Witamy na Fiat Klub Polska
Posty od 1 do 9 z 9
Like Tree2lubi to!
  • 2 przez rajtkezjusz

Temat: 500X ma już 5 lat i chyba czas zmienić? Wasze propozycje  

  1. #1
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    10 grudzień 2016
    Skąd
    Rydułtowy
    Wiek
    44
    Postów
    33
    Auto
    500x 1,4 multiair
    Rocznik
    2015

    500X ma już 5 lat i chyba czas zmienić? Wasze propozycje

    Witam serdecznie
    ostatnio chodzi mi pogłowie myśl że w ciągu może rok lub dwa trzeba będzie samochód zmienić i pytanie na co??
    Zawsze marzyłem o Stelvio ale ta wersja od 2020 po poprawkach niestety cena poszła wgórę o około 10-15 tyś więc zaczynaqmy od 160-165 tyś
    szukam i szukam
    znalazłem toyota RAV4 hybrid 218 km i teraz gdzie alfa ze swoim 2,0 200km
    jeśli się mylę proszę mnie o tym przekonać
    pozdrawiam



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Master
    Dołączył
    11 styczeń 2017
    Skąd
    Philippines
    Postów
    1,814
    Auto
    byС– 500X MULTIAIR (chip 175 KM)
    Rocznik
    2016
    Ciekawy temat ,ja raczej szukam czegoś ...starszego ,coś mniej przekombinowanego niż te nowoczesne komputery na kołach ,ale ...fajny temat . Co do hybrydy ...podam pewien temat eko : oficjalnie :Średni wynik dla hybryd wszystkich rodzajów (full hybrid, mild hybrid i plug-in hybrid) to ograniczenie emisji CO2 o 30%. W Europie oszczędność wyniosła 23%, zaś w USA 34%. W obliczeniach uwzględniono jednak tylko bezpośrednią emisję CO2 podczas jazdy w odniesieniu do pojemności baterii. ,a testy prawdziwe : Mercedes GLE 350e 4Matic, który - wg producenta - emituje średnio 28 gramów CO2/km. Z badań drogowych przeprowadzonych przez niemiecki Auto Bild wynika jednak, że rzeczywista emisja to - uwaga - 221 gramów na km. To oznacza, że realna emisja przekracza katalogową o 689 proc! Podobnymi wynikami "pochwalić" się mogą np.: Volvo V60 Recharge T8 Polestar Engineered (rzeczywista emisja 271 gramów/km zamiast deklarowanej 36 gramów/km) czy Peugeot 508 SW Hybrid 225 (rzeczywista emisja 196 gramów/km zamiast deklarowanej 30 gramów/km).

    Więc może lepiej nie udawać eko i kupić coś klasycznie napędzanego póki nie wymyślą czegoś konkretnie czystego . Chyba, że chodzi o osiągi ,to inna sprawa

  4. #3
    Klubowicz
    Dołączył
    24 luty 2020
    Skąd
    Wielkopolska
    Postów
    216
    Auto
    500X Trekking Plus 2.4 Tigershark MultiAir2 AWD
    Rocznik
    2016
    Niezly rozstrzal - gdzie Stelvio a gdzie RAV4 Hybrid?
    Musialbys podac, jakie masz wymagania i jaki profil uzytkowania bedzie.

    (Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.

    Cytat Napisał rajtkezjusz Zobacz post
    Ciekawy temat ,ja raczej szukam czegoś ...starszego ,coś mniej przekombinowanego niż te nowoczesne komputery na kołach ,ale ...fajny temat . Co do hybrydy ...podam pewien temat eko : oficjalnie :Średni wynik dla hybryd wszystkich rodzajów (full hybrid, mild hybrid i plug-in hybrid) to ograniczenie emisji CO2 o 30%. W Europie oszczędność wyniosła 23%, zaś w USA 34%. W obliczeniach uwzględniono jednak tylko bezpośrednią emisję CO2 podczas jazdy w odniesieniu do pojemności baterii. ,a testy prawdziwe : Mercedes GLE 350e 4Matic, który - wg producenta - emituje średnio 28 gramów CO2/km. Z badań drogowych przeprowadzonych przez niemiecki Auto Bild wynika jednak, że rzeczywista emisja to - uwaga - 221 gramów na km. To oznacza, że realna emisja przekracza katalogową o 689 proc! Podobnymi wynikami "pochwalić" się mogą np.: Volvo V60 Recharge T8 Polestar Engineered (rzeczywista emisja 271 gramów/km zamiast deklarowanej 36 gramów/km) czy Peugeot 508 SW Hybrid 225 (rzeczywista emisja 196 gramów/km zamiast deklarowanej 30 gramów/km).

    Więc może lepiej nie udawać eko i kupić coś klasycznie napędzanego póki nie wymyślą czegoś konkretnie czystego . Chyba, że chodzi o osiągi ,to inna sprawa
    Ale to piszesz o hybrydach plug-in. W niektorych krajach sie je kupuje tylko ze wzgledow podatkowych. W rzeczywistosci czesc uzytkownikow wcale ich nie laduje. Ot i fiskalna paranoja z CO2. Jeszcze rzady, czyli podatnicy, daja doplaty przy zakupie EV i PHEV

    Natomiast taka hybrydowa RAV4 spali sporo mniej od takiej Stelvio, wiec sens jak najbardziej jest, szczegolnie jezdzac po miescie i w korkach.

  5. #4
    Master
    Dołączył
    11 styczeń 2017
    Skąd
    Philippines
    Postów
    1,814
    Auto
    byС– 500X MULTIAIR (chip 175 KM)
    Rocznik
    2016
    Stelvio to inna bajka inny target niż RAV4 . To jakby szukać czy kombi ,czy 3 drzwiowy . Szukasz i nie jesteś zdecydowany czego chcesz ,byle coś innego niż 500X . Zawęź pole manewru i rozważ po co ci dane auto. Akurat spalanie w pojazdach za grubą kasę do mnie nie przemawia .Ma być fun i auto ma cieszyć . Toyot jeździ pełno ,a Stelvio ?
    krowka1978 i Pioner lubią to.

  6. #5
    Master
    Dołączył
    08 marzec 2016
    Skąd
    Toruń
    Postów
    5,527
    Auto
    500X Lounge 1.4 16V MultiAir Turbo, Seat Ateca Xperience 1.5 TSI Evo 2
    Rocznik
    04.2016, 05.2023
    Cytat Napisał rajtkezjusz Zobacz post
    RAV4
    Auto z CVT? Nigdy

  7. #6
    Klubowicz
    Dołączył
    12 kwiecień 2018
    Skąd
    Warszawa
    Wiek
    45
    Postów
    126
    Auto
    Fiat 500 Aniversario 1.2 ; Abarth 595
    Rocznik
    2017 ; 2018
    Cytat Napisał magazyn111 Zobacz post
    Witam serdecznie
    ostatnio chodzi mi pogłowie myśl że w ciągu może rok lub dwa trzeba będzie samochód zmienić i pytanie na co??
    Zawsze marzyłem o Stelvio ale ta wersja od 2020 po poprawkach niestety cena poszła wgórę o około 10-15 tyś więc zaczynaqmy od 160-165 tyś
    szukam i szukam
    znalazłem toyota RAV4 hybrid 218 km i teraz gdzie alfa ze swoim 2,0 200km
    jeśli się mylę proszę mnie o tym przekonać
    pozdrawiam
    Przejedz się Stelvio i RAV4 to się przekonasz gdzie jest Alfa. Dane techniczne w katalogach to tylko liczby które o niczym nie świadczą i nie oddają tego jak auto jezdzi w rzeczywistości. Prawda jest taka że Toyota to nudne wozidło i od Alfy dzieli ją przepaść jeśli chodzi o dynamikę, prowadzenie i przyjemność z jazdy. Jeśli szukasz fajnego SUV-a to moim zdaniem Stelvio to strzał w 10 Miałem na testy i Giulię i Stelvio i dla mnie obydwa są genialne.

  8. #7
    Klubowicz
    Dołączył
    05 styczeń 2017
    Skąd
    Gliwice
    Postów
    145
    Auto
    500X 1.4 MultiAir, Cee'd GT
    Rocznik
    2016
    Że też moja żona nie chce zmienić swojego 500X....

  9. #8
    Klubowicz
    Dołączył
    24 luty 2020
    Skąd
    Wielkopolska
    Postów
    216
    Auto
    500X Trekking Plus 2.4 Tigershark MultiAir2 AWD
    Rocznik
    2016
    Zawsze mozesz zmienic zone

  10. #9
    Master
    Dołączył
    11 styczeń 2017
    Skąd
    Philippines
    Postów
    1,814
    Auto
    byС– 500X MULTIAIR (chip 175 KM)
    Rocznik
    2016
    Rav to rozum ,Stelvio to serce -czego oczekujesz ?


 

Podobne tematy

  1. Usterki 500X / naprawa ASO / wasze doświadczenia
    Napisany przez mulder na forum 500X
    Odpowiedzi: 670
    Ostatni post: 25-01-2024, 09:33
  2. Nowy 500X 1,4 Multiair teraz LPG czy za jakiś czas ?
    Napisany przez Karol.Ostrow na forum 500X
    Odpowiedzi: 19
    Ostatni post: 26-07-2017, 15:11
  3. czas zmienić akumulator
    Napisany przez repjansmks na forum Punto II
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post: 08-12-2010, 12:03
  4. Propozycje
    Napisany przez Emf na forum Obsługa portalu i forum
    Odpowiedzi: 95
    Ostatni post: 14-03-2010, 23:14

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

Tagi dla tego tematu

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl