Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Posty od 1 do 15 z 26
Like Tree1lubi to!

Temat: Czy można przedłużyć gwarancję i ile taka przyjemność kosztuje?  

  1. #1
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    15 luty 2020
    Skąd
    Pajęczno
    Postów
    79
    Auto
    Fiat 500x Cross Look 1.6 e-Torq
    Rocznik
    2019

    Czy można przedłużyć gwarancję i ile taka przyjemność kosztuje?

    Panowie- jak w temacie. Czy można przedłużyć gwarancję i ile taka przyjemność kosztuje? Chodzi mi konkretnie o mój samochód 500X 2019r.



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    20 październik 2013
    Skąd
    Mazowieckie
    Postów
    521
    Auto
    Doblo 2, 1.4 95KM+LPG /Doblo 1.4 t-jet 120KM Maxi
    Rocznik
    2011 / 2019
    Tak możesz przedłużyć gwarancję, nazywa się to PAKIET MOPAR EASY CARE. Możesz to zrobić w salonie.
    Cena pakietu na okres 3 lat z limitem przebiegu 45 tys. kilometrów.

    U mnie tak jest przy wersji professional. UWAGA dla osób chcących przedłużyć gwarancję, czym bliżej jej końca tym przedłużenie jest droższe, wcześniej pokazywało mi cenę około 500zł z kawałkiem, teraz gdy do końca gwarancji pozostało 4 miesiące cena wzrosła do 887zł, tak więc warto pomyśleć o tym wcześniej.
    Ceny orientacyjne podałem dla modelu doblo.

    Usługi wykonywane w ramach Easy Care objęte są pełną gwarancją.
    Można wybrać najkorzystniejszy pakiet z szerokiego wachlarza wariantów w zakresie od 2 do 5 lat oraz od 30 aż do 200 tysięcy kilometrów przebiegu.
    johntailor lubi to.

  4. #3
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    15 luty 2020
    Skąd
    Pajęczno
    Postów
    79
    Auto
    Fiat 500x Cross Look 1.6 e-Torq
    Rocznik
    2019
    Cytat Napisał mechanizator9 Zobacz post
    Cena pakietu na okres 3 lat z limitem przebiegu 45 tys. kilometrów.
    To są dodatkowe 3lata, czy 3 lata od zakupu samochodu?

  5. #4
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    20 październik 2013
    Skąd
    Mazowieckie
    Postów
    521
    Auto
    Doblo 2, 1.4 95KM+LPG /Doblo 1.4 t-jet 120KM Maxi
    Rocznik
    2011 / 2019
    Niestety nie wiem, to zależy jaki pakiet wybierzesz, najlepiej zadzwoń do salonu to dowiesz się konkretów i ceny dla twojego modelu.

  6. #5
    Klubowicz
    Dołączył
    29 styczeń 2021
    Skąd
    Bielsko Biała
    Postów
    398
    Auto
    Tipo SW 1.4
    Rocznik
    2020
    Nie wiem jak w przypadku 500x ale przy zakupie otrzymałem ofertę na przedłużenie gwarancji MAXIMUM CARE ( okres - 3 lata po okresie podstawowej gwarancji fabrycznej ) z limitem 200k.km w cenie 1900 zł
    Żal nie było skorzystać.
    Ostatnio edytowane przez Killer King ; 23-02-2021 o 11:00

  7. #6
    Master
    Dołączył
    08 marzec 2016
    Skąd
    Toruń
    Postów
    5,527
    Auto
    500X Lounge 1.4 16V MultiAir Turbo, Seat Ateca Xperience 1.5 TSI Evo 2
    Rocznik
    04.2016, 05.2023
    Interes życia przedłużyć gwarancję... Jak na razie bez tej gwarancji na plus wychodzę pomimo awarii turbiny, a w tym roku w maju będzie 5 lat Ale jak ktoś lubi wyrzucać kasę i z ASO się wiązać, to czemu nie

  8. #7
    Klubowicz
    Dołączył
    29 styczeń 2021
    Skąd
    Bielsko Biała
    Postów
    398
    Auto
    Tipo SW 1.4
    Rocznik
    2020
    Cytat Napisał krowka1978 Zobacz post
    Interes życia przedłużyć gwarancję... Jak na razie bez tej gwarancji na plus wychodzę pomimo awarii turbiny, a w tym roku w maju będzie 5 lat Ale jak ktoś lubi wyrzucać kasę i z ASO się wiązać, to czemu nie
    O mnie za mnie, to rób co chcesz, twoja sprawa.
    AC też nie wykupuj, będzie tak samo do przodu.

  9. #8
    Master
    Dołączył
    08 marzec 2016
    Skąd
    Toruń
    Postów
    5,527
    Auto
    500X Lounge 1.4 16V MultiAir Turbo, Seat Ateca Xperience 1.5 TSI Evo 2
    Rocznik
    04.2016, 05.2023
    Cytat Napisał Killer King Zobacz post
    O mnie za mnie, to rób co chcesz, twoja sprawa.
    AC też nie wykupuj, będzie tak samo do przodu.
    Jest mowa o AC w wątku? Jeżeli nie masz nic konkretnego do powiedzenia, to odwal się od mojego AC, bo liczyć umiem Nie obchodzi mnie to, że wydałeś na darmo 1900zł, wiesz dokładnie za co? Więcej mnie AC kosztuje niż ta pseudo gwarancja z masą wyłączeń, a jednak wolę zapłacić więcej, a i taniej i lepiej serwis samemu robiony wychodzi, taki kretyn ze mnie.
    Zobaczymy jak sprzęgło na tej gwarancji zrobią, a w Tipo ze sprzęgłami jaja są
    Dałem swoją opinię na temat wieloletnich doświadczeń również z GP, do której mam prawo, czy się komuś to podoba, czy nie.

    Jeżeli komuś z tą gwarancją ma być lepiej, to niech kupuje, ale potem niech nie płacze.
    Ostatnio edytowane przez krowka1978 ; 23-02-2021 o 12:09

  10. #9
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    20 październik 2013
    Skąd
    Mazowieckie
    Postów
    521
    Auto
    Doblo 2, 1.4 95KM+LPG /Doblo 1.4 t-jet 120KM Maxi
    Rocznik
    2011 / 2019
    Cytat Napisał krowka1978 Zobacz post
    Interes życia przedłużyć gwarancję... Jak na razie bez tej gwarancji na plus wychodzę pomimo awarii turbiny, a w tym roku w maju będzie 5 lat Ale jak ktoś lubi wyrzucać kasę i z ASO się wiązać, to czemu nie
    .

    Wiesz, każdy robi jak uważa, np. ja mam od wyjazdu z salonu usterkę elektroniki której jak na razie gwarant nie umie usunąć więc raczej przedłużę żebym potem nie dostał kopa w d... .
    Wczoraj wymieniono mi akumulator i mam nadzieję, że to rozwiąże problem, jeśli nie to przedłużę na wszelki wypadek, zresztą i tak będzie to prawdopodobnie ostatni fiat bo w fabryce chyba już nie ma kontroli jakości.

    W poprzednich fiatach nigdy gwarancji nie przedłużałem bo i z samochodami nie było problemów, tym razem gdyby ich nie było też bym nie przedłużał.

  11. #10
    Master
    Dołączył
    08 marzec 2016
    Skąd
    Toruń
    Postów
    5,527
    Auto
    500X Lounge 1.4 16V MultiAir Turbo, Seat Ateca Xperience 1.5 TSI Evo 2
    Rocznik
    04.2016, 05.2023
    Cytat Napisał mechanizator9 Zobacz post
    Wiesz, każdy robi jak uważa, np. ja mam od wyjazdu z salonu usterkę elektroniki której jak na razie gwarant nie umie usunąć więc raczej przedłużę żebym potem nie dostał kopa w d... .
    Przedłużona gwarancja w tym temacie nie pomoże. Nie rozumiem, usterka zgłoszona i chcesz płacić za to, że niby ma dalej przed "nienaprawą" chronić, gdy auto jeszcze na standardowej gwarancji jest "nienaprawialne"? Rozumiem, że nie podpisywałeś papierów, że odbierałeś naprawiony? Jeżeli nie umie gwarant wady usunąć, to niech się nauczy, a nie jeszcze dodatkowo za to płacić. Jak na moje, to na tę usterkę gwarancja nie mija, bo nie jest auto naprawione, a sprawa jest w odpowiednim terminie zgłoszona. Co więcej na elementy wymienione na gwarancji czas leci od nowa.

    Po powyższym może dobiję, ale i tak kopa w dupę dostaniesz, gdy dodatkową gwarancję wykupisz - sprawdź jeszcze w jakim zakresie obowiązuje, bo niejeden się zdziwił.
    Ostatnio edytowane przez krowka1978 ; 23-02-2021 o 13:46

  12. #11
    Klubowicz
    Dołączył
    29 styczeń 2021
    Skąd
    Bielsko Biała
    Postów
    398
    Auto
    Tipo SW 1.4
    Rocznik
    2020
    Cytat Napisał krowka1978 Zobacz post
    Dałem swoją opinię na temat wieloletnich doświadczeń
    Ja tak samo wyraziłem swoją opinię na podstawie wieloletnich doświadczeń.
    A kwota 1900 nie jest dla mnie żadnym obciążeniem, biorąc nawet wyłączenia w danym pakiecie.
    Tak wiec każdy robi co chce, a jak na tym wyjdzie to mnie już nie interesuje.
    Jednak nie raz życie mi udowodniło, że wysrany traci dwa razy...
    W poprzednim samochodzie gdyby nie przedłożona gwarancja, to kwota 1900 zł nie pokryła by nawet 30% realnych kosztów.
    Ostatnio edytowane przez Killer King ; 23-02-2021 o 14:07

  13. #12
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    20 październik 2013
    Skąd
    Mazowieckie
    Postów
    521
    Auto
    Doblo 2, 1.4 95KM+LPG /Doblo 1.4 t-jet 120KM Maxi
    Rocznik
    2011 / 2019
    Krowa w moim wypadku jest to problem z elektroniką i nie da się na dzień dobry stwierdzić przy odbiorze w ASO czy usterka została usunięta. Wyjeżdżam z serwisu, jeżdżę tydzień, dwa i jest ok, a bywa i tak, że mam takie komunikaty jak na filmie co dzień lub kilka razy w tygodniu. Gdybym wiedział, że będę się z tym bujał tyle czasu to kilka dni po odbiorze zwrócił bym samochód z rękojmi.
    https://youtu.be/RGQ_NN9iXAs

    Tu są zdjęcia z dwóch dni, drugi dzień to ten z nagrania https://photos.app.goo.gl/zBLNrTCfzQHubb2h8

    Fajnie się daje porady jak kogoś sprawa nie dotyczy.
    Ostatnio edytowane przez mechanizator9 ; 23-02-2021 o 14:02

  14. #13
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    30 maj 2010
    Skąd
    Podlasie
    Wiek
    45
    Postów
    86
    Auto
    3Fiaty
    Rocznik
    2008,2012,2018
    Ta awaria po raz pierwszy została zgłoszona w trakcie trwania gwarancji , więc powinni Ci ją naprawić nawet po ustaniu gwarancji. Nad przedłużeniem myślałem i ja - gwarancja kończy mi się w marcu , ale jak usłyszałem kwotę za maximum care do 200 000 km to mi się odechciało ( 4500 zł) , jak zobaczyłem kwotę na fakturze za drugi przegląd z wymianą oleju , filtrów itp. to stwierdziłem że ostatni raz tam zawitałem. Sprawdź co te gwarancje obejmują , bo tańsza to tylko silnik i układ napędowy.

  15. #14
    Master
    Dołączył
    08 marzec 2016
    Skąd
    Toruń
    Postów
    5,527
    Auto
    500X Lounge 1.4 16V MultiAir Turbo, Seat Ateca Xperience 1.5 TSI Evo 2
    Rocznik
    04.2016, 05.2023
    Cytat Napisał mechanizator9 Zobacz post
    Krowa w moim wypadku jest to problem z elektroniką i nie da się na dzień dobry stwierdzić przy odbiorze w ASO czy usterka została usunięta. Wyjeżdżam z serwisu, jeżdżę tydzień, dwa i jest ok, a bywa i tak, że mam takie komunikaty jak na filmie co dzień lub kilka razy w tygodniu. Gdybym wiedział, że będę się z tym bujał tyle czasu to kilka dni po odbiorze zwrócił bym samochód z rękojmi.
    https://youtu.be/RGQ_NN9iXAs

    Tu są zdjęcia z dwóch dni, drugi dzień to ten z nagrania https://photos.app.goo.gl/zBLNrTCfzQHubb2h8

    Fajnie się daje porady jak kogoś sprawa nie dotyczy.

    Nie znając kodów błędów więcej niż gdybanie nie napiszę.
    Problemy mogą wynikać z:
    1. Problemów z akumulatorem - spadki napięcia itp.
    2. Problemem z radiem Uconnect, które steruje kilkoma urządzeniami, tudzież ze stabilizatorem napięcia, do którego jest podłączone.
    3. Problemy z body kompem, tudzież czujnikiem IBS itd.

    Nie jest to czarna magia, tylko trzeba chcieć to zrobić.

    Przy znajomości kodów błędów można więcej na temat powiedzieć.

    Co do "fajnie daje się porady..." Turbina strzeliła rok po gwarancji z powodu wady fabrycznej. W moim przypadku skończyło sie na pokryciu kosztów robocizny. Można? Można, tylko trzeba twardo na swoim stanąć. Po części ułatwiło sprawę ostatnie serwisowanie auta na końcówce gwarancji, poniżej opisałem efekt wylania oleju poprzez źle dokręconą kopułkę filtra.
    (Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.

    Cytat Napisał robert79 Zobacz post
    jak zobaczyłem kwotę na fakturze za drugi przegląd z wymianą oleju , filtrów itp. to stwierdziłem że ostatni raz tam zawitałem.
    Ja unikam ASO ze względu na jakość, zawsze coś nie tak było. Albo w polu musiałem postać, bo źle przykręcono kopułkę filtra oleju, "pół bagnetu" oleju poszło na asfalt i konserwację podwozia, albo łapy podnośnika podłożono pod uchwyty progowe plastikowych listew, proste po tym już nie są. Do tego po wymianie turbiny musiałem kilka razy pojeździć na 2 poprawki, a konkretnie przedmuch wydechu, czy wyciek oleju z węża powrotnego. Nie jeżdżąc do ASO mam spokojniejszą głowę, a auto nie jest po serwisie w gorszym stanie. Nowość, czyli zamek oparcia kanapy też sam wymienię, nie muszę się martwić, czy ktoś mi upierdzieli tapicerkę, a potem się o to kłócić.
    Ostatnio edytowane przez krowka1978 ; 23-02-2021 o 15:02

  16. #15
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    20 październik 2013
    Skąd
    Mazowieckie
    Postów
    521
    Auto
    Doblo 2, 1.4 95KM+LPG /Doblo 1.4 t-jet 120KM Maxi
    Rocznik
    2011 / 2019
    Problem polega na tym, że komputer nie zapisuje żadnych błędów, sprawdzone 3 serwisach. Według mnie powinno to gówno wyłączyć jeśli powoduje anomalie i oddać kasę bo jednak za to „lepsze“ wyposażeniem zapłaciłem a to że powinni naprawić to mogę sobie gdybać. Pan z centrali na poprzednie zgłoszrnie, że zamontowano mi w fabryce nie taki akumulator przestał odpisywać, dopiero zgłoszenie przez infolinię do Włoch ruszyło temat.
    Tak więc jak kiedyś bronił bym opini o fiacie to w tym konkretnym przypadku to dno i dwa metry mułu.


 
Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni

Podobne tematy

  1. Ile kosztuje przegląd
    Napisany przez slawoos na forum Tipo
    Odpowiedzi: 1546
    Ostatni post: 17-07-2023, 14:43
  2. Ile kosztuje dobra szczoteczka soniczna?
    Napisany przez megara na forum Na luzie, po pracy
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post: 19-02-2019, 22:27
  3. Ile kosztuje samochód?
    Napisany przez marx30 na forum Tipo
    Odpowiedzi: 29
    Ostatni post: 10-05-2018, 07:01
  4. Czy ktos wykupił przedłużona gwarancję
    Napisany przez lukasz.zst na forum Tipo
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post: 01-06-2017, 23:39
  5. ile kosztuje usluga
    Napisany przez kazik51005 na forum Grande Punto
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post: 07-02-2013, 17:40

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

https:fiatklubpolska.pl500x-533czy-mozna-przedluzyc-gwarancje-i-ile-taka-przyjemnosc-kosztuje-48409

Tagi dla tego tematu

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl