Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 123 OstatniOstatni
Posty od 16 do 30 z 31
  1. #16
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    22 lipiec 2011
    Skąd
    Cikowice/Bochnia/Kraków/Dąbrowa Tarnowska
    Wiek
    38
    Postów
    688
    Auto
    Stilo 1.9JTD115, Croma 1,9 MJTD 150 aut.
    Rocznik
    2002, 2008
    Daj znać kiedy to będziesz robił może będę tam w okolicy to w razie czego pomgę.



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #17
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    05 wrzesień 2013
    Skąd
    Żabno
    Wiek
    30
    Postów
    69
    Auto
    Marea 2.0 20V + LPG
    Rocznik
    07.1997
    wyczyściłem zawór zgodnie z instrukcją, było trochę brudu,posmarowałem tłoczek olejem do maszyn, rurki zostawiłem stare ale je przeczyściłem benz. ekstrakcyjną i przedmuchałem kompresorem... Lepiej się zbiera, ale dosłownie 10 minut temu znowu to samo... auto stało z 4 godziny na zewnątrz i odrazu po odpaleniu brak mocy, dodając gazu nie działo się prawie nic, po jakiejś minucie kiedy silnik się troszkę zagrzał, zacząłem dodawać gazu obroty szły powoli i przy 3500obr turbo ruszyło i dało się jechać... Po wyłączeniu samochodu z tego zaworka wydobywa się takie wycie, i razem z elektrozaworem przy silniku wyłącza się po około 20 sekundach, nie wiem czy tak ma być.!? nie sprawdzałem EGR i czujnika ciśnienia doładowanie, ale jedno i drugie czyściłem około miesiąc temu.. poradźcie coś panowie
    Ostatnio edytowane przez Andrzej1994r ; 28-12-2013 o 19:26

  4. #18
    Administrator
    Dołączył
    11 styczeń 2008
    Skąd
    Pleszew
    Wiek
    42
    Postów
    3,720
    Auto
    Lancia Lybra Intensa 2,4 JTD 150KM CF3
    Rocznik
    2002
    Jesli po czyszczeniu bylo ok, a juz nie jest, to moze byc tak, ze jednak zawor jest do wymiany, bo czyszczenie mu nie pomaga na długo.
    VW Polo 9N 1,2 12V - żony
    LANCIA LYBRA 1,9 JTD 115KM
    LANCIA LYBRA INTENSA SW 2,4 JTD 150KM


    Lancia Lybra


    Jeśli uważasz, ze ktoś Ci pomógł, kliknij "gwiazdkę" reputacji przy jego poście

    Tak mało, a tak może pomóc Składka Klubowa

  5. #19
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    05 wrzesień 2013
    Skąd
    Żabno
    Wiek
    30
    Postów
    69
    Auto
    Marea 2.0 20V + LPG
    Rocznik
    07.1997
    Cytat Napisał egon Zobacz post
    Jesli po czyszczeniu bylo ok, a juz nie jest, to moze byc tak, ze jednak zawor jest do wymiany, bo czyszczenie mu nie pomaga na długo.
    Po czyszczeniu zaworu overboost podczas jazdy wyczuwałem spadek mocy ale dosłownie na ułamek sekundy, kiedy pedał był wciśnięty jednostajnie mniej więcej połowie lub kiedy delikatnie przyspieszałem, oczywiście nie zawsze "jak mu zawieje".. Na wszelki wypadek rozebrałem czujnik ciśnienia doładowania i EGR , czujnik był trochę zawalony.. Sam EGR czysty, dzyndzel ruszał się bez problemowo, ale sprężyna którą ma popychać nie chciała się poruszać zbytnio, ruszała się na około milimetr, niechętnie wracała do początkowej pozycji a kiedy wcisnąłem ją siłą palcami zablokowała się w położeniu otwarcia na max.. Po myciu działa bezproblemowo, WD40 na sprężynę i wysuwający się "pręcik" dodatkowo ulepszyło działanie.. Z samego rana pojadę testować czy mycie pomogło na pewno napiszę czy problem ustąpił, czy trzeba szukać innego rozwiązania.. Zastanawia mnie czy samo mycie wężyków od overboost wystarcza, czy je na wszelki wypadek je wymienić.? Co można zrobić z tą gruchą od zmiennej geometrii, może ona jest uszkodzona.? Czy praca EGR ma wpływ na pracę Turbosprężarki.?
    Ostatnio edytowane przez Andrzej1994r ; 29-12-2013 o 03:21

  6. #20
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    22 lipiec 2011
    Skąd
    Cikowice/Bochnia/Kraków/Dąbrowa Tarnowska
    Wiek
    38
    Postów
    688
    Auto
    Stilo 1.9JTD115, Croma 1,9 MJTD 150 aut.
    Rocznik
    2002, 2008
    Jeśli chodiz o gruchę to jak przekręcasz kluczyk to ona się powinna ruszyć zawsze możesz sciągnąc przewody od grychy i delikatnie psiknąć jakiegoś smaru ale nie wd40, znajomy czyścił ten zawór ale użył jakiegoś smaru z teflonem bo wd40 potem może zatrzeć bo to nei typowy smar.

  7. #21
    Administrator
    Dołączył
    11 styczeń 2008
    Skąd
    Pleszew
    Wiek
    42
    Postów
    3,720
    Auto
    Lancia Lybra Intensa 2,4 JTD 150KM CF3
    Rocznik
    2002
    gruche sprawdzisz, wezykim i strzykawka, wytwarzając podcisnienie jesli grucha uszkodzona, to niestety nic nie zrobisz, ale na szczescie ona zadko sie psuje
    VW Polo 9N 1,2 12V - żony
    LANCIA LYBRA 1,9 JTD 115KM
    LANCIA LYBRA INTENSA SW 2,4 JTD 150KM


    Lancia Lybra


    Jeśli uważasz, ze ktoś Ci pomógł, kliknij "gwiazdkę" reputacji przy jego poście

    Tak mało, a tak może pomóc Składka Klubowa

  8. #22
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    05 wrzesień 2013
    Skąd
    Żabno
    Wiek
    30
    Postów
    69
    Auto
    Marea 2.0 20V + LPG
    Rocznik
    07.1997
    Cytat Napisał egon Zobacz post
    gruche sprawdzisz, wezykim i strzykawka, wytwarzając podcisnienie jesli grucha uszkodzona, to niestety nic nie zrobisz, ale na szczescie ona zadko sie psuje
    Wytwarzając podciśnienie, ok.. Ale po czym wiadomo czy uszkodzona.?? nie będzie się dało wytworzyć podciśnienia.? Po czyszczeniu EGR i czujnika doładowania narazie jest ok, ale to nadal faza testów, nie wiem jak długo będzie ok.. Efekt jest nieporównywalnie lepszy... do 2000obr jest zdecydowanie zrywniejszy, łatwiej się rusza. mam nadzieje że ten blokujący się zawór mógł być przyczyną.. jak oznaczyć komuś, że pomógł mi rozwiązać problem.??

  9. #23
    Administrator
    Dołączył
    11 styczeń 2008
    Skąd
    Pleszew
    Wiek
    42
    Postów
    3,720
    Auto
    Lancia Lybra Intensa 2,4 JTD 150KM CF3
    Rocznik
    2002
    Podciśnienie da sie wytworzyć, tak jak ruszasz strzykawka tak samo ma sie ruszać ramie gruszki i co ważne samoczynnie ma nie wracać.
    Co do EGR to zaślep go i po problemie
    VW Polo 9N 1,2 12V - żony
    LANCIA LYBRA 1,9 JTD 115KM
    LANCIA LYBRA INTENSA SW 2,4 JTD 150KM


    Lancia Lybra


    Jeśli uważasz, ze ktoś Ci pomógł, kliknij "gwiazdkę" reputacji przy jego poście

    Tak mało, a tak może pomóc Składka Klubowa

  10. #24
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    22 lipiec 2011
    Skąd
    Cikowice/Bochnia/Kraków/Dąbrowa Tarnowska
    Wiek
    38
    Postów
    688
    Auto
    Stilo 1.9JTD115, Croma 1,9 MJTD 150 aut.
    Rocznik
    2002, 2008
    Jest taka gwiazdka przy trójkącie pod avatarem i reszta info o uzytkowniku

  11. #25
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    06 luty 2012
    Skąd
    Lubuskie
    Wiek
    45
    Postów
    62
    Auto
    Fiat Bravo 1,6 MJTD 90KM
    Rocznik
    01.2010
    mam podobny problem z turbo tylko ze u mnie ciągnie do 2200obr później przerwa i znów zaczyna ciągnąć od około 2700obr egr wyczyszczony i zaślepiony mimo to czasami wywala błąd egr normalnie nie mam pojęcia co szukać jakieś pomysły sugestie ?

  12. #26
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    22 lipiec 2011
    Skąd
    Cikowice/Bochnia/Kraków/Dąbrowa Tarnowska
    Wiek
    38
    Postów
    688
    Auto
    Stilo 1.9JTD115, Croma 1,9 MJTD 150 aut.
    Rocznik
    2002, 2008
    Ege jak zaślepiony to komputer zawsze będzie pokazywał. Zrób fesem test egr i zobacz czy działa wogóle zawór elektromagnetyczny. Jeszcze możesz mieć zawór overboost do wyczyszczenia (ja mam bo mi przeładowywuje czasem) przepływka raczej nie ale jeśli mierzoną masę powioetrza masz 5 krotnie mnijeszą niż oczekiwaną to masz ok. Zacznij jak pisze od tego zaworu masz go na zderzaku pod aku ja ostatnio przekładałem masakra ale da się

  13. #27
    Master
    Dołączył
    18 lipiec 2010
    Skąd
    Świdwin
    Postów
    1,016
    Auto
    Ford Focus mk2 lift 1.6 tdci
    Rocznik
    2008
    pajkąk 78 pewnie pisze o błędzie na desce co przy silniku 115 km i zaślepionym egr nie ma miejsca - masz kolego problem z doładowaniem, tak jak kolega proponuje zajmij się zaworem Overboost, wszystkimi przewodami podciśnienia, odłącz przepływkę i się przejedź, auto zacznie ciągnąć od 2000 do ok 4 4,5, jeżeli auto tak się zachowa to masz winowajcę - być może jest zaolejona i wystarczy wymyć - z podpiętym kompem jak najbardziej możesz się przejechać i sprawdzić ciśnienie doładowania i masę powietrza i jeszcze jedno mi się przypomniało czujnik doładowania na kolektorze obok egr-a możesz wyczyścić o ile tego nie robiłeś wcześniej - jak będzie zalepiony to też takie cyrki będą

  14. #28
    Administrator
    Dołączył
    11 styczeń 2008
    Skąd
    Pleszew
    Wiek
    42
    Postów
    3,720
    Auto
    Lancia Lybra Intensa 2,4 JTD 150KM CF3
    Rocznik
    2002
    Pająk zrób logi, tak jak kolega jaro napisał zmierzone ciśnienie doładowania, oczekiwane ciśnienie i zmierzoną masę powietrza. Te logi wrzuć tutaj, obejrzymy i ocenimy
    VW Polo 9N 1,2 12V - żony
    LANCIA LYBRA 1,9 JTD 115KM
    LANCIA LYBRA INTENSA SW 2,4 JTD 150KM


    Lancia Lybra


    Jeśli uważasz, ze ktoś Ci pomógł, kliknij "gwiazdkę" reputacji przy jego poście

    Tak mało, a tak może pomóc Składka Klubowa

  15. #29
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    06 luty 2012
    Skąd
    Lubuskie
    Wiek
    45
    Postów
    62
    Auto
    Fiat Bravo 1,6 MJTD 90KM
    Rocznik
    01.2010
    jutro zrobię logi , nie pokazuje na desce błędu tylko jak podepnę go pod kompa, tego drugiego zaworu faktycznie nie czyscilem

  16. #30
    Administrator
    Dołączył
    11 styczeń 2008
    Skąd
    Pleszew
    Wiek
    42
    Postów
    3,720
    Auto
    Lancia Lybra Intensa 2,4 JTD 150KM CF3
    Rocznik
    2002
    Ten błąd co pokazuje po podpięciu jest niegroźny i czysto informacyjny
    VW Polo 9N 1,2 12V - żony
    LANCIA LYBRA 1,9 JTD 115KM
    LANCIA LYBRA INTENSA SW 2,4 JTD 150KM


    Lancia Lybra


    Jeśli uważasz, ze ktoś Ci pomógł, kliknij "gwiazdkę" reputacji przy jego poście

    Tak mało, a tak może pomóc Składka Klubowa


 
Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 123 OstatniOstatni

Podobne tematy

  1. Wcieraczki samoczynnie się włączają
    Napisany przez motokoval na forum Forum ogólne o Fiat
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post: 10-01-2015, 22:45
  2. Włączająca się pompa ABS bez zapłonu
    Napisany przez rieper na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 20-02-2013, 09:52
  3. Samoczynnie włączający się alarm
    Napisany przez Diato na forum Stilo
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post: 14-12-2012, 18:57
  4. Wyłączający się silnik
    Napisany przez r0bal94 na forum Ulysse
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 13-06-2011, 13:52
  5. Nie włączająca się klimatyzacja
    Napisany przez Siwy1982 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 15
    Ostatni post: 12-06-2011, 21:36

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

https:fiatklubpolska.plstilo-444wylaczajaca-sie-turbina-22143

czyszczenie gruszki do turbiny Fiata Stilo 1.9 forum

fiat stilo 1.9 jtd gruszka turbiny cala mokra

fiat stilo 1.9 jtd gruszka turbiny

gruszka przy turbinie 2.4 jtd

fiat bravo 1.9 turbina sie wylancza

stilo czy wczasie pracy silnika grucha sie rusza

stilo czy ciegno od gruchy powinno sie ruszac podczas pracy silnika

gruszka turbiny 1.9 jtd

czyszczenie gruszki turbiny jtd

fiat stilo 1.9 baczek turbiny

fiat stilo 1.9 turbo wylacza

gruszka turbiny stilo

jak sciagnac oslone turbiny stilo

Lancia lybra turbina wlacza sie

jtd wylacza aie turbina

turbina sie wylacza a jak wylacze i wlacze kluczyk to dziala

1.9 jtd wylacza sie turbina

jak sciagnac turbine stilo

fiat 2.0 20v gruszka

gruszka turbo t jet wcisnieta fiat

fiat t-jet wylacza sie turbina

gruszka turbiny fiat stilo

Tagi dla tego tematu

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl