ładowania? Jeżeli tak, to ciesz się jazdą, bo wszystko działa jak należy. Jeżeli nie szukaj usterki zaczynając od akumulatora.