Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 2 z 6 PierwszyPierwszy 1234 ... OstatniOstatni
Posty od 16 do 30 z 90
  1. #16
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    16 styczeń 2020
    Skąd
    Jaroslaw
    Wiek
    46
    Postów
    23
    Auto
    500X
    Rocznik
    2018r
    Tak widzialem jest gosciu na allegro wlancza osobno pozycje i stop jutro mam podjechc do jakiegos goscia ktory pracowal we fiacie zobacze co powie..



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #17
    Klubowicz
    Dołączył
    09 październik 2015
    Skąd
    Warszawa
    Postów
    129
    Auto
    Fiat 500x 1.6 E-Torq
    Rocznik
    2015
    Jak masz miernik zmierz prady co i gdzie w kostce i lampa na krótko do akumulatora
    Może byś dał filmik i pokazał jak to wyglada

  4. #18
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    16 styczeń 2020
    Skąd
    Jaroslaw
    Wiek
    46
    Postów
    23
    Auto
    500X
    Rocznik
    2018r
    Jutro zobacze i dam znac nie znam sie troche na takich prądach nie chce cos spalic czy popsuc..

  5. #19
    Master
    Dołączył
    08 marzec 2016
    Skąd
    Toruń
    Postów
    5,590
    Auto
    500X Lounge 1.4 16V MultiAir Turbo, Seat Ateca Xperience 1.5 TSI Evo 2
    Rocznik
    04.2016, 05.2023
    Cytat Napisał rafalik1 Zobacz post
    Mimo wszystko ja bym zerknął na piny w lampie jest ich 6 wiec masa plus 5 sterowników.
    Nie będę wrzucał linka ale na Allegro jest aukcja co gościu dał zdjęcia ze na krótko odpalał każdy moduł oddzielnie wiec może to wzmocnienie świateł jest sterowany jednym z pinów

    Na szybko zobaczyłem to 2 i przed ostatni czyli tez 2 obsługują stop i światło pozycyjne
    Nie wiem o co ta spina? Na filmie ewidentnie widać, że pozycje robią prawie identycznie jak w żarówkowych, jest dodany tylko dodatkowy stop. Polecam przyjrzeć się jeszcze raz co się dzieje, gdy wyłączona zostaje przeciwmgielna tył Rozświetla się mocniej cała lampa przy włączonym stop O tym, że w żarówkowych połówka w tym przypadku już pisałem.
    Do tego kolejny raz siey powtórzę. Za wzmocnienie odpowiada PWM - polecam jednak google, które pomoże odpowiedzieć na pytanie "co to?"

    (Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.

    Cytat Napisał rafalik1 Zobacz post
    Jak masz miernik zmierz prady co i gdzie w kostce i lampa na krótko do akumulatora
    Może byś dał filmik i pokazał jak to wyglada
    Jakie prądy? Bez PWM można sobie podłączać, rozswieci na maksa, o ile zaraz dioda się nie spali - diody nie dostają ciągłego 12V, dlatego migoczą, a ma to zapobiegać spaleniu się. Do tego schemat oświetlenia przedlifta znam.
    Ostatnio edytowane przez krowka1978 ; 20-01-2020 o 23:06

  6. #20
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    16 styczeń 2020
    Skąd
    Jaroslaw
    Wiek
    46
    Postów
    23
    Auto
    500X
    Rocznik
    2018r
    Jak juz pisalem jutro jedzie do goscia ktory robil we fiacie zobaczymy.. i dam znac

  7. #21
    Klubowicz
    Dołączył
    09 październik 2015
    Skąd
    Warszawa
    Postów
    129
    Auto
    Fiat 500x 1.6 E-Torq
    Rocznik
    2015
    Cytat Napisał krowka1978 Zobacz post
    Nie wiem o co ta spina? Na filmie ewidentnie widać, że pozycje robią prawie identycznie jak w żarówkowych, jest dodany tylko dodatkowy stop. Polecam przyjrzeć się jeszcze raz co się dzieje, gdy wyłączona zostaje przeciwmgielna tył Rozświetla się mocniej cała lampa przy włączonym stop O tym, że w żarówkowych połówka w tym przypadku już pisałem.
    Do tego kolejny raz siey powtórzę. Za wzmocnienie odpowiada PWM - polecam jednak google, które pomoże odpowiedzieć na pytanie "co to?"

    (Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.


    Jakie prądy? Bez PWM można sobie podłączać, rozswieci na maksa, o ile zaraz dioda się nie spali. Akurat schemat oświetlenia przedlifta znam.
    Spokojnie jaka spina luzik
    Mnie zastanowiło jedynie to ze gościu odpalił po przewodach na Allegro każdy moduł oddzielnie i dlatego zaproponowałem zwykłym miernikiem sprawdzić kostkę co się pojawia i kiedy.
    Poza tym wiesz każdy Polak kombinuje jak coś obejść 😜😉😁 wiec luzik

  8. #22
    Master
    Dołączył
    08 marzec 2016
    Skąd
    Toruń
    Postów
    5,590
    Auto
    500X Lounge 1.4 16V MultiAir Turbo, Seat Ateca Xperience 1.5 TSI Evo 2
    Rocznik
    04.2016, 05.2023
    Cytat Napisał Darodna Zobacz post
    podjechc do jakiegos goscia ktory pracowal we fiacie zobacze co powie..
    Powodzenia

    (Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.

    Cytat Napisał Darodna Zobacz post
    Czyli jak dobrze rozumiem świeci cały tył "czerwony" góra i dół a stop wzmacnia caly kwadrat..

    Tak po właczeniu swiateł pozycyjnych swieci cala lampa razem ze Stopem a po nacisnieciu Stopu cala lampa razem ze Stopem swieci mocniej...
    Czyli nie do końca dobrze, jeżeli stop świeci.

  9. #23
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    16 styczeń 2020
    Skąd
    Jaroslaw
    Wiek
    46
    Postów
    23
    Auto
    500X
    Rocznik
    2018r
    Pracowal tam jako elektronik teraz dziala sam.. zapytal tylko ktory rok i prosze jutro przyjechac.. panowie dam znac i opisze wszystko co gosc robil..

  10. #24
    Klubowicz
    Dołączył
    09 październik 2015
    Skąd
    Warszawa
    Postów
    129
    Auto
    Fiat 500x 1.6 E-Torq
    Rocznik
    2015
    Z ciekawości daj znać czy przednie ledy przygaszają się jak to miało miejscy przy starych lampach po włączeniu świateł normalnych ?

  11. #25
    Master
    Dołączył
    08 marzec 2016
    Skąd
    Toruń
    Postów
    5,590
    Auto
    500X Lounge 1.4 16V MultiAir Turbo, Seat Ateca Xperience 1.5 TSI Evo 2
    Rocznik
    04.2016, 05.2023
    Ogólnie wygląda to tak, że w poliftowych jest inne sterowanie.
    Inaczej.
    W przedliftach sterowanie stopem jest podzielone na pół, czyli górna i dolna połówka lampy. Przy włączonym przeciwmgielnym tył nie świeci dolna połówka jako stop.
    Wniosek jest taki, że w polifcie wyłączyli na pinie od górnej połówki funkcję świateł pozycyjnych i na tym pinie idzie tylko funkcja świateł stop (od górnej połówki). Pozostała logika działa identycznie jak w przedlifcie. Może być tak, że zmieniono soft w body w poliftach i żadne proxy nie pomoże. W AlfaOBD jest opcja w proxy włączenia ledowych tył, może spowoduje przedstawienie logiki działania, a może nie - obstawiam drugą opcję. Warto wcześniej zrobić kopię oryginalnego proxy.

    Ogólnie coraz gorsze zdanie mam o nowych lampach. Włączasz przeciwmgielną i wtedy za stop robi mały paseczek, słabe to.

    (Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.

    Cytat Napisał rafalik1 Zobacz post
    Z ciekawości daj znać czy przednie ledy przygaszają się jak to miało miejscy przy starych lampach po włączeniu świateł normalnych ?
    Inaczej, czy potrafią działać jako pozycyjne w przedlifcie Jeżeli nie, to DR do zabrania, ale powinny działać, skoro tył działa.
    Ostatnio edytowane przez krowka1978 ; 20-01-2020 o 23:32

  12. #26
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    16 styczeń 2020
    Skąd
    Jaroslaw
    Wiek
    46
    Postów
    23
    Auto
    500X
    Rocznik
    2018r
    Przod na dziennych ledach dziala bez problemu.. normalnie dzienne swieca mocniej a po wlaczeniu swiatel drogowych przygasaja i swieca ciemniej.. tak sie dzieje jak przelacznik swiateł ustawiony jest na auto... jezeli przelacze na 0 dzienne swieca mocno caly czas ale jak dam kierunek w lewo czy w prawo led gasnie i moroga tylko kierunek

  13. #27
    Master
    Dołączył
    08 marzec 2016
    Skąd
    Toruń
    Postów
    5,590
    Auto
    500X Lounge 1.4 16V MultiAir Turbo, Seat Ateca Xperience 1.5 TSI Evo 2
    Rocznik
    04.2016, 05.2023
    Cytat Napisał Darodna Zobacz post
    czy w prawo led gasnie i moroga tylko kierunek
    Lampa w przypadku gaśnięcia dziennej przy włączonym kierunku znaczenia nie ma. Za to odpowiada Body, funkcja DRL Dropout.

    (Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.

    Na potwierdzenie działania stop na przykładzie mojego My16.
    IMG_20200120_224022303.jpg
    Pozycje
    IMG_20200120_224014274.jpg
    Stop i pozycja
    IMG_20200120_223946067.jpg
    Stop, pozycja, przeciwmgielna tył.

    Podsumowując, ambaras polega na tym, żeby zmienić sterowanie górnej połówki, czyli wyłączyć na niej pozycyjne. Wtedy w ledowej nie będzie świecił cały czas dodatkowy stop, przy włączonych pozycyjnych.
    Ostatnio edytowane przez krowka1978 ; 20-01-2020 o 23:58

  14. #28
    Klubowicz
    Dołączył
    09 październik 2015
    Skąd
    Warszawa
    Postów
    129
    Auto
    Fiat 500x 1.6 E-Torq
    Rocznik
    2015
    Cytat Napisał Darodna Zobacz post
    Przod na dziennych ledach dziala bez problemu.. normalnie dzienne swieca mocniej a po wlaczeniu swiatel drogowych przygasaja i swieca ciemniej.. tak sie dzieje jak przelacznik swiateł ustawiony jest na auto... jezeli przelacze na 0 dzienne swieca mocno caly czas ale jak dam kierunek w lewo czy w prawo led gasnie i moroga tylko kierunek
    Dzięki za info czyli lampa odczytuje informacje z komp i wie co robić tzn led nie głupieje. Wiec można wymienić jak się trafią

  15. #29
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    16 styczeń 2020
    Skąd
    Jaroslaw
    Wiek
    46
    Postów
    23
    Auto
    500X
    Rocznik
    2018r
    Nie ma zadnego bledu wszystko dziala jak w starej lampie

    (Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.

    Jak da rade cos zrobic z tymi tylnymi lampami to spoko jak nie to zaloze stare a tamte sprzedam.. albo znajdzie sie magik ktory to ogarnie
    Ostatnio edytowane przez Darodna ; 21-01-2020 o 00:06

  16. #30
    Master
    Dołączył
    08 marzec 2016
    Skąd
    Toruń
    Postów
    5,590
    Auto
    500X Lounge 1.4 16V MultiAir Turbo, Seat Ateca Xperience 1.5 TSI Evo 2
    Rocznik
    04.2016, 05.2023
    Cytat Napisał rafalik1 Zobacz post
    Dzięki za info czyli lampa odczytuje informacje z komp i wie co robić tzn led nie głupieje. Wiec można wymienić jak się trafią
    Lampa nie odczytuje żadnych informacji Jak pisałem, czy lampa ma się palić, czy nie, steruje Body Comp (DRL Dropout), czyli Body na wyjściu daje prąd, albo nie. Żadne sygnały cyfrowe, analogowe tam nie idą, lampa nie ma żadnego dekodera itp.

    (Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.

    Cytat Napisał Darodna Zobacz post
    Jak da rade cos zrobic z tymi tylnymi lampami to spoko jak nie to zaloze stare a tamte sprzedam..
    Zrób test tylnych ledowych z włączonymi pozycjami, przeciwmgielnym i stopem. Według mojego przewidywania jako stop włączony będzie tylko ten "nowy" stop, a reszta jako pozycja.
    Ostatnio edytowane przez krowka1978 ; 21-01-2020 o 00:12


 
Strona 2 z 6 PierwszyPierwszy 1234 ... OstatniOstatni

Podobne tematy

  1. wymiana tylnych lamp na nowe -poliftowe
    Napisany przez MrCandle na forum 500
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 09-11-2018, 21:24
  2. wymiana lamp tylnych na nieoryginalne
    Napisany przez opass na forum Grande Punto
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 19-09-2017, 10:24
  3. Wymiana lamp przeciwmgielnych
    Napisany przez Betulus na forum Bravo II
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post: 24-07-2017, 00:10
  4. Uszczelki tylnych lamp PILNE
    Napisany przez malina97 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 07-02-2017, 20:25
  5. Zmiana lamp przednich i tylnych
    Napisany przez opass na forum Grande Punto
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 12-10-2015, 22:52

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

https:fiatklubpolska.pl500x-533500x-wymiana-lamp-tylnych-na-ledowe-46151

https:fiatklubpolska.pl500x-533500x-wymiana-lamp-tylnych-na-ledowe-461515przerobka lamp tyl usa fiat 500x

Tagi dla tego tematu

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl